PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:51 schreef vandermar het volgende:
Pelle is Ibrahimovic op laag niveau.
Pelle
hèquote:Op zondag 10 maart 2013 22:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ronald de Boer is echt de Waterreus van Feyenoord
Ja niet echt erbij met mijn hoofdquote:
is nie erg hoor sgatjequote:Op zondag 10 maart 2013 22:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja niet echt erbij met mijn hoofd
Echt hè.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
NetjesJa idd meestal past 2 nog net als je geluk hebt
Klopt.quote:
Couldn't care lessquote:
Zenden zeker geen FA Cup uit?quote:
Yep.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe laat begint MOTD vanavond? half twaalf toch?
Ohquote:
Ik zeg ook niets tijdens het typen hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 22:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil dat jij je smoel eens een tijdje houdt, maar hoor je mij klagen? [ afbeelding ][ afbeelding ]
win-winquote:Op zondag 10 maart 2013 23:03 schreef vandermar het volgende:
AZ - Ajax dit weekend
Ik ga geld inzetten op AjaxAls ze winnen ben ik blij met het geld en anders ben ik blij met het puntverlies
Of je bent verdrietig dat je geld kwijt bentquote:Op zondag 10 maart 2013 23:03 schreef vandermar het volgende:
AZ - Ajax dit weekend
Ik ga geld inzetten op AjaxAls ze winnen ben ik blij met het geld en anders ben ik blij met het puntverlies
Volgens mij doen ze dat gelijk ernaquote:
onzekere tienermeisjes?quote:
Dan alsnog goed voor Feyenoordquote:
z'n zus?quote:
Ja maar dat was League cup denk ik. Want vorig jaar zonden ze geen FA CUP uitquote:Op zondag 10 maart 2013 23:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat gelijk ernaWas tijdje terug toen ik keek tenminste, kwam beker onzin gelijk na de competitie wedstrijden.
Puntverlies, begrijpend lezenquote:
ohja wtf, volgens mij niet te zien dan iddquote:Op zondag 10 maart 2013 23:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar dat was League cup denk ik. Want vorig jaar zonden ze geen FA CUP uit
Leitnerquote:Op zondag 10 maart 2013 23:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie zal ik op CAM zetten in een 352 met Pukki en Sio in de spits?
wijnaldumquote:Op zondag 10 maart 2013 23:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sio cam, Mlapa spitsquote:Op zondag 10 maart 2013 23:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die heb ik al in een ander teamquote:
Dan moet ik die weer uit een ander team halenquote:
bitencourt dan wellicht?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan moet ik die weer uit een ander team halen
Junuzovicquote:Op zondag 10 maart 2013 23:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan moet ik die weer uit een ander team halen
Ja die heb ik nu ook als eerste optie. Had wel wat meer verwacht van de Bundesliga qua Cam's.quote:
quote:
Dat wordt dan wel lastigerquote:Op zondag 10 maart 2013 23:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Die is allround
Denk dat ik die ga proberen
Moet ik wel iets gaan bedenken waardoor ik nog iets van een hybrid kan maken
Onder deze gedachte heb ik vorig jaar ¤40 op Psv ingezet. RKC won en ik was gelukkigquote:Op zondag 10 maart 2013 23:03 schreef vandermar het volgende:
AZ - Ajax dit weekend
Ik vind Mvuemba erg goed iig. Pogba nog niet mee gespeeld.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat wordt dan wel lastiger
Even vraagje van mijn kant: Mvuemba of Pogba?
if pogba>mvuemba>nif pogbaquote:Op zondag 10 maart 2013 23:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat wordt dan wel lastiger
Even vraagje van mijn kant: Mvuemba of Pogba?
Ik vond hem kut. Maar hij speelde ook in een team dat kut speelde dus ja..quote:Op zondag 10 maart 2013 23:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Die is allround
Denk dat ik die ga proberen
Moet ik wel iets gaan bedenken waardoor ik nog iets van een hybrid kan maken
Aan het twijfelen om toch maar een 352 te maken?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:14 schreef Maver24 het volgende:
Is 352 nou de meest gebruikte formatie in Fifa ?
in hogere divisions wel iig. Dit jaar hebben zelfs de grootste noobs de formatie ontdektquote:Op zondag 10 maart 2013 23:14 schreef Maver24 het volgende:
Is 352 nou de meest gebruikte formatie in Fifa ?
Maar met 2 snelle spitsen is zijn niet super hoge pace niet zo belangrijk, en zijn passing wel heel fijnquote:Op zondag 10 maart 2013 23:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vond hem kut. Maar hij speelde ook in een team dat kut speelde dus ja..
Son evtquote:Op zondag 10 maart 2013 23:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar met 2 snelle spitsen is zijn niet super hoge pace niet zo belangrijk, en zijn passing wel heel fijn
netjes..maar nu begint het echt denk ikquote:Op zondag 10 maart 2013 23:18 schreef ThadCastle het volgende:
Divisie 2 bereikt met pack only.
Open ik een 7,5k pack: Pastore en Wilshere. Wilshere duplicate
Heb jij ook wel eens slechte packs?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:18 schreef ThadCastle het volgende:
Divisie 2 bereikt met pack only.
Open ik een 7,5k pack: Pastore en Wilshere. Wilshere duplicate
Neequote:Op zondag 10 maart 2013 23:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is Akpala een beetje goed? Beter dan Sio/Pukki?
Beide gehad, beide eigenlijk prima.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:20 schreef DuTank het volgende:
Wie als keeper in mijn NL-Frans hybrid?
Ik zie dat Vercourtre en Zoet wel redelijke opties zijn?
Het is ineens een wijf waar ze ooit ruzie mee heeft gehadquote:
Maar ik moet kiezenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Beide gehad, beide eigenlijk prima.
Vercoutre is goedquote:Op zondag 10 maart 2013 23:20 schreef DuTank het volgende:
Hij kan idd eigenlijk niets behalve rennen, sterk zijn en hard schietenquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het is ineens een wijf waar ze ooit ruzie mee heeft gehadHeeft tijden zich voorgedaan als een vent
Ja genoegquote:Op zondag 10 maart 2013 23:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb jij ook wel eens slechte packs?
CAM van oorsprong toch?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke spelertJammer dat op LM die Pace net te laag is
Ja, maar het is me dan vooral om zijn schot upgrade te doenquote:
Fahrmann en Proto zijn 80000x beter iig. Vooral Fahrmann is echt geniaal goed.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind 'm prima, snap dat gezeur op hem niet echt.
Ik vind tot nu toe Vercoutre echt veel beter dan Fahrmannquote:Op zondag 10 maart 2013 23:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fahrmann en Proto zijn 80000x beter iig. Vooral Fahrmann is echt geniaal goed.
Padtquote:Op zondag 10 maart 2013 23:20 schreef DuTank het volgende:
Hij had een UP moeten krijgen want hij heeft nu 74 in H2H. Svensson is in H2H trouwens sneller dan 21 pace (rond de 40)quote:Op zondag 10 maart 2013 23:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En leuke reacties van Lindgren. eronder
Wat heeft hij gedaan?quote:
Nee maar daarnaast?quote:
Nice, al lijkt Gomez mij echt 3x niks.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:32 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
woopwoop Neymar (en een beetje Juninho).
Hij provideerde mij een MotD-linkje.quote:
Mij ook niet, maar ik vind hem altijd wel moeilijk te verdedigenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nice, al lijkt Gomez mij echt 3x niks.
Gomez is best goed hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 23:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nice, al lijkt Gomez mij echt 3x niks.
echt slechtquote:Op zondag 10 maart 2013 23:41 schreef vandermar het volgende:
Die duikelpartij had Suarez wel achterwege mogen laten. Eigen doelpunt had mooier geweest.
Duikelpartij? Assou kon zijn been er niet veel verder omheen gooienquote:Op zondag 10 maart 2013 23:41 schreef vandermar het volgende:
Die duikelpartij had Suarez wel achterwege mogen laten. Eigen doelpunt had mooier geweest.
Bakkertje natuurlijk, maar die is er natuurlijk niet nuquote:Op zondag 10 maart 2013 23:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Duikelpartij? Assou kon zijn been er niet veel verder omheen gooien
Trouwens wie zei er ook alweer dat Suarez nooit presteerde in topwedstrijden?
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:41 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]Als jullie in de huid van een beroemdheid konden kruipen, wie zouden jullie dan kiezen?
[ afbeelding ] Daar moet ik even over nadenken.
[ afbeelding ]Ik weet de mijne al. Angelina Jolie. Dan zou ik mezelf de hele dag vingeren.
[ afbeelding ] Angelina Jolie? Nou lekker hoor. Dan moet je iedere ochtend Brad Pitt pijpen
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]HAHAHAHAHAHAHA
Zoiets kun je ook maken maar dan met jou grote held Pelle in de hoofdrol.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:45 schreef vandermar het volgende:
Echt een vieze rat die suarez als je die beelden kijkt
Ja, maakt hij smerige overtredingen, bijt hij mensen?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoiets kun je ook maken maar dan met jou grote held Pelle in de hoofdrol.
Eerste gewonnen. Was wel zwetenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
netjes..maar nu begint het echt denk ik
Deed hij dat in dat filmpje dan? Maar een goede spits die geeft nou eenmaal zo nu en dan een tikje en frustreert de tegenstander en dat doet Pelle ook.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, maakt hij smerige overtredingen, bijt hij mensen?
ja ik moet er echt om lachen gewoonquote:Op zondag 10 maart 2013 23:45 schreef vandermar het volgende:
Echt een vieze rat die suarez als je die beelden kijkt
Pelle bijt niet, stapt niet op ruggen, gaat niet vies door.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Deed hij dat in dat filmpje dan? Maar een goede spits die geeft nou eenmaal zo nu en dan een tikje en frustreert de tegenstander en dat doet Pelle ook.
Ik snap niet waarom jij steeds met dat bijten enzo komt. Ik zeg alleen dat je ook zo'n filmpje als wat ze net lieten zien van Suarez ook van Pelle kan maken. Iedere spits geeft wel eens een schopje of klein tikje hier en daar alleen bij Suarez gaat iedereen er over lopen janken.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pelle bijt niet, stapt niet op ruggen, gaat niet vies door.
Pelle is de ideale schoonzoon.
Maar hij neukt waarschijnlijk wel 40 vrouwen per maand.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pelle bijt niet, stapt niet op ruggen, gaat niet vies door.
Pelle is de ideale schoonzoon.
Ik vond Jantscher kut, Baumgartlinger gaat veel naar voren terwijl hij een tank is.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet, denk dat het wel leuk in elkaar zit maar of het echt fijn speelt
Omdat Suarez het elke wedstrijd doet. Waarom denk jij dat hij zo gehaat wordt? Omdat hij gespuis is. Zelfs de nazi's in wo2 zouden dit gedrag afkeuren.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij steeds met dat bijten enzo komt. Ik zeg alleen dat je ook zo'n filmpje als wat ze net lieten zien van Suarez ook van Pelle kan maken. Iedere spits geeft wel eens een schopje of klein tikje hier en daar alleen bij Suarez gaat iedereen er over lopen janken.
Ik zie nu pas dat Richarlyson de Mineiro versie van Danilinho nodig heeft. Maar jij zegt sowieso niet maken dusquote:Op zondag 10 maart 2013 23:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vond Jantscher kut, Baumgartlinger gaat veel naar voren terwijl hij een tank is.
You need a bit more of Mlapaquote:Op zondag 10 maart 2013 23:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet, denk dat het wel leuk in elkaar zit maar of het echt fijn speelt
De beste spitsen in de historie van het voetbal deden dat ook.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat Suarez het elke wedstrijd doet. Waarom denk jij dat hij zo gehaat wordt? Omdat hij gespuis is. Zelfs de nazi's in wo2 zouden dit gedrag afkeuren.
Die heb ik al in een ander team en die vind ik nog niet echt overtuigendquote:
Je kunt het natuurlijk gewoon proberen.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat Richarlyson de Mineiro versie van Danilinho nodig heeft. Maar jij zegt sowieso niet maken dus?
Baumgartlinger.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vond Jantscher kut, Baumgartlinger gaat veel naar voren terwijl hij een tank is.
Ben er nog niet echt over uit. Mijn RM en LM zullen niet meeverdedigen, en Baumgartling heeft high AWR. En ik ben al niet zo'n held met 3atbquote:Op zondag 10 maart 2013 23:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk gewoon proberen.
Dat zei ik netquote:Op zondag 10 maart 2013 23:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Baumgartlinger.Briljante comment op zijn pagina.
[ afbeelding ]
http://www.futhead.com/fifa/players/7030/
Zou met eentje ook genoegen nemen, in zijn geval ..quote:Op zondag 10 maart 2013 23:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar hij neukt waarschijnlijk wel 40 vrouwen per maand.
Blesseerden die iedere wedstrijd iemand? Schopt Messi elke wedstrijd iemand na? Doet Ronaldo dat? Nee, want het is nergens voor nodig. Maar helaas, het wordt getolereerd omdat het door zijn zuid amerikaanse temperament komt.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De beste spitsen in de historie van het voetbal deden dat ook.
Wat een bullshit postquote:Op zondag 10 maart 2013 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Blesseerden die iedere wedstrijd iemand? Schopt Messi elke wedstrijd iemand na? Doet Ronaldo dat? Nee, want het is nergens voor nodig. Maar helaas, het wordt getolereerd omdat het door zijn zuid amerikaanse temperament komt.
Dat is het nogal snel als het jou niet uitkomtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |