Koosquote:Op zondag 10 maart 2013 20:47 schreef BBQ-kip het volgende:
KUT TT.....
Koos kwam vanochtend een clip laten zien van iets wat hij had gezien en best grappig vond....... 1 keer raden welk liedje dat was
hij loopt altijd wat achter, maar hij is net zo fout als ikquote:
het kan aan mij liggen hoor, maar what the fuck heeft de Turkse overheid te maken met jeugdzorgbeleid in Nederland????quote:'Te weinig islamitische pleegouders'
Er is een groot tekort aan islamitische pleegouders, waardoor het lastig is kinderen uit moslimgezinnen daar geplaatst te krijgen.
Foto: ANP
Dat zegt Jeugdzorg Nederland tegen de NOS.
Jeugdzorg reageert op de commotie die in Turkije is ontstaan over de manier waarop Nederland Turks-Nederlandse pleegkinderen opvangt.
Vicevoorzitter Mark Bent van Jeugdzorg Nederland zegt dat de organisatie eerst probeert kinderen in hun naaste omgeving op te vangen maar dat dat niet altijd lukt.
De Turkse overheid wil niet dat kinderen bij een pleeggezin komen waar ze van hun Turkse normen en waarden worden vervreemd. De Turkse overheid ergert zich dan ook de opvang van kinderen in christelijk of homoseksuele gezinnen.
Lesbisch gezin
De commotie ontstond toen bekend werd dat een Turkse jongen van negen in een lesbisch pleeggezin in Den Haag wordt ondergebracht.
De jongen was door Jeugdzorg uit huis geplaatst, omdat hij zou worden verwaarloosd. Zijn moeder, die in Nederland woont, probeert nu al jaren haar kind terug te krijgen.
DAN GAAN ZE TOCH TERUG NAAR HUN EIGEN LANDquote:Op zondag 10 maart 2013 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
De Turkse overheid wil niet dat kinderen bij een pleeggezin komen waar ze van hun Turkse normen en waarden worden vervreemd. De Turkse overheid ergert zich dan ook de opvang van kinderen in christelijk of homoseksuele gezinnen.
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:58 schreef BBQ-kip het volgende:
en waarom worden niet meer Turken pleegouders.... dat kun je je ook afvragen...
en waarom hebben zoveel kinderen pleegouders nodig....
maar daar hoor je die Turkse overheid niet over
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DAN GAAN ZE TOCH TERUG NAAR HUN EIGEN LAND
Preciesquote:Op zondag 10 maart 2013 21:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wees blij dat iemand dat duivelsgebroed op wil vangen..
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
EN ANDERS DAN GAAN ZE TOCH TERUG NAAR HUN EIGEN LAND
Vond het ook een mooi verhaal.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het kan aan mij liggen hoor, maar what the fuck heeft de Turkse overheid te maken met jeugdzorgbeleid in Nederland????
Als je niet voor je kind kunt zorgen moet je niet zeiken over iemand anders die dat wel kan. Je hebt de kans gehad om het zelf te doen maar je faalde erin, jammer dan doeiiiiiiiiquote:Op zondag 10 maart 2013 21:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vond het ook een mooi verhaal.
Maar ja, blijft wel een lastig probleem op zich.
In hoeverre hebben ouders waarvan de kinderen in pleegzorg zitten nog rechten om hun eigen religie door te voeren?
Want als je op die manier denkt kan je nog veel verder kijken natuurlijk. Wij hebben een opvangouder die haar kinderen vegetarisch eten geeft omdat ze daar in huis allemaal vegetarisch eten. Heeft een ouder dan recht om te zeggen dat het kind vlees moet eten?
Over het algemeen is er binnen de velden waar ik werk trouwens wel respect voor de religie van het kind. Meestal is het wel de plek van het eigen netwerk om de uitvoering van de religie aan het kind mee te geven als daar behoefte aan is.
Maar waar zit de grens tussen respect en tolerantie. Kan je het maken om te zeggen dat een kind niet grootgebracht mag worden door lesbische pleegouders omdat de ouders dit niet willen? Terwijl de ouders blijkbaar ook niet hebben bewezen voor het kind te kunnen zorgen?
Lastig.
zoveel mogelijk, wat binnen de mogelijkheden kan, prima. maar als die mogelijkheden er niet zijn heb je het maar te pikken, anders had je zelf voor je eigen kinderen moeten zorgen....quote:Op zondag 10 maart 2013 21:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vond het ook een mooi verhaal.
Maar ja, blijft wel een lastig probleem op zich.
In hoeverre hebben ouders waarvan de kinderen in pleegzorg zitten nog rechten om hun eigen religie door te voeren?
Want als je op die manier denkt kan je nog veel verder kijken natuurlijk. Wij hebben een opvangouder die haar kinderen vegetarisch eten geeft omdat ze daar in huis allemaal vegetarisch eten. Heeft een ouder dan recht om te zeggen dat het kind vlees moet eten?
Over het algemeen is er binnen de velden waar ik werk trouwens wel respect voor de religie van het kind. Meestal is het wel de plek van het eigen netwerk om de uitvoering van de religie aan het kind mee te geven als daar behoefte aan is.
Maar waar zit de grens tussen respect en tolerantie. Kan je het maken om te zeggen dat een kind niet grootgebracht mag worden door lesbische pleegouders omdat de ouders dit niet willen? Terwijl de ouders blijkbaar ook niet hebben bewezen voor het kind te kunnen zorgen?
Lastig.
Ja dat is wel echt te debiel voor woorden. Was laatst een documentaire over, ook over vrouwen waarvan de mannen in Nederland hadden gewerkt en waren overleden. Hun uitkering werd verlaagd naar een schappelijk bedrag en toen gingen ze huilen omdat ze de hypotheek van hun kasteel niet meer konden betalenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
tsja... ik maak me altijd een beetje druk om dat soort gezeik....
net als die berichten dat egypte, marokko en turkije boos zijn op nederland omdat de uitkeringen voor kinderen die DAAR WONEN en weet ik het wat verlaagd worden naar wat wat in dat land schappelijk is....
echt, te belachelijk....
ja precies... what the fuck man... echt... hoe heeft het zo ver kunnen komen...quote:Op zondag 10 maart 2013 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat is wel echt te debiel voor woorden. Was laatst een documentaire over, ook over vrouwen waarvan de mannen in Nederland hadden gewerkt en waren overleden. Hun uitkering werd verlaagd naar een schappelijk bedrag en toen gingen ze huilen omdat ze de hypotheek van hun kasteel niet meer konden betalen.
Zo simpel is het dus in de praktijk nietquote:Op zondag 10 maart 2013 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je niet voor je kind kunt zorgen moet je niet zeiken over iemand anders die dat wel kan. Je hebt de kans gehad om het zelf te doen maar je faalde erin, jammer dan doeiiiiiiii
Er was daar een advocaat speciaal voor de bosjes vrouwen die dus meer geld wilden uit Nederland.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja precies... what the fuck man... echt... hoe heeft het zo ver kunnen komen...
en die mensen die eisen ook van alles he. argggg
Naja je mag het iemand wel vragen, maar het niet eisen vind ikquote:Op zondag 10 maart 2013 21:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo simpel is het dus in de praktijk niet.
Vaak hebben ouders wel de wil, maar niet het vermogen om hun kinderen op te voeden. Tja, hebben ze dan ook helemaal niks meer te zeggen?
Daarbij heb je vaak te maken met een netwerk van een kind, dat contact met het kind houdt maar er niet permanent voor kan zorgen.
Het belang van het kind is er ook nog. Want 9 van de 10 keer zijn de kinderen nog ontzettend loyaal richting hun ouders en is het enorm moeilijk voor ze als iemand zegt dat hun moeder/vader het niet goed deed en dat hun normen en waarden "slecht" zijn.
Ik zou ook wel willen zeggen dat het belachelijk is, maar de praktijk heeft mij wel laten zien dat het niet zo zwart/wit is.
tuurlijk, die zag er ook (Turks) brood inquote:Op zondag 10 maart 2013 21:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er was daar een advocaat speciaal voor de bosjes vrouwen die dus meer geld wilden uit Nederland.
Dit was Marokko trouwensquote:Op zondag 10 maart 2013 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
tuurlijk, die zag er ook (Turks) brood in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
hehehehequote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Okay halp.ErmahgerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Okay halp.uhmmmm, tsja... woningbouw bellen over de overlast (zeggen dat je anoniem wilt blijven) en daarnaast dat 114 (red een dier), als dat nog bestaat en situatie uitleggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Okay halp.Moeilijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien even 0900-TUIG bellen om de situatie voor te leggen en hun te vragen of zij een suggestie hebben?
Hoe is de constructie, kan je het balkon zien? Of vanaf daar naar binnen kijken?Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Okay halp.wijkagent bellen, die kan beslissen wat wijsheid is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I`m not weird. I`m limited edition.
Ik heb meer moeite met de kampers dan met de allochtonen in m'n werkquote:Op zondag 10 maart 2013 21:13 schreef BBQ-kip het volgende:
ik maak het vaak op werk ook mee, turken eisen al snel wat en gaan zeiken, marokkanen zijn helemaal vreselijk en respectloos als ze de kans krijgen, vooral de jongens.
even generaliserend he, ik heb er een paar bij die superlief zijn en keihard werken, die zijn er ook.
antillianen snap ik dan weer echt geen kloot van, die rommelen maar wat maar doen alles wat je zegt als je het maar duidelijk zegt en voor ze in stapjes aan geeft
En surinamers doen alles wat "de dokter" zegt
Ik kan wel het balkon zien, dat is gewoon net zoals dat van ons maar dan vol zooi en schijt. Maar de gordijnen zitten altijd dicht.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moeilijk...
Misschien even 0900-TUIG bellen om de situatie voor te leggen en hun te vragen of zij een suggestie hebben?
Hoe is de constructie, kan je het balkon zien? Of vanaf daar naar binnen kijken?
die heb ik dan weer weinig gelukkigquote:Op zondag 10 maart 2013 21:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb meer moeite met de kampers dan met de allochtonen in m'n werk![]()
![]()
Ik mag dat niet met kinderen, da's zieligquote:Op zondag 10 maart 2013 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die heb ik dan weer weinig gelukkig
in mijn vorige baan had ik die meer, maar als ik mensen zat ben om hun gedrag flikker ik ze er gewoon uit, desnoods met beveiligingdat kan natuurlijk in mijn baan makkelijker dan die van jou...
Kinderen kunnen er vaak niets aan doen, dat is het kutte aan jouw werk toch?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik mag dat niet met kinderen, da's zielig.
Ik heb zeer verknipte kindjes, zeer goed hierin geholpen door hun ouders.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kinderen kunnen er vaak niets aan doen, dat is het kutte aan jouw werk toch?
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:26 schreef BBQ-kip het volgende:
ik had vrijdag zo'n gozertje van net 18 die ging lopen dreigen en bladiebla, ik heb wel wat beters te doen dus gezegd dat ik even collega erbij ging halen, hij blij, tot hij zag dat ik met collega 3 man beveiliging bedoelde. Was wat overdreven hoor, maar was protocol van die lui hoorde ik later
ik geloof niet dat dat echt magquote:
Ja want 2 verdienersquote:Op zondag 10 maart 2013 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
God ik zit ineens te denken.
Je hebt tegenwoordig een inkomensgrens voor huurwoningen van de sociale woningbouw, dat je er niet teveel voor mag verdienen.
Fred en ik zitten natuurlijk al langer in onze woningen. Maar als ik hier erbij kom wonen, zitten we gezamenlijk wel boven die grens. Zouden ze daar moeilijk over doen, ook al woonde Fred hier al?
das alleen als je je er voor in schrijft, wat je wel kunt krijgen is dat jullie wat meer moeten gaan betalen omdat jullie meer verdienen nu samen, das om dat scheefwonen aan te pakken.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
God ik zit ineens te denken.
Je hebt tegenwoordig een inkomensgrens voor huurwoningen van de sociale woningbouw, dat je er niet teveel voor mag verdienen.
Fred en ik zitten natuurlijk al langer in onze woningen. Maar als ik hier erbij kom wonen, zitten we gezamenlijk wel boven die grens. Zouden ze daar moeilijk over doen, ook al woonde Fred hier al?
dan nog kan ik het toch niet gaan filmenquote:
Dat is niet erg en terecht enzulksquote:Op zondag 10 maart 2013 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
das alleen als je je er voor in schrijft, wat je wel kunt krijgen is dat jullie wat meer moeten gaan betalen omdat jullie meer verdienen nu samen, das om dat scheefwonen aan te pakken.
gaat dan hooguit om paar procent, dus zal wel meevallen verder
Ik bedoel meer dat hier niks gebeurtquote:Op zondag 10 maart 2013 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan nog kan ik het toch niet gaan filmen
iets met bescherming persoonsgegevens enzo
Huurtoeslag is allang een verloren zaak voor onsquote:Op zondag 10 maart 2013 21:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja want 2 verdieners
edit: ik dacht huurtoeslag maar dit is iets anders.
Maar lijkt me wel dat ze daarnaar kijken tbh
Okay halp.ik zou 144 bellen meis. zo te horen gaat het niet goed met die hond. en met die vrouw ook niet, trouwens. gevalletje maatschappelijk werk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh zoquote:Op zondag 10 maart 2013 21:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat hier niks gebeurt
ziekenhuis alleen voor dagopnames, negers zijn er ookquote:Op zondag 10 maart 2013 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:
heb je wel ziekenhuis enzo dichtbij/in boxtel eigenlijk?
en negers enzo?
handigquote:Op zondag 10 maart 2013 21:34 schreef Mss het volgende:
Ik ben lippenstiften aan het uitsorteren, maar ik heb zulks een matig licht dat ik helemaal geen goede foto's kan maken
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ziekenhuis alleen voor dagopnames, negers zijn er ook
Ik doe het wel in de badkamer. Zeer flatteuzen tl-licht. Ik heb sommige kleuren waarvan ik twijfel of ze staan, en dan mogen jullie me uiteraard advies gevenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
handig
doe het dan morgen joh, das toch handiger
BRING IT ONquote:Op zondag 10 maart 2013 21:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik doe het wel in de badkamer. Zeer flatteuzen tl-licht. Ik heb sommige kleuren waarvan ik twijfel of ze staan, en dan mogen jullie me uiteraard advies geven.
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
WACHT EVEN HOOR MSS, JE HEBT WEER LICHT IN DE BADKAMER???
[ afbeelding ]
Straks ga je doodquote:Op zondag 10 maart 2013 21:44 schreef Mss het volgende:
[..]. Ja gewoon TL-buis zonder kapje. Dus zeer fel
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
je lipsticks, alle nagellakjes op de holo's na en je ultrahippe fiets bij deze gereserveerd door mijquote:
wie heeft er nou iets anders dan holo's nodigquote:Op zondag 10 maart 2013 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
jij wil alleen holo's, ophoeren
ikquote:Op zondag 10 maart 2013 21:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wie heeft er nou iets anders dan holo's nodig
te laat Speesquote:Op zondag 10 maart 2013 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je lipsticks, alle nagellakjes op de holo's na en je ultrahippe fiets bij deze gereserveerd door mij
ikzie niks, pwndquote:Op zondag 10 maart 2013 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
MIR KIJK EENS OF BBQ KIP GEEDIT HEEFT EN WANNEER
ik zie niks staan qua edits hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
MIR KIJK EENS OF BBQ KIP GEEDIT HEEFT EN WANNEER
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders slaat Mirjam met een rotte forel
quote:
he kut, ik zat al een markplaatsartikel aan te maken voor alle nagellak, aangezien ik die toch niet allemaal draag.... al die moeite voor niksquote:
Neinz, vuile zaadhoer dat het isquote:Op zondag 10 maart 2013 21:59 schreef Mirjam het volgende:
Mss, kom je ook naar de film eigenlijk dinsdag?
een schimpie voor je voor de moeitequote:Op zondag 10 maart 2013 21:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mss, ik heb je spullen niet nodig, de gedachtes aan onze vriendschap zijn genoeg voor me.
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
een schimpie voor je voor de moeite![]()
[ afbeelding ]
Noezquote:Op zondag 10 maart 2013 21:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neinz, vuile zaadhoer dat het is
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mss, ik heb je spullen niet nodig, de gedachtes aan onze vriendschap zijn genoeg voor me.
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neinz, vuile zaadhoer dat het is
van die neger zeker die je toen op je feestboek hadquote:
We gaan samen naar de pedicurequote:Op zondag 10 maart 2013 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
van die neger zeker die je toen op je feestboek had
hehehheequote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Yes, mijn ouders betalen mee, voor mijn verjaardag!
ERMAHGERD GOEDEN IDEEquote:Op zondag 10 maart 2013 23:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
ZE KOSTEN HONDERD MILJARD MILJOEN, MAAK MAAR OVER. en dan doe jij koop alles
Fuck my lifequote:
!$%#@!#@%^$@#$^quote:Op zondag 10 maart 2013 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik mag mijn eigen lakjes houden.
Dibs op Bubs d'r lakjes trouwens.
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:59 schreef Mss het volgende:
Nee, jij niet. Maar ik vind hipsters gewoon ''
Ik vind dat eigenlijk heul niet zo leul.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:03 schreef Mss het volgende:
Walking Dead kijken. Ik moet altijd lachen om die ene neger in Woodbury
HOEEEEEver ben je?quote:Op maandag 11 maart 2013 00:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk heul niet zo leul.
Wat ik bewust heb gekeken? 2 eps, maar voor de rest met brum meegekeken en ik vind t echt niet leukquote:
quote:"Never love anyone who treats you like you're ordinary." ~ Oscar Wilde
Ja meiskequote:Op maandag 11 maart 2013 00:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote van de dag, geïnspireerd door mir
[..]
nail polish world problemsquote:Op maandag 11 maart 2013 00:12 schreef Mirjam het volgende:
ik heb zoeen zin om nagellak te falen maar heb er echt het geld niet voor, second world problems
Zal ik er een dooddoener in gooien?quote:Op maandag 11 maart 2013 00:12 schreef Mirjam het volgende:
ik heb zoeen zin om nagellak te falen maar heb er echt het geld niet voor, second world problems
inkoppertje hequote:Op maandag 11 maart 2013 00:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Zal ik er een dooddoener in gooien?
JE HEBT TOCH AL GENOEG!
weet ik veelquote:Op maandag 11 maart 2013 00:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nail polish world problemswat wil je falen dan?
Katries danquote:Op maandag 11 maart 2013 00:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
weet ik veellakjons. essence heb ik nou ook wel weer gezien
Nee dan moeten we de buit met teveel mensen delenquote:Op maandag 11 maart 2013 00:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik rijd de vluchtauto wel, dan komen we vast ver
quote:Op maandag 11 maart 2013 00:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee dan moeten we de buit met teveel mensen delen
EGOISTISCH KRENGquote:Op maandag 11 maart 2013 00:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee dan moeten we de buit met teveel mensen delen
nee als je zo door blijft gaan krijg je zeker niklsquote:Op maandag 11 maart 2013 00:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
welke erfenis, ik heb geen dibs
quote:Op maandag 11 maart 2013 00:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee als je zo door blijft gaan krijg je zeker nikls
* Mss gaat schulden maken zodat Spees schulden erftquote:Op maandag 11 maart 2013 00:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
je kunt je eigen kinderen niet volledig onterven, jammer dan
ORDER ALL THE NAILPOLISH ERMAHGERDquote:Op maandag 11 maart 2013 00:23 schreef Mss het volgende:
[..]
* Mss gaat schulden maken zodat Spees schulden erft
* SpaceInvaders slaat mss met een rotte forelquote:Op maandag 11 maart 2013 00:23 schreef Mss het volgende:
[..]
* Mss gaat schulden maken zodat Spees schulden erft
quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 00:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders slaat mss en mir met een rotte forel
ZULKS EN BRILJANT IDEEquote:Op maandag 11 maart 2013 00:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
![]()
koop chinezen, dan kunnen die fulltime spullen voor je kopen
quote:Op maandag 11 maart 2013 00:30 schreef Mss het volgende:
EN DAN KRIJGEN ZE SLECHTEN FEEDBACK ALS ZE TE WEINIG KOPEN
quote:Op maandag 11 maart 2013 00:43 schreef Mss het volgende:
Ik ben aan het kijken voor gitaarlessen, en een school adverteert met dat ze les geven aan 'een kwart duizend studenten'. Zet gewoon 250 neer![]()
.
quote:Op maandag 11 maart 2013 00:43 schreef Mss het volgende:
Ik ben aan het kijken voor gitaarlessen, en een school adverteert met dat ze les geven aan 'een kwart duizend studenten'. Zet gewoon 250 neer![]()
.
quote:Op maandag 11 maart 2013 00:48 schreef Mss het volgende:
Ik neem mijn nagellengte wel serieus mee in de beslissing om wel of niet gitaar te leren spelen. Ze moeten links echt heel kort zijn volgens mij,
Ga ik vanmiddag even doenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zou 144 bellen meis. zo te horen gaat het niet goed met die hond. en met die vrouw ook niet, trouwens. gevalletje maatschappelijk werk..
Waar woon jij? Rusland?quote:Op maandag 11 maart 2013 09:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
De buitentemperatuur meter zegt dat het -13,1 is
quote:Op maandag 11 maart 2013 09:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik had heul niet verwacht dat het zou gaan sneeuwen, ik had geen HALP DE TREINEN RIJDEN NIET sms van de NS
Ga je hem slaan met je krukken?quote:Op maandag 11 maart 2013 08:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sneeuw
Vandaag m`n revalidatiearts de laan uitschoppen. Ik zie er tegenop en toch heb ik er zin in
quote:Op maandag 11 maart 2013 10:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
En gisteren zat ik eens op de site van de woningbouw en toen kwam ik erachter dat je geld krijgt als je meer dan 30 dagen van te voren je huis opzegt. Dus hadden we zo bedacht dat ik wel alvast mijn huis kan opzeggen voor 1 mei, want money!
Dus Fred zo "doe maar gelijk!"
En ik zo "ik vind het eng"
Bindingsangst
Maar het plan is dus om vandaag naar de woningbouw te gaan
Wanneer krijg je die test?quote:Op maandag 11 maart 2013 10:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai
[..]Autistje
En woei gisteren was weer goeien training ! Deze keer 24.5 rondjes in 5Vorige keer zat ik nog aan 23,75 ongeveer (moeten 25 in 5; dus heb er vertrouwen in
)
En velen zieken en/of geblesseerden. Stonden gisteren maar met 8 op de baan
bindingsangst is zooo vorige eeuw! En je woont al samen, dus waarom twee keer huur betalen voor 1 huis?quote:Op maandag 11 maart 2013 10:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
En gisteren zat ik eens op de site van de woningbouw en toen kwam ik erachter dat je geld krijgt als je meer dan 30 dagen van te voren je huis opzegt. Dus hadden we zo bedacht dat ik wel alvast mijn huis kan opzeggen voor 1 mei, want money!
Dus Fred zo "doe maar gelijk!"
En ik zo "ik vind het eng"
Bindingsangst
Maar het plan is dus om vandaag naar de woningbouw te gaan
Huh?quote:Op maandag 11 maart 2013 10:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd ik ben dat 'ene' nagelmeisje, namen noemen is wel eng of niet?
quote:Op maandag 11 maart 2013 10:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
SEX / [SEX SC #1149] De strijd om Jason
hoe de fuck kom je daar dan uit?quote:Op maandag 11 maart 2013 10:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd ik ben dat 'ene' nagelmeisje, namen noemen is wel eng of niet?
ermhagerdquote:Op maandag 11 maart 2013 10:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo, gesprek gehad. 2 minuten binnen geweestHad dat dan over de telefoon gedaan klerelijer
Hij heeft me doorgestuurd naar collega met meer verstand van de aandoening. Yay
quote:Op maandag 11 maart 2013 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
als ik op mezelf sherlock dan kom ik alleen de dagstatistieken tegen omdat ik altijd eenzaam aan de top sta
Juistquote:Op maandag 11 maart 2013 10:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo, gesprek gehad. 2 minuten binnen geweestHad dat dan over de telefoon gedaan klerelijer
Nou, das wel fijn. Dus geen tijd gehad om hem aan het huilen te maken.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja wat dat gaat zo lekker makkelijk als je kinderen hebt?quote:Op maandag 11 maart 2013 10:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nope, helaas niet
Enige wat hij altijd zegt is dat ik moet stoppen mezelf te overbelasten. Dan moet je me lekker voor Jan lul naar je toe laten komen
quote:Op maandag 11 maart 2013 10:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf al gezocht had, en ik niet wil dat mensen stom doen tegen mijn neger ja
quote:Op maandag 11 maart 2013 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
als ik op mezelf sherlock dan kom ik alleen de dagstatistieken tegen omdat ik altijd eenzaam aan de top sta
dafuq is dezequote:Op maandag 11 maart 2013 10:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
SEX / [SEX SC #1149] De strijd om Jason
Goede arts wel: HELE DAG NIKS DOEN ZONDER HULP DOEIIIquote:Op maandag 11 maart 2013 10:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ook dat. En zonder hulpmiddelen want dat moet je allemaal niet willen joh
21 aprilquote:
Oh je moet ook reva-arts worden. Ik bespeur talentquote:Op maandag 11 maart 2013 10:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Goede arts wel: HELE DAG NIKS DOEN ZONDER HULP DOEIII
Oh joh! Dan kan je allang hondermiljardmiljoen rondjes in 5!quote:
Ja, moet ik daar nog een LOI cursus voor doen ofzo?quote:Op maandag 11 maart 2013 10:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh je moet ook reva-arts worden. Ik bespeur talent
Nee joh! Gewoon veel uh-hum brommen en ondertussen brieven schrijven. Makkiequote:Op maandag 11 maart 2013 10:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, moet ik daar nog een LOI cursus voor doen ofzo?
Ermahgerd kun jij niet ook roller derby gaan doen dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
kun je al mensen knock out slaan met je tetten Priem? Of hoeft dat niet voor de test?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom staat UNF in dit bericht?![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
kun je al mensen knock out slaan met je tetten Priem? Of hoeft dat niet voor de test?
in je menubalke staat knalgeel SHERLOCK, sherlockquote:Op maandag 11 maart 2013 10:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hoe kun je jezelf sherlocken trouwens? Spytool werkt niet meer?
sherlock is geel naast top 500quote:Op maandag 11 maart 2013 10:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Pehehquote:Op maandag 11 maart 2013 10:52 schreef PriemGirl het volgende:
sherlock naar priem geeft alleen maar priemgetallen posts weer![]()
bootiequote:Op maandag 11 maart 2013 10:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Nee hoeft niet (gelukkig... want sommigen hebben behoorlijk bamboozles
). Wel gisteren bootieblock gedaan
Ik zag het ook pas vandaag hoorquote:Op maandag 11 maart 2013 10:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh fuckquote:Op maandag 11 maart 2013 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in je menubalke staat knalgeel SHERLOCK, sherlock
Deze gaat over mij, zeker wetenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:51 schreef Maxbet het volgende:
Ik vraag me bij zulke dingen toch altijd af waar ze het recht vanaf halen om mijn auto te doorzoeken? Wordt ik ergens van verdacht? Waarvan? Waarom?
Vragen ze natuurlijk ook gelijk naar je ID?
Vreemde gang van zaken dit, straks moet je nog uitkijken als je een nagelschaartje wil meenemen..
quote:Op maandag 11 maart 2013 11:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Deze gaat over mij, zeker weten
Ik dacht dat roddelen altijd achter iemands rug om ging?quote:Op maandag 11 maart 2013 10:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
schaar is zo'n kuthoer, niet normaal.
Oja, shitquote:Op maandag 11 maart 2013 11:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat roddelen altijd achter iemands rug om ging?
quote:Op maandag 11 maart 2013 11:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Deze gaat over mij, zeker weten
Misschien heb je een codenaamquote:Op maandag 11 maart 2013 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
als ik zoek op SQ kom ik in bodybuildtopics, want SQ staat voor squatten en daar zijn de heren spierfappers dol op. SQ is ook de afko voor Square, waardoor je in buitenlandse fundatopics terecht komt. Op Skjoe vind ik niets. Er zal weinig geroddeld worden over me.
Net als zoeken op taartquote:Op maandag 11 maart 2013 11:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zoeken op Schaar is een kansloze missie
Ga dan ook gelijk rokenquote:Op maandag 11 maart 2013 11:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik koffie drink heb ik veel minder hongerIk ga vanaf nu 2liter koffie per dag drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |