abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123883117
SHJN SC Databank

:') :') :') ..... :') ... :') .............. :') ... :') :') :') :') ... :')
:') ................. :') ... :') :') ........ :') ................. :') ....... :')
:') :')............ :') ... :') .... :') ... :') .............. :') .......... :')
:') ................. :') ... :') ....... :') . :') ....... :') ......................
:') :') :') ..... :') ... :') ............... :') ... :') :') :') :') ... :')
pi_123883131
:@
  zondag 10 maart 2013 @ 20:45:08 #3
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_123883156
Troll-TT be trolling :{
3!
pi_123883251
}:| }:|
pi_123883293
Successful troll is successful
  zondag 10 maart 2013 @ 20:47:27 #6
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123883302
KUT TT.....

Koos kwam vanochtend een clip laten zien van iets wat hij had gezien en best grappig vond....... 1 keer raden welk liedje dat was :')
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_123883345
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 20:47 schreef BBQ-kip het volgende:
KUT TT.....

Koos kwam vanochtend een clip laten zien van iets wat hij had gezien en best grappig vond....... 1 keer raden welk liedje dat was :')
Koos O+
  zondag 10 maart 2013 @ 20:50:32 #8
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123883473
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Koos O+
hij loopt altijd wat achter, maar hij is net zo fout als ik :')
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 10 maart 2013 @ 20:55:04 #9
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123883782
quote:
'Te weinig islamitische pleegouders'
Er is een groot tekort aan islamitische pleegouders, waardoor het lastig is kinderen uit moslimgezinnen daar geplaatst te krijgen.
Foto: ANP

Dat zegt Jeugdzorg Nederland tegen de NOS.

Jeugdzorg reageert op de commotie die in Turkije is ontstaan over de manier waarop Nederland Turks-Nederlandse pleegkinderen opvangt.

Vicevoorzitter Mark Bent van Jeugdzorg Nederland zegt dat de organisatie eerst probeert kinderen in hun naaste omgeving op te vangen maar dat dat niet altijd lukt.

De Turkse overheid wil niet dat kinderen bij een pleeggezin komen waar ze van hun Turkse normen en waarden worden vervreemd. De Turkse overheid ergert zich dan ook de opvang van kinderen in christelijk of homoseksuele gezinnen.

Lesbisch gezin

De commotie ontstond toen bekend werd dat een Turkse jongen van negen in een lesbisch pleeggezin in Den Haag wordt ondergebracht.

De jongen was door Jeugdzorg uit huis geplaatst, omdat hij zou worden verwaarloosd. Zijn moeder, die in Nederland woont, probeert nu al jaren haar kind terug te krijgen.
het kan aan mij liggen hoor, maar what the fuck heeft de Turkse overheid te maken met jeugdzorgbeleid in Nederland????
pi_123883916
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
De Turkse overheid wil niet dat kinderen bij een pleeggezin komen waar ze van hun Turkse normen en waarden worden vervreemd. De Turkse overheid ergert zich dan ook de opvang van kinderen in christelijk of homoseksuele gezinnen.
DAN GAAN ZE TOCH TERUG NAAR HUN EIGEN LAND
  zondag 10 maart 2013 @ 20:58:14 #11
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123884023
en waarom worden niet meer Turken pleegouders.... dat kun je je ook afvragen...
en waarom hebben zoveel kinderen pleegouders nodig....
maar daar hoor je die Turkse overheid niet over :')
pi_123884151
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 20:58 schreef BBQ-kip het volgende:
en waarom worden niet meer Turken pleegouders.... dat kun je je ook afvragen...
en waarom hebben zoveel kinderen pleegouders nodig....
maar daar hoor je die Turkse overheid niet over :')
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

DAN GAAN ZE TOCH TERUG NAAR HUN EIGEN LAND
  zondag 10 maart 2013 @ 21:00:11 #13
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_123884167
Wees blij dat iemand dat duivelsgebroed op wil vangen..
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_123884296
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wees blij dat iemand dat duivelsgebroed op wil vangen..
Precies
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

EN ANDERS DAN GAAN ZE TOCH TERUG NAAR HUN EIGEN LAND
  zondag 10 maart 2013 @ 21:02:22 #15
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_123884303
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

het kan aan mij liggen hoor, maar what the fuck heeft de Turkse overheid te maken met jeugdzorgbeleid in Nederland????
Vond het ook een mooi verhaal.
Maar ja, blijft wel een lastig probleem op zich.
In hoeverre hebben ouders waarvan de kinderen in pleegzorg zitten nog rechten om hun eigen religie door te voeren?
Want als je op die manier denkt kan je nog veel verder kijken natuurlijk. Wij hebben een opvangouder die haar kinderen vegetarisch eten geeft omdat ze daar in huis allemaal vegetarisch eten. Heeft een ouder dan recht om te zeggen dat het kind vlees moet eten?

Over het algemeen is er binnen de velden waar ik werk trouwens wel respect voor de religie van het kind. Meestal is het wel de plek van het eigen netwerk om de uitvoering van de religie aan het kind mee te geven als daar behoefte aan is.
Maar waar zit de grens tussen respect en tolerantie. Kan je het maken om te zeggen dat een kind niet grootgebracht mag worden door lesbische pleegouders omdat de ouders dit niet willen? Terwijl de ouders blijkbaar ook niet hebben bewezen voor het kind te kunnen zorgen?

Lastig.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  zondag 10 maart 2013 @ 21:02:51 #16
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123884340
tsja... ik maak me altijd een beetje druk om dat soort gezeik....
net als die berichten dat egypte, marokko en turkije boos zijn op nederland omdat de uitkeringen voor kinderen die DAAR WONEN en weet ik het wat verlaagd worden naar wat wat in dat land schappelijk is....
echt, te belachelijk....
pi_123884395
:')
quote:
3s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:02 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

In hoeverre hebben ouders waarvan de kinderen in pleegzorg zitten nog rechten om hun eigen religie door te voeren?
Want als je op die manier denkt kan je nog veel verder kijken natuurlijk. Wij hebben een opvangouder die haar kinderen vegetarisch eten geeft omdat ze daar in huis allemaal vegetarisch eten. Heeft een ouder dan recht om te zeggen dat het kind vlees moet eten?

Over het algemeen is er binnen de velden waar ik werk trouwens wel respect voor de religie van het kind. Meestal is het wel de plek van het eigen netwerk om de uitvoering van de religie aan het kind mee te geven als daar behoefte aan is.
Maar waar zit de grens tussen respect en tolerantie. Kan je het maken om te zeggen dat een kind niet grootgebracht mag worden door lesbische pleegouders omdat de ouders dit niet willen? Terwijl de ouders blijkbaar ook niet hebben bewezen voor het kind te kunnen zorgen?

Lastig.
Als je niet voor je kind kunt zorgen moet je niet zeiken over iemand anders die dat wel kan. Je hebt de kans gehad om het zelf te doen maar je faalde erin, jammer dan doeiiiiiiii
  zondag 10 maart 2013 @ 21:03:49 #18
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123884407
quote:
3s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:02 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Lastig.
zoveel mogelijk, wat binnen de mogelijkheden kan, prima. maar als die mogelijkheden er niet zijn heb je het maar te pikken, anders had je zelf voor je eigen kinderen moeten zorgen....
  zondag 10 maart 2013 @ 21:04:29 #19
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_123884453
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
tsja... ik maak me altijd een beetje druk om dat soort gezeik....
net als die berichten dat egypte, marokko en turkije boos zijn op nederland omdat de uitkeringen voor kinderen die DAAR WONEN en weet ik het wat verlaagd worden naar wat wat in dat land schappelijk is....
echt, te belachelijk....
Ja dat is wel echt te debiel voor woorden. Was laatst een documentaire over, ook over vrouwen waarvan de mannen in Nederland hadden gewerkt en waren overleden. Hun uitkering werd verlaagd naar een schappelijk bedrag en toen gingen ze huilen omdat ze de hypotheek van hun kasteel niet meer konden betalen :').
  zondag 10 maart 2013 @ 21:05:40 #20
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123884543
mooi is ook dat moslims welkom zijn voor hulp in vrijwel alle kerken/religieuze instellingen voor hulp, maar moskeeën geven alleen steun aan moslims, omdat de rest eigenlijk geen mens is omdat ze niet geloven.
True story....
  zondag 10 maart 2013 @ 21:06:21 #21
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123884582
quote:
3s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ja dat is wel echt te debiel voor woorden. Was laatst een documentaire over, ook over vrouwen waarvan de mannen in Nederland hadden gewerkt en waren overleden. Hun uitkering werd verlaagd naar een schappelijk bedrag en toen gingen ze huilen omdat ze de hypotheek van hun kasteel niet meer konden betalen :').
ja precies... what the fuck man... echt... hoe heeft het zo ver kunnen komen...

en die mensen die eisen ook van alles he. argggg
  zondag 10 maart 2013 @ 21:07:52 #22
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_123884670
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Als je niet voor je kind kunt zorgen moet je niet zeiken over iemand anders die dat wel kan. Je hebt de kans gehad om het zelf te doen maar je faalde erin, jammer dan doeiiiiiiii
Zo simpel is het dus in de praktijk niet :').
Vaak hebben ouders wel de wil, maar niet het vermogen om hun kinderen op te voeden. Tja, hebben ze dan ook helemaal niks meer te zeggen?
Daarbij heb je vaak te maken met een netwerk van een kind, dat contact met het kind houdt maar er niet permanent voor kan zorgen.
Het belang van het kind is er ook nog. Want 9 van de 10 keer zijn de kinderen nog ontzettend loyaal richting hun ouders en is het enorm moeilijk voor ze als iemand zegt dat hun moeder/vader het niet goed deed en dat hun normen en waarden "slecht" zijn.

Ik zou ook wel willen zeggen dat het belachelijk is, maar de praktijk heeft mij wel laten zien dat het niet zo zwart/wit is.
  zondag 10 maart 2013 @ 21:08:40 #23
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_123884716
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:06 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

ja precies... what the fuck man... echt... hoe heeft het zo ver kunnen komen...

en die mensen die eisen ook van alles he. argggg
Er was daar een advocaat speciaal voor de bosjes vrouwen die dus meer geld wilden uit Nederland. :')
pi_123884755
quote:
3s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:07 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Zo simpel is het dus in de praktijk niet :').
Vaak hebben ouders wel de wil, maar niet het vermogen om hun kinderen op te voeden. Tja, hebben ze dan ook helemaal niks meer te zeggen?
Daarbij heb je vaak te maken met een netwerk van een kind, dat contact met het kind houdt maar er niet permanent voor kan zorgen.
Het belang van het kind is er ook nog. Want 9 van de 10 keer zijn de kinderen nog ontzettend loyaal richting hun ouders en is het enorm moeilijk voor ze als iemand zegt dat hun moeder/vader het niet goed deed en dat hun normen en waarden "slecht" zijn.

Ik zou ook wel willen zeggen dat het belachelijk is, maar de praktijk heeft mij wel laten zien dat het niet zo zwart/wit is.
Naja je mag het iemand wel vragen, maar het niet eisen vind ik ^O^
  zondag 10 maart 2013 @ 21:10:10 #25
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123884814
quote:
3s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:08 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Er was daar een advocaat speciaal voor de bosjes vrouwen die dus meer geld wilden uit Nederland. :')
tuurlijk, die zag er ook (Turks) brood in :')
  zondag 10 maart 2013 @ 21:11:03 #26
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_123884860
Dat ze de regering van Turkije erbij halen is wel weer een beetje debiel ja :').
  zondag 10 maart 2013 @ 21:11:18 #27
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_123884873
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

tuurlijk, die zag er ook (Turks) brood in :')
Dit was Marokko trouwens :')
pi_123884893
quote:
3s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:11 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Dit was Marokko trouwens :')
ALLE TURKEN TERUG NAAR MAROKKO
pi_123884932
Okay halp.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  zondag 10 maart 2013 @ 21:12:44 #30
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_123884958
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:11 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
  zondag 10 maart 2013 @ 21:13:05 #31
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123884979
ik maak het vaak op werk ook mee, turken eisen al snel wat en gaan zeiken, marokkanen zijn helemaal vreselijk en respectloos als ze de kans krijgen, vooral de jongens.
even generaliserend he, ik heb er een paar bij die superlief zijn en keihard werken, die zijn er ook.
antillianen snap ik dan weer echt geen kloot van, die rommelen maar wat maar doen alles wat je zegt als je het maar duidelijk zegt en voor ze in stapjes aan geeft :D
En surinamers doen alles wat "de dokter" zegt _O-
  zondag 10 maart 2013 @ 21:13:16 #32
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123884990
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:11 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

hehehehe
pi_123885043
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Okay halp.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ermahgerd :{
  zondag 10 maart 2013 @ 21:15:21 #34
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123885124
quote:
Okay halp.

SPOILER
uhmmmm, tsja... woningbouw bellen over de overlast (zeggen dat je anoniem wilt blijven) en daarnaast dat 114 (red een dier), als dat nog bestaat en situatie uitleggen?
  zondag 10 maart 2013 @ 21:15:39 #35
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_123885146
quote:
Okay halp.

SPOILER
Moeilijk...
Misschien even 0900-TUIG bellen om de situatie voor te leggen en hun te vragen of zij een suggestie hebben?

Hoe is de constructie, kan je het balkon zien? Of vanaf daar naar binnen kijken?
pi_123885168
Ik denk tot morgen wachten? Is de dierenambulance bevoegd om in te breken dan? :')
  zondag 10 maart 2013 @ 21:16:09 #37
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_123885172
quote:
Okay halp.

SPOILER
wijkagent bellen, die kan beslissen wat wijsheid is.
  zondag 10 maart 2013 @ 21:16:45 #38
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_123885204
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:13 schreef BBQ-kip het volgende:
ik maak het vaak op werk ook mee, turken eisen al snel wat en gaan zeiken, marokkanen zijn helemaal vreselijk en respectloos als ze de kans krijgen, vooral de jongens.
even generaliserend he, ik heb er een paar bij die superlief zijn en keihard werken, die zijn er ook.
antillianen snap ik dan weer echt geen kloot van, die rommelen maar wat maar doen alles wat je zegt als je het maar duidelijk zegt en voor ze in stapjes aan geeft :D
En surinamers doen alles wat "de dokter" zegt _O-
Ik heb meer moeite met de kampers dan met de allochtonen in m'n werk :') :') :')
pi_123885213
quote:
3s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:15 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Moeilijk...
Misschien even 0900-TUIG bellen om de situatie voor te leggen en hun te vragen of zij een suggestie hebben?

Hoe is de constructie, kan je het balkon zien? Of vanaf daar naar binnen kijken?
Ik kan wel het balkon zien, dat is gewoon net zoals dat van ons maar dan vol zooi en schijt. Maar de gordijnen zitten altijd dicht.
pi_123885235
Okay, thanks voor de tips :) ik ga morgen even bellen dan. Ik vind het zo sneu ;(
  zondag 10 maart 2013 @ 21:19:15 #41
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123885337
quote:
3s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:16 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ik heb meer moeite met de kampers dan met de allochtonen in m'n werk :') :') :')
die heb ik dan weer weinig gelukkig :D

in mijn vorige baan had ik die meer, maar als ik mensen zat ben om hun gedrag flikker ik ze er gewoon uit, desnoods met beveiliging :+ dat kan natuurlijk in mijn baan makkelijker dan die van jou...
  zondag 10 maart 2013 @ 21:24:04 #42
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_123885638
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

die heb ik dan weer weinig gelukkig :D

in mijn vorige baan had ik die meer, maar als ik mensen zat ben om hun gedrag flikker ik ze er gewoon uit, desnoods met beveiliging :+ dat kan natuurlijk in mijn baan makkelijker dan die van jou...
Ik mag dat niet met kinderen, da's zielig :').
pi_123885738
quote:
3s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:24 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ik mag dat niet met kinderen, da's zielig :').
Kinderen kunnen er vaak niets aan doen, dat is het kutte aan jouw werk toch?
  zondag 10 maart 2013 @ 21:26:11 #44
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_123885819
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Kinderen kunnen er vaak niets aan doen, dat is het kutte aan jouw werk toch?
Ik heb zeer verknipte kindjes, zeer goed hierin geholpen door hun ouders.

Verknipte kindjes O+ O+
  zondag 10 maart 2013 @ 21:26:53 #45
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123885871
ik had vrijdag zo'n gozertje van net 18 die ging lopen dreigen en bladiebla, ik heb wel wat beters te doen dus gezegd dat ik even collega erbij ging halen, hij blij, tot hij zag dat ik met collega 3 man beveiliging bedoelde. Was wat overdreven hoor, maar was protocol van die lui hoorde ik later :')
pi_123885928
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:26 schreef BBQ-kip het volgende:
ik had vrijdag zo'n gozertje van net 18 die ging lopen dreigen en bladiebla, ik heb wel wat beters te doen dus gezegd dat ik even collega erbij ging halen, hij blij, tot hij zag dat ik met collega 3 man beveiliging bedoelde. Was wat overdreven hoor, maar was protocol van die lui hoorde ik later :')
_O_ volgende keer filmen
  zondag 10 maart 2013 @ 21:29:20 #47
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_123886048
God ik zit ineens te denken.
Je hebt tegenwoordig een inkomensgrens voor huurwoningen van de sociale woningbouw, dat je er niet teveel voor mag verdienen.

Fred en ik zitten natuurlijk al langer in onze woningen. Maar als ik hier erbij kom wonen, zitten we gezamenlijk wel boven die grens. Zouden ze daar moeilijk over doen, ook al woonde Fred hier al?
:{
  zondag 10 maart 2013 @ 21:29:52 #48
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123886091
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:27 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

_O_ volgende keer filmen
ik geloof niet dat dat echt mag :P

maar post een keer voor een gemiddeld ziekenhuis/huisartsenpraktijk, blijf er 2 uur staan en kijk je ogen uit :P
pi_123886117
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:29 schreef BBQ-kip het volgende:
ik geloof niet dat dat echt mag :P
Ik woon in Boxtel ja :')
pi_123886137
quote:
3s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je hebt tegenwoordig een inkomensgrens voor huurwoningen van de sociale woningbouw, dat je er niet teveel voor mag verdienen.

Fred en ik zitten natuurlijk al langer in onze woningen. Maar als ik hier erbij kom wonen, zitten we gezamenlijk wel boven die grens. Zouden ze daar moeilijk over doen, ook al woonde Fred hier al?
Ja want 2 verdieners :')

edit: ik dacht huurtoeslag maar dit is iets anders.
Maar lijkt me wel dat ze daarnaar kijken tbh :@

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2013 21:31:00 ]
  zondag 10 maart 2013 @ 21:30:48 #51
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123886164
quote:
3s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:

das alleen als je je er voor in schrijft, wat je wel kunt krijgen is dat jullie wat meer moeten gaan betalen omdat jullie meer verdienen nu samen, das om dat scheefwonen aan te pakken.
gaat dan hooguit om paar procent, dus zal wel meevallen verder
  zondag 10 maart 2013 @ 21:31:40 #52
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123886219
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:30 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik woon in Boxtel ja :')
dan nog kan ik het toch niet gaan filmen :D
iets met bescherming persoonsgegevens enzo
  zondag 10 maart 2013 @ 21:32:05 #53
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_123886248
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

das alleen als je je er voor in schrijft, wat je wel kunt krijgen is dat jullie wat meer moeten gaan betalen omdat jullie meer verdienen nu samen, das om dat scheefwonen aan te pakken.
gaat dan hooguit om paar procent, dus zal wel meevallen verder
Dat is niet erg en terecht enzulks :P
Ik dacht al dat het voor nieuwe huurders was, maar ik dacht ineens "wacht even", want ik kom hier als nieuwe huurder erbij theoretisch gezien. Maar Fred is natuurlijk al bestaande bewoner..
pi_123886265
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

dan nog kan ik het toch niet gaan filmen :D
iets met bescherming persoonsgegevens enzo
Ik bedoel meer dat hier niks gebeurt _O-
  zondag 10 maart 2013 @ 21:32:25 #55
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_123886275
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:30 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ja want 2 verdieners :')

edit: ik dacht huurtoeslag maar dit is iets anders.
Maar lijkt me wel dat ze daarnaar kijken tbh :@
Huurtoeslag is allang een verloren zaak voor ons :')
  zondag 10 maart 2013 @ 21:32:44 #56
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_123886299
quote:
Okay halp.

SPOILER
ik zou 144 bellen meis. zo te horen gaat het niet goed met die hond. en met die vrouw ook niet, trouwens. gevalletje maatschappelijk werk..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_123886330
ermahgerd iets uit hongkong dat ik vorige week bestelde, dingen van 16/2 zijn er nog niet :')

* SpaceInvaders mailen gaat
  zondag 10 maart 2013 @ 21:33:22 #58
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123886335
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:32 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat hier niks gebeurt _O-
oh zo :D
heerlijk toch?
prima durp hoor :Y
  zondag 10 maart 2013 @ 21:33:56 #59
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123886391
heb je wel ziekenhuis enzo dichtbij/in boxtel eigenlijk?
en negers enzo?
  zondag 10 maart 2013 @ 21:34:05 #60
164755 Mss
kutHOEr
pi_123886401
Ik ben lippenstiften aan het uitsorteren, maar ik heb zulks een matig licht dat ik helemaal geen goede foto's kan maken :')
Aids.
pi_123886417
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:
heb je wel ziekenhuis enzo dichtbij/in boxtel eigenlijk?
en negers enzo?
ziekenhuis alleen voor dagopnames, negers zijn er ook _O-
  zondag 10 maart 2013 @ 21:35:31 #62
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123886494
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:34 schreef Mss het volgende:
Ik ben lippenstiften aan het uitsorteren, maar ik heb zulks een matig licht dat ik helemaal geen goede foto's kan maken :')
handig :D
doe het dan morgen joh, das toch handiger ;)
  zondag 10 maart 2013 @ 21:37:07 #63
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123886585
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:34 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

ziekenhuis alleen voor dagopnames, negers zijn er ook _O-
pi_123886618
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
YES WAY
  zondag 10 maart 2013 @ 21:39:12 #65
164755 Mss
kutHOEr
pi_123886677
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

handig :D
doe het dan morgen joh, das toch handiger ;)
Ik doe het wel in de badkamer. Zeer flatteuzen tl-licht. Ik heb sommige kleuren waarvan ik twijfel of ze staan, en dan mogen jullie me uiteraard advies geven :7.
Aids.
pi_123886875
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:39 schreef Mss het volgende:

[..]

Ik doe het wel in de badkamer. Zeer flatteuzen tl-licht. Ik heb sommige kleuren waarvan ik twijfel of ze staan, en dan mogen jullie me uiteraard advies geven :7.
BRING IT ON *O*
  zondag 10 maart 2013 @ 21:43:45 #67
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123886904
WACHT EVEN HOOR MSS, JE HEBT WEER LICHT IN DE BADKAMER???

zondag 10 maart 2013 @ 21:44:27 #68
164755 Mss
kutHOEr
pi_123886943
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
WACHT EVEN HOOR MSS, JE HEBT WEER LICHT IN DE BADKAMER???

[ afbeelding ]
_O-. Ja gewoon TL-buis zonder kapje. Dus zeer fel :')
Aids.
pi_123887020
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:44 schreef Mss het volgende:

[..]

_O-. Ja gewoon TL-buis zonder kapje. Dus zeer fel :')
Straks ga je dood ;(
  zondag 10 maart 2013 @ 21:47:59 #70
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123887135
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:45 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Straks ga je dood ;(
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
  zondag 10 maart 2013 @ 21:48:22 #71
164755 Mss
kutHOEr
pi_123887159
Ermahgerd, wat willen jullie van me erven?
Aids.
  zondag 10 maart 2013 @ 21:48:54 #72
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_123887193
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:48 schreef Mss het volgende:
holo's en tetten O+
  zondag 10 maart 2013 @ 21:49:07 #73
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123887208
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:48 schreef Mss het volgende:
je lipsticks, alle nagellakjes op de holo's na en je ultrahippe fiets bij deze gereserveerd door mij *O*
pi_123887252
dibs op je nagellak
  zondag 10 maart 2013 @ 21:50:18 #75
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_123887288
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
dibs op je nagellak
pwnd.
  zondag 10 maart 2013 @ 21:50:58 #76
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_123887337
I CALL AIDS!
pi_123887364
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:50 schreef Mirjam het volgende:

[..]

pwnd.
jij wil alleen holo's, ophoeren :6
  zondag 10 maart 2013 @ 21:51:39 #78
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_123887381
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

jij wil alleen holo's, ophoeren :6
wie heeft er nou iets anders dan holo's nodig O+
pi_123887397
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:51 schreef Mirjam het volgende:

[..]

wie heeft er nou iets anders dan holo's nodig O+
ik :6
  zondag 10 maart 2013 @ 21:52:42 #80
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123887442
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

je lipsticks, alle nagellakjes op de holo's na en je ultrahippe fiets bij deze gereserveerd door mij *O*
te laat Spees :7
pi_123887522
MIR KIJK EENS OF BBQ KIP GEEDIT HEEFT EN WANNEER :'(
  zondag 10 maart 2013 @ 21:54:11 #82
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_123887550
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
ikzie niks, pwnd
  zondag 10 maart 2013 @ 21:54:12 #83
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123887552
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik zie niks staan qua edits hoor :7
pi_123887598
quote:
6s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:54 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ikzie niks, pwnd
haters, haters overal.
  zondag 10 maart 2013 @ 21:55:14 #85
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_123887625
quote:
8s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:54 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

haters, haters overal.
ja ik kan d'r ook niks aan doen jonge
  zondag 10 maart 2013 @ 21:55:33 #86
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123887648
nee man, je was gewoon te laat, geef het maar toe Speesje
pi_123887659
quote:
9s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:55 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ja ik kan d'r ook niks aan doen jonge
* SpaceInvaders slaat Mirjam met een rotte forel
  zondag 10 maart 2013 @ 21:56:18 #88
164755 Mss
kutHOEr
pi_123887700
ALLES GAAT NAAR KIP
Aids.
  zondag 10 maart 2013 @ 21:56:23 #89
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_123887706
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:55 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

* SpaceInvaders slaat Mirjam met een rotte forel
:6
pi_123887731
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:56 schreef Mirjam het volgende:

[..]

* SpaceInvaders koopt een forel en smeert er schimmels enzo op om dinsdag mee te nemen
  zondag 10 maart 2013 @ 21:56:41 #91
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_123887734
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:56 schreef Mss het volgende:
ALLES BEHALVE MIJN HOLO'S GAAT NAAR KIP
Lief O+
  zondag 10 maart 2013 @ 21:57:38 #92
164755 Mss
kutHOEr
pi_123887802
MIJN HOLO'S ZIJN VOOR MIR
Aids.
  zondag 10 maart 2013 @ 21:57:45 #93
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123887806
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:56 schreef Mss het volgende:
ALLES GAAT NAAR KIP

*O*

ben je al dood Mss?? O-)
  zondag 10 maart 2013 @ 21:58:02 #94
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_123887828
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:57 schreef Mss het volgende:
MIJN HOLO'S ZIJN VOOR MIR
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

*O*

ben je al dood Mss?? O-)
  zondag 10 maart 2013 @ 21:58:04 #95
164755 Mss
kutHOEr
pi_123887831
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

*O*

ben je al dood Mss?? O-)
Nee sorry ;(
Aids.
  zondag 10 maart 2013 @ 21:58:45 #96
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123887869
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:58 schreef Mss het volgende:

[..]

Nee sorry ;(
he kut, ik zat al een markplaatsartikel aan te maken voor alle nagellak, aangezien ik die toch niet allemaal draag.... al die moeite voor niks :{w vuile kuthoer :{w
pi_123887881
Mss, ik heb je spullen niet nodig, de gedachtes aan onze vriendschap zijn genoeg voor me.
  zondag 10 maart 2013 @ 21:59:37 #98
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_123887916
Mss, kom je ook naar de film eigenlijk dinsdag?
  zondag 10 maart 2013 @ 21:59:50 #99
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_123887938
on a completely unrelated topic :D
pi_123887947
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:59 schreef Mirjam het volgende:
Mss, kom je ook naar de film eigenlijk dinsdag?
Neinz, vuile zaadhoer dat het is ;(
  zondag 10 maart 2013 @ 22:00:00 #101
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123887949
quote:
9s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mss, ik heb je spullen niet nodig, de gedachtes aan onze vriendschap zijn genoeg voor me.
een schimpie voor je voor de moeite :*

pi_123887972
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

een schimpie voor je voor de moeite :*

[ afbeelding ]
  zondag 10 maart 2013 @ 22:00:33 #103
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_123887999
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:59 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Noez ;(
  zondag 10 maart 2013 @ 22:00:41 #104
164755 Mss
kutHOEr
pi_123888009
quote:
9s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:59 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

*;
Aids.
  zondag 10 maart 2013 @ 22:00:52 #105
164755 Mss
kutHOEr
pi_123888023
Maar ik krijg bezoek, dus ik kan niet.
Aids.
  zondag 10 maart 2013 @ 22:01:03 #106
164755 Mss
kutHOEr
pi_123888033
Geen batsbezoek trouwens.
Aids.
  zondag 10 maart 2013 @ 22:01:29 #107
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123888062
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 22:00 schreef Mss het volgende:
Maar ik krijg bezoek, dus ik kan niet.
van die neger zeker die je toen op je feestboek had :{w
  zondag 10 maart 2013 @ 22:02:12 #108
164755 Mss
kutHOEr
pi_123888102
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

van die neger zeker die je toen op je feestboek had :{w
We gaan samen naar de pedicure
Aids.
  zondag 10 maart 2013 @ 22:02:22 #109
164755 Mss
kutHOEr
pi_123888109
Ermahgerd, die neger ;(
Aids.
  zondag 10 maart 2013 @ 22:02:40 #110
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123888129
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 22:02 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, die neger ;(
hehehhee _O-
  zondag 10 maart 2013 @ 22:03:41 #111
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123888189
ik ga eens naar mijn nest, morgen drukke dag... kom zo matig uit dat ik morgen drukke werkdag heb he, maar goed... zo ist nu eenmaal :')

trusten allen!
  zondag 10 maart 2013 @ 22:03:45 #112
164755 Mss
kutHOEr
pi_123888194
Die was ik nog in de kroeg tegengekomen :')
Aids.
pi_123888205
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 22:03 schreef Mss het volgende:
Die was ik nog in de kroeg tegengekomen :')
:'(
  zondag 10 maart 2013 @ 22:19:02 #114
164755 Mss
kutHOEr
pi_123889183
Ik kom echt weer toffe lippenstiften tegen!
Aids.
pi_123889826
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 22:19 schreef Mss het volgende:
Ik kom echt weer toffe lippenstiften tegen!
pics
pi_123889938
Ik voel me echt een faal eter en drinker vandaag :')
  zondag 10 maart 2013 @ 22:45:21 #117
164755 Mss
kutHOEr
pi_123890983
Schoenen gefaald O+
Aids.
pi_123891011
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 22:45 schreef Mss het volgende:
Schoenen gefaald O+
Die ene? :9
  zondag 10 maart 2013 @ 22:58:00 #119
164755 Mss
kutHOEr
pi_123891791
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Die ene? :9
Yes, mijn ouders betalen mee, voor mijn verjaardag!
Aids.
pi_123891812
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 22:58 schreef Mss het volgende:

[..]

Yes, mijn ouders betalen mee, voor mijn verjaardag!
*O*
  zondag 10 maart 2013 @ 22:59:33 #121
164755 Mss
kutHOEr
pi_123891893
Nu hopen dat ze passen!
Aids.
pi_123891950
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 22:59 schreef Mss het volgende:
Nu hopen dat ze passen!
Koop alle maten *O*
  zondag 10 maart 2013 @ 23:02:11 #123
164755 Mss
kutHOEr
pi_123892037
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:00 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Koop alle maten *O*
¤110 he :')
Aids.
pi_123892058
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:02 schreef Mss het volgende:

[..]

¤110 he :')
Je ouders betalen toch
pi_123892068
ZE KOSTEN HONDERD MILJARD MILJOEN, MAAK MAAR OVER. en dan doe jij koop alles *)
  zondag 10 maart 2013 @ 23:04:56 #126
164755 Mss
kutHOEr
pi_123892198
quote:
10s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:02 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Je ouders betalen toch
Niet geheel :P.
Aids.
  zondag 10 maart 2013 @ 23:05:06 #127
164755 Mss
kutHOEr
pi_123892209
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
ZE KOSTEN HONDERD MILJARD MILJOEN, MAAK MAAR OVER. en dan doe jij koop alles *)
ERMAHGERD GOEDEN IDEE
Aids.
pi_123892598
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:05 schreef Mss het volgende:

[..]

ERMAHGERD GOEDEN IDEE
Vond ik ook :Y
pi_123893292
dodentopic
  zondag 10 maart 2013 @ 23:29:43 #130
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_123893389
Tu du du du du duuuuuu
pi_123893413
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:29 schreef Mirjam het volgende:
Tu du du du du duuuuuu
Ben je een ambulance?
  zondag 10 maart 2013 @ 23:37:11 #132
164755 Mss
kutHOEr
pi_123893768
ERMAHGERD DIBS OP DE LAKJES VAN MIR
Aids.
pi_123893908
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:37 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD DIBS OP DE LAKJES VAN MIR
godver
  zondag 10 maart 2013 @ 23:40:30 #134
164755 Mss
kutHOEr
pi_123893938
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:39 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

godver
Aids.
pi_123893958
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:40 schreef Mss het volgende:

[..]

Fuck my life

DIBS OP DE LAKJES VAN
SJAAN
SKJOE
PRIEM
SCHAAR
DEBS
IJS
UFT
DICO
MISS_C
LOQI

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2013 23:42:05 ]
pi_123894051
Ik mag mijn eigen lakjes houden. O+

Dibs op Bubs d'r lakjes trouwens. :7
pi_123894113
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik mag mijn eigen lakjes houden. O+

Dibs op Bubs d'r lakjes trouwens. :7
!$%#@!#@%^$@#$^
  zondag 10 maart 2013 @ 23:44:30 #138
164755 Mss
kutHOEr
pi_123894154
Hihaho en dan gaat Spees het eerste dood _O-
Aids.
  zondag 10 maart 2013 @ 23:44:40 #139
164755 Mss
kutHOEr
pi_123894165
Aangevallen door een furby ;(
Aids.
pi_123894181
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:44 schreef Mss het volgende:
Hihaho en dan gaat Spees het eerste dood _O-
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:44 schreef Mss het volgende:
Aangevallen door een furby ;(
doodsverwensing ban
pi_123894199
dibs ook op de lakjes van
taart
trix
holyme
milka
aardbei

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2013 23:46:19 ]
  zondag 10 maart 2013 @ 23:45:29 #142
164755 Mss
kutHOEr
pi_123894204
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:45 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

[..]

doodsverwensing ban
Mewheheheheh
Aids.
pi_123894221
Dibs op Spees d'r lakjes. O+
pi_123894233
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dibs op Spees d'r lakjes. O+
ZU SPÄT
pi_123894362
DIBS OP LIN D'R LAKJES!
pi_123894373
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
DIBS OP LIN D'R LAKJES!
fuuu :')
pi_123894420
EN DWYN! EN PUCKZZZ! EN P-A!
pi_123894427
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:48 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

fuuu :')
:7
  zondag 10 maart 2013 @ 23:50:23 #149
164755 Mss
kutHOEr
pi_123894444
DIBS OP DIT DAT ALLES
Aids.
pi_123894455
Ik heb toch de grote bloggers al, lekker puuuhhhh
pi_123894459
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:50 schreef Mss het volgende:
DIBS OP DIT DAT ALLES
Dat heeft ditzo al, hoerrrrrrrrrrrrrrrrrr
:D
  zondag 10 maart 2013 @ 23:51:01 #152
164755 Mss
kutHOEr
pi_123894469
Bakkes, snol
Aids.
pi_123894476
ik wil naar die terrornight maar niet de films zien
pi_123894483
hoeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrr kutttttttttttttttt alles
pi_123894562
ik voel me zo hipster met mijn zelf hulp sites over hoe ik een beter persoon kan worden
  zondag 10 maart 2013 @ 23:53:04 #156
164755 Mss
kutHOEr
pi_123894574
Hipsters :')
Aids.
pi_123894577
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:53 schreef Mss het volgende:
Hipsters :')
haters #yolo
  zondag 10 maart 2013 @ 23:56:08 #158
164755 Mss
kutHOEr
pi_123894706
Hipsters :') :')
Aids.
pi_123894785
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:56 schreef Mss het volgende:
Hipsters :') :')
Vind je mij een hipster dan? Ik vind mezelf behoorlijk mainstream :')
  zondag 10 maart 2013 @ 23:59:52 #160
164755 Mss
kutHOEr
pi_123894884
Nee, jij niet. Maar ik vind hipsters gewoon ' :') '
Aids.
pi_123894933
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:59 schreef Mss het volgende:
Nee, jij niet. Maar ik vind hipsters gewoon ' :') '
pi_123894942
0:00 make a wish ermahgerd
  maandag 11 maart 2013 @ 00:03:49 #163
164755 Mss
kutHOEr
pi_123895052
Walking Dead kijken. Ik moet altijd lachen om die ene neger in Woodbury :')
Aids.
pi_123895178
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:03 schreef Mss het volgende:
Walking Dead kijken. Ik moet altijd lachen om die ene neger in Woodbury :')
Ik vind dat eigenlijk heul niet zo leul.
  maandag 11 maart 2013 @ 00:07:12 #165
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_123895187
walking dead O+
  maandag 11 maart 2013 @ 00:08:08 #166
164755 Mss
kutHOEr
pi_123895226
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:06 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik vind dat eigenlijk heul niet zo leul.
HOEEEEEver ben je?
Aids.
  maandag 11 maart 2013 @ 00:08:27 #167
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_123895231
de afgelopen aflevering was wel weer top
  maandag 11 maart 2013 @ 00:08:27 #168
164755 Mss
kutHOEr
pi_123895232
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:07 schreef Mirjam het volgende:
walking dead O+
Jamaar die neger met die gigantische onderlip heeft zo'n grappig hoofd :')
Aids.
pi_123895244
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:08 schreef Mss het volgende:

[..]

HOEEEEEver ben je?
Wat ik bewust heb gekeken? 2 eps, maar voor de rest met brum meegekeken en ik vind t echt niet leuk :@
pi_123895325
quote van de dag, geïnspireerd door mir :o

quote:
"Never love anyone who treats you like you're ordinary." ~ Oscar Wilde

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2013 00:11:30 ]
  maandag 11 maart 2013 @ 00:12:06 #171
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_123895360
quote:
11s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote van de dag, geïnspireerd door mir :o

[..]

Ja meiske :*
  maandag 11 maart 2013 @ 00:12:30 #172
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_123895373
ik heb zoeen zin om nagellak te falen maar heb er echt het geld niet voor, second world problems :')
pi_123895391
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:12 schreef Mirjam het volgende:
ik heb zoeen zin om nagellak te falen maar heb er echt het geld niet voor, second world problems :')
nail polish world problems O+ wat wil je falen dan?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2013 00:13:19 ]
  maandag 11 maart 2013 @ 00:13:19 #174
164755 Mss
kutHOEr
pi_123895394
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:12 schreef Mirjam het volgende:
Zal ik er een dooddoener in gooien?

JE HEBT TOCH AL GENOEG!
Aids.
  maandag 11 maart 2013 @ 00:13:33 #175
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_123895405
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:13 schreef Mss het volgende:

[..]

Zal ik er een dooddoener in gooien?

JE HEBT TOCH AL GENOEG!
inkoppertje he :(
  maandag 11 maart 2013 @ 00:13:53 #176
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_123895421
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:13 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

nail polish world problems O+ wat wil je falen dan?
weet ik veel :') lakjons. essence heb ik nou ook wel weer gezien :')
pi_123895443
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:13 schreef Mirjam het volgende:

[..]

weet ik veel :') lakjons. essence heb ik nou ook wel weer gezien :')
Katries dan
  maandag 11 maart 2013 @ 00:14:40 #178
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_123895452
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:14 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Katries dan
same shit
pi_123895464
quote:
9s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:14 schreef Mirjam het volgende:

[..]

same shit
  maandag 11 maart 2013 @ 00:16:28 #180
164755 Mss
kutHOEr
pi_123895523
Bank overvallen dan maar?
Aids.
pi_123895529
quote:
9s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:14 schreef Mirjam het volgende:

[..]

same shit
Nieuwe collectie jonge.
  maandag 11 maart 2013 @ 00:16:45 #182
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_123895533
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:16 schreef Mss het volgende:
Bank overvallen dan maar?
ga je mee?
  maandag 11 maart 2013 @ 00:16:56 #183
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_123895536
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:16 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Nieuwe collectie jonge.
die vind ik maar meh ;(
pi_123895561
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:16 schreef Mirjam het volgende:

[..]

die vind ik maar meh ;(
Oh, ik vind er wel een paar hele mooie tussen zitten. O+
pi_123895579
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:16 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ga je mee?
Ik rijd de vluchtauto wel, dan komen we vast ver :Y
  maandag 11 maart 2013 @ 00:18:50 #186
164755 Mss
kutHOEr
pi_123895605
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:18 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik rijd de vluchtauto wel, dan komen we vast ver :Y
Nee dan moeten we de buit met teveel mensen delen :6
Aids.
  maandag 11 maart 2013 @ 00:19:05 #187
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_123895616
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:18 schreef Mss het volgende:

[..]

O+
pi_123895621
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:18 schreef Mss het volgende:

[..]

EGOISTISCH KRENG
  maandag 11 maart 2013 @ 00:19:35 #189
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_123895634
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:19 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

EGOISTISCH KRENG
ermahgerd denk aan je erfenis jonge
pi_123895647
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:19 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ermahgerd denk aan je erfenis jonge
welke erfenis, ik heb geen dibs
pi_123895667
DIBS OP IEDEREEN HAAR SPAARREKENING EN AL HET ANDERE GELD VAN MENSEN IN DIT TOPIC ERMAHGERD
  maandag 11 maart 2013 @ 00:20:16 #192
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_123895674
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:19 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

welke erfenis, ik heb geen dibs
nee als je zo door blijft gaan krijg je zeker nikls
pi_123895691
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:20 schreef Mirjam het volgende:

[..]

nee als je zo door blijft gaan krijg je zeker nikls
  maandag 11 maart 2013 @ 00:20:55 #194
164755 Mss
kutHOEr
pi_123895700
* Mss onterft Spees
Aids.
  maandag 11 maart 2013 @ 00:21:02 #195
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_123895704
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:20 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

just stating the obvious
pi_123895715
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:20 schreef Mss het volgende:
* Mss onterft Spees
je kunt je eigen kinderen niet volledig onterven, jammer dan :6
pi_123895727
zin in chips ermahgerd.
  maandag 11 maart 2013 @ 00:23:09 #198
164755 Mss
kutHOEr
pi_123895770
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:21 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

je kunt je eigen kinderen niet volledig onterven, jammer dan :6
* Mss gaat schulden maken zodat Spees schulden erft :9
Aids.
  maandag 11 maart 2013 @ 00:23:58 #199
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_123895792
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:23 schreef Mss het volgende:

[..]

ORDER ALL THE NAILPOLISH ERMAHGERD
pi_123895804
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:23 schreef Mss het volgende:

[..]

* SpaceInvaders slaat mss met een rotte forel
pi_123895811
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:23 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ORDER ALL THE NAILPOLISH ERMAHGERD
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:24 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

* SpaceInvaders slaat mss en mir met een rotte forel
  maandag 11 maart 2013 @ 00:26:01 #202
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_123895851
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:24 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

[..]

maandag 11 maart 2013 @ 00:26:39 #203
164755 Mss
kutHOEr
pi_123895877
KOOP ALLES
Aids.
  maandag 11 maart 2013 @ 00:26:56 #204
164755 Mss
kutHOEr
pi_123895887
KOOP ALLE OOGSCHADUW NU JETZT BUY NOW
Aids.
pi_123895949
_O- _O- koop chinezen, dan kunnen die fulltime spullen voor je kopen :Y
  maandag 11 maart 2013 @ 00:30:17 #206
164755 Mss
kutHOEr
pi_123895987
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
_O- _O- koop chinezen, dan kunnen die fulltime spullen voor je kopen :Y
ZULKS EN BRILJANT IDEE
Aids.
  maandag 11 maart 2013 @ 00:30:30 #207
164755 Mss
kutHOEr
pi_123895993
EN DAN KRIJGEN ZE SLECHTEN FEEDBACK ALS ZE TE WEINIG KOPEN
Aids.
pi_123896049
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:30 schreef Mss het volgende:
EN DAN KRIJGEN ZE SLECHTEN FEEDBACK ALS ZE TE WEINIG KOPEN
_O-
pi_123896143
Vergeet niet je geld terug te claimen via paypal :Y
  maandag 11 maart 2013 @ 00:43:28 #210
164755 Mss
kutHOEr
pi_123896270
Ik ben aan het kijken voor gitaarlessen, en een school adverteert met dat ze les geven aan 'een kwart duizend studenten'. Zet gewoon 250 neer _O- :').
Aids.
pi_123896310
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:43 schreef Mss het volgende:
Ik ben aan het kijken voor gitaarlessen, en een school adverteert met dat ze les geven aan 'een kwart duizend studenten'. Zet gewoon 250 neer _O- :').
_O- _O- _O-
  maandag 11 maart 2013 @ 00:46:31 #212
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_123896339
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:43 schreef Mss het volgende:
:D :')
  maandag 11 maart 2013 @ 00:48:23 #213
164755 Mss
kutHOEr
pi_123896379
Ik neem mijn nagellengte wel serieus mee in de beslissing om wel of niet gitaar te leren spelen. Ze moeten links echt heel kort zijn volgens mij :'),
Aids.
pi_123896476
ermahgerd mooi

pi_123896479
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:48 schreef Mss het volgende:
Ik neem mijn nagellengte wel serieus mee in de beslissing om wel of niet gitaar te leren spelen. Ze moeten links echt heel kort zijn volgens mij :'),
:Y
pi_123896567
dit vind ik ook tof :')

maandag 11 maart 2013 @ 00:59:32 #217
164755 Mss
kutHOEr
pi_123896629
Speesje, ik ga slapen. Welterusten :*
Aids.
pi_123896691
Ik sloot ook net pc af om te slapen, trusten :*
  maandag 11 maart 2013 @ 06:13:15 #219
95408 Incantrix
pi_123898790
Wil je ook meer inkt Spees? Ik moet gaan sparen, heb er nog 2 in de planning, waaronder een sleeve :')

Vaarwel, geld, we had fun times :P
3!
  maandag 11 maart 2013 @ 06:39:32 #220
95408 Incantrix
pi_123898824
Hoofdpijn en man met geurtje op don't mix ;(
3!
pi_123899522
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:32 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik zou 144 bellen meis. zo te horen gaat het niet goed met die hond. en met die vrouw ook niet, trouwens. gevalletje maatschappelijk werk..
Ga ik vanmiddag even doen :Y

En fuuuu weer ziek :')
  maandag 11 maart 2013 @ 08:46:15 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_123899732
Beterschap uft!

Sneeuw :')
disclaimer
  maandag 11 maart 2013 @ 08:51:21 #223
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_123899790
Sneeuw :r
Vandaag m`n revalidatiearts de laan uitschoppen. Ik zie er tegenop en toch heb ik er zin in :P
  maandag 11 maart 2013 @ 08:53:16 #224
149959 SQ
snelle trees
pi_123899822
De laan uitschoppen? Heb je aanklachten tegen m ingediend? :o
disclaimer
  maandag 11 maart 2013 @ 08:54:23 #225
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_123899834
Nou nee maar ik kan z`n kop niet meer aanzien :X En als hij nou weer met kutsmoesjes komt ga ik wel een klacht indienen :)
  maandag 11 maart 2013 @ 08:56:03 #226
149959 SQ
snelle trees
pi_123899852
Oh, de laan uitschoppen betekent hier dat je iemand ontslaat bij werkgever :D
Maar zeker goed, je moet wel een goed gevoel hebben bij je arts. Heb je al een ander?
disclaimer
  maandag 11 maart 2013 @ 08:58:29 #227
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_123899888
Oh ik bedoelde dat niet zo :) Meer dat ik geen gebruik meer maak te wensen van zijn diensten :P
Nee ik heb nog geen ander. Ik ga straks horen of ik naar zijn collega kan switchen, of dat ik naar Rotterdam gestuurd wordt. Als het maar naar iemand is die wel verstand heeft van mijn aandoening :)
pi_123900650
Ik zie mini sneeuwvlokjes
  maandag 11 maart 2013 @ 09:42:56 #229
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_123900687
De buitentemperatuur meter zegt dat het -13,1 is :')
pi_123900732
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 09:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
De buitentemperatuur meter zegt dat het -13,1 is :')
Waar woon jij? Rusland?
  maandag 11 maart 2013 @ 09:48:41 #231
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_123900822
Ik had heul niet verwacht dat het zou gaan sneeuwen, ik had geen HALP DE TREINEN RIJDEN NIET sms van de NS :')
pi_123901125
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 09:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik had heul niet verwacht dat het zou gaan sneeuwen, ik had geen HALP DE TREINEN RIJDEN NIET sms van de NS :')
_O-
  maandag 11 maart 2013 @ 10:01:06 #233
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_123901143
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 08:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sneeuw :r
Vandaag m`n revalidatiearts de laan uitschoppen. Ik zie er tegenop en toch heb ik er zin in :P
Ga je hem slaan met je krukken? O+
  maandag 11 maart 2013 @ 10:02:28 #234
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_123901186
Ja tuurlijk! daar heb ik die krukken voornamelijk voor :9
  maandag 11 maart 2013 @ 10:02:44 #235
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_123901194
En gisteren zat ik eens op de site van de woningbouw en toen kwam ik erachter dat je geld krijgt als je meer dan 30 dagen van te voren je huis opzegt. Dus hadden we zo bedacht dat ik wel alvast mijn huis kan opzeggen voor 1 mei, want money!
Dus Fred zo "doe maar gelijk!"
En ik zo "ik vind het eng :'("
Bindingsangst :')

Maar het plan is dus om vandaag naar de woningbouw te gaan :P
pi_123901416
mogguh!
pi_123901458
Ohai :W

quote:
3s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
En gisteren zat ik eens op de site van de woningbouw en toen kwam ik erachter dat je geld krijgt als je meer dan 30 dagen van te voren je huis opzegt. Dus hadden we zo bedacht dat ik wel alvast mijn huis kan opzeggen voor 1 mei, want money!

O+ Autistje :*

En woei gisteren was weer goeien training ! Deze keer 24.5 rondjes in 5 :D Vorige keer zat ik nog aan 23,75 ongeveer (moeten 25 in 5; dus heb er vertrouwen in O+ )
En velen zieken en/of geblesseerden. Stonden gisteren maar met 8 op de baan :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_123901472
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai :W

[..]

O+ Autistje :*

En woei gisteren was weer goeien training ! Deze keer 24.5 rondjes in 5 :D Vorige keer zat ik nog aan 23,75 ongeveer (moeten 25 in 5; dus heb er vertrouwen in O+ )
En velen zieken en/of geblesseerden. Stonden gisteren maar met 8 op de baan :')
Wanneer krijg je die test? :o
  maandag 11 maart 2013 @ 10:24:19 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_123901742
quote:
3s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:02 schreef Nagelschaartje het volgende:

bindingsangst is zooo vorige eeuw! En je woont al samen, dus waarom twee keer huur betalen voor 1 huis? *O*
disclaimer
pi_123902041
Sterke koffie is sterk :')
pi_123902138
ermahgerd ik ben dat 'ene' nagelmeisje, namen noemen is wel eng of niet? :')
pi_123902168
Niet iedereen lurkt sc's bami, sommige mensen hebben wel wat te doen :')

gotta love sherlock _O-
  maandag 11 maart 2013 @ 10:41:15 #243
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_123902170
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Huh? :D
pi_123902219
Ah well, het zal wel :')
  maandag 11 maart 2013 @ 10:43:18 #246
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
  maandag 11 maart 2013 @ 10:43:38 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_123902235
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
hoe de fuck kom je daar dan uit?
disclaimer
pi_123902244
quote:
99s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hoe de fuck kom je daar dan uit?
Zoeken op unf? :')
  maandag 11 maart 2013 @ 10:44:16 #249
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_123902253
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:43 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Waarom zoek jij op unf?
  maandag 11 maart 2013 @ 10:44:18 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_123902255
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:43 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

oh maar dan stalk jij dus mensen die over uft roddelen!!!
disclaimer
  maandag 11 maart 2013 @ 10:44:39 #251
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_123902263
Zo, gesprek gehad. 2 minuten binnen geweest :') Had dat dan over de telefoon gedaan klerelijer :(
Hij heeft me doorgestuurd naar collega met meer verstand van de aandoening. Yay :)
pi_123902265
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Waarom zoek jij op unf?
Omdat ik mezelf al gezocht had, en ik niet wil dat mensen stom doen tegen mijn neger ja :(
  maandag 11 maart 2013 @ 10:44:51 #253
149959 SQ
snelle trees
pi_123902270
als ik op mezelf sherlock dan kom ik alleen de dagstatistieken tegen omdat ik altijd eenzaam aan de top sta :')
disclaimer
pi_123902272
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo, gesprek gehad. 2 minuten binnen geweest :') Had dat dan over de telefoon gedaan klerelijer :(
Hij heeft me doorgestuurd naar collega met meer verstand van de aandoening. Yay :)
ermhagerd :')
pi_123902277
quote:
99s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
als ik op mezelf sherlock dan kom ik alleen de dagstatistieken tegen omdat ik altijd eenzaam aan de top sta :')
_O-
  maandag 11 maart 2013 @ 10:45:08 #256
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_123902281
quote:
Juist :')
  maandag 11 maart 2013 @ 10:45:22 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_123902291
quote:
Nou, das wel fijn. Dus geen tijd gehad om hem aan het huilen te maken.
disclaimer
  maandag 11 maart 2013 @ 10:46:11 #258
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_123902319
Nope, helaas niet :P
Enige wat hij altijd zegt is dat ik moet stoppen mezelf te overbelasten. Dan moet je me lekker voor Jan lul naar je toe laten komen :')
pi_123902329
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nope, helaas niet :P
Enige wat hij altijd zegt is dat ik moet stoppen mezelf te overbelasten. Dan moet je me lekker voor Jan lul naar je toe laten komen :')
Ja wat dat gaat zo lekker makkelijk als je kinderen hebt? :') en dat laatste ermahgerd.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2013 10:46:47 ]
  maandag 11 maart 2013 @ 10:47:02 #260
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_123902345
Ook dat. En zonder hulpmiddelen want dat moet je allemaal niet willen joh :')
pi_123902376
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:44 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Omdat ik mezelf al gezocht had, en ik niet wil dat mensen stom doen tegen mijn neger ja :(
O+

quote:
99s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
_O- ik stond er laatst weer in, dat was wel even matig :')
pi_123902384
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ook dat. En zonder hulpmiddelen want dat moet je allemaal niet willen joh :')
Goede arts wel: HELE DAG NIKS DOEN ZONDER HULP DOEIII
pi_123902405
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:14 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Wanneer krijg je die test? :o
21 april :Y :D
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_123902411
Ja jezus Taart, wel lekker lomp. Maar gelukkig nu naar een betere *O*
  maandag 11 maart 2013 @ 10:48:51 #266
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_123902413
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:48 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Goede arts wel: HELE DAG NIKS DOEN ZONDER HULP DOEIII
Oh je moet ook reva-arts worden. Ik bespeur talent O+
pi_123902418
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:48 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Oh joh! Dan kan je allang hondermiljardmiljoen rondjes in 5!
pi_123902427
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:48 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

ooh dan heb je nog ff :9
pi_123902437
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Oh je moet ook reva-arts worden. Ik bespeur talent O+
Ja, moet ik daar nog een LOI cursus voor doen ofzo? :7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2013 10:49:48 ]
pi_123902449
Heel de dag mensen zeggen dat ze vooral niks moeten doen en dat ze nergens recht op hebben, maar dan wel naar mijn kantoor laten komen ipv huisbezoeken doen :') droombaan O+
  maandag 11 maart 2013 @ 10:50:37 #271
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_123902456
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:49 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ja, moet ik daar nog een LOI cursus voor doen ofzo? :7
Nee joh! Gewoon veel uh-hum brommen en ondertussen brieven schrijven. Makkie :Y
  maandag 11 maart 2013 @ 10:50:52 #272
149959 SQ
snelle trees
pi_123902464
kun je al mensen knock out slaan met je tetten Priem? Of hoeft dat niet voor de test?
disclaimer
pi_123902484
quote:
99s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
kun je al mensen knock out slaan met je tetten Priem? Of hoeft dat niet voor de test?
Ermahgerd kun jij niet ook roller derby gaan doen dan? :D Jij zou daar wel baas in zijn _O-
pi_123902485
quote:
3s.gif Op woensdag 13 februari 2013 18:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom staat UNF in dit bericht? :o :o
_O-
pi_123902498
quote:
99s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
_O- Nee hoeft niet (gelukkig... want sommigen hebben behoorlijk bamboozles :o ). Wel gisteren bootieblock gedaan *)
  maandag 11 maart 2013 @ 10:52:25 #276
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_123902520
Hoe kun je jezelf sherlocken trouwens? Spytool werkt niet meer?
pi_123902526
sherlock naar priem geeft alleen maar priemgetallen posts weer :') :D
  maandag 11 maart 2013 @ 10:53:03 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_123902540
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
in je menubalke staat knalgeel SHERLOCK, sherlock
disclaimer
pi_123902543
quote:
sherlock is geel naast top 500
pi_123902554
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:52 schreef PriemGirl het volgende:
sherlock naar priem geeft alleen maar priemgetallen posts weer :') :D
Peheh :')
  maandag 11 maart 2013 @ 10:53:49 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_123902569
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:51 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

_O- Nee hoeft niet (gelukkig... want sommigen hebben behoorlijk bamboozles :o ). Wel gisteren bootieblock gedaan *)
bootie O+
disclaimer
pi_123902590
quote:
Ik zag het ook pas vandaag hoor _O-
  maandag 11 maart 2013 @ 10:55:58 #283
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_123902628
quote:
99s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

in je menubalke staat knalgeel SHERLOCK, sherlock
Oh fuck :') Danku *O*
  maandag 11 maart 2013 @ 10:57:39 #284
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_123902682
Ermagerd kijken of er over je geroddeld wordt :D :D
pi_123902699
schaar is zo'n kuthoer, niet normaal.
  maandag 11 maart 2013 @ 11:00:19 #286
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_123902747
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 20:51 schreef Maxbet het volgende:
Ik vraag me bij zulke dingen toch altijd af waar ze het recht vanaf halen om mijn auto te doorzoeken? Wordt ik ergens van verdacht? Waarvan? Waarom?

Vragen ze natuurlijk ook gelijk naar je ID?
Vreemde gang van zaken dit, straks moet je nog uitkijken als je een nagelschaartje wil meenemen..
Deze gaat over mij, zeker weten :Y
  maandag 11 maart 2013 @ 11:00:50 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_123902763
quote:
3s.gif Op maandag 11 maart 2013 11:00 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

_O- _O-
disclaimer
  maandag 11 maart 2013 @ 11:00:51 #288
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_123902764
quote:
9s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
schaar is zo'n kuthoer, niet normaal.
Ik dacht dat roddelen altijd achter iemands rug om ging? :?
pi_123902785
quote:

[..]

Ik dacht dat roddelen altijd achter iemands rug om ging? :?
Oja, shit
pi_123902800
quote:

[..]

_O-
  maandag 11 maart 2013 @ 11:02:11 #291
149959 SQ
snelle trees
pi_123902811
als ik zoek op SQ kom ik in bodybuildtopics, want SQ staat voor squatten en daar zijn de heren spierfappers dol op. SQ is ook de afko voor Square, waardoor je in buitenlandse fundatopics terecht komt. Op Skjoe vind ik niets. Er zal weinig geroddeld worden over me.
disclaimer
pi_123902828
op Sharana_LV kom ik 203849238402 topcis geven van GAM SC want daar sta ik in de OP :')
pi_123902832
quote:
99s.gif Op maandag 11 maart 2013 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
als ik zoek op SQ kom ik in bodybuildtopics, want SQ staat voor squatten en daar zijn de heren spierfappers dol op. SQ is ook de afko voor Square, waardoor je in buitenlandse fundatopics terecht komt. Op Skjoe vind ik niets. Er zal weinig geroddeld worden over me.
Misschien heb je een codenaam :Y
  maandag 11 maart 2013 @ 11:03:27 #294
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_123902843
Zoeken op Schaar is een kansloze missie :')
  maandag 11 maart 2013 @ 11:03:56 #295
149959 SQ
snelle trees
pi_123902860
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 11:03 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Misschien heb je een codenaam :Y
zoals? The Blob?
disclaimer
  maandag 11 maart 2013 @ 11:04:34 #296
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_123902882
quote:
3s.gif Op maandag 11 maart 2013 11:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zoeken op Schaar is een kansloze missie :')
Net als zoeken op taart :')
  maandag 11 maart 2013 @ 11:05:20 #297
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_123902909
Zoeken op MissC, krijg je alles waar het woord 'misschien' in staat :')
pi_123902944
quote:
99s.gif Op maandag 11 maart 2013 11:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zoals? The Blob?
_O-
pi_123902993
Als ik koffie drink heb ik veel minder honger :') Ik ga vanaf nu 2liter koffie per dag drinken *O*
  maandag 11 maart 2013 @ 11:08:29 #300
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_123903005
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 11:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik koffie drink heb ik veel minder honger :') Ik ga vanaf nu 2liter koffie per dag drinken *O*
Ga dan ook gelijk roken ^O^
pi_123903013
quote:
3s.gif Op maandag 11 maart 2013 11:08 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ga dan ook gelijk roken ^O^
NEINZ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')