Opruiming in huize MMG: aangeboden wordt:
- Peavey gitaarversterker
- Philips sapcentrifuge
- Philips DVD speler (DivX) model DVP3142/12
- Poäng ikea stoel
![9R67txp.jpg]()
Deze geweldige gitaarversterker is hier inmiddels overbodig geworden omdat ik alleen nog akoestisch speel. In nieuwstaat omdat ik er, toen ik ook nog electrische gitaren had, weinig op heb gespeeld. Sowieso alleen thuis gebruikt, niet in studio of op podium o.i.d.
Vraagprijs: 200 euro
![EZ7LLXY.jpg]()
![Bj3BxcH.jpg]()
Zeer weinig gebruikt en we hebben deze dvd-speler nu niet meer nodig. Het gaat om de Philips DVD speler (DivX) model DVP3142/12. Prima apparaat met bijbehorende afstandsbediening en evt. Scart-kabel.
Bij de afstandsbediening mist het klepje voor de batterijen; verder geen mankementen en een prima werkende DVD-speler.
Vraagprijs: 20 euro
![fQg3ntB.jpg]afbeelding]()
Deze stoel is in prima staat en weinig gebruikt.
Vraagprijs: 20 euro
![Xrig3tk.jpg]()
Sapcentrifuge in prima staat, nu overbodig door aankoop van een keukenmachine.
Voor alle fruit- en groentensoorten, ook geschikt voor hele vruchten. 2 snelheden: 7.000 en 10.000 t/min voor zacht en hard fruit. Dubbel veiligheidssysteem Incl. 1,5 l sapreservoir van kunststof. Microfijne edelstalen zeef, rubberen antislippootjes, snoeropwikkeling. Alle afneembare delen geschikt voor de vaatwasser. Robuuste aluminium behuizing. Hoogwaardig qua design en materiaal: van geborsteld aluminium. 700-watt motor. Voor 230 volt.
Vraagprijs: 75 euro
Afhalen kan in Leeuwarden.
[ Bericht 40% gewijzigd door djkoelkast op 12-03-2013 14:21:27 ]