abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 maart 2013 @ 21:18:29 #1
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123885291

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner

[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 10-03-2013 23:30:28 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_123885484
Alle lopers gefeliciteerd met jullie prestatie.
  zondag 10 maart 2013 @ 21:23:36 #3
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123885602
als ik de tijden zo zien is er voor mij geen excuus meer mogelijk om vanavond niet naar track-training te gaan voor wat snelheid
  zondag 10 maart 2013 @ 21:27:09 #4
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123885893
pi_123886394
quote:
Whehe nice! In ieder geval beter dan roze! :P Past wel bij mijn shirt van gister trouwens! Alleen dan kan ik mijn kinvara's niet meer aan.. dan word ik waarschijnlijk geslagen.. ;(
pi_123886433
Maar stiekem smaakt zo'n HM naar meer ;)
pi_123886488
quote:
Ik las gisteren ergens (weet helaas niet meer waar) dat je ze kon winnen via facebook
pi_123886503
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:34 schreef linebear het volgende:
Maar stiekem smaakt zo'n HM naar meer ;)
Dat zeker! En hopelijk gaat het ook elke keer weer wat beter! Dat is het mooie! :D
pi_123886661
Het was zo koud vandaag....

Ondergetekende in het groen. 1 vd 50 hindernissen...
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_123887035
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:38 schreef Cynic het volgende:
Het was zo koud vandaag....

Ondergetekende in het groen. 1 vd 50 hindernissen...
Crosstraining? Waar doe je dat en wat moest je nog meer doen? Ziet er wel uitdagend uit!
  zondag 10 maart 2013 @ 21:51:18 #11
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123887363
quote:
Voor koninginnendag heb ik het volgende al.

Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_123887551
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:51 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Voor koninginnendag heb ik het volgende al.

Daar kom je de Nieuwe kerk wel mee in :)
  zondag 10 maart 2013 @ 21:59:27 #13
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123887905
Garmin Forerunner 610 GPS-HRM Special edition "Tijdelijke aanbieding" ¤ 279,00

Met mijn volle 73% verstand besteld! :o :D O+ 8-)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_123888021
Net terug thuis. Wat was het leuk bij CPC. Vooral dikke duimen omhoog! Yuki, Guppy, Grace, sylvesterrr, Onama, Maleduck, Yur en Quoi. Cool jullie allemaal (weer) te zien. Topdag gehad!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_123888047
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Garmin Forerunner 610 GPS-HRM Special edition "Tijdelijke aanbieding" ¤ 279,00

Met mijn volle 73% verstand besteld! :o :D O+ 8-)
Ik dacht altijd dat hardlopen goedkope sport was en dat je aan een goed paar schoenen al genoeg hebt. Maar daar komen nog een fatsoenlijke tight, compressiesokken en dat ding dus bij :P
pi_123888085
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:46 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Crosstraining? Waar doe je dat en wat moest je nog meer doen? Ziet er wel uitdagend uit!
Survivalrun, deze was in Kootstertille. Je kan het zo gek niet verzinnen of we moesten het wel doen, uitdagend was het inderdaad wel weer vandaag... Toch vrij vaak het water in geweest en alle hindernissen waren nat dus op een gegeven moment had ik zulke koude en zere handen....
It has to mean something
  zondag 10 maart 2013 @ 22:03:40 #17
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123888187
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 22:01 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat hardlopen goedkope sport was en dat je aan een goed paar schoenen al genoeg hebt. Maar daar komen nog een fatsoenlijke tight, compressiesokken en dat ding dus bij :P
schoenen van 120.
garmin 280.
kleding tegen de 100.
en wil nog trailschoenen wat vast ook rond de 100 .

En ik loop nog maar een half jaartje _O-
pi_123888218
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 22:01 schreef Cynic het volgende:

[..]

Survivalrun, deze was in Kootstertille. Je kan het zo gek niet verzinnen of we moesten het wel doen, uitdagend was het inderdaad wel weer vandaag... Toch vrij vaak het water in geweest en alle hindernissen waren nat dus op een gegeven moment had ik zulke koude en zere handen....
Ah vet! Ziet er zwaarder uit dan de Urbanathlon die ik vorig jaar gedaan heb! Dit jaar ook nog de Strongmanrun, maar dat valt ook in het niets vergeleken bij dat van jou denk ik. Misschien ook maar eens uitchecken! ^O^
pi_123888304
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 22:04 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ah vet! Ziet er zwaarder uit dan de Urbanathlon die ik vorig jaar gedaan heb! Dit jaar ook nog de Strongmanrun, maar dat valt ook in het niets vergeleken bij dat van jou denk ik. Misschien ook maar eens uitchecken! ^O^
Kijk eens een keer of er een trainingsgroep in je buurt is om een keertje mee te doen. Je moet wel een paar basistechnieken leren anders heeft een run meedoen niet zoveel zin (schippersslag is vrij essentieel).
It has to mean something
  zondag 10 maart 2013 @ 22:09:04 #20
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_123888477
Ik weet niet of het al genoemd was (heb nog niet teruggelezen) maar vanaf a.s. donderdag bij de Lidl een hoop running-kleding. Ook compressiekleding en sokken.
Mijn oude 3/4 tight is aan vervanging toe, dus die ga ik even vervangen en ik ga de compressiekousen proberen. Eerst maar el cheapo proberen voor ik er een hoop geld aan uit geef ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 10 maart 2013 @ 22:16:37 #21
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_123888995
Ik heb gelukkig het een en ander in het verschiet.
1
2
[b]17 maart - [ url=www.kavholland.nl/spaarnwoudeloop/]Spaarnwoudeloop[/url ][/b ]
[*] Schanulleke - 10 km
21 april - spieren voor spieren Hilversum
Schanulleke - 5 km
26 mei - Leiden marathon - Schanulleke - HM
1
2
[b]26 juni - [ url=http://www.grachtenloop.nl/]naamloop[/url ][/b ]
[*] Schanulleke - 10 km
Mogen die in de OP?

Ik moet waarschijnlijk wel de circuitloop laten lopen omdat mijn dochter die dag gaat afzwemmen voor haar A. Kwestie van prioriteiten. Al is er een kans.. de tijden zijn alleen nog niet bekend.
Life is what you make it.
pi_123889164
Ha, de lidl hier gaat ook compressiekousen verkopen:

http://www.lidl.co.uk/cps(...)on=showDetail&id=300

Lijkt wel alsof ze hier minder hebben dan in NL, ach ja.. :+ heb toch geen geld.
De sportwinkel waar ik m'n hoofdband gekocht heb gisteren hebben overigens wel veel van Karrimor, ook goed merk voor hike-shizzle en buitenkleding in 't algemeen. Hoofdband zelf is ook van Karrimor, dus ben benieuwd. Als 't bevalt weet ik waar ik m'n spullen kan halen. Schoenen echter was niet veel keus: alleen Karrimor en New Balance, geen Brooks/Asics/etc.
Ja doei.
  zondag 10 maart 2013 @ 22:39:19 #23
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_123890578
Karrimor hebben ze bij de nieuwe goedkope sportzaak in het Alexandrium ook veel, als ik de website bekijk. :Y Staat al weken op de planning om eens langs te gaan daar om te kijken en voelen, maar nog niet aan toe gekomen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 10 maart 2013 @ 22:47:08 #24
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123891102
mine mine mine mine mine

pi_123891937
Gefeliciteerd allemaal met de goede resultaten van vandaag! Knap hoor, wat ik allemaal lees hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')