Owjah voor die trappen is dat idd wel slim ja. Even niet bij stil gestaanquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fred woont op de derde verdieping en de toegang gaat met zo'n ijzeren trap met gaatjes erin. Hij kan erop lopen, maar het risico is heel groot dat z'n nagels erin blijven hangen. Is de hont van vrienden van Fred ook gebeurd. Ik heb hem eerst altijd naar beneden gedragen, nu gaat hij met kindersokken aan.
Kindersokken gaan leuk, maar wil toch eens schoenen proberen omdat dat waarschijnlijk iets comfortabeler is voor hem.
ja maar die zijn een stuk dunner toch? of zijn die schoenen niet echt met een dikkere zool?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij doet het nu met sokken
Geen idee. Maar hij went er vanzelf wel aanquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:09 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja maar die zijn een stuk dunner toch? of zijn die schoenen niet echt met een dikkere zool?
ja dat zal welquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geen idee. Maar hij went er vanzelf wel aan.
Ja !1! Die iddquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja dat zal wel
ik moest gewoon meteen hieraan denken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tip van de dag, laat je lipcote niet vallen. Dan kun je een nieuwe bestellen
Het is ook al geen gezicht als hij niet zo lomp looptquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja dat zal wel
ik moest gewoon meteen hieraan denken![]()
[ afbeelding ]
RIP lipcotequote:Op woensdag 13 februari 2013 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tip van de dag, laat je lipcote niet vallen. Dan kun je een nieuwe bestellen
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij is niet helemaal leeg maar wel voor 3/4
Bij mij werken die sealers altijd prima dus gewoon zonder lipcote?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:18 schreef Loqi het volgende:
als je zo'n 2 stappen lipstick hebt, dus met een kleurstick en dan nog zon sealende stick voor erover.. zou je die dan ook gebruiken met de lipcote of dan zonder de sealer?
bij mij niet helaasquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij mij werken die sealers altijd prima dus gewoon zonder lipcote?
Mij lijkt het wel. Die sealers werken voor mij ook nooitquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:18 schreef Loqi het volgende:
als je zo'n 2 stappen lipstick hebt, dus met een kleurstick en dan nog zon sealende stick voor erover.. zou je die dan ook gebruiken met de lipcote of dan zonder de sealer?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Welk merk dan? Dan zou ik het zonder sealer doen met lipcote.
Als ik die foto zie stel ik me voor dat als je een tikje tegen de stick geeft, dat hij dan gaat bouncenquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:38 schreef Loqi het volgende:
Ik ben trouwens heel erg te spreken over dit rare ding:
[ afbeelding ]
zou zo'n ph kleurende stick moeten zijn. Of hij echt bij iedereen iets anders is weet ik niet, maar hij maakt gewoon heel mooi je eigen lipkleur sterker.. en als je blijft smeren wordt hij felroze
mheheh ja, maar hij is verrassend hard, dus geen bounce helaaschquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik die foto zie stel ik me voor dat als je een tikje tegen de stick geeft, dat hij dan gaat bouncen![]()
*noteert op wishlistquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:44 schreef Loqi het volgende:
hmm tja, deze geeft wel echt kleurbij mij iig wel
het is bijzonder bevredigend om die op te doen en dan in de spiegel te kijken hoe je lippen verkleuren
als het eigen lippen wat meer kleur geeft wil ik deze ookquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:38 schreef Loqi het volgende:
Ik ben trouwens heel erg te spreken over dit rare ding:
[ afbeelding ]
zou zo'n ph kleurende stick moeten zijn. Of hij echt bij iedereen iets anders is weet ik niet, maar hij maakt gewoon heel mooi je eigen lipkleur sterker.. en als je blijft smeren wordt hij felroze
What the...quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://chantaaall.webnode.nl/![]()
Looolquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://chantaaall.webnode.nl/![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
Die foto's waar ze alleen op staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
ERMAGERD SO CUTESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Inderdaadquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:
op die tweede foto lijkt t net alsof die onderste kat de foto maakt mwhehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |