Hier vind je de OP.quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
Voor rust was het een Roda JC met opa's achter een wandelrek die nauwelijks vooruit kwamen.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Roda was zwak, had voor rust al kansloos achter moeten staan en kreeg alleen wat kansen omdat Feyenoord ineens nerveus begon te doen. Alsnog waren er in de teeede helft ook nog levensgrote kansen voor Pelle, Janmaat en Schaken.
Jonge ventjes die elkaar allemaal ophitsen en de urban legend verhalen van SCF / FIIIR worden één op één doorverteld. Want ja, als je "de grote mannen van Feyenoord" een lesje kan leren is dat natuurlijk héél stoer. Met als resultaat dat ze zich grote jongens voelen door met zijn 20e kleine groepjes Feyenoorders aan te vallen.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Het is de laatste uitwedstrijden van Feyenoord wel iedere keer raak tegenwoordig.
Dat wel, ik kan niet goed beoordelen wat de aanleiding iedere keer is. Uiteraard dat veel Feyenoorders op losse kaarten in thuisvakken zitten, waar op zich weinig mis mee is als de Feyenoorders in ieder geval zich niet provocerend of agressief opstellen.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jonge ventjes die elkaar allemaal ophitsen en de urban legend verhalen van SCF / FIIIR worden één op één doorverteld. Want ja, als je "de grote mannen van Feyenoord" een lesje kan leren is dat natuurlijk héél stoer. Met als resultaat dat ze zich grote jongens voelen door met zijn 20e kleine groepjes Feyenoorders aan te vallen.
Even serieus man, ajax heeft voor zijn begroting en wat ze hebben uitgegeven een middelmatige ploeg.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor rust was het een Roda JC met opa's achter een wandelrek die nauwelijks vooruit kwamen.
Ze misten wel guusje hupperts denk ik
week van tervoren weten we hetquote:Op zondag 10 maart 2013 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
Bij je moeder de wedstrijd kijken?
Ik denk dat als we die wedstrijd kans maken op het kampioenschap, dat ik dan in de kroeg kijk.
VOORGAANDE 2 JAREN HADDEN ZE DAT OOK NIET!quote:Op zondag 10 maart 2013 19:05 schreef fantasyboy het volgende:
en voorin geen scorende spelers dat gaat ze opbreken.
Je hoeft niet zo te schreeuwen!quote:Op zondag 10 maart 2013 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
VOORGAANDE 2 JAREN HADDEN ZE DAT OOK NIET!
ja en jij denkt dat het op die manier feest blijft???? dat kan 1 keer goed gaan of 2 keer omdat de concurentie het laat afweten maar een 3e keer lijkt me sterk...quote:Op zondag 10 maart 2013 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VOORGAANDE 2 JAREN HADDEN ZE DAT OOK NIET!
Ga toch weg joh. Ik ben geen fan van Ajax, maar Ajax heeft gewoon samen met PSV de beste selectie, en samen met Vitesse het makkelijkste resterende programma.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:05 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Even serieus man, ajax heeft voor zijn begroting en wat ze hebben uitgegeven een middelmatige ploeg.
Deze spelers gaan geen kampioen worden als het puntje bij het paaltje komt in de resterende acht wedstrijden...
te weinig winnaars en voorin geen scorende spelers dat gaat ze opbreken.
Dat Ajax geen winnaars heeft is grote onzin, daarnaast hoef je geen scorende spelers nodig te hebben voor een kampioenschap. Ajax haar clubtopscorer was vorig jaar Siem de Jong met 12 goals dacht ik, en ze scoren 96 keer. Dat is geen toeval.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:07 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ja en jij denkt dat het op die manier feest blijft???? dat kan 1 keer goed gaan of 2 keer omdat de concurentie het laat afweten maar een 3e keer lijkt me sterk...
Fantasyboy was er 1 week geleden heilig van overtuigd dat Twente wel even de kampioensaspiraties van Ajax aan diggelen schoot. Hele aparte user.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ga toch weg joh. Ik ben geen fan van Ajax, maar Ajax heeft gewoon een hele degelijke ploeg en samen met Vitesse het makkelijkste resterende programma.
Ajax heeft wmb de beste kansen op de titel. Hoewel ik dat graag anders zie.
Ajaxquote:Op zondag 10 maart 2013 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Tevens domineert Ajax haast iedere wedstrijd, alleen moet het afwerken een tandje hoger.
Ajax heeft zeker geen moeilijkere tegenstanders dan Feyenoord.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:12 schreef fantasyboy het volgende:
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
9 maart SC Heerenveen - PSV
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
10 maart Ajax - PEC Zwolle
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
10 maart Roda JC Kerkrade - Feyenoord
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Ik denk dat PSV en Ajax het moeilijkere tegenstanders hebben dan Feyenoord.
Volgende week uit bij NEC. Djuricic staat op scherp daar.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:14 schreef onlogisch het volgende:
Dat sowieso, maar de komende 2 worden erg lastig voor Feyenoord.
Natuurlijk zijn het nog 8 finales maar Utrecht thuis hebben we nog niet zo 1,2,3 gewonnen. En die week erna moet je uit naar Heerenveen. Wanneer Heerenveen aankomende week ook wint, weet niet tegen wie ze moeten, maar dan zitten ze in een behoorlijke flow. Nu al 3 wedstrijden op rij gewonnen.
AZ uit is lastiger dan PSV uit, als ik eerlijk ben.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Ajax heeft zeker geen moeilijkere tegenstanders dan Feyenoord.
AZ vecht tegen degradatie. Maar toch denk ik dat PSV uit lastiger wordt voor ajax.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ uit is lastiger dan PSV uit, als ik eerlijk ben.
Al jaren heeft AZ het iedere keer in zich om Ajax uitstekend partij te bieden. PSV uit, ik weet het niet.. Mijn uitspraak is wat overdreven denk ik.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
AZ vecht tegen degradatie. Maar toch denk ik dat PSV uit lastiger wordt voor ajax.
Wanneer wonnen jullie voor het laatst in Eindhoven?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al jaren heeft AZ het iedere keer in zich om Ajax uitstekend partij te bieden. PSV uit, ik weet het niet.. Mijn uitspraak is wat overdreven denk ik.
2006/2007quote:Op zondag 10 maart 2013 19:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer wonnen jullie voor het laatst in Eindhoven?
Voor Feyenoord is ADO-uit, Heerenveen-uit lastig. Vitesse en Utrecht thuis kan ook lastig worden.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ uit is lastiger dan PSV uit, als ik eerlijk ben.
Ajax zie ik alleen in Alkmaar, Eindhoven & Groningen het lastig krijgen.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is ADO-uit, Heerenveen-uit lastig. Vitesse en Utrecht thuis kan ook lastig worden.
Vitesse thuis is wel echt de moeilijkste. Vitesse met Bony kan gewoon winnen bij ons in de Kuip. Zou die kerel er niet bij zijn dan hadden we die wel gewonnen. Utrecht moeten we wel pakken zeker thuis.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:19 schreef Muto het volgende:
Voor Feyenoord is ADO-uit, Heerenveen-uit lastig. Vitesse en Utrecht thuis kan ook lastig worden.
Tja die Bony.... Je zag het tegen Twente... één kans voor die gast is voldoende. Je ziet hem 90 min nietquote:Op zondag 10 maart 2013 19:23 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Vitesse thuis is wel echt de moeilijkste. Vitesse met Bony kan gewoon winnen bij ons in de Kuip. Zou die kerel er niet bij zijn dan hadden we die wel gewonnen. Utrecht moeten we wel pakken zeker thuis.
twitter:Ruudjevormer8 twitterde op zondag 10-03-2013 om 19:02:46@raemonsluiter Dankje wel Raemon. Het komt allemaal goed. reageer retweet
Voor de NLse competitie is hij een baas. Zonder hem zijn ze drie keer zo slecht. Daarnaast moet ik zeggen dat Fredje Rutten wel een degelijk team van Vitesse heeft gemaakt...ook uitwedstrijden doen ze het goed en ze zakken niet snel meer door de befaamde "ondergrens" heen. Al met al gaat het een wereldwedstrijd worden in de Kuip. A-la PSV, veel strijd en hier en daar opstootjes verwacht ik ook wel.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:24 schreef onlogisch het volgende:
Tja die Bony.... Je zag het tegen Twente... één kans voor die gast is voldoende. Je ziet hem 90 min niet
Verhoek, there it isquote:Op zondag 10 maart 2013 19:28 schreef Aloulou het volgende:
A-la PSV, veel strijd en hier en daar opstootjes verwacht ik ook wel.
Pessimist ben jij manquote:Op zondag 10 maart 2013 19:19 schreef Muto het volgende:
[..]
LOEKOEK.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:29 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Pessimist ben jij man
Elke wedstrijd zeuren dat het moeilijk gaat worden ja dat geouwehoer kennen we nu wel
8 moeilijke wedstrijdenquote:Op zondag 10 maart 2013 19:29 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Pessimist ben jij man
Elke wedstrijd zeuren dat het moeilijk gaat worden ja dat geouwehoer kennen we nu wel
KOEK KOEK LOEKquote:Op zondag 10 maart 2013 19:29 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Pessimist ben jij man
Nah ze hadden vandaag ook gemakkelijk met 3 1 kunnen verliezen. Bizar hoeveel kansen twente onbenut liet.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:28 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Voor de NLse competitie is hij een baas. Zonder hem zijn ze drie keer zo slecht. Daarnaast moet ik zeggen dat Fredje Rutten wel een degelijk team van Vitesse heeft gemaakt...ook uitwedstrijden doen ze het goed en ze zakken niet snel meer door de befaamde "ondergrens" heen. Al met al gaat het een wereldwedstrijd worden in de Kuip. A-la PSV, veel strijd en hier en daar opstootjes verwacht ik ook wel.
Kap even met die zelfverzonnen namen gebruiken, Gerard. Wordt irritant.quote:
wut ??quote:Op zondag 10 maart 2013 19:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kap even met die zelfverzonnen namen gebruiken, Gerard. Wordt irritant.
Henk hou je mond eens.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kap even met die zelfverzonnen namen gebruiken, Gerard. Wordt irritant.
Wij ook tegen Roda. In principe zijn Vitesse en Feyenoord gelijkwaardig naar mijn mening. Aan de andere kant is Koeman taktisch sterk en hij zal heus wel weten hoe Bony te bespelen (inspeelpass op hem eruit te halen).quote:Op zondag 10 maart 2013 19:30 schreef Haringkop het volgende:
Nah ze hadden vandaag ook gemakkelijk met 3 1 kunnen verliezen. Bizar hoeveel kansen twente onbenut liet.
Het is Peter, dat zou jij moeten weten.quote:
Maar hij heeft wel gewoon gelijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:29 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Pessimist ben jij man
Feyenoord speelt thuis hè, dan zijn ze echt niet gelijkwaardig. Zie alle andere toppers. PSV, Twente en Ajax: uit allemaal kansloos, thuis alles behalve dat.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:33 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Wij ook tegen Roda. In principe zijn Vitesse en Feyenoord gelijkwaardig naar mijn mening. Aan de andere kant is Koeman taktisch sterk en hij zal heus wel weten hoe Bony te bespelen (inspeelpass op hem eruit te halen).
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:24 schreef Muto het volgende:
Trouwens, dat beeld dat Pellè twee seconden na een overtreding overdreven gaat liggen en Graafland op de achtergrond keihard lacht is goud. Helaas niet meer voorbij gekomen.
NEC ging best aardig.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gewoon gelijk.
Tot nu toe wint Feyenoord ook geen enkele wedstrijd eenvoudig.
Al zie ik wel verbetering, er is geen aanleiding om dat ineens anders te verwachten. De tegenstanders zijn nog lastig genoeg.
Beter deze realistische kijk dan jezelf te vroeg rijk rekenen.
Klopt. Maar ook toen verzuimde je snel afstand te nemen. Dan krijg je wel een paar momenten dat de wedstrijd volledig kan kantelen. Maar zolang je alles wint kom je een heel eind. En je hebt gewoon al 5 helften de nul gehouden.quote:
Ik vind de selectie van Feyenoord eigenlijk aanmerkelijk beter dan de selectie van Vitesse.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:33 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Wij ook tegen Roda. In principe zijn Vitesse en Feyenoord gelijkwaardig naar mijn mening. Aan de andere kant is Koeman taktisch sterk en hij zal heus wel weten hoe Bony te bespelen (inspeelpass op hem eruit te halen).
NEC had zomaar 2 of 3 doelpunten kunnen maken. Het is dat je tegen een kwalitatief slechte ploeg speelt die daar geen gebruik van maakt maar een betere ploeg had echt wel 2 keer gescoord tegen Feyenoord.quote:
Onzin, bijna alles is al combi, en Feyenoord is niet verantwoordelijk voor mensen die op losse kaarten gaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar dergelijke zaken kunnen wel aangegrepen worden als excuus om de schuld bij de Feyenoorders te leggen en extra risicowedstrijden toe te wijzen en extra beperkende maatregelen (zoals nog langer zonder uitpubliek bij de klassieker ofzo).
Nee, maar wel een bypass op kosten van feynoordquote:Op zondag 10 maart 2013 19:45 schreef Toekito het volgende:
Ik heb al een pacemaker, krijg ik er dan toch nog 1?
Precies, vandaag had je ook alle geluk dat je met 3 punten van het veld stapt.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Al zie ik wel verbetering, er is geen aanleiding om dat ineens anders te verwachten. De tegenstanders zijn nog lastig genoeg.
Kan bijna niet anders inderdaad, de kans dat één club uit de top 4 ver uitloopt op de andere drie is echt minimaal. Dat kan alleen als PSV en Feyenoord tegelijk verliezen, dan staat Ajax vier punten los, dat geven ze nooit weg.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:46 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Je maakt mij niet wijs dat de top 3 van dit moment geen wedstrijden meer verliest. Het wordt echt naadje het zal op de laatste speeldag beslist worden denk ik.
Je kan elke wedstrijd verliezen, dus dat zegt niets. Ik zie Vitesse ook nog wel kampioen worden, al hoop ik het niet. PSV is de slechtse denk ik.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind de selectie van Feyenoord eigenlijk aanmerkelijk beter dan de selectie van Vitesse.
Daarom vind ik eigenlijk dat Feyenoord minimaal 3de moet eindigen nu ze er 8 wedstrijden voor het einde zo voorstaan.
volgende week speelt psv thuis tegen rkcquote:Op zondag 10 maart 2013 19:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alsof je Roda "zomaar" even oprolt uit. Ajax had mazzel met 2 goals in de laatste 6 minuten. Twente gelijk, az gelijk. PSV kan daar volgende week ook een lastige wedstrijd verwachten.
Keurig resultaat, niks mis mee
Mwah Vitesse moet twee wedstrijden goedmaken tov Ajax, dat zie ik ze niet doen. Die hebben echt in de toppers geweldig veel punten gehaald, maar tegen de kleintjes erg matig. En die krijgen ze alleen nog maar, en uit bij ons zie ik ze zeker niet winnenquote:Op zondag 10 maart 2013 19:54 schreef macca728 het volgende:
[..]
Je kan elke wedstrijd verliezen, dus dat zegt niets. Ik zie Vitesse ook nog wel kampioen worden, al hoop ik het niet. PSV is de slechtse denk ik.
Vitesse zou zomaar kampioen kunnen worden inderdaad. Het verschil is maar 3 punten en ik vind ze met Ajax het makkelijkste programma hebben, al moeten ze nog naar De Kuip.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:54 schreef macca728 het volgende:
[..]
Je kan elke wedstrijd verliezen, dus dat zegt niets. Ik zie Vitesse ook nog wel kampioen worden, al hoop ik het niet. PSV is de slechtse denk ik.
Week daarna dan bijdehandtjequote:Op zondag 10 maart 2013 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgende week speelt psv thuis tegen rkc
twitter:DJSeboss twitterde op zondag 10-03-2013 om 16:46:27Rellen bij roda. Hoe kan dat tog? Oja, we laten feyenoord-supporters tussen roda zitten op Oost. Het leek wel het Thuisvak van feyenoord! reageer retweet
Klopt jaquote:Op zondag 10 maart 2013 19:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Is het Roda - P$V? Die boeren hebben het daar vaak lastig.
Ik ga wel teleurgesteld zijn als we geen kampioen worden ja.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:02 schreef F.M.D. het volgende:
zijn we dood en dood ziek als we 2de worden en voorronde CL spelen?
Hangt ervan af, als we het volgende twee weken verneuken en nog iets van anderhalve maand tussen zit niet, daarna wel.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:02 schreef F.M.D. het volgende:
zijn we dood en dood ziek als we 2de worden en voorronde CL spelen?
Stadion zat dan ook vol, enige wedstrijd van het jaarquote:Op zondag 10 maart 2013 20:02 schreef Caland het volgende:
twitter:DJSeboss twitterde op zondag 10-03-2013 om 16:46:27Rellen bij roda. Hoe kan dat tog? Oja, we laten feyenoord-supporters tussen roda zitten op Oost. Het leek wel het Thuisvak van feyenoord! reageer retweet
Pech, gaat 'ie de kampioenswedstrijd missen.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:04 schreef tammepiet het volgende:
Maatje uit de bus is thuis. 700 euro boete + 10 maanden stadionverbod.
Hahah weer een hoop onderdrukking en uitlokking door de politie. Kreeg dingen als je moeder wacht thuis echt niet op je met je lange neus.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Pech, gaat 'ie de kampioenswedstrijd missen.
De aanwezigheid van de ME doet vaak meer kwaad dan goed.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:16 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Hahah weer een hoop onderdrukking en uitlokking door de politie. Kreeg dingen als je moeder wacht thuis echt niet op je met je lange neus.
Hij gaat in beroep, tevergeefs lijkt me
Ach, het is niet dat ze het niet hebben zien aankomen lijkt me.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:16 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Hahah weer een hoop onderdrukking en uitlokking door de politie. Kreeg dingen als je moeder wacht thuis echt niet op je met je lange neus.
Hij gaat in beroep, tevergeefs lijkt me
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:02 schreef Caland het volgende:
Schijnbaar hebben ze zich op de snelweg gewoon aangesloten bij de combibussen.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:24 schreef Muto het volgende:
Het is dan ook oliedom om zo, vooral niet georganiseerd, zoiets te doen.
Paar seizoenen terug was er een autocombi naar weetikveel. Toen heeft heel de aanhang hun auto's in de wijken rondom dat stadion geparkeerd en zijn toen lopend naar het stadion gegaan en daar de autopoort lopend ingegaan. Dat was georganiseerd, dus ze konden er niks tegen doen. Bovendien was dat niet eens verboden.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Schijnbaar hebben ze zich op de snelweg gewoon aangesloten bij de combibussen.![]()
Het is wel een strakke actie, maar als je in zo'n housebus gaat zitten waar vast ook wel de nodige versnaperingen door de neus zullen gaan om de combi te omzeilen weet je dat het ook best wel fout kan gaan aflopen.
Zelfs op de sponsorplekken was zeker 60% Feyenoordersquote:Op zondag 10 maart 2013 20:34 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna al dat volk dat staat is allemaal Feyenoordsupporters.
Was je er ook?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs op de sponsorplekken was zeker 60% Feyenoorders
Hoe kom je aan die uitkaarten? Ik wil ook eens een uitwedstrijdje bezoeken. Maar je hebt altijd een clubcard nodig wanneer Feyenoord op bezoek komtquote:Op zondag 10 maart 2013 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Si.
Best vermakelijk volk, die Limbo's.
Clubcards regelen dusquote:Op zondag 10 maart 2013 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die uitkaarten? Ik wil ook eens een uitwedstrijdje bezoeken. Maar je hebt altijd een clubcard nodig wanneer Feyenoord op bezoek komt
*edit*
Er vanuitgaande dat je niet in het uitvak zat
Ik had dit keer via via via (lang verhaalquote:Op zondag 10 maart 2013 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die uitkaarten? Ik wil ook eens een uitwedstrijdje bezoeken. Maar je hebt altijd een clubcard nodig wanneer Feyenoord op bezoek komt
*edit*
Er vanuitgaande dat je niet in het uitvak zat
WHAT THE FUCK ?? Waarom ?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:04 schreef tammepiet het volgende:
quote:
Zeker, is er al iets over bekend gemaakt dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dongaat er nog een team meedoen aan het 6v6 toernooi?
Jazeker, zal de mail nog een keer kopiërenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zeker, is er al iets over bekend gemaakt dan?
quote:Groene Haas Supporterstoernooi 2013
De laatste tijd is ons regelmatig de vraag gesteld wanneer de tweede editie van het Groene Haas Supporterstoernooi op de agenda staat, bij deze: zaterdag 18 mei 2013. Ook dit jaar uiteraard weer op de velden van Varkenoord.
Never change a winning tournament, dus ook de overige zaken zijn gelijk aan vorig seizoen: 6 tegen 6, inschrijfgeld EUR 100 per team ter voorkoming van niet op komen dagen en ter verhoging van de feestvreugde, consumptiebonnen en voor elke speler een aandenken aan het toernooi en teams volledig bestaande uit leden hebben voorrang bij de inschrijving. Wat dit laatste betreft: tot het einde van het lopende seizoen betaal je slechts 5 euro contributie, dus heb je nog spelers die geen lid zijn? Laat ze zich dan snel inschrijven!
Buiten het voorrangsrecht voor teams volledig bestaande uit leden geldt inschrijving op volgorde van binnenkomst. Vorig jaar zaten we met 24 teams helemaal vol, dus wees er snel bij!
Kein geloel, Fußball spielen... schrijf je dus snel in via 6tegen6@defeijenoorder.nl! Mail ons ook op dit adres als je wilt fluiten, sponsoren of op een andere manier een bijdrage wilt leveren aan een mooie dag met Feijenoorders onder elkaar.
nee.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:55 schreef Jimbo het volgende:
via viagogo kan je toch gewoon ook zonder scc kaarten kopen ? (ook van roda en alle andere clubs...)
Tering ik lijk wel een aandeelhouder van die site zo vaak als ik em noem
Ok perfect, ik zal weer aan de organisatie gaan dan.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jazeker, zal de mail nog een keer kopiëren
[..]
Nee joh, was vorige keer hetzelfde bedrag.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:59 schreef Dekatria het volgende:
Wat hij zei ^
Inschrijfgeld is wel een ding denk.
Organiseren jullie een fok! team?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Ok perfect, ik zal weer aan de organisatie gaan dan.
Moet wel weer gefilmd worden, dat was geniaalquote:
Dekaquote:Op zondag 10 maart 2013 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie gingen er vorig jaar dan allemaal? Ik was vast op vakantie rond die periode
En, eerste geworden?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Deka
NumberSeven
Satecl
HMF
Aryamehr
Euribob
DonRaja
Maar toch, FC Arizona was geweldigquote:Op zondag 10 maart 2013 21:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Neuh, 1 keer gelijkgespeeld de rest verloren.
Maar het bier smaakte goed?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Neuh, 1 keer gelijkgespeeld de rest verloren.
Het was echt heel leuk ja, tegen van die enorme hoolies voetballen. Oh en misschien doet Happel dit jaar wel met ons mee. Wordt hij tenminste niet laatste...quote:
Ach vorige week nog, en AZ was gewoon prima net als PSV thuis trouwens.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ga weer het topic zoeken en nieuw leven inblazenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:09 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik wil ook wel meedoen maar ik kan echt niet voetballen
Beter open je een nieuwe, is het veel overzichtelijker voor mensen die willen meedoen, ipv allemaal oude posts te moeten doorlezenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga weer het topic zoeken en nieuw leven inblazen
Snel gevonden: VBL / Groene Haas Supporterstoernooi #3 Met een sportzomert?, maar misschien is het idee van Grifte wel beter jaquote:Op zondag 10 maart 2013 21:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga weer het topic zoeken en nieuw leven inblazen
Ok doe ik. thanks.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Beter open je een nieuwe, is het veel overzichtelijker voor mensen die willen meedoen, ipv allemaal oude posts te moeten doorlezen
Nieuw topic lijkt me wel beter jaquote:Op zondag 10 maart 2013 21:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Snel gevonden: VBL / Groene Haas Supporterstoernooi #3 Met een sportzomert?, maar misschien is het idee van Grifte wel beter ja
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Snel gevonden: VBL / Groene Haas Supporterstoernooi #3 Met een sportzomert?, maar misschien is het idee van Grifte wel beter ja
Het is sterker dan.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:17 schreef fantasyboy het volgende:
Feyenoord is thuis sterker als PSV en Ajax thuis
van de 8 wedstrijden nog 5 thuisspelen is ook nog is een groot voordeel...
Laat ze maar komen zou ik zeggen
ja en.....die ploegen zijn banger voor Feyenoord dan andersom....zeker in de Kuipquote:Op zondag 10 maart 2013 21:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is sterker dan.
Thuisvoordeel is zeker een pluspunt, alleen zijn 2 van die 5 thuiswedstrijden wel tegen ploegen uit de top 5.
Maar Utrecht is de laatste weken niet meer zo heel sterk, ik ben eerlijk gezegd niet zo heel bang voor Utrecht atm. Wedstrijd tegen Heerenveen is trouwens zeker na de interland-periode?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is sterker dan.
Thuisvoordeel is zeker een pluspunt, alleen zijn 2 van die 5 thuiswedstrijden wel tegen ploegen uit de top 5.
Dat geloof ik ook wel, en Feyenoord barst van het zelfvertrouwen en het legioen kan er echt een heksenketel van maken, allemaal meegenomen, maar dat is tegen een ploeg in de top 5 nog geen garantie op 3 punten. Al zie ik Fc Utrecht wel met meer vertrouwen tegemoet dan de wedstrijd tegen Vitesse.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:20 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ja en.....die ploegen zijn banger voor Feyenoord dan andersom....zeker in de Kuip
Ja helaas zit er een interlandweekend tussen. Geen idee of dat juist een voordeel is of niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar Utrecht is de laatste weken niet meer zo heel sterk, ik ben eerlijk gezegd niet zo heel bang voor Utrecht atm. Wedstrijd tegen Heerenveen is trouwens zeker na de interland-periode?
Tja jongen, dan gaat het hem niet worden hé. Mensen trainen hier al het hele jaar voor en jij denkt fijn mee te kunnen doen?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:09 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik wil ook wel meedoen maar ik kan echt niet voetballen
@ glazenbolquote:Op zondag 10 maart 2013 21:20 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ja en.....die ploegen zijn banger voor Feyenoord dan andersom....zeker in de Kuip
Mwah, ik vond Vitesse vandaag niet indrukwekkend (desondanks blijft het een gevaarlijke ploeg, dat bleek ook wel), ze winnen dan wel, maar met wat minder geluk spelen ze gewoon gelijk of verliezen ze vandaag.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:24 schreef DonRaja het volgende:
In SC postte Stijn zojuist het programma van Vitesse, die hebben alleen ons nog als moeilijke tegenstander.
Programma van Vitesse is inderdaad, op papier, het makkelijkst, maar wat zeg dat deze competitie?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:24 schreef DonRaja het volgende:
In SC postte Stijn zojuist het programma van Vitesse, die hebben alleen ons nog als moeilijke tegenstander.
Van Basten en Koeman zijn matties for life, Marco wil de pannenkoek-schreeuwer terugpakken en de snavels weer geen kampioen laten wordenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:24 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
@ glazenbol
Heerenveen uit gaan we punten verliezen. Verder niets.
Eens?
Omdat heerenveen gisteren toevallig een goede wedstrijd speelde moet Feyenoord er ook ineens bang voor worden? Heerenveen is geen bijzondere ploeg, Feyenoord gaat daar gewoon winnen.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:24 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
@ glazenbol
Heerenveen uit gaan we punten verliezen. Verder niets.
Eens?
Nee, omdat ze thuis tegen ons ook goed speeldenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:26 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Omdat heerenveen gisteren toevallig een goede wedstrijd speelde moet Feyenoord er ook ineens bang voor worden? Heerenveen is geen bijzondere ploeg, Feyenoord gaat daar gewoon winnen.
Het is een enorme open deur, maar er kan écht nog van alles gebeuren.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mwah, ik vond Vitesse vandaag niet indrukwekkend (desondanks blijft het een gevaarlijke ploeg, dat bleek ook wel), ze winnen dan wel, maar met wat minder geluk spelen ze gewoon gelijk of verliezen ze vandaag.
Ze moeten ook nog uit naar ADO Den Haag en Roda JC, die worden ook niet makkelijk voor Vitesse.
Heerenveen speelt al veel langer goed voetbal, alleen leverde het nog geen punten op. Veel pech was daar mede debet aan. Een stand op de ranglijst kan soms vertekenen. Net als AZ dat eigenlijk ook een prima voetballende ploeg is.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:26 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Omdat heerenveen gisteren toevallig een goede wedstrijd speelde moet Feyenoord er ook ineens bang voor worden? Heerenveen is geen bijzondere ploeg, Feyenoord gaat daar gewoon winnen.
Klopt, kijk alleen maar naar die bekerwedstrijd daar van dit seizoen.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Heerenveen speelt al veel langer goed voetbal, alleen leverde het nog geen punten op. Veel pech was daar mede debet aan. Een stand op de ranglijst kan soms vertekenen. Net als AZ dat eigenlijk ook een prima voetballende ploeg is.
Heerenveen kan het Feyenoord gewoon ontzettend moeilijk maken (sowieso heeft Feyenoord het altijd moeilijk uit in Heerenveen). Nu is dat natuurlijk een open deur, omdat in theorie iedere ploeg het Feyenoord moeilijk kan maken, maar Heerenveen heeft ook gewoon kwaliteit genoeg rondlopen.
Heerenveen uit gaat de lastigste worden van de resterende wedstrijden. Daarna ADO-uitquote:Op zondag 10 maart 2013 21:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Heerenveen speelt al veel langer goed voetbal, alleen leverde het nog geen punten op. Veel pech was daar mede debet aan. Een stand op de ranglijst kan soms vertekenen. Net als AZ dat eigenlijk ook een prima voetballende ploeg is.
Heerenveen kan het Feyenoord gewoon ontzettend moeilijk maken (sowieso heeft Feyenoord het altijd moeilijk uit in Heerenveen). Nu is dat natuurlijk een open deur, omdat in theorie iedere ploeg het Feyenoord moeilijk kan maken, maar Heerenveen heeft ook gewoon kwaliteit genoeg rondlopen.
Hahaha ja goeiequote:Op zondag 10 maart 2013 21:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Tja jongen, dan gaat het hem niet worden hé. Mensen trainen hier al het hele jaar voor en jij denkt fijn mee te kunnen doen?
Jaarlijkse traditie hè, ook al is dit pas het 2e jaarquote:Op zondag 10 maart 2013 21:31 schreef PizzaGeit het volgende:
Oh komt er weer zo'n groene haas toernooi?
Ah mooi, ik ben een absolute topspitsquote:Op zondag 10 maart 2013 21:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jaarlijkse traditie hè, ook al is dit pas het 2e jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorlopig hebben ze al 3 keer op rij gewonnenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:26 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Heb het gelezen ja, supporters slaan met een riem, groepjes feyenoorders opzoeken en stenen gooien naar bussen. Wat een heldenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:31 schreef Happel het volgende:
Roda supporters janken om de vele uitsupporters in thuisvakken. Alle problemen die er zijn ontstaan ,waren doordat diezelfde supporters het nodig vonden die uitsupporters aan te vallen.
Laten we zeggen dat er geen team zo blessuregevoelig en incompleet was als de fok-delegatie, dus alle extra mankracht is meer dan welkom.quote:
Gewoon aanvechten. Kan namelijk nooit dit.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:04 schreef tammepiet het volgende:
Ey Bob wij gaan samen natuurlijk hequote:Op zondag 10 maart 2013 21:33 schreef Euribob het volgende:
Laten we zeggen dat er geen team zo blessuregevoelig en incompleet was als de fok-delegatie, dus alle extra mankracht is meer dan welkom.
Zelf ook maar eens kijken of ik wel kan, trouwens.
We regelen wel wat.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ey Bob wij gaan samen natuurlijk he
Toornstra zou ik graag ooit eens bij Feyenoord zien.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:36 schreef PizzaGeit het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)ord-te-spelen--.html
De Toorn
Ja over een jaar of 2 is hij 8 miljoen waardquote:Op zondag 10 maart 2013 21:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Toornstra zou ik graag ooit eens bij Feyenoord zien.
Hij zal waarschijnlijk nooit bij Feyenoord spelen inderdaad. Nu al onbetaalbaar voor Feyenoord, en hierna vertrekt hij gewoon naar het buitenland om na z'n 30ste weer terug te keren naar Nederland.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja over een jaar of 2 is hij 8 miljoen waard
Nog een contract tot 2017, die ga je niet voor een appel en een ei kunnen kopen.. Had je eerder moeten toeslaanquote:Op zondag 10 maart 2013 21:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Toornstra zou ik graag ooit eens bij Feyenoord zien.
Zodra hij duurder is dan 6 miljoen zal PSV hem ook wel willen hebben.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij loopt daar bij Utrecht gewoon op De Guzman-achtige wijze de deur uit en wij pikken m gratis opquote:Op zondag 10 maart 2013 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ohquote:Op zondag 10 maart 2013 21:40 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nog een contract tot 2017, die ga je niet voor een appel en een ei kunnen kopen.. Had je eerder moeten toeslaan
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Oh
Nouja gelukkig hebben we voor Immers gekozen ipv Toornstra![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Oh
Op het moment dat Feyenoord Immers besloot te kopen was Toornstra ook nog steeds te duur voor Feyenoord hé. Aangezien hij langer vastlag dan Immers.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Oh
Dat snap ik ook welquote:Op zondag 10 maart 2013 21:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Op het moment dat Feyenoord Immers besloot te kopen was Toornstra ook nog steeds te duur voor Feyenoord hé. Aangezien hij langer vastlag dan Immers.
Klopt, daarom was iedereen ook zo verbaasd : ''IMMERS GESCOORD?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:44 schreef TheFastOne het volgende:
Die bal op/over de lijn was trouwens een bal die van het lichaam van Immers afkwam
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Klopt, daarom was iedereen ook zo verbaasd : ''IMMERS GESCOORD?![]()
''
Verhoek viel anders vandaag prima in, heeft z'n lichaam goed gebruikt. En zonder Verhoek had je geen spandoek gehad na psv, is ook wat waardquote:Op zondag 10 maart 2013 21:44 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel![]()
Maar we hadden m in de winterstop moeten ruilen voor Fernandez, Verhoek en Immers. Jammer dat v Geel niet op mn appjes reageerde
quote:Van Loen: 'Immers revelatie van Feyenoord'
Lex Immers wist in de tweede helft van het seizoen nog niet te scoren, maar John van Loen is van mening dat de aanvallende middenvelder wel degelijk belangrijk is voor Feyenoord. De voormalig spits van de Rotterdamse club liet dat weten in de voetbaltalkshow FC Rijnmond. 'Immers is de revelatie van Feyenoord,' concludeert Van Loen.
'Hij is heel erg belangrijk als de tweede bal wordt afgelegd onder Pellè. Daarvandaan gaat hij voetballen. Hij is altijd aanspeelbaar en rustig aan de bal,' vervolgt de spitsentrainer van Sparta. 'In de eerste helft (tegen Roda JC, red.) heb ik genoten van hem. Hij gaat nu ook beter voetballen. Hij loopt, hij werkt en is een echte teamspeler. Je moet hem niet beoordelen op zijn doelpunten, al heeft hij er toch tien gemaakt.'
De 48-jarige Van Loen veroverde in 1993 met Feyenoord het kampioenschap. Net als zijn voormalig ploeggenoot John de Wolf, ziet ook hij gelijkenissen tussen de selectie van toen en de spelersgroep van nu. 'Zeker mentaal, het is een team. Je ziet duidelijk dat ze willen vechten voor elk punt. Ze stralen heel veel plezier uit, dat hadden wij ook. En de spits is heel erg belangrijk. Wat wij met Kiprich hadden, hebben ze nu met Pellè,' zegt Van Loen.
'Wij hadden op het eind de overtuiging dat we geen wedstrijd meer gingen verliezen. MVV-uit was zo'n wedstrijd. We kregen een penalty tegen en die werd gemist. Dat geluk heb je dan ook weer mee. We hadden een onoverwinnelijk gevoel. Dat straal je gewoon uit.'
Altijd aanspeelbaar vind ik wel kloppen, rustig aan de bal wat minder. Hoewel hij vandaag prima speelde, vind ik hem puur voor het doel juist wat onrustig ogen, maar dat kan ook komen door de druk die hij nu heeft om een doelpunt te makenquote:
Van Loenquote:
Ik ben het eens met Van Loen.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van Loen
Voetballen kon ie al niet en helder nadenken gaat hem ook niet best meer af zo te lezen
Duidelijk gevalletje je gaat hem pas missen als hij er niet meer staat.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:53 schreef Merkie het volgende:
Immers speelt (niet meer) heel slecht, maar hij is wel duidelijk de zwakste schakel.
Als hij nou eens gewoon rustig blijft ipv als een debiel alle ballen op goal te rossenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:53 schreef Merkie het volgende:
Immers speelt (niet meer) heel slecht, maar hij is wel duidelijk de zwakste schakel.
Als kiespijn ja.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Duidelijk gevalletje je gaat hem pas missen als hij er niet meer staat.
Ach, lomp paard Immers of balletje breed balletje terug Vormer.quote:
Loopt er in de B1 niet nog wat soeps rond, voor volgend jaar?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, lomp paard Immers of balletje breed balletje terug Vormer.
Ik vertrouw toch meer op het oordeel van de KGB.
Vormer heeft tenminste nog een goeie trap. Want de corners van Clasie vind ik ook niet altijd bijster goed.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, lomp paard Immers of balletje breed balletje terug Vormer.
Ik vertrouw toch meer op het oordeel van de KGB.
Slabbekoorn is nog te jong.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Loopt er in de B1 niet nog wat soeps rond?
Vormer laat het blijkbaar niet zien en wil alweer vertrekken. Oprotten met dat soort gasten.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vormer heeft tenminste nog een goeie trap. Want de corners van Clasie vind ik ook niet altijd bijster goed.
Trappen van Vormer zijn dit jaar (in het 1e elftal iig, reserves kijk ik te weinig om te kunnen beoordelen) ook nog niet allesquote:Op zondag 10 maart 2013 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vormer heeft tenminste nog een goeie trap. Want de corners van Clasie vind ik ook niet altijd bijster goed.
Hoho, hij heeft dat alweer ontkend op zijn Twitter-account hè. Is dus of verzonnen door L1 (wat zou kunnen) of gevalletje damage control van Vormerquote:Op zondag 10 maart 2013 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Slabbekoorn is nog te jong.
[..]
Vormer laat het blijkbaar niet zien en wil alweer vertrekken. Oprotten met dat soort gasten.
Vorig seizoen was het nog hossana hossana toen Ruudje kwam.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Slabbekoorn is nog te jong.
[..]
Vormer laat het blijkbaar niet zien en wil alweer vertrekken. Oprotten met dat soort gasten.
Zijn corners komen tenminste voorbij de eerste paal. Dat gebeurt bij Clasie niet vaak.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Trappen van Vormer zijn dit jaar (in het 1e elftal iig, reserves kijk ik te weinig om te kunnen beoordelen) ook nog niet alles
Zal wel dmgcontrol zijn. Want waarom zou een nieuwszender daar over liegen? Dan gaan ze af als een gieter en neemt niemand, voor zover iemand dat wel deed, ze nog serieus.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hoho, hij heeft dat alweer ontkend op zijn Twitter-account hè. Is dus of verzonnen door L1 (wat zou kunnen) of gevalletje damage control van Vormer
Toornstra is ook net niet. Zelfde als Immers.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:04 schreef PIETR het volgende:
Vormer + 0.5 mln ruilen voor Feyenoorder Toornstra.
Ach, kijk naar de telegraaf/rtl/sbs, wordt door nog teveel mensen serieus genomenquote:Op zondag 10 maart 2013 22:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zal wel dmgcontrol zijn. Want waarom zou een nieuwszender daar over liegen? Dan gaan ze af als een gieter en neemt niemand, voor zover iemand dat wel deed, ze nog serieus.
Ik vind het ook nog steeds een uitstekende vervanger voor Clasie alleen moet hij niet gaan zitten janken als hij terecht op de bank zit.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vorig seizoen was het nog hossana hossana toen Ruudje kwam.
Vormer is niks mis mee, maar de basis is nu beter.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:08 schreef onlogisch het volgende:
Typisch dat iedereen Vormer nu afschildert als "niet goed genoeg" en vindt dat ie maar op moet rotten als er een kritische noot van hem komt.
Terwijl, en ik ga de posts écht niet opzoeken, iedereen vorig jaar he-le-maal uit hun pan gingen toen bekend werd dat ie naar Feyenoord zou komen.
Ik hoop dat Immers zijn poten breekt en dat Vormer er dan maar in komt.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:08 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Vormer is niks mis mee, maar de basis is nu beter.
Ik ben nog altijd heel blij met Vormer en hij kan ook echt wat toevoegen aan Feyenoord, maar op dit moment is hij niet goed genoeg voor de basis en moet hij zich dus bewijzen dat hij in de basis hoortquote:Op zondag 10 maart 2013 22:08 schreef onlogisch het volgende:
Typisch dat iedereen Vormer nu afschildert als "niet goed genoeg" en vindt dat ie maar op moet rotten als er een kritische noot van hem komt.
Terwijl, en ik ga de posts écht niet opzoeken, iedereen vorig jaar he-le-maal uit hun pan gingen toen bekend werd dat ie naar Feyenoord zou komen.
Toornstra kan lekker voetballen hoor. Zou hem graag bij Feyenoord zienquote:Op zondag 10 maart 2013 22:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Toornstra is ook net niet. Zelfde als Immers.
DIe is niet goed genoeg, bij lange na niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:09 schreef PIETR het volgende:
Hoe is het met Roorda? Hoor je niks meer van. Deed het vorig seizoen fantastisch.
Nee, te verdedigend, te weinig afwisseling.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat Immers zijn poten breekt en dat Vormer er dan maar in komt.
Doe eens normaal man.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat Immers zijn poten breekt en dat Vormer er dan maar in komt.
Het is dan ook een prima speler voor Feyenoord. Maar toen hij naar Feyenoord kwam wist hij dat hij niet de garantie zou hebben dat hij altijd zou spelen.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:08 schreef onlogisch het volgende:
De stroom aan talenten is niet oneindig.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:12 schreef fantasyboy het volgende:
Ik heb echt niks met die aankopen die van Nederlandse clubs als Roda ofzo komen...blijken allemaal te licht te zijn. Immers speelde aardig vandaag maar over het gehele seizoen was het drama....
ik heb ze liever gewoon van Varkenoord.....dan hebben ze maar wat minder ervaring en fysiek nog niet goed genoeg maar stel ze maar gewoon op....
Dat je hem niet goed vind, oké. Maar ervan walgen?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat had wel iets genuanceerder gekund idd, maargoed ik walg echt van Immers
Wil gewoon spelen. Juiste mentaliteit, zou te erg zijn als hij liever op de bank zou willen zitten.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is dan ook een prima speler voor Feyenoord. Maar toen hij naar Feyenoord kwam wist hij dat hij niet de garantie zou hebben dat hij altijd zou spelen.
Dat hij dan nu loopt te jammeren en weg wilt geeft aan dat hij niet de juiste instelling heeft voor een topclub, en dat valt me van hem tegen.
Voorlopig doen al die jeugdelftallen van Feyenoord het uitstekend......quote:Op zondag 10 maart 2013 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
De stroom aan talenten is niet oneindig.
Ja, en Janmaat kwam van Heerenveen en is geweldig.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:12 schreef fantasyboy het volgende:
Ik heb echt niks met die aankopen die van Nederlandse clubs als Roda ofzo komen...blijken allemaal te licht te zijn. Immers speelde aardig vandaag maar over het gehele seizoen was het drama....
ik heb ze liever gewoon van Varkenoord.....dan hebben ze maar wat minder ervaring en fysiek nog niet goed genoeg maar stel ze maar gewoon op....
Dat vind ik het probleem. Over zijn inzet zal je mij nooit horen. Maar zijn kunde... Het is echt verschrikkelijk. De kansen die hij mist, je gaat hem haast verdenken van matchfixing.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat je hem niet goed vind, oké. Maar ervan walgen?
Die kerel zet zich altijd 100% in en werkt keihard. Dat ie niet kan voetballen, alla , maar dan hoef je toch niet van hem te walgen?
Ik zou van de A1 helemaal niemand in Feyenoord 1 willen zien.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:13 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Voorlopig doen al die jeugdelftallen van Feyenoord het uitstekend......
Er loop zat te talent op varkenoord....
Ja maar walgen is dan niet helemaal de juiste woordkeuzequote:Op zondag 10 maart 2013 22:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat vind ik het probleem. Over zijn inzet zal je mij nooit horen. Maar zijn kunde... Het is echt verschrikkelijk. De kansen die hij mist, je gaat hem haast verdenken van matchfixing.
klopt, maar was ook een risico...quote:Op zondag 10 maart 2013 22:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja, en Janmaat kwam van Heerenveen en is geweldig.
Kijk je wel eens wedstrijden van de jeugd?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:13 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Voorlopig doen al die jeugdelftallen van Feyenoord het uitstekend......
Er loop zat te talent op varkenoord....
Dat klopt, het zal de vermoeidheid zijn.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja maar walgen is dan niet helemaal de juiste woordkeuze
Omdat de goeie er allemaal al inzitten jaquote:Op zondag 10 maart 2013 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou van de A1 helemaal niemand in Feyenoord 1 willen zien.
Ik vind het ook een verschrikking om te zien maar ik snap wel waarom hij erin staat.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat had wel iets genuanceerder gekund idd, maargoed ik walg echt van Immers
Caland is doorgaans goed op de hoogte van de jeugd.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:14 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Kijk je wel eens wedstrijden van de jeugd?
Weet ik niet, basseer me ook op mijn mening. Maar Fanasyboy doet alsof alles geweldig is in de A1, maar genoeg wedstrijden zijn bagger die ik zie.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Caland is doorgaans goed op de hoogte van de jeugd.
Wat nou risico, is gewoon een degelijke speler geweest, net als Vormer. Goed, dat hij het zo goed zou doen had niemand verwacht.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:14 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
klopt, maar was ook een risico...
Maar over het algemeen hebben de meeste aankopen gefaald de laaste jaren
Dit Feyenoord heeft als basis Vsrkenoord....
Trustequote:Op zondag 10 maart 2013 22:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt, het zal de vermoeidheid zijn.
Truste
Sleegers ook niet?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou van de A1 helemaal niemand in Feyenoord 1 willen zien.
Tuurlijk, maar het is belachelijk om te zeggen dat je altijd maar de jeugd de kans moet geven. Het komt wel eens voor dat je op bepaalde posities gewoon niemand hebt rondlopen.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Omdat de goeie er allemaal al inzitten ja
Nee, maar ik hoor op twitter veel van de resultaten van de hoogste elftallen en die zijn uitstekend...quote:Op zondag 10 maart 2013 22:14 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Kijk je wel eens wedstrijden van de jeugd?
Klopt, daarom waren Pellè en Janmaat ook geweldigquote:Op zondag 10 maart 2013 22:16 schreef Caland het volgende:
zitten ja
Tuurlijk, maar het is belachelijk om te zeggen dat je altijd maar de jeugd de kans moet geven. Het komt wel eens voor dat je op bepaalde posities gewoon niemand hebt rondlopen.
Het streven is om 2 jongens per seizoen te laten doorbreken, de rest is doorgaans selectievulling in die jeugdelftall
Uiteraard getuigt het van de juiste instelling dat hij gewoon wilt spelen, maar bewijs je dan op de training en in de wedstrijden zodra je de kans krijgt, en ga niet zo snel al lopen klagen dat je alweer wilt vertrekken. Wat mij betreft getuigt dat wel van een verkeerde mentaliteit.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:13 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Wil gewoon spelen. Juiste mentaliteit, zou te erg zijn als hij liever op de bank zou willen zitten.
Resultaten zijn in de jeugd niet belangrijk. Het gaat om de toegevoegde waarde van de individuele spelers. Resultaten zijn leuk.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:17 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoor op twitter veel van de resultaten van de hoogste elftallen en die zijn uitstekend...
En in Nederlandse elftallen van de jeugd zijn de Feyenoord jeugdspelers oververtegenwoordigd...dus zat talent...
Ik twijfel of hij de stap fysiek aan kan. Fijne speler wel.quote:
dat resultaten niet belangrijk zijn vind ik een lachwekkende opmerking....bij ajax geloven ze dat tegenwoordig ook en de jeugd bakt er niks meer vanquote:Op zondag 10 maart 2013 22:17 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Resultaten zijn in de jeugd niet belangrijk. Het gaat om de toegevoegde waarde van de individuele spelers. Resultaten zijn leuk.
Ik geloof in God, als dat Feyenoord kampioen maaktquote:Op zondag 10 maart 2013 22:19 schreef CrazySonOfA..... het volgende:
Niet omdat ik nou voor Feyenoord ben maar ik geloof er sterk in dat ze kampioen worden.
Who's with me!?
Vandaag hadden we het geluk van de kampioen.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:19 schreef CrazySonOfA..... het volgende:
Niet omdat ik nou voor Feyenoord ben maar ik geloof er sterk in dat ze kampioen worden.
Who's with me!?
Zie jij Stefan al die schaal omhooghouden, hoop dat z'n armpjes het houdenquote:Op zondag 10 maart 2013 22:19 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Echt he de kanker, maar dan worden wij wel de kampioen dankzij Stefan
Stefan de Vrijndbaasquote:Op zondag 10 maart 2013 22:19 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Echt he de kanker, maar dan worden wij wel de kampioen dankzij Stefan
Het is maar een schaaltje hè, geen grote cupquote:Op zondag 10 maart 2013 22:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zie jij Stefan al die schaal omhooghouden, hoop dat z'n armpjes het houden
Lolquote:Op zondag 10 maart 2013 22:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik geloof in God, als dat Feyenoord kampioen maakt
Tuurlijk. Al die jochies in het eerste bij ons weten niet anders. Ze zullen en moeten kampioen worden.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:19 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
dat resultaten niet belangrijk zijn vind ik een lachwekkende opmerking....bij ajax geloven ze dat tegenwoordig ook en de jeugd bakt er niks meer van
Resultaten helpen heel veel in de ontwikkeling van de spelers en geven de kwaliteiten aan....
Was ook sarcastisch haha. Voor dat moment zou Pellè eigenlijk aanvoerder moeten zijn, met zo'n elegante zwiep en dito lach erbij, perfecte plaatjequote:Op zondag 10 maart 2013 22:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het is maar een schaaltje hè, geen grote cup
Je snapt niet helemaal wat ik bedoel.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:19 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
dat resultaten niet belangrijk zijn vind ik een lachwekkende opmerking....bij ajax geloven ze dat tegenwoordig ook en de jeugd bakt er niks meer van
Resultaten helpen heel veel in de ontwikkeling van de spelers en geven de kwaliteiten aan....
Immers zoals tegen Roda (vooral eerste helft) is een toevoeging. Heb die gozer vaak kapot gescholden maar het moet gezegd worden, speelde een puike wedstrijd. Ook in balbezit (als in weinig balverlies). Goed steekpassie op JPB en nog een mooie opening gezien naar Schaken van Lexquote:Op zondag 10 maart 2013 22:19 schreef Muto het volgende:
Immers in de rol van de afgelopen 2,5 wedstrijd is gewoon een toevoeging aan Feyenoord. Zit vaak er goed tussen en voetballend wordt het ook beter.
Ik zie volgend seizoen gewoon weer 1 of 2 nieuwe spelers van varkenoord doorbreken in de selectie van Feyenoord,quote:Op zondag 10 maart 2013 22:22 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Je snapt niet helemaal wat ik bedoel.
Resultaten in de jeugd kunnen leuk zijn. Maar om te laten debuteren moet de speler een toegevoegde waarde voor Feyenoord 1 zijn, de lichting van Glen Loovens won ook alles; maar om nu te stellen dat al die spelers een toegevoegde waarde voor Feyenoord 1 zijn.waren. Dat zijn er slechts enkelen.
Ja. Pure scorebordjournalistiek.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:23 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Immers zoals tegen Roda (vooral eerste helft) is een toevoeging. Heb die gozer vaak kapot gescholden maar het moet gezegd worden, speelde een puike wedstrijd. Ook in balbezit (als in weinig balverlies). Goed steekpassie op JPB en nog een mooie opening gezien naar Schaken van Lex![]()
Ik blijf er wel bij dat als er geen penalties meer zijn die kerel maar 4/5 doelpunten per seizoen maakt. De statistieken wat doelpunten betreft neem ik dus met een korrel zout.
Dat hoorde je toch, Twente gelooft niet meer in God, daar spelen ze kut. Ofwel, ik wil best in God geloven als we daardoor kampioen wordenquote:
Dan komen al die vrouwen klaar in het stadionquote:Op zondag 10 maart 2013 22:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was ook sarcastisch haha. Voor dat moment zou Pellè eigenlijk aanvoerder moeten zijn, met zo'n elegante zwiep en dito lach erbij, perfecte plaatje
Van de schaal zou ik ook klaarkomen.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dan komen al die vrouwen klaar in het stadion
Ik lag dan dood op de stoel, denk niet dat ik dat meemaakquote:
1/2 zijn geen gehele selecties. Maar wie verwacht je dan die echt gaat doorbreken en van toegevoegde waarde gaat zijn komend seizoen? Ik moet het nog zien. Ik hoop het verder van harte.quote:Op [quote]
[b]Op zondag 10 maart 2013 22:23 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Ik zie volgend seizoen gewoon weer 1 of 2 nieuwe spelers van varkenoord doorbreken in de selectie van Feyenoord,
Niemand had nog van Clasie of de Vrij of BMI gehoord toen Wijnaldem als 17-jarige (?) zijn debuut maakte tegen Groningen. Het hele idee van doorbreken is ook dat je dan pas bekend raakt.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:30 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
1/2 zijn geen gehele selecties. Maar wie verwacht je dan die echt gaat doorbreken en van toegevoegde waarde gaat zijn komend seizoen? Ik moet het nog zien. Ik hoop het verder van harte.
1 of 2 per jaar is meer als voldoende en is gewoon uitstekend als dat lukt. Ajax ging jarenlang ook van dat aantal uit toen het nog goed met hun jeugdopleiding....quote:Op zondag 10 maart 2013 22:30 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
1/2 zijn geen gehele selecties. Maar wie verwacht je dan die echt gaat doorbreken en van toegevoegde waarde gaat zijn komend seizoen? Ik moet het nog zien. Ik hoop het verder van harte.
Onzin. Dan heb je nooit jeugdwedstrijden gekeken.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Niemand had nog van Clasie of de Vrij of BMI gehoord toen Wijnaldem als 17-jarige (?) zijn debuut maakte tegen Groningen. Het hele idee van doorbreken is ook dat je dan pas bekend raakt.
Die heeft een zware knieblessure he.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:34 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Groot talent, maar speelt niet in de A1. In ieder geval niet vast.
Koeman en de technische staf weten allang welke spelers van Varkenoord ze volgend jaar aan de A selectie gaan toevoegen....dat soort spelers moeten niet al te veel op de voorgrond treden op dit moment want anders worden ze weer weggekaapt door andere clubs...quote:Op zondag 10 maart 2013 22:33 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Onzin. Dan heb je nooit jeugdwedstrijden gekeken.
Volgens mij genoeg mensen die Clasie niet goed genoeg achtten voor Feyenoord toen hij nog bij Excelsior speelde.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:33 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Onzin. Dan heb je nooit jeugdwedstrijden gekeken.
Komt terug van een blessure. Groot talent, moderne verdediger. Lang, atletisch, voetballend vermogen. Volgend jaar basis, let maar op.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:34 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Groot talent, maar speelt niet in de A1. In ieder geval niet vast.
ik denk dat je bedoelt dat ze mathijsen moeten verkopen......quote:Op zondag 10 maart 2013 22:38 schreef Typisch het volgende:
Indi verkopen en Kongolo gewoon als vervanger. Dikke prima!
Nee. Top aankoop, alleen jaartje te lang.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:39 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ik denk dat je bedoelt dat ze mathijsen moeten verkopen......
Indi speelt niet in het centrum ...op de linsback hebben we nog een andere uitstekende speler....quote:Op zondag 10 maart 2013 22:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee. Top aankoop, alleen jaartje te lang.
watquote:Op zondag 10 maart 2013 22:42 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Indi speelt niet in het centrum ...op de linsback hebben we nog een andere uitstekende speler....
Ik denk dat de kans groot is dat Stefan de Vrij of Indi na dit seizoen verkocht worden zeker als Feyenoord de titel pakt...
Geweldige 1e helft, dramatische 2e helft waarin iedereen minstens 3 hartaanvallen heeft gehadquote:Op zondag 10 maart 2013 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
Ben weer terug in Nederland. Hoe was de wedstrijd vandaag? Billenknijpen hoorde ik?
Jodengeluk gehad vandaag.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
Ben weer terug in Nederland. Hoe was de wedstrijd vandaag? Billenknijpen hoorde ik?
Allebei, kan ook. 17 miljoen in totaal voor hen beiden is realistisch, strik eromheen en gepast afscheid nemen. Kongolo in het centrum dan met Joris en Nelom linksbacken. Het is sowieso nog maar de vraag of De Vrij gaat verlengen, zo niet dan wordt een aantrekkelijk bod op hem natuurlijk lastig om nee tegen te zeggen.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:42 schreef fantasyboy het volgende:
Indi speelt niet in het centrum ...op de linsback hebben we nog een andere uitstekende speler....
Ik denk dat de kans groot is dat Stefan de Vrij of Indi na dit seizoen verkocht worden zeker als Feyenoord de titel pakt...
100% penalty (rode kaart?) en balletje net voor of achter de lijn door karate kid Clasie weg getrapt. 1 of 2 über kansen keihard mis van Roda en nog een goede redding van mulder.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
Het is voorbij.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:46 schreef Bombvis het volgende:
Oh god, Van Halst noemt Feyenoord kampioenskandidaat
Heb je nodig om kampioen te worden.quote:
Pelle weer gescoord. Il Magnifico.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Geweldige 1e helft, dramatische 2e helft waarin iedereen minstens 3 hartaanvallen heeft gehad
Ik dacht hetzelfde.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:46 schreef Bombvis het volgende:
Oh god, Van Halst noemt Feyenoord kampioenskandidaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |