PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:51 schreef vandermar het volgende:
Pelle is Ibrahimovic op laag niveau.
Pelle
hèquote:Op zondag 10 maart 2013 22:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ronald de Boer is echt de Waterreus van Feyenoord
Ja niet echt erbij met mijn hoofdquote:
is nie erg hoor sgatjequote:Op zondag 10 maart 2013 22:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja niet echt erbij met mijn hoofd
Echt hè.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
NetjesJa idd meestal past 2 nog net als je geluk hebt
Klopt.quote:
Couldn't care lessquote:
Zenden zeker geen FA Cup uit?quote:
Yep.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe laat begint MOTD vanavond? half twaalf toch?
Ohquote:
Ik zeg ook niets tijdens het typen hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 22:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil dat jij je smoel eens een tijdje houdt, maar hoor je mij klagen? [ afbeelding ][ afbeelding ]
win-winquote:Op zondag 10 maart 2013 23:03 schreef vandermar het volgende:
AZ - Ajax dit weekend
Ik ga geld inzetten op AjaxAls ze winnen ben ik blij met het geld en anders ben ik blij met het puntverlies
Of je bent verdrietig dat je geld kwijt bentquote:Op zondag 10 maart 2013 23:03 schreef vandermar het volgende:
AZ - Ajax dit weekend
Ik ga geld inzetten op AjaxAls ze winnen ben ik blij met het geld en anders ben ik blij met het puntverlies
Volgens mij doen ze dat gelijk ernaquote:
onzekere tienermeisjes?quote:
Dan alsnog goed voor Feyenoordquote:
z'n zus?quote:
Ja maar dat was League cup denk ik. Want vorig jaar zonden ze geen FA CUP uitquote:Op zondag 10 maart 2013 23:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat gelijk ernaWas tijdje terug toen ik keek tenminste, kwam beker onzin gelijk na de competitie wedstrijden.
Puntverlies, begrijpend lezenquote:
ohja wtf, volgens mij niet te zien dan iddquote:Op zondag 10 maart 2013 23:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar dat was League cup denk ik. Want vorig jaar zonden ze geen FA CUP uit
Leitnerquote:Op zondag 10 maart 2013 23:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie zal ik op CAM zetten in een 352 met Pukki en Sio in de spits?
wijnaldumquote:Op zondag 10 maart 2013 23:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sio cam, Mlapa spitsquote:Op zondag 10 maart 2013 23:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die heb ik al in een ander teamquote:
Dan moet ik die weer uit een ander team halenquote:
bitencourt dan wellicht?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan moet ik die weer uit een ander team halen
Junuzovicquote:Op zondag 10 maart 2013 23:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan moet ik die weer uit een ander team halen
Ja die heb ik nu ook als eerste optie. Had wel wat meer verwacht van de Bundesliga qua Cam's.quote:
quote:
Dat wordt dan wel lastigerquote:Op zondag 10 maart 2013 23:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Die is allround
Denk dat ik die ga proberen
Moet ik wel iets gaan bedenken waardoor ik nog iets van een hybrid kan maken
Onder deze gedachte heb ik vorig jaar ¤40 op Psv ingezet. RKC won en ik was gelukkigquote:Op zondag 10 maart 2013 23:03 schreef vandermar het volgende:
AZ - Ajax dit weekend
Ik vind Mvuemba erg goed iig. Pogba nog niet mee gespeeld.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat wordt dan wel lastiger
Even vraagje van mijn kant: Mvuemba of Pogba?
if pogba>mvuemba>nif pogbaquote:Op zondag 10 maart 2013 23:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat wordt dan wel lastiger
Even vraagje van mijn kant: Mvuemba of Pogba?
Ik vond hem kut. Maar hij speelde ook in een team dat kut speelde dus ja..quote:Op zondag 10 maart 2013 23:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Die is allround
Denk dat ik die ga proberen
Moet ik wel iets gaan bedenken waardoor ik nog iets van een hybrid kan maken
Aan het twijfelen om toch maar een 352 te maken?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:14 schreef Maver24 het volgende:
Is 352 nou de meest gebruikte formatie in Fifa ?
in hogere divisions wel iig. Dit jaar hebben zelfs de grootste noobs de formatie ontdektquote:Op zondag 10 maart 2013 23:14 schreef Maver24 het volgende:
Is 352 nou de meest gebruikte formatie in Fifa ?
Maar met 2 snelle spitsen is zijn niet super hoge pace niet zo belangrijk, en zijn passing wel heel fijnquote:Op zondag 10 maart 2013 23:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vond hem kut. Maar hij speelde ook in een team dat kut speelde dus ja..
Son evtquote:Op zondag 10 maart 2013 23:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar met 2 snelle spitsen is zijn niet super hoge pace niet zo belangrijk, en zijn passing wel heel fijn
netjes..maar nu begint het echt denk ikquote:Op zondag 10 maart 2013 23:18 schreef ThadCastle het volgende:
Divisie 2 bereikt met pack only.
Open ik een 7,5k pack: Pastore en Wilshere. Wilshere duplicate
Heb jij ook wel eens slechte packs?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:18 schreef ThadCastle het volgende:
Divisie 2 bereikt met pack only.
Open ik een 7,5k pack: Pastore en Wilshere. Wilshere duplicate
Neequote:Op zondag 10 maart 2013 23:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is Akpala een beetje goed? Beter dan Sio/Pukki?
Beide gehad, beide eigenlijk prima.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:20 schreef DuTank het volgende:
Wie als keeper in mijn NL-Frans hybrid?
Ik zie dat Vercourtre en Zoet wel redelijke opties zijn?
Het is ineens een wijf waar ze ooit ruzie mee heeft gehadquote:
Maar ik moet kiezenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Beide gehad, beide eigenlijk prima.
Vercoutre is goedquote:Op zondag 10 maart 2013 23:20 schreef DuTank het volgende:
Hij kan idd eigenlijk niets behalve rennen, sterk zijn en hard schietenquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het is ineens een wijf waar ze ooit ruzie mee heeft gehadHeeft tijden zich voorgedaan als een vent
Ja genoegquote:Op zondag 10 maart 2013 23:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb jij ook wel eens slechte packs?
CAM van oorsprong toch?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke spelertJammer dat op LM die Pace net te laag is
Ja, maar het is me dan vooral om zijn schot upgrade te doenquote:
Fahrmann en Proto zijn 80000x beter iig. Vooral Fahrmann is echt geniaal goed.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind 'm prima, snap dat gezeur op hem niet echt.
Ik vind tot nu toe Vercoutre echt veel beter dan Fahrmannquote:Op zondag 10 maart 2013 23:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fahrmann en Proto zijn 80000x beter iig. Vooral Fahrmann is echt geniaal goed.
Padtquote:Op zondag 10 maart 2013 23:20 schreef DuTank het volgende:
Hij had een UP moeten krijgen want hij heeft nu 74 in H2H. Svensson is in H2H trouwens sneller dan 21 pace (rond de 40)quote:Op zondag 10 maart 2013 23:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En leuke reacties van Lindgren. eronder
Wat heeft hij gedaan?quote:
Nee maar daarnaast?quote:
Nice, al lijkt Gomez mij echt 3x niks.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:32 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
woopwoop Neymar (en een beetje Juninho).
Hij provideerde mij een MotD-linkje.quote:
Mij ook niet, maar ik vind hem altijd wel moeilijk te verdedigenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nice, al lijkt Gomez mij echt 3x niks.
Gomez is best goed hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 23:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nice, al lijkt Gomez mij echt 3x niks.
echt slechtquote:Op zondag 10 maart 2013 23:41 schreef vandermar het volgende:
Die duikelpartij had Suarez wel achterwege mogen laten. Eigen doelpunt had mooier geweest.
Duikelpartij? Assou kon zijn been er niet veel verder omheen gooienquote:Op zondag 10 maart 2013 23:41 schreef vandermar het volgende:
Die duikelpartij had Suarez wel achterwege mogen laten. Eigen doelpunt had mooier geweest.
Bakkertje natuurlijk, maar die is er natuurlijk niet nuquote:Op zondag 10 maart 2013 23:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Duikelpartij? Assou kon zijn been er niet veel verder omheen gooien
Trouwens wie zei er ook alweer dat Suarez nooit presteerde in topwedstrijden?
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:41 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]Als jullie in de huid van een beroemdheid konden kruipen, wie zouden jullie dan kiezen?
[ afbeelding ] Daar moet ik even over nadenken.
[ afbeelding ]Ik weet de mijne al. Angelina Jolie. Dan zou ik mezelf de hele dag vingeren.
[ afbeelding ] Angelina Jolie? Nou lekker hoor. Dan moet je iedere ochtend Brad Pitt pijpen
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]HAHAHAHAHAHAHA
Zoiets kun je ook maken maar dan met jou grote held Pelle in de hoofdrol.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:45 schreef vandermar het volgende:
Echt een vieze rat die suarez als je die beelden kijkt
Ja, maakt hij smerige overtredingen, bijt hij mensen?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoiets kun je ook maken maar dan met jou grote held Pelle in de hoofdrol.
Eerste gewonnen. Was wel zwetenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
netjes..maar nu begint het echt denk ik
Deed hij dat in dat filmpje dan? Maar een goede spits die geeft nou eenmaal zo nu en dan een tikje en frustreert de tegenstander en dat doet Pelle ook.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, maakt hij smerige overtredingen, bijt hij mensen?
ja ik moet er echt om lachen gewoonquote:Op zondag 10 maart 2013 23:45 schreef vandermar het volgende:
Echt een vieze rat die suarez als je die beelden kijkt
Pelle bijt niet, stapt niet op ruggen, gaat niet vies door.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Deed hij dat in dat filmpje dan? Maar een goede spits die geeft nou eenmaal zo nu en dan een tikje en frustreert de tegenstander en dat doet Pelle ook.
Ik snap niet waarom jij steeds met dat bijten enzo komt. Ik zeg alleen dat je ook zo'n filmpje als wat ze net lieten zien van Suarez ook van Pelle kan maken. Iedere spits geeft wel eens een schopje of klein tikje hier en daar alleen bij Suarez gaat iedereen er over lopen janken.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pelle bijt niet, stapt niet op ruggen, gaat niet vies door.
Pelle is de ideale schoonzoon.
Maar hij neukt waarschijnlijk wel 40 vrouwen per maand.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pelle bijt niet, stapt niet op ruggen, gaat niet vies door.
Pelle is de ideale schoonzoon.
Ik vond Jantscher kut, Baumgartlinger gaat veel naar voren terwijl hij een tank is.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet, denk dat het wel leuk in elkaar zit maar of het echt fijn speelt
Omdat Suarez het elke wedstrijd doet. Waarom denk jij dat hij zo gehaat wordt? Omdat hij gespuis is. Zelfs de nazi's in wo2 zouden dit gedrag afkeuren.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij steeds met dat bijten enzo komt. Ik zeg alleen dat je ook zo'n filmpje als wat ze net lieten zien van Suarez ook van Pelle kan maken. Iedere spits geeft wel eens een schopje of klein tikje hier en daar alleen bij Suarez gaat iedereen er over lopen janken.
Ik zie nu pas dat Richarlyson de Mineiro versie van Danilinho nodig heeft. Maar jij zegt sowieso niet maken dusquote:Op zondag 10 maart 2013 23:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vond Jantscher kut, Baumgartlinger gaat veel naar voren terwijl hij een tank is.
You need a bit more of Mlapaquote:Op zondag 10 maart 2013 23:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet, denk dat het wel leuk in elkaar zit maar of het echt fijn speelt
De beste spitsen in de historie van het voetbal deden dat ook.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat Suarez het elke wedstrijd doet. Waarom denk jij dat hij zo gehaat wordt? Omdat hij gespuis is. Zelfs de nazi's in wo2 zouden dit gedrag afkeuren.
Die heb ik al in een ander team en die vind ik nog niet echt overtuigendquote:
Je kunt het natuurlijk gewoon proberen.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat Richarlyson de Mineiro versie van Danilinho nodig heeft. Maar jij zegt sowieso niet maken dus?
Baumgartlinger.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vond Jantscher kut, Baumgartlinger gaat veel naar voren terwijl hij een tank is.
Ben er nog niet echt over uit. Mijn RM en LM zullen niet meeverdedigen, en Baumgartling heeft high AWR. En ik ben al niet zo'n held met 3atbquote:Op zondag 10 maart 2013 23:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk gewoon proberen.
Dat zei ik netquote:Op zondag 10 maart 2013 23:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Baumgartlinger.Briljante comment op zijn pagina.
[ afbeelding ]
http://www.futhead.com/fifa/players/7030/
Zou met eentje ook genoegen nemen, in zijn geval ..quote:Op zondag 10 maart 2013 23:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar hij neukt waarschijnlijk wel 40 vrouwen per maand.
Blesseerden die iedere wedstrijd iemand? Schopt Messi elke wedstrijd iemand na? Doet Ronaldo dat? Nee, want het is nergens voor nodig. Maar helaas, het wordt getolereerd omdat het door zijn zuid amerikaanse temperament komt.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De beste spitsen in de historie van het voetbal deden dat ook.
Wat een bullshit postquote:Op zondag 10 maart 2013 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Blesseerden die iedere wedstrijd iemand? Schopt Messi elke wedstrijd iemand na? Doet Ronaldo dat? Nee, want het is nergens voor nodig. Maar helaas, het wordt getolereerd omdat het door zijn zuid amerikaanse temperament komt.
Dat is het nogal snel als het jou niet uitkomtquote:
Oh, ik zie dit nu pas.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En leuke reacties van Lindgren. eronder
Die is er niet want EA is lui. Ik kreeg vandaag nog Manolev in een pack als PSV-spelerquote:Op maandag 11 maart 2013 00:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heeft Townsend geen Qpr versie of staat die niet op Futhead?
Lame. 2 assist en een 1 goal gisteren, was een IF geweest.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die is er niet want EA is lui. Ik kreeg vandaag nog Manolev in een pack als PSV-speler
Als hij een IF krijgt dan is die wel getransferd (en die wordt duur)quote:Op maandag 11 maart 2013 00:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lame. 2 assist en een 1 goal gisteren, was een IF geweest.
En vervolgens wordt hij daarna weer teruggezet bij Spurs? (zijn Nif die weer in packs komt) Dat slaat helemaal nergens opquote:Op maandag 11 maart 2013 00:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als hij een IF krijgt dan is die wel getransferd (en die wordt duur)
Nu een 5k pack met beste speler Bartonquote:Op maandag 11 maart 2013 00:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als hij een IF krijgt dan is die wel getransferd (en die wordt duur)
Ik denk dat hij dan wel gewoon bij QPR zit totdat zijn loan afgelopen is.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En vervolgens wordt hij daarna weer teruggezet bij Spurs? (zijn Nif die weer in packs komt) Dat slaat helemaal nergens op
Dat je nog doorgaatquote:Op maandag 11 maart 2013 00:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nu een 5k pack met beste speler Barton
Zo blij?
Ja misschien koop ik een maandje erbijquote:Op maandag 11 maart 2013 00:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat je nog doorgaatJe kan nog 40 minuten spelen met die account
?
Ja, ik dacht dat je geen slechte packs kon krijgenquote:Op maandag 11 maart 2013 00:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nu een 5k pack met beste speler Barton
Zo blij?
Ik snap dat het nu nog leuk is, maar ben benieuwd hoe dat is als je eenmaal in Divisie 1 zitquote:Op maandag 11 maart 2013 00:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja misschien koop ik een maandje erbij
Zal zo wel even wat teams puushen. Even potje spelen.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik snap dat het nu nog leuk is, maar ben benieuwd hoe dat is als je eenmaal in Divisie 1 zit
Wat is je team nu?
9 schoten op doel is niet zoveel toch?quote:Op maandag 11 maart 2013 00:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zal zo wel even wat teams puushen. Even potje spelen.
En in divisie 2 gaat het nog niet slecht. Nu tegen 100 chem bundes team met OP Reus
2-0gewonnen.
Hij had geluk dat het niet meer was geworden. 9 schoten op doelNeuer een 8,7 zegt genoeg
![]()
Ik denk dat ze hem er gewoon uitflikkerenquote:Op maandag 11 maart 2013 00:44 schreef ThadCastle het volgende:
Als ik nu nog een potje doe, mag ik dat dan afmaken of denken jullie dat gold om 1 uur direct stopt?
Nou daar 2 goals uit.. mja je had het moeten zien haha.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
9 schoten op doel is niet zoveel toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door ThadCastle op 11-03-2013 00:53:20 ]
Waar haal je die nou weer vandaanquote:Op maandag 11 maart 2013 00:53 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ff schoenpoetsen hoorquote:Op maandag 11 maart 2013 00:53 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Is mn vriendin.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar haal je die nou weer vandaan?
quote:Op maandag 11 maart 2013 00:47 schreef ThadCastle het volgende:
Hij speelde 4231. Alaba, Hummels Badstuber Lahm. Martinez, Schwein, Gotze reus muller. Gomez spits.
Ik zal mijn team zo puushenIk zou er toch niet heel vrolijk van worden om daarmee te moeten spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Ik gaf toch die Duitser even billenkoekquote:Op maandag 11 maart 2013 00:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou er toch niet heel vrolijk van worden om daarmee te moeten spelen
quote:Op maandag 11 maart 2013 00:53 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier speelde ik gelijk mee, ging niet zo lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier heb ik ook 3 potjes mee gespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Locadio en Mokhtar allebei 1op1![]()
![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 01:01 schreef ThadCastle het volgende:
Timmy met deze teams speelde ik ook in divisie 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier heb ik ook 3 potjes mee gespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch raar, dat team waar het niet goed mee ging ziet er het best uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Locadio en Mokhtar allebei 1op1En tis Locadia
Mokhtar is wel erg goed
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja weet ik. Vind ik ook raar. Maar de potjes met een graf team tegen de goeie 100 chem teams waren het gemakkelijkste. Dus of die mensen zijn allemaal slecht, of FIFA doet iets waardoor het 'eerlijker' wordtquote:Op maandag 11 maart 2013 01:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Toch raar, dat team waar het niet goed mee ging ziet er het best uitEn tis Locadia
Mokhtar is wel erg goed
![]()
![]()
Ik merk daar niets vanquote:Op maandag 11 maart 2013 01:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja weet ik. Vind ik ook raar. Maar de potjes met een graf team tegen de goeie 100 chem teams waren het gemakkelijkste. Dus of die mensen zijn allemaal slecht, of FIFA doet iets waardoor het 'eerlijker' wordtAls ik met Silvers tegen golds speel dan merk ik dat mijn spelers eerder zwakker zijn dan beter. Als ik tegen lage chem speel dan bakken die er meestal ook niets van
Elke dag![]()
Net merkte ik het wel. Hij had zoveel van die aparte foute aannames/passes. Dat kan hij simpelweg niet zo verneukt doenquote:Op maandag 11 maart 2013 01:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik merk daar niets vanAls ik met Silvers tegen golds speel dan merk ik dat mijn spelers eerder zwakker zijn dan beter. Als ik tegen lage chem speel dan bakken die er meestal ook niets van
![]()
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Die grijze is tofquote:Op maandag 11 maart 2013 01:10 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allebei halen of ?
Elke dag![]()
Beide wel toffe schoenen.quote:Op maandag 11 maart 2013 01:10 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allebei halen of ?
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
Waarom heb ik maar 1 free pack? Is zeker laatste keer dan?
Elke dag![]()
Ik heb net gefapt, nu zit ik al 5 minuten op de wc maar kan niet plassen omdat pijve stiemel
RvP; Feyenoord
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Wens hem beterschapquote:Op maandag 11 maart 2013 01:37 schreef ThadCastle het volgende:
Ik moet nu met mijn pauper team tegen een ziek IF serie A teamRvP; Feyenoord
Flaming Nuggets
Elke dag![]()
![]()
![]()
Dat team wat jou wel goed leek he Timmy. Dat won net van dit team
Ik vond 4 atb formaties maar kut. Dat kwam wss door 43214222, 451 en 4231 zijn best fijne formaties.
![]()
Ben benieuwd
Als ik mijn TP leeg heb ga ik 2 golds 451's maken, om die opstelling eens te proberen. Ik denk 1 BPL 1 Bundesliga, vrij standaard zonder IF's en kijken of die draaien. Dan kan ik altijd nog IF's toevoegen
Elke dag![]()
Thad, volgens mij blijft die gold trouwens geldig zolang je bent aangemeld. Is ook als je gold afloopt. Dus als je klaar bent gewoon je xbox aan laten staan kan je morgen weer door
Elke dag![]()
Ja dat zal het idd wel zijnquote:Op maandag 11 maart 2013 01:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Thad, volgens mij blijft die gold trouwens geldig zolang je bent aangemeld. Is ook als je gold afloopt. Dus als je klaar bent gewoon je xbox aan laten staan kan je morgen weer door
Is dat verder niet gevaarlijk? Dat mijn xbox hem tript ofzo haha![]()
Lol die Palacio ookquote:Op maandag 11 maart 2013 01:52 schreef ThadCastle het volgende:
![]()
Dat team wat jou wel goed leek he Timmy. Dat won net van dit team
[ afbeelding ]
Ik vond 4 atb formaties maar kut. Dat kwam wss door 43214222, 451 en 4231 zijn best fijne formaties.
Maar toch dat team mist toch de echte pace voorin. Een LM met 79 komt gewoon tekort op FifaBalo en Boateng voelen trager aan als ze zijn, en de 82 van Jovetic is ook niet geweldig. Het kan allemaal wel, maar dan moet er een echte snelle bijstaan imo. Verdedigend ziet het er wel sterk uit, al blijft Buffon een grabbelaar.
Elke dag![]()
Nja maar Shawcross, Spurr en Grandison niet voorbij kunnen..quote:Op maandag 11 maart 2013 01:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lol die Palacio ook
Maar toch dat team mist toch de echte pace voorin. Een LM met 79 komt gewoon tekort op FifaBalo en Boateng voelen trager aan als ze zijn, en de 82 van Jovetic is ook niet geweldig. Het kan allemaal wel, maar dan moet er een echte snelle bijstaan imo. Verdedigend ziet het er wel sterk uit, al blijft Buffon een grabbelaar.
Ik maak btw nog even dit seizoen af dan![]()
![]()
Denk het nietquote:Op maandag 11 maart 2013 01:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja dat zal het idd wel zijn
Is dat verder niet gevaarlijk? Dat mijn xbox hem tript ofzo hahaZou niet weten waarom, mijne heb ik ook ooit weleens aan laten staan
Over die opstellingen, ik vond 4321 ook echt verschrikkelijk4231 is een hele fijne
451 wordt mijn volgende gold projectje en 4222 werkt prima bij silvers
442 41212 en 433 zijn ook niet echt mijn ding deze Fifa
Elke dag![]()
Ik ook maar 1 pakje, is inderdaad afgelopen dan
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Haha ja dat zou toch net moeten lukkenquote:Op maandag 11 maart 2013 02:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nja maar Shawcross, Spurr en Grandison niet voorbij kunnen..
Ik maak btw nog even dit seizoen af dan
Oke succesIk ga nog even 2.5 men kijken en dan slapen, later
Elke dag![]()
Gold stopt er wel meeHad nog 4 wedstrijden en moest 4 punten halen om naar div 1 te promoveren.
Helemaal kut want ik had net Bent in 4231 gepulled![]()
![]()
Mogguh. Het is koudddddddddAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Raar land, gevoelstemperatuur -15quote:
En sneeuwquote:Op maandag 11 maart 2013 08:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Raar land, gevoelstemperatuur -15
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Wij zijn Ajax, wij zijn de minst slechte
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
7x verliezen is wel heel erg dramaquote:Op maandag 11 maart 2013 09:12 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wij zijn NAC, wij zijn de leukstequote:Op maandag 11 maart 2013 09:12 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het is allemaal drama eigenlijk. De KNVB zou de schaal een jaartje niet uit moeten reiken uit protest. Koploper zijn met 11x puntverlies na 26 wedstrijdenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jullie zijn NAC, jullie zuipen het meestequote:Op maandag 11 maart 2013 09:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wij zijn NAC, wij zijn de leukste
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ben Tim, ik moet poepen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat niet alleen, maar kijk ook de onderste regionen. 25 punten en dan nacompetitie. Normaal sta je daar aan het einde van het seizoen met 14 punten ofzo. Blijkbaar kunnen zij nu wel punten pakken tegen de betere ploegen.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is allemaal drama eigenlijk. De KNVB zou de schaal een jaartje niet uit moeten reiken uit protest. Koploper zijn met 11x puntverlies na 26 wedstrijdenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
What's happening?quote:Op maandag 11 maart 2013 09:20 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mwah, dat ook niet. Vorig jaar had de nummer 16 31 punten, jaar ervoor Excelsior (gelijk met Vitessequote:Op maandag 11 maart 2013 09:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar kijk ook de onderste regionen. 25 punten en dan nacompetitie. Normaal sta je daar aan het einde van het seizoen met 14 punten ofzo. Blijkbaar kunnen zij nu wel punten pakken tegen de betere ploegen.) zelfs op 35. Roda zit nu op op 25, dus die zullen daar wel tussenin komen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen idee eigenlijk maar Biebertje is een beetje aan het puberen geloof ik. Dit is zijn eigen bodyguardquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is dat Justin Bieber? Niet herkendquote:Op maandag 11 maart 2013 09:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk maar Biebertje is een beetje aan het puberen geloof ik. Dit is zijn eigen bodyguard
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoi, ik ben Klaas en ik ben al 4.5 uur wakkerquote:Op maandag 11 maart 2013 09:23 schreef Revontulet het volgende:
Hoi ik ben Daniel en ik heb er alweer bijna 3 uur opzittenEn al 2.5 uur aan het werk
![]()
![]()
Heb jij serieus 2 uur nodig 's ochtends voor je haar goed zit?quote:Op maandag 11 maart 2013 09:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Klaas en ik ben al 4.5 uur wakkerEn al 2.5 uur aan het werk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Koffie, peuk, koffie, lekker bakje yoghurt met Muesli, dan chillen onder de douche, rijden naar het werk. Dienst begint om 7 uur, maar meestal eerder aanwezig om af te lossenquote:Op maandag 11 maart 2013 09:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb jij serieus 2 uur nodig 's ochtends voor je haar goed zit?![]()
Hoi Klaas, ik ben nu 3 uur aan het werk, en al 5 uur wakker. klote ovquote:Op maandag 11 maart 2013 09:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Klaas en ik ben al 4.5 uur wakkerEn al 2.5 uur aan het werk
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Man man. Ik sta om 6 uur op, scheren, tandjes poetsen, haartjes doen en aankleden in 15 min. Daarna nog ff brood inpakken dat ik op mijn werk opeet, en 45 min rijden. Ben ik dus rond 7 uur op mijn werkquote:Op maandag 11 maart 2013 09:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Koffie, peuk, koffie, lekker bakje yoghurt met Muesli, dan chillen onder de douche, rijden naar het werk. Dienst begint om 7 uur, maar meestal eerder aanwezig om af te lossen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar wordt er de afgelopen jaren al niet geroepen "Kampioen van de Armoe"?quote:Op maandag 11 maart 2013 09:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mwah, dat ook niet. Vorig jaar had de nummer 16 31 punten, jaar ervoor Excelsior (gelijk met Vitesse) zelfs op 35. Roda zit nu op op 25, dus die zullen daar wel tussenin komen.
Dus dan klopt het toch wel redelijk wat ik zeg?
Met dit weer met het OVquote:Op maandag 11 maart 2013 09:36 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Hoi Klaas, ik ben nu 3 uur aan het werk, en al 5 uur wakker. klote ovWat een klote tijden om wakker te worden. Ik had een hele mooie droom, dus het was zuur dat de wekker ging.
![]()
OV is gratis voor mij en sneller dan met de auto door de stad...en waarom slaap je nu niet even verder, misschien gaat je droom wel door?quote:Op maandag 11 maart 2013 09:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met dit weer met het OVWat een klote tijden om wakker te worden. Ik had een hele mooie droom, dus het was zuur dat de wekker ging.
Ze leek op Lieke van Lexmondquote:Op maandag 11 maart 2013 09:44 schreef Revontulet het volgende:
[..]
OV is gratis voor mij en sneller dan met de auto door de stad...en waarom slaap je nu niet even verder, misschien gaat je droom wel door?![]()
![]()
Godmiljaar, ik ben met school bezigRvP; Feyenoord
HAHAHAHAHAH ik woon samen met m'n broertje in Amsterdam en m'n pa was hier gisteren ook. Maar omdat ie om 7 uur weg zou gaan, lag ie er vroeg in.
Vervolgens zat mijn broertje om 0.30 ofzo nog te Blopsen, maar daar kwam het nodige gevloek aan te pas. Ik hoorde dat en mijn pa dus blijkbaar ook. Die hoorde ik weer terug roepen: afsluiten!
Maar mijn broertje had dus een headset op en hoorde hem niet. Tien minuten later deed m'n pa nog een poging en ging vervolgens uit bed, met een: NU AFSLUITEN GODVERDOMME (fluisterend schreeuwend, jeweet).
En nu heeft ie dus onze Xbox mee genomen
Jammer, want nu ben ik ook de dupe ervan, maar kan er wel om lachen. Mijn broertje gaat namelijk ook echt niet meer naar colleges enzo, omdat ie wilt gamen (tot 3 uur in de nacht). Te triest eigenlijk, maar ja.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ook weer wakker, voor de verandering een keer vrij genomen tot vrijdagquote:Op maandag 11 maart 2013 09:58 schreef DuTank het volgende:
HAHAHAHAHAH ik woon samen met m'n broertje in Amsterdam en m'n pa was hier gisteren ook. Maar omdat ie om 7 uur weg zou gaan, lag ie er vroeg in.
Vervolgens zat mijn broertje om 0.30 ofzo nog te Blopsen, maar daar kwam het nodige gevloek aan te pas. Ik hoorde dat en mijn pa dus blijkbaar ook. Die hoorde ik weer terug roepen: afsluiten!
Maar mijn broertje had dus een headset op en hoorde hem niet. Tien minuten later deed m'n pa nog een poging en ging vervolgens uit bed, met een: NU AFSLUITEN GODVERDOMME (fluisterend schreeuwend, jeweet).
Jammer, want nu ben ik ook de dupe ervan, maar kan er wel om lachen. Mijn broertje gaat namelijk ook echt niet meer naar colleges enzo, omdat ie wilt gamen (tot 3 uur in de nacht). Te triest eigenlijk, maar ja.Je broertje is DS2?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 09:59 schreef poker4lifee het volgende:
ook weer wakker, voor de verandering een keer vrij genomen tot vrijdag
[..]Je broertje is DS2?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 09:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Je broertje is DS2?
Ik moet van 1 tot 3
RvP; Feyenoord
Is dat relaxt met je broertje op kamers?quote:Op maandag 11 maart 2013 09:58 schreef DuTank het volgende:
Jammer, want nu ben ik ook de dupe ervan, maar kan er wel om lachen. Mijn broertje gaat namelijk ook echt niet meer naar colleges enzo, omdat ie wilt gamen (tot 3 uur in de nacht). Te triest eigenlijk, maar ja.lijkt mij wel als je goed met elkaar kunt opschieten en het leeftijdsverschil niet te groot is.
RvP; Feyenoord
Dat soort tijden zijn echt kut als je niet in de buurt bij school woont, daarom echt chill als je bij je uni in de buurt gaat wonen. Vrijdag ook weer anderhalfuur reizen voor uurtje lesquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
geen leuke grap want ik ga wel naar schoolquote:Op maandag 11 maart 2013 09:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Je broertje is DS2?
![]()
Ik moet 20 minuten met de autoquote:Op maandag 11 maart 2013 10:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dat soort tijden zijn echt kut als je niet in de buurt bij school woont, daarom echt chill als je bij je uni in de buurt gaat wonen. Vrijdag ook weer anderhalfuur reizen voor uurtje les
RvP; Feyenoord
Scheelt 3 jaar. Maar ik vind het wel chill, we kunnen het goed met elkaar vinden en hebben gewoon chille regels onderling. Ik speelde vaak rond deze tijd wat potjes, ging dan naar college of opdrachten maken enzo. Dan ging hij 's avonds. Maar ook met koken enzo, gewoon om de dag kookbeurt, waar dan boodschappen doen bij hoort en de ander zorgt voor de afwas (in de vaatwasser zetten die erg klein is, waardoor pannen beter met de hand gedaan kunnen worden).quote:Op maandag 11 maart 2013 10:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is dat relaxt met je broertje op kamers?lijkt mij wel als je goed met elkaar kunt opschieten en het leeftijdsverschil niet te groot is.
Maar ik vind het wel chill dat dat ding nu weg is, want soms werd m'n broertje echt een of andere autist. Dan was ie me toch prikkelbaar johDan lukte het niet ofzo, maar dat werd dan soms op mij afgereageerd. Dus nu lekker rustig in huis wat dat betreft
En jij kunt niet meer Fifa-enquote:Op maandag 11 maart 2013 10:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Scheelt 3 jaar. Maar ik vind het wel chill, we kunnen het goed met elkaar vinden en hebben gewoon chille regels onderling. Ik speelde vaak rond deze tijd wat potjes, ging dan naar college of opdrachten maken enzo. Dan ging hij 's avonds. Maar ook met koken enzo, gewoon om de dag kookbeurt, waar dan boodschappen doen bij hoort en de ander zorgt voor de afwas (in de vaatwasser zetten die erg klein is, waardoor pannen beter met de hand gedaan kunnen worden).
Maar ik vind het wel chill dat dat ding nu weg is, want soms werd m'n broertje echt een of andere autist. Dan was ie me toch prikkelbaar johDan lukte het niet ofzo, maar dat werd dan soms op mij afgereageerd. Dus nu lekker rustig in huis wat dat betreft
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Klopt, maar hoef ik me daar ook niet meer over op te winden hequote:Op maandag 11 maart 2013 10:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En jij kunt niet meer Fifa-en
Meer tijd om te traden dus
![]()
Wilde eigenlijk dit team gaan maken en dat uit testen.. Helaas dus.
CB-GK-CB is eigenlijk nog niet bekend
Donk - Padt - Viergever
Zouma - Padt - Donk
[ Bericht 9% gewijzigd door DuTank op 11-03-2013 10:22:35 ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die eerste zonder twijfel. Ik heb die rechterkant ook, met Noren aan de andere kant. Speeltquote:Op maandag 11 maart 2013 10:16 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Wilde eigenlijk dit team gaan maken en dat uit testen.. Helaas dus.
CB-GK-CB is eigenlijk nog niet bekend
Donk - Padt - Viergever
Zouma - Padt - Donk
Ik ben bekend om mijn ochtendhumeur, maar mijn moeder is nu met een kwaaie kop aan het stofzuigen
RvP; Feyenoord
Als die baguette vreters me niet bevallen, kan ik altijd nog de Vikingen oproepen.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die eerste zonder twijfel. Ik heb die rechterkant ook, met Noren aan de andere kant. SpeeltHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Saai zo in de ochtend.RvP; Feyenoord
En weer een heerlijke Talking dead episodeVorige week was zo tof
Elke dag![]()
1= k 2=u 3=t
123Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
6?quote:RvP; Feyenoord
Het is eigenlijk ook gewoon een waardeloze serie. De comics schijnen wel stukken beter te zijn misschien dat ik die eens ga proberen op de kop te tikkenquote:Op maandag 11 maart 2013 10:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
En weer een heerlijke Talking dead episodeVorige week was zo tof
![]()
Over 4 uur alweer weekend
RvP; Feyenoord
Ja tis net een soap die zich toevallig afspeelt tussen de zombie's. Maar ik kijk ernaar omdat een paar afleveringen echt tof zijn, en de rest is allemaal info of aanleiding tot die episodes. Het is gewoon karig dat de schrijvers er elke keer zo lang over doen. 40 minuten alleen gepraat is gewoon teveel van het goedequote:Op maandag 11 maart 2013 11:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook gewoon een waardeloze serie. De comics schijnen wel stukken beter te zijn misschien dat ik die eens ga proberen op de kop te tikken
Elke dag![]()
Heb jij je P eigenlijk al?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Volgend periode kan dat pasquote:
RvP; Feyenoord
Oke dan moet je wel aan de bak dus?quote:
Elke dag![]()
Precies het had zoveel beter kunnen zijn als er een beetje meer tempo in zat. Die aflevering van vorige week vond ik dan wel weer erg sterk maar deze is weer kutquote:Op maandag 11 maart 2013 11:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja tis net een soap die zich toevallig afspeelt tussen de zombie's. Maar ik kijk ernaar omdat een paar afleveringen echt tof zijn, en de rest is allemaal info of aanleiding tot die episodes. Het is gewoon karig dat de schrijvers er elke keer zo lang over doen. 40 minuten alleen gepraat is gewoon teveel van het goede![]()
3 uur per week voor die 2 vakkenquote:Op maandag 11 maart 2013 11:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke dan moet je wel aan de bak dus?ze zijn niet verplicht, maar ik ga er wel heen in tegenstelling tot vorig jaar
RvP; Feyenoord
Godsamme de hele nacht sneeuw
Elke dag![]()
Ik ga vandaag denk ik maar eens een motivatiebrief schrijven
RvP; Feyenoord
Eerst even motivatie zien te vinden!quote:Op maandag 11 maart 2013 11:15 schreef vandermar het volgende:
Ik ga vandaag denk ik maar eens een motivatiebrief schrijven![]()
![]()
Dat zoek ik al een maand of 3 om dat ding te schrijvenquote:Op maandag 11 maart 2013 11:16 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Eerst even motivatie zien te vinden!![]()
![]()
RvP; Feyenoord
En dan heb je eindelijk motivatie om aan de brief te beginnen, heb je geen motivatie meer over om in je brief te zettenquote:Op maandag 11 maart 2013 11:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zoek ik al een maand of 3 om dat ding te schrijven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet eigenlijk ook niet wat ik er precies in ga zetten. Ik heb maar 250 woordenquote:Op maandag 11 maart 2013 11:20 schreef Revontulet het volgende:
[..]
En dan heb je eindelijk motivatie om aan de brief te beginnen, heb je geen motivatie meer over om in je brief te zetten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
RvP; Feyenoord
Formatie? Zou kunnen dat de chem zo beter is. Maar Nep maakt wel vaker rare beslissingenquote:Op maandag 11 maart 2013 11:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik snap niet waarom Nep in zijn pack perfection team Maduro op RCB heeft want hij heeft Heitinga ook
3-4-1-2 dacht ikquote:Op maandag 11 maart 2013 11:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Formatie? Zou kunnen dat de chem zo beter is. Maar Nep maakt wel vaker rare beslissingen
Die tegenstander van AA in zijn laatste video![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: