SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bij Ajax niet neequote:Op zondag 10 maart 2013 22:59 schreef Tyron het volgende:
Er zijn bijna geen spelers die van hun 5de tot hun 19de ergens voetballen.
Het 'mijn club beter dan de jouwe lekker puh'quote:Op zondag 10 maart 2013 23:00 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ligt het aan mij of gaat het SV-topic deze keer harder dan het VI-topic?
Blijven leuke discussiesquote:Op zondag 10 maart 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het 'mijn club beter dan de jouwe lekker puh'
Blijft een gevoelig onderwerp.
quote:
Toch geen 1999-toestanden met getrokken pistolen?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:59 schreef Grifte het volgende:
Wel mooi dat een klein bedankfeestje zo'n indruk op jullie heeft gemaakt, moet je nagaan als we echt kampioen worden
Zijn basis is gevormd bij Feyenoord. Types als Eriksen zijn voor het grootste deel al gevormd toen ze naar Ajax kwamenquote:
Tuurlijk wel man, hoort erbij.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:01 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Toch geen 1999-toestanden met getrokken pistolen?
Onzin, je leert het meeste tussen je 15de en 19de.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zijn basis is gevormd bij Feyenoord. Types als Eriksen zijn voor het grootste deel al gevormd toen ze naar Ajax kwamen
Niet de basisquote:Op zondag 10 maart 2013 23:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Onzin, je leert het meeste tussen je 15de en 19de.
Maar dat Derksen en Gijp nieuwe plaatjes krijgen enzo.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Van VI?
We hebben daar net een grote update van gehad man
Qua voetbal tussen je 6de en 13de . Sla je als mens ook het meeste opquote:Op zondag 10 maart 2013 23:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Onzin, je leert het meeste tussen je 15de en 19de.
lekker een drankje doen en een rondje rijden samen.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:02 schreef Monolith het volgende:
Patrick in de toekomst hoofdtrainer met Theo Janssen als assistent, dat lijkt me een leuk koppel.
Doet hij echt overal. Snap het echt niet.quote:
pas bij zijn 3e vrouwquote:Op zondag 10 maart 2013 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Zal R. De Boer zijn haar verven zodra hij grijs wordt?
Je snapt het niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Qua voetbal tussen je 6de en 13de . Sla je als mens ook het meeste op
Tuurlijk niet, want een echte kerel verft zijn haar niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Jij hebt weer in de pek gehangen met je haar?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:04 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, want een echte kerel verft zijn haar niet.
Eriksen begon in de B1, heeft dus een gedeelte van de jeugdopleiding doorlopen en was dus een jeugdspeler van Ajax.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jij wilt er gewoon niet aan dat Eriksen geen eigen jeugd is .
Ze speelde behoudend. Bij de NOS wordt je dan gezuiverd, Barcelona doet dit niet immers.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:05 schreef Gramulanion het volgende:
Tot de rode kaart ging het wel aardig met Man U dacht ik.
en piet pelle begon in de D1quote:Op zondag 10 maart 2013 23:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen begon in de B1, heeft dus een gedeelte van de jeugdopleiding doorlopen en was dus een jeugdspeler van Ajax.
Echt he. Gaat helemaal nergens over.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze speelde behoudend. Bij de NOS wordt je dan gezuiverd, Barcelona doet dit niet immers.
Wel een lekker wijf. Zullen we daar een topic over openen?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat meisje acteert zelfs als ze thee drinkt
Je leert het meest in de D, E en F . in de B1 en erna is het slechts tactiek en fysieke ontwikkelingquote:Op zondag 10 maart 2013 23:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen begon in de B1, heeft dus een gedeelte van de jeugdopleiding doorlopen en was dus een jeugdspeler van Ajax.
Ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je leert het meest in de D, E en F . in de B1 en erna is het slechts tactiek en fysieke ontwikkeling
Ik denk dan probeer eens 3 volzinnen zonder fouten te zeggen.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat meisje acteert zelfs als ze thee drinkt
dat is jouw mening bij de grote clubs denken ze daar gelukkig anders overquote:Op zondag 10 maart 2013 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je leert het meest in de D, E en F . in de B1 en erna is het slechts tactiek en fysieke ontwikkeling
Geloof mij maar in de D's leer je het meeste, voor het eerst op groot veld, als je later dan de D's op voetbal gaat ben je eigenlijk al te laat of je moet een natuurtalent zijn.quote:
Volgens mij loopt daar al een uiterst succesvol B&H topic overquote:Op zondag 10 maart 2013 23:08 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Wel een lekker wijf. Zullen we daar een topic over openen?
Tja als je het zo bekijkt, natuurlijk moet je de D'tjes enzo doorlopen, maar pas in de B en A weten mensen of je een grote wordt of niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geloof mij maar in de D's leer je het meeste, voor het eerst op groot veld, als je later dan de D's op voetbal gaat ben je eigenlijk al te laat of je moet een natuurtalent zijn.
Blijkbaar wel. dat zie je toch. Zie jij grijs, zie ik grijs?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Nope in de F en E leer je het meest. Daar worden je technische vaardigheden ontwikkelt die je je hele carrière gebruikt. Functionele techniek aanleren op D-leeftijd wordt al lastiger, maar is ook nog wel enigszins mogelijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geloof mij maar in de D's leer je het meeste, voor het eerst op groot veld, als je later dan de D's op voetbal gaat ben je eigenlijk al te laat of je moet een natuurtalent zijn.
Was vorige week tijdens de uitzending al bekend.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:59 schreef HetBrabandertje het volgende:
Ronald de Boer kon niet dus hebben ze Frank maar gevraagd?
zeg het maar jongensquote:Op zondag 17 maart 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk te weten waar de klacht van Jan Mulder dit keer over gaat.
quote:Op zondag 17 maart 2013 19:53 schreef Monolith het volgende:
Wel goed dat Frank er vanavond zit. Het is weer eens hoog tijd voor een fatsoenlijke studio Ajax.
Dit.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:53 schreef Monolith het volgende:
Wel goed dat Frank er vanavond zit. Het is weer eens hoog tijd voor een fatsoenlijke studio Ajax.
Ik moet altijd aan die Lucky denkenquote:Op zondag 17 maart 2013 22:11 schreef Specularium het volgende:
Die Dela reclame, zoonlief schaamt zich kapot in de supermarkt.
is toch niet echt? of zijn dat geen acteurs?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:11 schreef Specularium het volgende:
Die Dela reclame, zoonlief schaamt zich kapot in de supermarkt.
Louis van Gaal: ICH BIN EIN FÜHRERquote:Op zondag 17 maart 2013 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mark van Bommel in die reclameSiem de Jong
![]()
Hij is de pappa van God. God moest met de kop onder de kraan, nadat hij de Belgen had gemaakt.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:16 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Louis van Gaal: ICH BIN EIN FÜHRER
Derksen hater.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:19 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Sjoerd Mossouontvolgd op Twitter.
Die man heeft oud zeer . dat kan niet andersquote:Op zondag 17 maart 2013 22:19 schreef Evertjan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)nder-te-lachen.dhtml
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:19 schreef Evertjan het volgende:
Sowieso Derksen. Grote baby dat die is.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:19 schreef Evertjan het volgende:
Gelukkig niet nee.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alsof jij daar iets over weet
Ach hij heeft een prima punt als hij zegt dat Derksen zich hypocriet opstelde.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die man heeft oud zeer . dat kan niet anders
Dat is toch gewoon een dwerg?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
Haha moet nogsteeds lachen om dat AZ jochie met die muts op
AZ Hooligansquote:Op zondag 17 maart 2013 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
Haha moet nogsteeds lachen om dat AZ jochie met die muts op
Van mijn centen bedoel jequote:Op zondag 17 maart 2013 22:24 schreef Evertjan het volgende:
kijk een leuk gemonteerd filmpje gemaakt van onze centen
Dat zal een herrie gaan geven.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:25 schreef alors het volgende:
[..]
Pas maar op, straks gaat ie je klapperen.
Voordeel is wel dat je niet wordt geconfronteerd met een kantineheld.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:24 schreef Evertjan het volgende:
kijk een leuk gemonteerd filmpje gemaakt van onze centen
Nee, krijg er hoofdpijn vanquote:Op zondag 17 maart 2013 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind je het niet hip gemonteerd dan?
Toekomstig vak 410. De houding heeft hij al, nu nog met de rug naar het veld en zijn shirt uit.quote:
nee wel met een kuthipster van het ADquote:Op zondag 17 maart 2013 22:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je niet wordt geconfronteerd met een kantineheld.
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:26 schreef Evertjan het volgende:
AZ verliest en Arno zit niet aan tafel ik zie een verband
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toekomstig vak 410. De houding heeft hij al, nu nog met de rug naar het veld en zijn shirt uit.
Zou hij zich vandaag hebben ziek gemeld?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:26 schreef Evertjan het volgende:
AZ verliest en Arno zit niet aan tafel ik zie een verband
Hopelijk aan de verkeerde kant van het gras.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hopelijk aan de verkeerde kant van het gras.
Volgend jaar staat hij er. Hij wordt nu klaargestoomd in de jeugdopleiding van VAK410. Een jaartje verhuurd en dan volgend jaar knallenquote:Op zondag 17 maart 2013 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toekomstig vak 410. De houding heeft hij al, nu nog met de rug naar het veld en zijn shirt uit.
Natuurlijk proces als Az nog een seizoen minder draait.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar staat hij er. Hij wordt nu klaargestoomd in de jeugdopleiding van VAK410. Een jaartje verhuurd en dan volgend jaar knallen
Deze uitspraak vanmiddag gehoord van Harry Jekkers, toeval misschien maar valt me wel opquote:Op zondag 17 maart 2013 22:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hopelijk aan de verkeerde kant van het gras.
dacht dat hij op zondag altijd in de kalverstraat liep?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Speelde in Jong Ajax maar doet de laatste weken helemaal niks meer.
Hij komt inderdaad uit een show van Jekkers.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Deze uitspraak vanmiddag gehoord van Harry Jekkers, toeval misschien maar valt me wel op.
Geen Tom van 't Hekquote:Op zondag 17 maart 2013 22:32 schreef RedFever007 het volgende:
Geen Vermeulen
Geen Waterreus
FLOPSHOW
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:33 schreef Tyron het volgende:
Verbeek bash
Wie de fuck is deze Sjoerd dan?
Grootste non-valeur in de voetbalwereld op Barbara Barend naquote:Op zondag 17 maart 2013 22:33 schreef Tyron het volgende:
Verbeek bash
Wie de fuck is deze Sjoerd dan?
Het AD.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Sjoerd Mossou is van de AD.
AD.
Gewoon om het nog eens te zeggen: A, DEE
Tsja....quote:Op zondag 17 maart 2013 22:34 schreef RensAjacied het volgende:
In de VBL SC vinden ze dat er niks mis met Sjoerd is
rechterkant van zijn gezicht hangt een beetje lager.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
verklaart waarom hij zo chagrijnig is ?
Het is wel een goede columnist.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
Mag ik zeggen dat Sjoerd een eikel is? Ja dat mag ik zeggen.
Je kan ook overdrijven. Alles beter dan Waterreus en Arno.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
Mag ik zeggen dat Sjoerd een eikel is? Ja dat mag ik zeggen.
Heel veel Ajax-supporters willen ook weten hoe het toch komt dat Ajax zo vaak knullige domme tegengoals krijgt.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:37 schreef Evertjan het volgende:
moet Frank de Boer nu verantwoording afleggen aan Jan van Halst????![]()
![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heel veel Ajax-supporters willen ook weten hoe het toch komt dat Ajax zo vaak knullige domme tegengoals krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |