depriquote:Op zondag 10 maart 2013 21:07 schreef fratsman het volgende:
Ik was afwassen. Watskeburt? Vent er vandoor?
Oma uit ziekenhuis en nu vent weer in de put...benieuwd wat er zo gaat gebeuren...ouders/schoonouders of kind kunnen nog wat krijgen?quote:
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat ze vooral even met zichzelf bezig was.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat je zoiets niet doorhebt van je partner. Okè, dat je niet direct doorhebt dat iemand in een (zware) depressie zit, maar als je een beetje aandacht voor elkaar hebt en ook ècht naar elkaar luistert.. dan heb je toch wel door dat er iets niet goed zit? En dat een jaar lang.
nee, ze was zo erg met obese bezigquote:Op zondag 10 maart 2013 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat je zoiets niet doorhebt van je partner. Okè, dat je niet direct doorhebt dat iemand in een (zware) depressie zit, maar als je een beetje aandacht voor elkaar hebt en ook ècht naar elkaar luistert.. dan heb je toch wel door dat er iets niet goed zit? En dat een jaar lang.
Hij mag haar niet meer feedenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat je zoiets niet doorhebt van je partner. Okè, dat je niet direct doorhebt dat iemand in een (zware) depressie zit, maar als je een beetje aandacht voor elkaar hebt en ook ècht naar elkaar luistert.. dan heb je toch wel door dat er iets niet goed zit?
En dat is dan Radmilo's favoriet? Hij is ook al besmet met het Arnie Oelewapper-kijkcijfer-virusquote:
Uhm, maar het speelde al ruim een jaar.. dus ook al voor Obese.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat ze vooral even met zichzelf bezig was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |