Dat is privé bezit. Volgens de NS regels mag je alcohol drinken in de trein. Alleen soms op dagen als koninginnendag niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
Huh mag dat serieus niet? Zoveel mensen die in de trein ook drinken enzo? Wordt nooit wat van gezegd door een conducteur of iets.
DIe 14-jarige zijn dan juist veel eenvoudiger te beboeten bedoel jequote:Op maandag 11 maart 2013 08:18 schreef msacras het volgende:
Op een normale doordeweekse dag vind ik dat dat niet moet kunnen nee. Krijgen we nog meer overlast van 14-jarige comazuipersEchter vind ik dat er voor feestdagen een uitzondering moet worden gemaakt, bijvoorbeeld koninginnedag, 3 oktober feesten in Leiden, Serious Request week, oud en nieuw, prinsjesdag in Den Haag (dat is toch ook een soort feestje altijd?
), etc. Al denk ik niet dat zulke uitzonderingen nodig zijn want op zulke dagen kan je het toch niet tegenhouden haha.
Dat dus... een biertje of wijntje als je aan het barbecueën in het Vondelpark bent prima.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:00 schreef Conflict het volgende:
Ligt eraan waar. Een pilsje of een wijntje tijdens een gezellige picknick vind ik iets anders dan een groep gasten die in een speeltuintje een krat bier leegzuipen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop