Geloof me, zelfs bij deze jongen ga je op een gegeven moment niks meer er om geven. Ik was zó zeker ervan dat mijn ex echt goed en lief voor me was, en nu lach ik me kapot als ik denk hoe sneu en fragiel onze relatie was. Je houdt jezelf nu nog voor de gek, en dat mag best, maar laat je er niet door leiden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:53 schreef kloon89 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik in het verleden wel eens gedacht bij exen. Maar dat kwam ook omdat de relatie niet echt super was, of omdat ik achteraf toch niet zo gek op diegene was en vice versa.
Deze jongen was gewoon ontzettend lief voor me en is nu veranderd in een koud persoon. Ik snap die omslag niet en heb zoveel vraagte en leegte in me.
Nee, ik hou mezelf niet voor de gek. Snap wel dat eht zo lijkt maar heb op zich wel zelfkennis op dat gbeid hihi. In het verleden wist ik echt al snel dat het eigenlijk niks was, maar deze jongen heeft me zo ontzettend geholpen en dat zeggen mensen in mijn omgeving eigenlijk ook. Die zeggen dan ook wel weer dat hij zich nu vreselijk gedraagt, maar niemand snapt die omslag eigenlijk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:55 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Geloof me, zelfs bij deze jongen ga je op een gegeven moment niks meer er om geven. Ik was zó zeker ervan dat mijn ex echt goed en lief voor me was, en nu lach ik me kapot als ik denk hoe sneu en fragiel onze relatie was. Je houdt jezelf nu nog voor de gek, en dat mag best, maar laat je er niet door leiden.
Het gaat over. Ik kan er zeker over meepraten. Inmiddels kan ik met een gerust hart zeggen dat ik mijn ex al het geluk van de wereld gun, ze is een belangrijk onderdeel geweest van mijn leven (17 jaar). Ik denk nu alleen maar, waarom hebben we er niet eerder een punt achter gezet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:45 schreef kloon89 het volgende:
Kan iemand me beloven dat dit overgaat? Wat een pijn
Ja, ik was dus als je ex, heb hem echt van me afgeduwd terwijl hij tijdens de relatie echt perfect voor me was(nou ja bijna, perfect bestaat niet). Dat doet ook pijn, de spijt die ik heb.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:03 schreef DarkSand het volgende:
[..]
Het gaat over. Ik kan er zeker over meepraten. Inmiddels kan ik met een gerust hart zeggen dat ik mijn ex al het geluk van de wereld gun, ze is een belangrijk onderdeel geweest van mijn leven (17 jaar). Ik denk nu alleen maar, waarom hebben we er niet eerder een punt achter gezet.
Destijds, 5 jaar geleden, werd ik gedwongen om er een punt achter te zetten aangezien ze gedrag vertoonde wat gewoon echt niet door de beugel kon. Ik had er enorm veel moeite mee, enorm veel pijn en als ik zo al jullie verhalen hoor herken ik ze echt allemaal. Het was een klote periode. Ik heb er definitief helemaal mee gebroken (zover het kon, we moesten immers de boedel nog scheiden etc) maar daarna geen enkel contact meer. dat helpt een hoop.
Inmiddels zie ik dat mijn leven veel beter is nu. teveel om op te noemen.
Het heeft tijd nodig, haast je niet. Ik wens je veel sterkte.
Nou, ik denk niet dat je zoals mijn ex was, wat mij overkomen is heb ik namelijk nog nooit eerder gehoord. Ik ga er daarom vanuit dat jij niet zo erg bent. Elke relatie heeft up's and downs, die hadden wij ook, dat was het probleem niet. Ik kan zeggen dat zij destijds mijn alles was. De reden van mijn breuk was dat ik serieus mezelf niet meer zou kunnen respecteren als ik door was gegaan. Ze heeft het echt lopen verstieren in het kwadraad.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:06 schreef kloon89 het volgende:
[..]
Ja, ik was dus als je ex, heb hem echt van me afgeduwd terwijl hij tijdens de relatie echt perfect voor me was(nou ja bijna, perfect bestaat niet). Dat doet ook pijn, de spijt die ik heb.
Eh, iemand die zijn ex gedetailleerd gaat vragen of ze van het weekeinde nog een beetje lekker geneukt is (want daar komt het op neer) is niet een lieve fijne creep maar een gewone standaard creep. Het zou me niks verbazen als ie je had willen aanzetten tot tippelen of zo. Hij klinkt als een loverboy qua respect naar jou toe. Ik denk dat je ouders stiekum een feestje hebben gevierd toen ze hoorden dat het uit was.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:49 schreef Babela het volgende:
[..]
Wel een hele leuke lieve fijne creep![]()
Maar dat komt gewoon door mijn gestoorde hart
Dankjewel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:09 schreef DarkSand het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat je zoals mijn ex was, wat mij overkomen is heb ik namelijk nog nooit eerder gehoord. Ik ga er daarom vanuit dat jij niet zo erg bent. Elke relatie heeft up's and downs, die hadden wij ook, dat was het probleem niet. Ik kan zeggen dat zij destijds mijn alles was. De reden van mijn breuk was dat ik serieus mezelf niet meer zou kunnen respecteren als ik door was gegaan. Ze heeft het echt lopen verstieren in het kwadraad.
Als het zo goed voelde, waarom denk je dan dat jij degene bent geweest die het verknoeit heeft? Ik ga er toch vanuit dat wanneer je echt verliefd en gelukkig bent je niet al te gekke dingen uit haalt om het te verknoeien?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:10 schreef kloon89 het volgende:
Hij was eigenlijk degene die mij indeed dat mijn vorige relaties niet veel voorstelden. Zoveel verliefdheid, liefde en steun had ik nog nooit meegemaakt. Ik dacht echt "dit is het" en hoef al dat drama nooit meer mee te maken..Va die relaties die toch eigenlijk niks voorstellen. En dat zeg ik niet omdat ik nu middenin het liefdesverdriet zit, maar dat voelde ik altijd al zo. Ik was echt ultiem gelukkig met hem, al had ik dus zelf persoonlijk echt een kutperiode.
Dat zijn bepaalde dingen in mij, die los van hem en onze relatie stonden. Ik snap je punt heel goed, dank jewel. Ik hou mezelf wat dit betreft niet voor de gek, want ik was echt verliefd op hem en gelukkig met hem.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:13 schreef DarkSand het volgende:
[..]
Als het zo goed voelde, waarom denk je dan dat jij degene bent geweest die het verknoeit heeft? Ik ga er toch vanuit dat wanneer je echt verliefd en gelukkig bent je niet al te gekke dingen uit haalt om het te verknoeien?
Ik ken de details niet en hoef ze ook niet te weten, maar was het iets onbewust in je?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:16 schreef kloon89 het volgende:
[..]
Dat zijn bepaalde dingen in mij, die los van hem en onne relatie stonden. Ik snap je punt heel goed, dank jewel. Ik hou mezelf wat dit betreft niet voor de gek, want ik was echt verliefd op hem en gelukkig met hem.
Dat doe ik ook, ik heb er hulp voor gezocht. Al tijdens onze relatie, maar het was te laat. En ik begrijp hem heel goed.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:25 schreef DarkSand het volgende:
[..]
Ik ken de details niet en hoef ze ook niet te weten, maar was het iets onbewust in je?
Alhoewel het voor mij duidelijk was dat zij echt fout zat, ga je toch aan jezelf twijfelen. Ja ik had een hoop zaken beter of anders kunnen doen. Daar heb ik van geleerd.
Ben jij jezelf nu niet de schuld aan het geven?
Wanneer je echt van jezelf weet dat jij degene bent die het verknoeit heeft, zorg dan dat je dit goed in je opneemt, dat je je gedrag goed analyseert en jezelf er beter en sterker mee maakt. Wees eerlijk tegen jezelf.
Dat zou ie nooit doen, was hij te jaloers voor. Aangezien hij al jaloers was op vibrators of dildo's. Werd hij zelfs jaloers om toen ik er grapjes over begon te maken toen het al uit was. Mijn ouders hebben inderdaad een feestje gevierd toen het uit was haha, Hoop dat ik binnenkort ook een feestje kan vieren dat het uit isquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:11 schreef HiZ het volgende:
[..]
Eh, iemand die zijn ex gedetailleerd gaat vragen of ze van het weekeinde nog een beetje lekker geneukt is (want daar komt het op neer) is niet een lieve fijne creep maar een gewone standaard creep. Het zou me niks verbazen als ie je had willen aanzetten tot tippelen of zo. Hij klinkt als een loverboy qua respect naar jou toe. Ik denk dat je ouders stiekum een feestje hebben gevierd toen ze hoorden dat het uit was.
Auch. Pijnlijk joh. Ook dat ze zo veranderd is. Je meot er nu even doorheen, misschien ga je over een tijdje inzien dat je zo' n beinvloedbaar meisje met gemene trekken helemaal niet wilt. Maar dat is nu makkelijk gezegd, dat weet ik. veel sterke in ieder geval en dikke knuffel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 03:55 schreef Marmal het volgende:
Ik voel me nu best wel slecht. Het is nu 2,5 maand uit met mijn ex. Ik merk echt wel dat de tijd alle wonden heelt maar toch doet het mij ergens nog zo veel pijn. En vooral op momenten zoals deze, alleen in mijn kamer denkend over het leven. Ik en min ex waren zo gelukkig met elkaar, we waren elkaars beste vrienden.
We konden niet zonder elkaar. En toen kwam dat moment er, ze maakte het uit. Ik moet gewoon eerlijk zijn want het deed en doet nog steeds verschrikkelijk veel pijn. De dingen die ze in de tijd voor het stuk liep naar me schreef, tegen me zei... Zo mooi. En nu is het over en doet ze alsof het haar niets boeit. Ik hoop van binnen zo graag dat ze zich groot voordoet (zo is zij) en dat ze me nog wel mag en me misschien wel mist. Niet het missen van 'ik wil je terug' maar gewoon dat ze mij mist als persoon. Ik hoop het zo.
Als ik mij eind april nog steeds ellendig voel, pak ik het vliegtuig richting Angola om daar bij mijn vader te zijn tot in Augustus. Ik voel me trouwens zo rot over hoe ik de maand na de breuk was. Ik was zo wanhopig en bleef haar maar bellen/sms'en/e-mailen. Nu achteraf schaam ik me er echt voor. Maar ja blijkbaar hoort het bij het liefdesverdriet...
Lieve (.), zo veel van je gehouden en het doet mij pijn om te zien dat je het spelletje hebt gewonnen. Het spelletje waar zo veel mensen aan hebben meegedaan. Klasgenootjes, mensen op ons werk... Ze zijn zoals wij twee weten altijd al jaloers op mij geweest dat ik met je had. Zo veel is er over ons geroddeld, zo veel pogingen zijn er gedaan om ons uit elkaar te krijgen. Maar het lukte ze niet want wij twee waren sterk samen. Je hebt me verteld hoe die schijnheilige klasgenootjes je probeerde wijs te maken dat je het met mij uit moest maken, je vertelde me dat je het zo rot vond en dat het je niets boeide, ik was immers alles voor je. En nu zijn het je beste vriendinnen, zie ik je veranderen in een ander mens... Probeer ik naar je te lachen en krijg ik een boze grijns terug. Ik heb er nu spijt van want ik heb je vorige maand e-mails gestuurd waarin ik je vertelde dat wat er ook gebeurd ik er altijd voor je zal zijn. Dat ik je rug heb wanneer het minder met je gaat. Maar hier reageerde je zéér onverschillig op, ik was gestoord zei je, dat ik zulke e-mails naar je stuurde. Maar meisje, wil je niet inzien dat ik het goed bedoel. Ik wou je niet lastig vallen, ik wou je alleen laten weten dat je ooit mijn kleine prinsesje was en dat ik wat er ook gebeurd er voor je zal zijn... Hoe lang wil je zo blijven doen. Kom alsjeblieft later niet met dat je me terug wil of dat je spijt hebt. Want dan heb jij het spel verloren.
Ik begrijp dat je nog erg jong bent, maar jaloers zijn aan de ene kant hoeft helemaal niet in de weg te staan van ongekende dingen uit te halen met het object van je jaloersheid.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:10 schreef Babela het volgende:
[..]
Dat zou ie nooit doen, was hij te jaloers voor. Aangezien hij al jaloers was op vibrators of dildo's. Werd hij zelfs jaloers om toen ik er grapjes over begon te maken toen het al uit was. Mijn ouders hebben inderdaad een feestje gevierd toen het uit was haha, Hoop dat ik binnenkort ook een feestje kan vieren dat het uit is
Hier ben ik het mee eens, ook ik zal niet snel zeggen dat iemand een relatie moet verbreken. Echter kunnen bepaalde zaken niet door de beugel. Wanneer je een relatie in stand wilt houden is het uiteraard geven en nemen echter zijn hier grenzen aan. Wanneer deze grenzen worden overschreden ben ik van mening dat hier consequenties aan hangen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:59 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je nog erg jong bent, maar jaloers zijn aan de ene kant hoeft helemaal niet in de weg te staan van ongekende dingen uit te halen met het object van je jaloersheid.
In het algemeen ben ik best terughoudend in het aanmoedigen van mensen om een relatie maar achter zich te laten, maar die van jou klinkt - als de helft van wat je vertelt juist is al - totaal ziek. Prijs jezelf gelukkig dat je een kans krijgt om je leven op een beetje normalere basis voort te zetten. En hopelijk is ook de volgende keer dat je een relatie begint iets van de les die je nu hebt gekregen blijven hangen.
Belangrijkste les die ik uit mijn ellende heb geleerd is; maak voor jezelf uit wat je grenzen zijn en bewaak die grenzen. Daar word je op lange termijn het gelukkigste mee en je relaties met anderen zullen ook veel minder problematisch worden.
Zo herkenbaar. Ik werd helemaal gek van die boze smsjes, heb er zelfs hier een topic over geopend.quote:1. Maak een bewuste beslissing om je liefdesverdriet te verwerken
De eerste en heel erg belangrijke stap om je liefdesverdriet te verwerken is om een bewuste gelofte af te leggen dat je je hart zo snel mogelijk zult genezen. Je moet het namelijk wel echt willen om niet meer vast te houden aan je pijn. Soms wordt onze bewuste intentie overschaduwd door onze onbewuste verlangens.
Voorbeeldje: als je probeert af te vallen en probeert te minderen op koolhydraten, vetten of calloriën, dan is een deel van je geïnspireerd, toegewijd en opgewonden om jezelf 5 tot 10 kilo lichter te zijn. Maar aan het einde van de tweede week, begint een ander stemmetje in je een prominentere plaats te krijgen in je bewustzijn. ‘Wil je nou echt je hele leven geen pizza meer kunnen eten?’, zegt het dan. Of: ‘Dit is toch veel teveel gedoe!! Eigenlijk moet ik mezelf gewoon aanvaarden zoals ik ben.’
Een ander voorbeeld is wanneer je financiële overvloed probeert te creëren, maar een deel van je gelooft dat je je normen en waarden zou verliezen als je echt rijk was. Ja, dan is de kans klein dat je ooit echt blijvend financieel succes zult kunnen creëren!
Als een deel van je wel je gebroken hart wilt genezen, maar andere delen willen blijven vasthouden aan de pijn, dan kan het herstel heel lang duren. De beste manier om te ontdekken wat er diep van binnen in je omgaat, is om je ogen te sluiten en het aan jezelf te vragen. De antwoorden die vanuit de verschillende aspecten van je zelf komen, kunnen misschien heel onlogisch zijn, of zelfs nogal gek! Het is belangrijk dat je jezelf toestaat om alle emotionele gedachten en opvatting te uiten. Verderop in dit artikel over liefdesverdriet verwerken zul je lezen hoe maf sommige van mijn eigen innerlijke stemmen zijn geweest! Als je niet eens weet wat er binnen in je omgaat, hoe kun je dan je dromen realiseren?
Als een deel van je het tegenhoudt, communiceer er dan mee en bied alternatieven en oplossingen aan die al die kleine, maar wel oh zo belangrijke aspecten van je Zelf aanspreken. Voordat ik aan mijn genezingsprogramma was begonnen, zat ik op een avond op bed, lekker op een paar kussens, met mijn laptop op mijn schoot. Om er zeker van te zijn dat alle delen van me wel mee wilden helpen om een einde te maken aan mijn lijden, sloot ik mijn ogen, naam ik een paar lange, diepe ademhalingen en vroeg ik aan mijn onderbewustzijn: ‘Wat voor voordeel zou het me kunnen bieden om aan deze pijn vast te blijven houden?’ Ik was echt stomverbaasd om twee heel directe antwoorden te krijgen. ‘Als ik hier te snel overheen kom en hij belt me misschien en zegt dat hij me terug in zijn leven wilt, dan ben ik al over hem heen. Dan ben ik hem echt voorgoed kwijt.’ (Dit deel van me wilde niet geloven dat het echt voorbij is en wil dat ik aan hem blijf denken, gewoon voor het geval dat!) en ‘De pijn zal je eraan herinneren dat dit een belangrijke les is geweest die je niet licht moet opvatten.’
Je was je bewust van hoe hij zich keer op keer gedroeg, maar ondanks alles bleef je toch hoop houden. Je luisterde niet naar je eigen innerlijke wijsheid! (Dit deel van me wilde de pijn voelen zodat ik dit patroon niet bij toekomstige geliefden zou herhalen.) Dat waren mijn onderbewuste opvattingen over de voordelen van lijden. De jouwe zijn misschien heel anders, maar waarschijnlijk net zo ‘creatief’. Misschien geloof je wel dat als hij (of zij) via via hoort hoe dramatisch je lijdt, hij tot bezinning zal komen en zal inzien dat hij nooit zoveel van iemand kan houden als van jou! (Jah, tuurlijk!) Alle delen van je moeten bereid zijn om verder te gaan als je snel wilt herstellen van je liefdesverdriet.
Doe deze simpele oefening. Eer de gedachten die worden geuit, leer wat meer over jezelf, en wees bereid om je helemaal te richten op je nieuwe doel: je gebroken hart genezen.
Eng dat sommige mensen precies hetzelfde kunnen denken. Wat een goed artikel.quote:'Als ik hier te snel overheen kom en hij belt me misschien en zegt dat hij me terug in zijn leven wilt, dan ben ik al over hem heen. Dan ben ik hem echt voorgoed kwijt.’
Aii..sterkte!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:53 schreef VenenumVirginis het volgende:
[..]
Eng dat sommige mensen precies hetzelfde kunnen denken. Wat een goed artikel.
(Hello.Ik lees hier soms mee, vooral sinds het nu ongeveer een maand uit is.)
Als ik het goed begrijp heeft hij het uit gemaakt? Hij heeft gezegd dat hij niet meer van je houdt? en toch houdt hij contact met je en vertelt je dat hij de trui draagt welke jij voor hem gekocht hebt? Hmm, pijnlijk. In dat soort gevallen zal ik alle contact verbreken uit zelfbescherming.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:12 schreef kloon89 het volgende:
Pff vannacht weer een aardig smsje gehad. En juist die aardige smsjes doen me pijn. Het is niet meer liefdevol zoals het tijdens onze relatie was en soms daarna. En ook niet meer boos of gefrustreerd, zoals het daarna vaak was. Dan weet je in ieder geval dat iemand nog bezig met je is.
Nee, midden in de nacht een "normaal" smsje alsof we goede kennissen zijn ofzo. Een droog bericht over zijn dag en dat hij de trui aanhad die ik pas voor hem heb gekocht (hij zit nogal in de problemen, ook financieel).Hij houdt niet meer van me en dat drint steeds meer tot me door. De jongen die nachtenlang naast mijn bed zat toen ik ziek was, is er niet meer en zal nooit meer terugkomen.
Ik heb vaker liefdesverdriet gehad, maar toen was het vooral een erg vervelend gevoel, tewijl mijn ratio het al wist te relativeren. Ergens wist ik dan dat het niks voorstelde en toch wel gedoemd was. Maar nu..Ik blijf maar denken aan hoe lief hij voor me was en hoeveel hij voor me deed. En het gevoel wat we alletwee hadden, dat dit "het" was. Ik moest lachen om de vorige keren "liefdes"verdriet..Zo' n gevoel, dat het echt goed zat, heb ik nooit gehad en nu dus wel. Dus ik kan neit "relativeren" met dat het eigenlijk een kutrelatie was, want dat was niet zo. Ik was zo blij met hem en vice versa en dat straalde van ons af.
Ik kan het lastig loslaten. Hij zit zo diep in mij, in mijn systeem. Hij ving me altijd op en dat was zo prettig want los van de liefde ging het erg slecht met me. Maar nu moet ik wel loslaten, want zijn liefde is weg, dus er is niks meer om aan vast te houden behalve het verleden.
In eerste instantie nam hij eind vorig jaar afstand omdat ik het nogal verpest had. Hij wilde echt mijn ogen openen. Die afstand deed ons eigenlijk niet echt goed en omdat ik die onzekerheid niet echt aankon, hield ik steeds meer de boot af. Hij zocht wel contact en op een gegeven moment werd hij vervelend. Probeerde me te pakken op bepaalde dingen, jaloers te maken en nog veel meer. Soms had hij een "helder" moment en gaf hij dan wel toe dat die nare gedragingen kwamen door het feit dat hij zo gekwetst was door mijn gedrag (helemaal begrijpelijk), dat hij nog veel van me hield en het liefst wilde dat ik op hem wachtte. Hij zat namelijk zwaar in de problemen en had alle energie nodig om die op te lossen. Uit die berichten kwam heel veel frustratie naar boven en toch wel ook het teken dat hij nog erg met me bezig was, zelfs al waren het vreselijke dingen die hij zei. Hij stond ook wel eens voor mijn deur, checkte mijn facebook en meer van dat soort exen-gedrag.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:26 schreef DarkSand het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp heeft hij het uit gemaakt? Hij heeft gezegd dat hij niet meer van je houdt? en toch houdt hij contact met je en vertelt je dat hij de trui draagt welke jij voor hem gekocht hebt? Hmm, pijnlijk. In dat soort gevallen zal ik alle contact verbreken uit zelfbescherming.
Als het uit is lijkt het voor jezelf altijd een mislukking en de ander "is vast veel beter af", of zal dat snel zijn. Feit blijft dat een relatie doorgaans een investering vergt, dus dat voelt al deels als 'kwijt'.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:25 schreef Ethylaminelle het volgende:
Ik ging terug naar m'n ouders, studeer met bijbaan en kom net rond en heb verder niks.. ik stort me op sporten en dieeten alleen maar zodat ik het huis even uit kan zijn en ik date met vreselijke personen waar gewoon 0 toekomst in zit... what the fuck am I doing
Bedankt voor je aardige woorden, ik snap dat het an sich niet eens zo slecht eruit ziet als ik zeg studeren en werken. Maar het is ook de manier waaropquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:45 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Als het uit is lijkt het voor jezelf altijd een mislukking en de ander "is vast veel beter af", of zal dat snel zijn. Feit blijft dat een relatie doorgaans een investering vergt, dus dat voelt al deels als 'kwijt'.
Denk dat je moet zien dat er niets ergs is aan je activiteiten, behalve dat laatste dan: studeren en werken is hard, maar je werkt wel ergens voor (cliché) zorg dat je daar (of ergens anders) goed in wordt helpt je tijd te vullen en is aan jezelf werken. Komen die personen met een toekomst die wel bij je past ook wel weer.
Bad boys. Houden vrouwen van. Ik ook, helaas.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:00 schreef Chaos-Zero het volgende:
Toch ook maar even besloten om mijn verhaal te doen. Normaal ben ik daar niet zo van, maar ik denk dat t voor mezelf ook wel ff beter is.
Morgen zou ik 6 maanden (ik weet dat t niet zo heel lang is maar goed) hebben met m'n vriendin. Lang genoeg om van elkaar te houden en veel van elkaar te weten. Zeker ook omdat ik haar voor onze relatie al een jaar kende.
In ieder geval, het begon begin februari al. In eens zei ze dat ze een weekendje thuis zou blijven om dr vader te helpen na de verbouwing, wat me al wat vreemd leek want zo is ze niet echt. In ieder geval kwam het er dus uit dat ze t tussen ons niet meer zo zag zitten. Ze liep daar al 2 weken mee rond nadat ze haar ex bij een concert tegen kwam. Ik was mee naar dat concert en ergens had ik t ook al door.
In ieder geval, we hadden het er veel over gehad en 2 weken later, na dat gesprek raakte het uit.
Het weekend daarna was ze bij dr ex geweest en vertelde mij dat er niks was gebeurd. Ik merkte aan haar dat dat ook zo was, ze kan namelijk slecht liegen. Na dat weekend begon ze ook wel in zien dat hij het waarschijnlijk voor 1 ding deed. Hij heeft toen ook al gezegd dat hij dr niet meer wilt als vriendin zeg maar.
Een week daarna wilde ze het toch weer met mij proberen en natuurlijk hadden we het er nog wel eens over maar het ging wel steeds beter en eigenlijk net weer hoe het zou horen te gaan. We hadden afgelopen week besproken om dit weekend een weekendje naar Antwerpen te gaan (gelukkig had ik nog niet geboekt) en woensdag uit eten te gaan en 's avonds naar de bios. Uit eten gaan werd m uiteindelijk niet meer vanwege tijd en zouden we dat wel in Antwerpen doen. 's Avonds had ik haar opgehaald en we hadden weer zo over dat ik wilde dat ze altijd eerlijk moet zijn en als ze dat niet is en ik er later achter kom ik er niet mee door kan. Dat begreep ze wel, maar onderweg naar de bios merkte ik dat ze steeds stiller werd en vlak voor dat we aan kwamen bij de bios maakte ze het uit. Deze keer was ze er heel zeker van maar het echt niks met een ander te maken, maar dr gevoel was gewoon weg. Naja dat kan natuurlijk, maar blijft wel erg kut.
Gister hadden we afgesproken om elkaar spullen terug te geven en we hadden het er nog over. Ze zei dat het echt niks met een ander te maken zou hebben en dat ze met de tijd misschien wel weer met mij verder zou willen maar ze gewoon dr tijd nodig heeft. Naja toen had ik al zoiets van ja, ik kan hier ook niet in blijven zitten maar ik zie wel hoe het loopt, ik ga niet meer keihard mn best doen.
Toen we gister uit gingen hadden we afgesproken om elkaar even niet op te zoeken die avond. Uiteindelijk stonden we toch te zoenen en vroeg ze of ik misschien die avond met haar mee naar huis wilde gaan. Vervolgens ging ze naar de wc en toen ze terug kwam wilde ze het in eens niet meer en later op die avond kwam het er toch uit dat het dus wel met die ex (waar ze paar jaar geleden al 3x mee gehad heeft en ik al eerder over vertelde) wilde en er verliefd op was.
Uiteindelijk lagen mijn spullen nog in haar tas en wilde ze er zo vandoor gaan terwijl ik haar nog riep maar geen antwoord gaf, toen was ik naar de toe gerend, ze gaf mn tas en ik griste die uit dr handen en ik zei 'veel plezier met hem' en ben kwaad terug gelopen. Normaal ben ik niet zo en altijd vrij rustig maar dat maakte mij echt boos.
Naja goed, uiteindelijk hebben ze dus toch bij elkaar geslapen vannacht.
Ik had besloten om even geen contact op te nemen, in ieder geval vandaag. Uiteindelijk een uur geleden ongeveer whatsappte ze mij dat mijn sjaal daar nog lag (die was ik gister inderdaad vergeten, maar zeker niet expres). Ik heb haar gezegd dat ik het geen stijl van haar vindt wat ze me heeft geflikt en dat als ze gewoon eerlijk was geweest over die ex van haar het ook oke was geweest. Nu zegt ze net dat het wel wederzijds blijkt te zijn. Uiteindelijk heb ik net gezegd dat ik het beste voor haar hoop maar ze wel moet realiseren wat ze heeft gedaan.
Ik weet ook wel dat het zo ook niet langer kon, maar het blijft natuurlijk erg klote om iemand in eens weer te moeten missen. Vanavond ga ik lekker naar de kroeg en zie ik wel verder.
Moet wel zeggen dat ik er wel kapot van ben, maar over het algemeen best mee valt. Het zijn meer momenten wanneer ik me echt heel erg kut voel.
IK blijf alleen echt niet begrijpen dat woensdag middag alles nog goed zat en ze de hele tijd zei van ja ik hoop echt zo dat Antwerpen door kan gaan. Ze was de laatste week ook weer aanhankelijker geworden met aan me zitten en dat soort dingen. Ik merkte gewoon dat het beter ging, ook vanuit haar kant. Ze was weer vrolijk.
Maar goed, helaas, dit was het. En eigenlijk ben ik benieuwd hoe lang het nu gaat duren tussen die 2. Vorige keren had hij het 3x uitgemaakt na een korte tijd via papiertjes ()
Daarnaast heeft de vader van mijn nu ex vriendin een hekel aan die gast om verschillende reden. Hij zei de vorige keer ook al dat hij dacht dat die ex ons gewoon kapot wilde maken en t voor een ding wilde doen. Hij zei ook dat ik m in de gaten moest houden en zo. Laat ik t zo zeggen, hij ziet hem liever dood dan levend
Maja, het is op dit moment helaas niet anders
Hij heeft zeer zeker op haar ingepraat, heb ik gezien in haar whatsapp gesprekken die ze me liet lezen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:55 schreef Babela het volgende:
[..]
Bad boys. Houden vrouwen van. Ik ook, helaas.
Waarschijnlijk heeft hij gewoon op haar in zitten praten met lieve woordjes en alles, neukt ie haar even en is het weer even klaar. En dan weer hetzelfde riedeltje.
Was het een onzekere meid? Want zo lijkt het namelijk wel. Beetje heen en weer vliegen.. (ken het van mezelf).
Beter kap je het contact voor altijd. Klinkt hard, maar als je nu ziet hoe makkelijk ze weer naar haar ex gaat terwijl die niet goed voor haar is, word je er niet blij van als ze straks weer terug bij jou is en vervolgens weer naar haar ex gaat.
ga verder met je leven en zoek een andere leuke meid.
Nee ze voelt zich niet prettig omdat ze zelf diep van binnen ook wel weet dat ze gebruikt word. Dat hij haar geen duidelijkheid zal geven of ze meer voor hem betekend. En dat deed jij wel, jij liet haar merken van haar te houden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:02 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Hij heeft zeer zeker op haar ingepraat, heb ik gezien in haar whatsapp gesprekken die ze me liet lezen.
Het is inderdaad gewoon jammer dat ze er opnieuw intrapt. Ze was met sommige dingen wel onzeker ja, vooral in het begin, de laatste tijd voor het minder ging viel dat wel mee.
Ze heeft overigens ook meerdere malen gezegd tegen me dat ze bij die gast niet op haar gemak voelt en bij mij zeker wel, dat is ook zoiets raars..
Ik hoop het ook niet inderdaad. Ik zat net ook te denken wat jij al zei, misschien inderdaad ff om weer ff te neuken een paar keer en als ie dan iemand anders tegen komt dat ie er met haar vandoor gaat. En ja, dan is ze hem en mij ook kwijtquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:07 schreef Babela het volgende:
[..]
Nee ze voelt zich niet prettig omdat ze zelf diep van binnen ook wel weet dat ze gebruikt word. Dat hij haar geen duidelijkheid zal geven of ze meer voor hem betekend. En dat deed jij wel, jij liet haar merken van haar te houden.
Maar blijkbaar heeft hij de goede dingen tegen haar gezegd, want hij heeft haar wel in zijn klauwen gekregen. Sneu voor het meisje eigenlijk, sommige mensen weten je precies te pakken op je zwakke punten zoals onzekerheid. Hopelijk duurt het niet lang tussen die twee..
Het kan een flinke kutperiode voor haar worden. Want zij denkt haar ex eindelijk te hebben, maar hij neukt haar gewoon. Simple as that. En dat klinkt misschien hard maar het is wel zo. Helaas bestaan er zulke jongens. En dat meiden op bad boys vallen is ook echt een feitquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:14 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet inderdaad. Ik zat net ook te denken wat jij al zei, misschien inderdaad ff om weer ff te neuken een paar keer en als ie dan iemand anders tegen komt dat ie er met haar vandoor gaat. En ja, dan is ze hem en mij ook kwijtWant het is natuurlijk vreemd dat ie paar weken geleden nog zegt dat ie niks wilt en niet verliefd is en nu ineens dat het wederzijds is. Yeah sure
Ik snap echt niet waarom de meeste meisjes alleen maar op bad boys vallenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:55 schreef Babela het volgende:
[..]
Bad boys. Houden vrouwen van. Ik ook, helaas.
Waarschijnlijk heeft hij gewoon op haar in zitten praten met lieve woordjes en alles, neukt ie haar even en is het weer even klaar. En dan weer hetzelfde riedeltje.
Was het een onzekere meid? Want zo lijkt het namelijk wel. Beetje heen en weer vliegen.. (ken het van mezelf).
Beter kap je het contact voor altijd. Klinkt hard, maar als je nu ziet hoe makkelijk ze weer naar haar ex gaat terwijl die niet goed voor haar is, word je er niet blij van als ze straks weer terug bij jou is en vervolgens weer naar haar ex gaat.
ga verder met je leven en zoek een andere leuke meid.
Je begint door je verhaal neer te pennen, zoals bijna iedereen hier ooit gedaan heeft.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:25 schreef Ethylaminelle het volgende:
Hoe begin je met hier mee schrijven?Ik denk dat ik maar gewoon in mijn verhaal val...
Dacht dat ik erover heen was, kom er net achter dat hij na amper 1 maand dat het over was al iemand had leren kennen. Heeft 2 maanden daarna nog smekend voor m'n deur gestaan of ik hem terug wilde. En na 3 maanden heeft hij plannen om te gaan samenwonen met dat meisje.
En op zich mis ik hém niet, maar ik zit hier op de een of andere manier zo erg mee, ik snap er niks van. Ik voel me zó vervangbaar. Al die jaren dat ik mezelf heb weggecijferd, veranderd om te voldoen aan zijn ideaalbeeld, mezelf volledig kwijtgeraakt en dat voor iemand die eigenlijk gewoon alleen een relatie wil om niet alleen te zijn... walgelijk.
Desalniettemin voel ik me een mislukking, hij doet alleen maar stappen vooruit en ik doe alleen maar stappen achteruit. Hij ging op zichzelf, kreeg een nieuwe vriendin, ging er financieel op vooruit en gaat nu samenwonen en zal dit jaar vast een kind bij haar verwekken.
Ik ging terug naar m'n ouders, studeer met bijbaan en kom net rond en heb verder niks.. ik stort me op sporten en dieeten alleen maar zodat ik het huis even uit kan zijn en ik date met vreselijke personen waar gewoon 0 toekomst in zit... what the fuck am I doing
Uit eigen ervaring; ze weten precies wat ze moeten zeggen. Ze leren je kennen, doen zich leuk voor en binnen no time weten ze je gevoelige punten. Dat is het.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:36 schreef Marmal het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom de meeste meisjes alleen maar op bad boys vallenSoms zie ik meisjes met jongens waarbij je gewoon denkt van "meisje je verdient veel beter dan dat".
Ja, lastig voor mij om iets over te zeggen, maar ik geloof je direct. Wat dat betreft zou ik zeggen: vastbijten en volhouden, dan bouw je wel iets op. #opaverteltquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:56 schreef Ethylaminelle het volgende:
[..]
Bedankt voor je aardige woorden, ik snap dat het an sich niet eens zo slecht eruit ziet als ik zeg studeren en werken. Maar het is ook de manier waarop, maar goed dat is niet binnen de strekking van dit topic.
Ja, ik had ooit dat ik dacht "waar ik nu weer mee bezig ben.." en juist toen kreeg ik een keer een mail van iemand die letterlijk schreef dat hij later net zo wilde worden als ik. (En ik was echt niet heel veel ouder dan hij hoor.) Dan wordt het toch ineens weer relatief; van jezelf weet je beter wat je anders wilt en misschien had gekund. Bij een ander zie je de successen, zoals zij dat ook sneller bij jou zullen zien.quote:Mijn grootste probleem is het kijken naar wat hij allemaal aan het doen is en hoe inferieur ik me daaraan voel inderdaad, daar moet ik mee ophouden. En een betere manier vinden om de leegte op te vullen dan met idiote manspersonen.
Klopt. Ipv lekker met zijn tweeen wat doen, op de bank zitten filmpje kijken of eruit ben je alleen. Voelt rot.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:45 schreef Yreal het volgende:
Zaterdagavond. toch wel de tijd dat je het het meeste mist
precies. ik doe al genoeg de hele week. Juist zaterdagavond niks doen was ze lekkerquote:Op zondag 24 maart 2013 12:35 schreef Babela het volgende:
[..]
Klopt. Ipv lekker met zijn tweeen wat doen, op de bank zitten filmpje kijken of eruit ben je alleen. Voelt rot.
Know that feel broquote:Op zondag 24 maart 2013 13:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
precies. ik doe al genoeg de hele week. Juist zaterdagavond niks doen was ze lekker
pijnlijk bekend dit.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:05 schreef Babela het volgende:
[..]
Know that feel broWij gingen altijd lekker filmpje kijken, knuffelen, gamen, dom doen. Heerlijk. En nu zat ik gister alleen met mijn ouders aaf enzo te kijken. Jasses
Dat scheelt inderdaad! Ik was helaas het weekend ook nog ziek, dus kon ook niet even lekker op stap.. Fuckzooi, ook niet geslapen vannacht omdat ik de hele tijd aandacht dat hij bij die ander was. Gedurende de week valt het allemaal wel mee, maar ik heb nu echt een hekel aan de weekenden hehequote:Op zondag 24 maart 2013 14:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
pijnlijk bekend dit.
Ik had gelukkig de mazzel dat ik een fulltime stage begon 2 dagen na de breakup.
Zaterdagbaantje, eigen zaak en verder nog een dubbele studie. Gewoon stoppen met leven, maar uiteindelijk is dat ook niet de oplossing.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:12 schreef Babela het volgende:
[..]
Dat scheelt inderdaad! Ik was helaas het weekend ook nog ziek, dus kon ook niet even lekker op stap.. Fuckzooi, ook niet geslapen vannacht omdat ik de hele tijd aandacht dat hij bij die ander was. Gedurende de week valt het allemaal wel mee, maar ik heb nu echt een hekel aan de weekenden hehe
Daar word je ook niet beter van. Houd je hoofd er wel vanaf, maar je moet wel kunnen leven!quote:Op zondag 24 maart 2013 14:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zaterdagbaantje, eigen zaak en verder nog een dubbele studie. Gewoon stoppen met leven, maar uiteindelijk is dat ook niet de oplossing.
Helemaal tevreden ben ik momenteel ook niet. Maarja, het is beter dan de hele dag in bed liggen huilen.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:18 schreef Babela het volgende:
[..]
Daar word je ook niet beter van. Houd je hoofd er wel vanaf, maar je moet wel kunnen leven!
Ja das waar. Maar soms is het ook beter om eens flink uit te huilen. Ik heb me ook anderhalve week sterk gehouden, wou niet huilen, wou verder gaan. Toen ben ik gebroken en daarna echt ziek geworden van het groot houden. Denk wel goed om jezelf, want je schuift het nu wel voor je uit. Neem de tijd wel om dit te verwerkenquote:Op zondag 24 maart 2013 14:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Helemaal tevreden ben ik momenteel ook niet. Maarja, het is beter dan de hele dag in bed liggen huilen.
Ik denk dat ik mij inmiddels wel kan vinden in haar motieven. Zit denk ik ook wel een kern van waarheid in. Vooral de eenzaamheid is vreselijk, en alle tijd samen voelt nog als zo'n verspilling. Ik ben vooral ook boos op de manier waarop.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:26 schreef Babela het volgende:
[..]
Ja das waar. Maar soms is het ook beter om eens flink uit te huilen. Ik heb me ook anderhalve week sterk gehouden, wou niet huilen, wou verder gaan. Toen ben ik gebroken en daarna echt ziek geworden van het groot houden. Denk wel goed om jezelf, want je schuift het nu wel voor je uit. Neem de tijd wel om dit te verwerken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |