Owjah voor die trappen is dat idd wel slim ja. Even niet bij stil gestaanquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fred woont op de derde verdieping en de toegang gaat met zo'n ijzeren trap met gaatjes erin. Hij kan erop lopen, maar het risico is heel groot dat z'n nagels erin blijven hangen. Is de hont van vrienden van Fred ook gebeurd. Ik heb hem eerst altijd naar beneden gedragen, nu gaat hij met kindersokken aan.
Kindersokken gaan leuk, maar wil toch eens schoenen proberen omdat dat waarschijnlijk iets comfortabeler is voor hem.
ja maar die zijn een stuk dunner toch? of zijn die schoenen niet echt met een dikkere zool?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij doet het nu met sokken
Geen idee. Maar hij went er vanzelf wel aanquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:09 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja maar die zijn een stuk dunner toch? of zijn die schoenen niet echt met een dikkere zool?
ja dat zal welquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geen idee. Maar hij went er vanzelf wel aan.
Ja !1! Die iddquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja dat zal wel
ik moest gewoon meteen hieraan denken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tip van de dag, laat je lipcote niet vallen. Dan kun je een nieuwe bestellen
Het is ook al geen gezicht als hij niet zo lomp looptquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja dat zal wel
ik moest gewoon meteen hieraan denken![]()
[ afbeelding ]
RIP lipcotequote:Op woensdag 13 februari 2013 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tip van de dag, laat je lipcote niet vallen. Dan kun je een nieuwe bestellen
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij is niet helemaal leeg maar wel voor 3/4
Bij mij werken die sealers altijd prima dus gewoon zonder lipcote?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:18 schreef Loqi het volgende:
als je zo'n 2 stappen lipstick hebt, dus met een kleurstick en dan nog zon sealende stick voor erover.. zou je die dan ook gebruiken met de lipcote of dan zonder de sealer?
bij mij niet helaasquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij mij werken die sealers altijd prima dus gewoon zonder lipcote?
Mij lijkt het wel. Die sealers werken voor mij ook nooitquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:18 schreef Loqi het volgende:
als je zo'n 2 stappen lipstick hebt, dus met een kleurstick en dan nog zon sealende stick voor erover.. zou je die dan ook gebruiken met de lipcote of dan zonder de sealer?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Welk merk dan? Dan zou ik het zonder sealer doen met lipcote.
Als ik die foto zie stel ik me voor dat als je een tikje tegen de stick geeft, dat hij dan gaat bouncenquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:38 schreef Loqi het volgende:
Ik ben trouwens heel erg te spreken over dit rare ding:
[ afbeelding ]
zou zo'n ph kleurende stick moeten zijn. Of hij echt bij iedereen iets anders is weet ik niet, maar hij maakt gewoon heel mooi je eigen lipkleur sterker.. en als je blijft smeren wordt hij felroze
mheheh ja, maar hij is verrassend hard, dus geen bounce helaaschquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik die foto zie stel ik me voor dat als je een tikje tegen de stick geeft, dat hij dan gaat bouncen![]()
*noteert op wishlistquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:44 schreef Loqi het volgende:
hmm tja, deze geeft wel echt kleurbij mij iig wel
het is bijzonder bevredigend om die op te doen en dan in de spiegel te kijken hoe je lippen verkleuren
als het eigen lippen wat meer kleur geeft wil ik deze ookquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:38 schreef Loqi het volgende:
Ik ben trouwens heel erg te spreken over dit rare ding:
[ afbeelding ]
zou zo'n ph kleurende stick moeten zijn. Of hij echt bij iedereen iets anders is weet ik niet, maar hij maakt gewoon heel mooi je eigen lipkleur sterker.. en als je blijft smeren wordt hij felroze
What the...quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://chantaaall.webnode.nl/![]()
Looolquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://chantaaall.webnode.nl/![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
Die foto's waar ze alleen op staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
ERMAGERD SO CUTESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Inderdaadquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:
op die tweede foto lijkt t net alsof die onderste kat de foto maakt mwhehe
20? Ooh ik had er zeker 4 jaar jonger geschatquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Chantaaaaaal is 20 trouwens.
En denkt serieus dat ze fotomodel is
Uit de uitverkoopbak?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
en DREI basecoats gehaald voor 50 cent per stuk, ermahgerd
Dat is sowieso altijd leukquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, waren voor 95cent geprijsd maar kassa deed 50cent
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:19 schreef Mirjam het volgende:
F&F / kattin drink en eet niet dag na sterilisatie
Mooi verbetering ookquote:
Is dit serieus?quote:Ik woon in belgie, vlaanderen, en daar is 'kattin' een ander woord voor vrouwelijke poes.... :-)
Denk het welquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dit serieus?
Want dan zijn de Belgen weer in mijn achting gestegen![]()
quote:maar het is gelijk of ze niet kan drinken / eten.
Jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dit serieus?
Want dan zijn de Belgen weer in mijn achting gestegen![]()
Bij de Jumbo lag citroen- en karamelcake in de aanbiedingquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet nog een cake bakken maar geen zin in
Ermahgerd vanaf vandaag heb ik een kat en een kattinquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij de Jumbo lag citroen- en karamelcake in de aanbieding![]()
Nee?
In belgië zeggen ze algauw een kattin en een katerquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ermahgerd vanaf vandaag heb ik een kat en een kattin![]()
DITquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:32 schreef megamandy het volgende:
Die chocola-kokoscake (?) van de AH is wel lekker
Ik vind het briljantquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
In belgië zeggen ze algauw een kattin en een kater![]()
Tjah...
Jaa lekker zompigquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:32 schreef megamandy het volgende:
Die is zooooo lekkerquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:32 schreef megamandy het volgende:
Kun je bij UPS de tijd niet veranderen? Of is dat DPD?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
UPS komt vandaag een pakket bezorgen waar ik al een week op wacht en wat ik zó gepland had met bestellen dat hij precies op mijn vrije dag zou komen en nu komt ie vandaag en ben ik aan het werk en pas om 6u thuis en
Ja, als die 'vers' uit de vriezer komt en net genoeg ontdooit isquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:32 schreef megamandy het volgende:
Ja ik had gebeld en toen zei ze dat het een standaardverzending is dus kan ze nu nog niks zien behalve dat hij inderdaad onderweg is. En dan als hij vandaag niet kan bezorgen, ik kan bellen om een dag af te spreken of dat hij de tweede keer bij de buren mag bezorgenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kun je bij UPS de tijd niet veranderen? Of is dat DPD?
Snap niets van al die bedrijvenDe ene keer krijg ik wel een trackingmail van DPD zelf, bij een ander pakket weer helemaal niet.
Of bij de Post NL, krijg je ook een mail, dus ik kijk meteen hoe laat dat ding aan zou moeten komen om mijn pa te smsen, is het al afgeleverd
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik had gebeld en toen zei ze dat het een standaardverzending is dus kan ze nu nog niks zien behalve dat hij inderdaad onderweg is. En dan als hij vandaag niet kan bezorgen, ik kan bellen om een dag af te spreken of dat hij de tweede keer bij de buren mag bezorgenTerwijl ik een buurman weet die ALTIJD thuis is maar daar kan het nu dus nog niet want dat kan pas na de eerste keer aanbieden.
Lekker boeiend, weet je hoe lekker?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, als die 'vers' uit de vriezer komt en net genoeg ontdooit is
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:44 schreef PriemGirl het volgende:
Kun je ergens op je iphone aangeven dat je geen bericht meer wil krijgen wanneer je een pm krijgt op fb?![]()
Hehehehehehe, mijn telefoon trilt ook nonstopquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:44 schreef PriemGirl het volgende:
Kun je ergens op je iphone aangeven dat je geen bericht meer wil krijgen wanneer je een pm krijgt op fb?![]()
Hehehe ik heb geen idee maar ik krijg nooit watquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:44 schreef PriemGirl het volgende:
Thuis ook.. ipad en iphone en dan roep ik al OEH IK HEB VRIENDEN!1!!quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind dat wel gezellig.
*telefoon trilt*
*ipad geeft geluidje*
*computer geeft geluidje*
ah, een berichtje
Populairequote:Op woensdag 13 februari 2013 14:49 schreef PriemGirl het volgende:
Nouja... nu hoeft ie geen nergens een melding van te gevenOm de 3 seconden een bericht is iets te veel als ik met deadline bezig ben
Ik lees vanavond wel bij
Ja ik weet dat die lekker is, mits hij net uit de vriezer komt. Na een dag vind ik ze smerigquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lekker boeiend, weet je hoe lekker?![]()
![]()
![]()
Lin jij hebt toch zo'n note? Ben je daar nog steeds heul blij mee of ben je al mindere dingen tegengekomen?quote:
HIJ IS GROOT !quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lin jij hebt toch zo'n note? Ben je daar nog steeds heul blij mee of ben je al mindere dingen tegengekomen?
Jep, die heb ikquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lin jij hebt toch zo'n note? Ben je daar nog steeds heul blij mee of ben je al mindere dingen tegengekomen?
You make me so proudquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:57 schreef PriemGirl het volgende:
3 twixen (eenlingen); 1 pick-up koekje; 1 kinder surprise; 3 dinokoekjes en een appel
Goeien tussendoortjes dag was dezen![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HIJ IS GROOT !
Ik moet em met 2 handen vasthouden!!1!!![]()
![]()
Aan de andere kant... ik heb ook erg kleine handen aangezien ik 4 handen nodig had voor 1 tet van Mss
Ah okay! Mijn moeder zit te twijfelen of ze die zal nemen omdat ze toch al amper met haar telefoon nog belt en hem meer als minicomputer gebruikt. Thanks!quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep, die heb ik
Vind m erg fijn moet ik zeggen! Het enige is dat ie af en toe vast loopt, maar dat zullen meer telefoons hebben denk ik..
iphone nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep, die heb ik
Vind m erg fijn moet ik zeggen! Het enige is dat ie af en toe vast loopt, maar dat zullen meer telefoons hebben denk ik..
Hehehehehequote:Op woensdag 13 februari 2013 14:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HIJ IS GROOT !
Ik moet em met 2 handen vasthouden!!1!!![]()
![]()
Aan de andere kant... ik heb ook erg kleine handen aangezien ik 4 handen nodig had voor 1 tet van Mss
Die van mij sluit soms wel for no reason fb of wa afquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die van mij sluit soms wel for no reason fb of wa af
quote:
Het is als een ongeluk, je móet ernaar kijkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Hoe oud is dit figuur eigenlijk?
Echt hequote:Op woensdag 13 februari 2013 15:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het is als een ongeluk, je móet ernaar kijken
Serieus, elke keer denk ik 'dat het bestáát!' En dan ga ik voor de zekerheid nog een keer kijken, of ik het wel goed heb gezienquote:
Neinzz, moet werkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
JESSIE, ga jij de 18e naar a'dam? Ik weet niet of ik jou nog zie maar dan kun je melz dr sjaal meenemen
Heb je dat verhaaltje ook gelezen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Serieus, elke keer denk ik 'dat het bestáát!' En dan ga ik voor de zekerheid nog een keer kijken, of ik het wel goed heb gezien
quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Serieus, elke keer denk ik 'dat het bestáát!' En dan ga ik voor de zekerheid nog een keer kijken, of ik het wel goed heb gezien
ZO WORDT JOUW KLEINE OOKquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat echtquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:23 schreef Incantrix het volgende:
Bij die hele site vraag ik me af of het echt isdie belachelijke duckface ook telkens
Nee hoor, die van mij gaat ook een metaalhoofdje wordenquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:27 schreef PriemGirl het volgende:
Ok. Foto is niet je van het... maar het geeft wel een idee...
Kopeuh?Ik wil echt al heul lang een jumpsuit
[ afbeelding ]
NEEquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:27 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Nope.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:27 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DAT IS DAN HONDERD MILJARD MILJOEN EURO
Alles bekijken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Milo zit weer op de speaker, watdefuck is daar toch zo leuk aan
Die tank.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moest lachen om de velen matigheid
Eh.... neequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
SCHAAR jij hebt ooit zo'n manicure gepost waar ze laagjes over elkaar hadden gelakt en dan weggehaald met een kwastje, weet je nog hoe ze dat noemden?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als je auto hebt ben je hier welkommmm
Ik maak lasagne dus er is genoeg, mocht je je bedenken dan hoor ik het welquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Dan had ik eik ff wat eerder moeten vertrekken zomg
Ik ga gewon heel hard derpen hier.
ofzo
hoezo datquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:55 schreef megamandy het volgende:
Ja hoor, morgen weer een aangepaste dienstregeling
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ennnn eerste poging is gedaankutzooi ik ben over tien min thuis
Verder lees ik nog nergens iets over sneeuw. De weer app op mijn laptop geeft alleen maar regen aan volgens mijquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:27 schreef Mss het volgende:
Weer sneeuw? Fuuuu ik wilde morgen fietsen!
Ik merk het morgen wel. Fietsen door sneeuw en ijs is zooo kutquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Verder lees ik nog nergens iets over sneeuw. De weer app op mijn laptop geeft alleen maar regen aan volgens mij
IN DE LOOP VAN DE DAG. Schijt NS. En ik hoef niet eens met de treinquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Verder lees ik nog nergens iets over sneeuw. De weer app op mijn laptop geeft alleen maar regen aan volgens mij
Mehehehe Arnol. Mijn oma ging eens met hem praten toen we op een terras zatenquote:
Gewoon niet meer op reageren. Je bent duidelijk zat geweestquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Marktplaatsmensen![]()
"ja hoi ik wil vier lakken incl opi"
"opi kan niet door de brievenbus, zoals al in mijn advertentie staat, dus dat wordt zoveel euro"
"o dan wil ik drie lakken zonder opi"
"dat is dan 11 euro inclusief verzenden"
"heeft u geen goed prijsje?"
"dit is een goed prijsje"
"o dan wil ik twee lakken, hoeveel is dat inclusief verzenden"
"ik ben het een beetje zat nu, die drie lakken, graag of niet"
"ik wil twee lakken".
Daar niet op gereageerd omdat lezen blijkbaar zo moeilijk is.
Krijg ik nu een mail
"Ik wil heel graag die twee lakken. 8 euro?"
Nee trut, als je er een lak van 2 euro vanaf haalt gaat de prijs niet ineens 3 euro omlaag![]()
Ben nu aan het twijfelen of ik hier nog mee doorga, vind het eigenlijk wel mooi geweest
Mhehe ik lollerdequote:Op woensdag 13 februari 2013 18:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom staat UNF in dit bericht?![]()
equote:Op woensdag 13 februari 2013 18:30 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd een filmpjen over die heart attack restaurants in de VS. Ik werd er gewoon misselijk van
http://www.metropolistv.n(...)pass-burger-in-vegas
ehmygewrdquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
http://www.metropolistv.n(...)vergewicht-in-spanje
ermahgerd daar gaat je droomcarrierequote:Op woensdag 13 februari 2013 18:58 schreef Sharana_LV het volgende:
shit volgens haar heb ik geen kans als ik hoer wil worden
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd daar gaat je droomcarriere
Ik heb die nu ook opquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:35 schreef Puckzzz het volgende:
Die China Glaze Flirty Tankini is echt een bazenkleur
ja, ik dacht, ik begin er zelf niet overquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kip, zo kan je laptop tenminste in een hoes zitten tot je m kan gwbruiken, einz!sorry
That reminds me! Ik zag laatst een site waar je je eigen cover voor je foon kon ontwerpen. FF zoeken want ik wil wel kijken of ik een leuke foto daarvoor hebquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Straks die vette mensen filmpjes kijken
Koos zit filmpjes van een hyperende nerd goeroe te kijken nu
En mijn eerste Ebay-pakje is binnen
Laptopsleeve
ah tof, misschien ook op Ebay? Lekker El Cheapoquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
That reminds me! Ik zag laatst een site waar je je eigen cover voor je foon kon ontwerpen. FF zoeken want ik wil wel kijken of ik een leuke foto daarvoor heb
Bij greetz.nl heb ik net voor m'n schoonzus 1 gemaaktquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
That reminds me! Ik zag laatst een site waar je je eigen cover voor je foon kon ontwerpen. FF zoeken want ik wil wel kijken of ik een leuke foto daarvoor heb
moet je daarmee naar dierenarts of is het kwestie van schoonmaken (en verbandje erom)?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:56 schreef PriemGirl het volgende:
Nou 1 kussentje van samsons voet ligt helemaal open, geschaafd dusgeen idee hoe hij dat nu weer voor elkaar heeft gekregen maar morgen dus niet naar oppas... Even rustig aan doen zodat het weer dicht kan groeien. Hij loopt dus de hele tijd op die open wond d'awww : X
Awww...quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:56 schreef PriemGirl het volgende:
Nou 1 kussentje van samsons voet ligt helemaal open, geschaafd dusgeen idee hoe hij dat nu weer voor elkaar heeft gekregen maar morgen dus niet naar oppas... Even rustig aan doen zodat het weer dicht kan groeien. Hij loopt dus de hele tijd op die open wond d'awww : X
Nee even in de gaten houden en kijken of het goed geneest. Verband heeft geen nut, dat gaat ie er alleen maar afbijtenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
moet je daarmee naar dierenarts of is het kwestie van schoonmaken (en verbandje erom)?
Oeh pijnlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Awww...
Wees blij dat er op dit moment niet gestrooid wordt. Die fout heb ik een keertje gemaakt met Daantje
Was niet eens een wondje, maar ik had achter het huis gestrooid. Ocherme....
krijgt hij dat niet zo'n kekke band/ding om?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee even in de gaten houden en kijken of het goed geneest. Verband heeft geen nut, dat gaat ie er alleen maar afbijten
Alleen als ie het helemaal open likt/knaagt; maar zal wel meevallenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
krijgt hij dat niet zo'n kekke band/ding om?
[ afbeelding ]
hoop dat het snel over gaat!quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Alleen als ie het helemaal open likt/knaagt; maar zal wel meevallen
heerlijk tochquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:03 schreef Loqi het volgende:
samen 1,5 discussiëren/converseren over niks belangrijks, gewoon iets wat we allebei grappig en interessant vonden, en dan glimlachend aan je avond beginnen![]()
![]()
![]()
nu heb ik alleen helemaal geen stem meer
http://www.nu.nl/cultuur-(...)13-theo-maassen.htmlquote:Oudejaarsconference 2013 door Theo Maassen
AMSTERDAM - Caberatier Theo Maassen zal op ouderjaarsavond 2013 de eindejaarsconference verzorgen.
Foto: ANP
Dat maakte hij bekend in De Wereld Draait Door.
Veel details gaf de Eindhovenaar niet prijs. Volgens presenator Matthijs van Nieuwkerk mocht hij na veel onderhandelingen één vraag stellen aan de caberatier.
Op de vraag: "Klopt het dat jij in 2013 de oudejaarsconference gaat doen?," antwoordde Maassen met een bondig 'ja'.
Het is de eerste keer dat Theo Maassen de Oudejaarsconference samenstelt. Vanuit welk theater de oudejaarsconference uitgezonden wordt, is nog niet bekend.
Respect
Rond de jaarwisseling was hij al te zien met zijn show 'Met alle respect'. Dat optreden werd niet door iedereen met lof ontvangen.
Maassen zou slachtoffers van de Nieuwjaarsbrand in in Volendam beledigd hebben.
Ja super fijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heerlijk toch
Maaruh, ben je verkouden, of gewoon zwakke keel/stembanden?
checkquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:06 schreef Loqi het volgende:
[..]
beetje ziek/zwak/misselijk in mijn keel. niet echt verkouden, gewoon keelpijn en slijmballen, je weet wel
ja lekker hequote:Op woensdag 13 februari 2013 20:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
check
Ik heb me vandaag toch ranzig zitten rochelen![]()
Hier ook maar ademen is ook niet prettig. Nog niet echt pijnlijk maar fijn is anders in m'n borstquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:06 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja super fijnfijne vent
![]()
beetje ziek/zwak/misselijk in mijn keel. niet echt verkouden, gewoon keelpijn en slijmballen, je weet wel
ik verslikte me er bijna in manquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:07 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja lekker hedat je zo van de mega slijmballen op kunt snorken
![]()
oh dat is wel kutquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hier ook maar ademen is ook niet prettig. Nog niet echt pijnlijk maar fijn is anders in m'n borst
nomnomnom!quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik verslikte me er bijna in man
Te ranzig.... heb toen maar net gedaan of ik van een andere kamer papieren moest pakken, zodat ik 'm er even "ongemerkt" uit kon braken
Doe eens details hierover, klinkt vermakelijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Vanmiddag had ik een gedragsobservatie bij iemand die de boel zwaaaaar zat te faken
Zo mooi is dat. Van de week maar mooi rapportje voor de verzekering maken en het figuur erbij naaien
Bye byeeeee centjes
(die van hem/haar dus he)
Draap tradingquote:Paardenvlees in lasagne Euroshopper AH
AMSTERDAM - De lasagne bolognese van het merk Euroshopper van Albert Heijn bevat naast rundvlees ook paardenvlees.
AH had het product afgelopen uit voorzorg vrijdag al uit de winkels gehaald.
Dat maakte Albert Heijn woensdagavond bekend. De aanwezigheid van paardenvlees in de lasagne staat niet op het etiket vermeld.
''Mochten er klanten zijn die het product nog in hun bezit hebben, dan kunnen zij dit naar een Albert Heijnwinkel terugbrengen'', liet het bedrijf weten
Nederlander
Een Nederlandse ondernemer speelt mogelijk een centrale rol in het Europese schandaal met paardenvlees.
Het bedrijf Draap Trading, dat in handen is van de Nederlander Jan Fasen, kocht zestig ton paardenvlees op bij het Roemeense slachthuis waarvan paardenvlees als rundvlees opdook in diepvriesmaaltijden, schrijven Britse media.
Het in Cyprus geregistreerde Draap sloeg het vlees op in een koelcel van het Bredase bedrijf Nemijtek. Vanuit daar zou het doorgestuurd zijn naar de Franse leverancier van de diepvrieslasagnes waarin paarden- in plaats van rundvlees bleek te zitten.
De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) deed woensdag onderzoek bij het bedrijf in Breda. Volgens Nemijtek gebeurde dat verzoek van het bedrijf zelf.
"We vertrouwden het niet en hebben de NVWA gebeld", aldus een woordvoerder tegen boerderij.nl. Het bedrijf zegt zelf niets met de zaak te maken te hebben. De NVWA wilde het onderzoek niet bevestigen.
Vleesfraudezaak
De ondernemer werd begin vorig jaar nog veroordeeld in een vleesfraudezaak. Hij kreeg van de rechtbank in Breda een jaar cel, waarvan drie maanden voorwaardelijk omdat hij Zuid-Amerikaans paardenvlees had verkocht als halal geslacht Nederlands rundvlees.Een Oosterhoutse vleeshandelaar kreeg een werkstraf voor medeplichtigheid.
De afgelopen weken werd in Groot-Brittannië, Zweden, Ierland en Polen paardenvlees aangetroffen in producten die werden gelabeld als rundvleesproduct.
Verschillende diepvrieslasagnes van een Franse leverancier werden daarom uit de handel gehaald. Nederland werd dit weekend al door een Franse onderminister in verband gebracht met de producten.
Ministers
De ministers van landbouw van landen die een rol spelen in het paardenvleesschandaal vergaderen woensdagavond in Brussel. Aanwezig zijn Frankrijk, Groot-Brittannië, Luxemburg, Zweden, Roemenië en Polen.
Nederland is niet aanwezig, meldt een woordvoerder van staatssecretaris van Landbouw Sharon Dijksma (PvdA) desgevraagd. Wel volgt Dijksma de ontwikkelingen op de voet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:12 schreef BBQ-kip het volgende:
WHAHAHAHA, ik lig me hier toch in een deuk om dat hele "paardenvleeschdrama"![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Draap trading![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:12 schreef BBQ-kip het volgende:
WHAHAHAHA, ik lig me hier toch in een deuk om dat hele "paardenvleeschdrama"![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Draap trading![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol
Knoei
ja dat kan dan weer jammergenoeg niet helemaal. Maar heel kort door de bocht is het iemand die de verzekering van iemand die hem zachtjes aangereden had vet wil oplichten. Jammer nou net dat hij/zij het redelijk goed fakete, maar bij lange na niet goed genoegquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doe eens details hierover, klinkt vermakelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zo tegen Fred:
"wat is eigenlijk de bedoeling van die messenset die in de keuken ligt?" (nog ingepakt en wel, ligt daar al een maand of twee)
- Het kostte maar een euro..![]()
"ERMAGERD WE HEBBEN IETS GEMEEN, I LURF YOU![]()
![]()
"
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat kan dan weer jammergenoeg niet helemaal. Maar heel kort door de bocht is het iemand die de verzekering van iemand die hem zachtjes aangereden had vet wil oplichten. Jammer nou net dat hij/zij het redelijk goed fakete, maar bij lange na niet goed genoeg
Dus hij valt nogal behoorlijk door de mand. Wat er voor zorgt dat hij/zij velen geld niet gaat krijgen
Dat soort figurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Keihard erbij lappen!Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
gelukkig hebben ze daarbij een goeie aan mij en mijn collega'squote:Op woensdag 13 februari 2013 20:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat soort figuren![]()
Keihard erbij lappen!
Fred is ook een hoarderquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zo tegen Fred:
"wat is eigenlijk de bedoeling van die messenset die in de keuken ligt?" (nog ingepakt en wel, ligt daar al een maand of twee)
- Het kostte maar een euro..![]()
"ERMAGERD WE HEBBEN IETS GEMEEN, I LURF YOU![]()
![]()
"
Ik vind het ook een beetje onzin, maar dan probeer ik me te bedenken hoe ik het zou vinden als iets me verkocht was als vegetarisch, waar toch vlees in bleek te zitten. Dan zou ik ook goed pissig zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik snap de ophef over dat paardenvlees wel, het is als rundvlees verkocht (want dat is duurder qua inkoop) maar niks mis met paardenvlees.
Mijn opa was paardenslager, die zou echt keihard hebben zitten brullen van het lachen bij dit gedoe
Ja, ik ben bijna trotsquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Fred is ook een hoardersoort zoekt soort he
Vind ik anders. Je eet geen vlees uit overtuiging, als je dan toch vlees zou eten is dat ernsiger dan dat je iets eet waar vlees in zit maar wat dan van een ander gehoefd apparaat blijkt te komen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje onzin, maar dan probeer ik me te bedenken hoe ik het zou vinden als iets me verkocht was als vegetarisch, waar toch vlees in bleek te zitten. Dan zou ik ook goed pissig zijn.
En er zijn geloof ik nog steeds vele mensen die geen paardenvlees eten, omdat het edele dieren zijn
in veel landen is het not done om paardenvlees te eten. Vroeger was het hier heel normaal, was paupervlees, maar wel gezond en lekker. Maar in andere landen is het soms net of je hond eet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje onzin, maar dan probeer ik me te bedenken hoe ik het zou vinden als iets me verkocht was als vegetarisch, waar toch vlees in bleek te zitten. Dan zou ik ook goed pissig zijn.
En er zijn geloof ik nog steeds vele mensen die geen paardenvlees eten, omdat het edele dieren zijn
ik heb me laten vertellen dat moslims wel rund, maar geen paard eten. dan is het natuurlijk wel hetzelfde verhaal.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Vind ik anders. Je eet geen vlees uit overtuiging, als je dan toch vlees zou eten is dat ernsiger dan dat je iets eet waar vlees in zit maar wat dan van een ander gehoefd apparaat blijkt te komen.
Als er nou gemalen varkenshersenen en stierenkloten in zou zitten zou ik de ophef wel snappen denk ik.
eenschquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als je moslim bent heb je een geldig excuus. Anders moet je niet janken
nomnomnom! Lekker tochquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:37 schreef Mss het volgende:
Ik had laatst lasagne gekocht bij de Ikea, zat er elandenvlees in.
Ermnermnermquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:37 schreef Mss het volgende:
Ik had laatst lasagne gekocht bij de Ikea, zat er elandenvlees in.
Dat het ruikt naar pens ofzo?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb met name een beeld ervan (reuk-beeld zeg maar, kan het niet uitleggen) dat het enorm stinkt. Het is ook een bepaalde geur die in mij hoofd zit als ik daaraan, al heb ik het nog nooit geroken of gegeten
maar indo's zijn ook raarquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat het ruikt naar pens ofzo?
Dat ruikt serieus naaren die stomme indo's stoppen dat in de soep. Wel lekker tho :-)
Wildsoep vind ik ook altijd naar zwervers ruikenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat het ruikt naar pens ofzo?
Dat ruikt serieus naaren die stomme indo's stoppen dat in de soep. Wel lekker tho :-)
Viesquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar indo's zijn ook raar
Ik heb geen idee hoe pens ruikt
Hersenen stinken nog meerquote:
Je weet dat het vlees anders ruikt dan de vacht of de adem?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb met name een beeld ervan (reuk-beeld zeg maar, kan het niet uitleggen) dat het enorm stinkt. Het is ook een bepaalde geur die in mij hoofd zit als ik daaraan, al heb ik het nog nooit geroken of gegeten
dat eet ik dan echt absoluut weer niet, net als ander zenuwweefsel (ruggemerg), vanwege eiwitten die je eigen zenuwstelsel gaan verfucken enzo (Creutzfeldt-Jakob en Kuru enzo).quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je hebt ook landen waar ze cavia's eten
ja ik weet het, maar het zit gewoon in mijn hoofd als stinkendquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je weet dat het vlees anders ruikt dan de vacht of de adem?
dat zou ik dan weer meteen proberenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je hebt ook landen waar ze cavia's eten
mail met daarin "zie vorige mail"quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mailtje nummer 3 van dat marktplaatsfiguur of ze echt die lakjes niet mag hebben
Negerenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mail met daarin "zie vorige mail"
ik las penis dus ik dacht evne dat je een penis van indo ging ruikenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar indo's zijn ook raar
Ik heb geen idee hoe pens ruikt
Haar vorige mail heb ik ook al genegeerdquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mail met daarin "zie vorige mail"
moet je 'm eerst zien te vindenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik las penis dus ik dacht evne dat je een penis van indo ging ruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |