PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Als je graag met Jan speelt moet je het gewoon doen. Is uiteindelijk een mooi team gewordenquote:Op zondag 10 maart 2013 18:59 schreef jepperdeprep het volgende:
[ afbeelding ]
Kaboul vervangen voor IF Vertonghen en dan Kompany naar het midden?
Of is het niet handig een high attacking workrate CB te hebben in 3-5-2?
Nee, hou Vertonghen midden als een sweeperquote:Op zondag 10 maart 2013 18:59 schreef jepperdeprep het volgende:
[ afbeelding ]
Kaboul vervangen voor IF Vertonghen en dan Kompany naar het midden?
Of is het niet handig een high attacking workrate CB te hebben in 3-5-2?
Hij heeft zijn TV vergoktquote:Op zondag 10 maart 2013 19:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
VDM waarom koop je niet gewoon eens een eigen scherm of tv
Die heb ik vergoktquote:Op zondag 10 maart 2013 19:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Omdat het op zijn zoldertje te koud is ofzo toch? Ik snap ook niet waarom ze niet gewoon een kacheltje bij die jongen zetten als hij daar de hele dag aan de ketting ligt.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb wel zo'n klein kacheltje alleen meurt dat dingquote:Op zondag 10 maart 2013 19:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat het op zijn zoldertje te koud is ofzo toch? Ik snap ook niet waarom ze niet gewoon een kacheltje bij die jongen zetten als hij daar de hele dag aan de ketting ligt.
Replay gewoon.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:02 schreef ThadCastle het volgende:
Gelijkspel is toch nog een wedstrijd in FA cup? Tellen dan away goals zoals in Europa?
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n klein kacheltje alleen meurt dat ding
Thanks.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je graag met Jan speelt moet je het gewoon doen. Is uiteindelijk een mooi team geworden
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Omfg al die spelfouten in Wie is de Mol waren allemaal per ongeluk
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Omfg al die spelfouten in Wie is de Mol waren allemaal per ongeluk
Dan gaat de productie er dus gewoon echt op achteruit. De naam van deelnemers verkeerd schrijven (Pauline en Bossevain), kadidaat, helikopter enz enzquote:
Valt wel mee toch? Ik heb al die spelers gekozen om andere kwaliteiten dan pace en daarnaast zijn er maar 3 spelers met meer dan 90 pace.quote:
Dat speelde echt waardeloos. Kwam totaal niet tot zijn recht en moest op die positie veel te vaak het fysieke duel aangaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:13 schreef detennismaster het volgende:
Tim jij hebt Hazard toch op LM gehad in een 352 met Belgen en stokbroden? Hoe beviel dat, want dit lijkt mij ook wel leuk:
[ afbeelding ]
Meer pace dan mijn Engelse bronze teamquote:Op zondag 10 maart 2013 19:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ik heb al die spelers gekozen om andere kwaliteiten dan pace en daarnaast zijn er maar 3 spelers met meer dan 90 pace.
Ohquote:Op zondag 10 maart 2013 19:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat speelde echt waardeloos. Kwam totaal niet tot zijn recht en moest op die positie veel te vaak het fysieke duel aangaan.
Bronze hebben een lagere rating dus logischerwijs ook minder pace. Spelers in dat team van jou kunnen echt niks anders dan rennen als ze 88+ pace hebben.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Meer pace dan mijn Engelse bronze team
Odjija heeft niet eens 9 chem daar. Zet er dan Toure neer. Ook geen 9 chem maar iig beter danquote:Op zondag 10 maart 2013 19:13 schreef detennismaster het volgende:
Tim jij hebt Hazard toch op LM gehad in een 352 met Belgen en stokbroden? Hoe beviel dat, want dit lijkt mij ook wel leuk:
[ afbeelding ]
IF Fellaini kan wel. Dat is leuker want dan blijf ik in thema.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Odjija heeft niet eens 9 chem daar. Zet er dan Toure neer
Fellaini gewoonquote:Op zondag 10 maart 2013 19:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Odjija heeft niet eens 9 chem daar. Zet er dan Toure neer. Ook geen 9 chem maar iig beter dan
Ja die was ik even vergetenquote:
Dat is echt onzin, Taylor heeft 4* en Weston scoort veel goals als LM. Dat zijn de enige 2 met meer dan 83 pace trouwens.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Bronze hebben een lagere rating dus logischerwijs ook minder pace. Spelers in dat team van jou kunnen echt niks anders dan rennen als ze 88+ pace hebben.
Doe jij wel ff mee Zombies? En als je nog een mattie hebt kunnen we achievement eens gaan halenquote:
Nee ga nog even van free gold genietenquote:Op zondag 10 maart 2013 19:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doe jij wel ff mee Zombies? En als je nog een mattie hebt kunnen we achievement eens gaan halen
Skillstats bepalen de rating niet. Als een bronzespeler veel pace heeft moet die stats ergens anders wel laag zijn want anders is het geen bronze meer. En dat Weston veel zou scoren zegt geen fuck, het ging om de stats en 59 shooting is natuurlijk niet heel hoog. Het is dat bronzekeepers zo slecht zijn...quote:Op zondag 10 maart 2013 19:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, Taylor heeft 4* en Weston scoort veel goals als LM. Dat zijn de enige 2 met meer dan 83 pace trouwens.
Pace stats tellen weinig mee voor de rating volgens mij..quote:Op zondag 10 maart 2013 19:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Skillstats bepalen de rating niet. Als een bronzespeler veel pace heeft moet die stats ergens anders wel laag zijn want anders is het geen bronze meer. En dat Weston veel zou scoren zegt geen fuck, het ging om de stats en 59 shooting is natuurlijk niet heel hoog. Het is dat bronzekeepers zo slecht zijn...
Weston is zo goed dat hij ook gewoon met silvers mee kan.. andere bronzes uit mijn team ook. Als ik naar je LM en RM kijk denk ik ook dat je die puur voor de pace hebt.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Skillstats bepalen de rating niet. Als een bronzespeler veel pace heeft moet die stats ergens anders wel laag zijn want anders is het geen bronze meer. En dat Weston veel zou scoren zegt geen fuck, het ging om de stats en 59 shooting is natuurlijk niet heel hoog. Het is dat bronzekeepers zo slecht zijn...
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:24 schreef vandermar het volgende:
Kan ook El Ghanassy en Duarte, Castaignos doen.
Cuadrado is een baas met een geniale dribbel en 4 star skillsquote:Op zondag 10 maart 2013 19:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Weston is zo goed dat hij ook gewoon met silvers mee kan.. andere bronzes uit mijn team ook. Als ik naar je LM en RM kijk denk ik ook dat je die puur voor de pace hebt.
herroquote:
Ik heb ze niet gekozen voor de pace. De RM, Cuadrado, heb ik genomen omdat er geen andere optie is uit Colombia. De LM, N'Zogbia, heb ik gekozen omdat ik hem erg fijn vind spelen en omdat hij na Ribery de beste optie is uit Frankrijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Weston is zo goed dat hij ook gewoon met silvers mee kan.. andere bronzes uit mijn team ook. Als ik naar je LM en RM kijk denk ik ook dat je die puur voor de pace hebt.
Ik vind Nzogbia erg fijn spelen omdat hij vreselijk hard kan rennen. Harder dan Bale voor mijn gevoel.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gekozen voor de pace. De RM, Cuadrado, heb ik genomen omdat er geen andere optie is uit Colombia. De LM, N'Zogbia, heb ik gekozen omdat ik hem erg fijn vind spelen en omdat hij na Ribery de beste optie is uit Frankrijk.
Ik snap deze zin nietquote:Op zondag 10 maart 2013 19:24 schreef vandermar het volgende:
Kan ook El Ghanassy en Duarte, Castaignos doen.
Hij postte een team en dat was zijn aanvulling op die post.quote:
Winnende coach heeft altijd gelijkquote:
Ja, en ik vind Weston en Taylor de beste Engelse bronze LM en RM en ze hebben duidelijk meer dan alleen pace.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gekozen voor de pace. De RM, Cuadrado, heb ik genomen omdat er geen andere optie is uit Colombia. De LM, N'Zogbia, heb ik gekozen omdat ik hem erg fijn vind spelen en omdat hij na Ribery de beste optie is uit Frankrijk.
IF Payet johquote:Op zondag 10 maart 2013 19:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
IF Payetquote:Op zondag 10 maart 2013 19:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
quote:
quote:
Hmm ja ik zie hem, ziet er qua stats goed uit, die haal ik ook wel even.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heb ik eindelijk een shiny speler in een pack, is het Lamprou
Eindbaas die niet kan keepenquote:Op zondag 10 maart 2013 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heb ik eindelijk een shiny speler in een pack, is het Lamprou
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Persoonlijke shizzleDe enige die uit de kast komt vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Persoonlijke shizzleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde eigenlijk een spoiler doen met 'haha je klikte' maar dat vond ik niet zo passend![]()
Oh is dat hetzelfde jaquote:
Lafaard,quote:Op zondag 10 maart 2013 19:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
echt te kloten om te moeten doen altijd, zeker via de telefoon Maar kon gewoon niet anders nu.
Persoonlijke shizzleWaarom via de telefoon? Dat vind ik echt niet kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:54 schreef Thorb het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde eigenlijk een spoiler doen met 'haha je klikte' maar dat vond ik niet zo passendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
En bedanktquote:
Daar ben ik het over het algemeen mee eens, ook niet trots opquote:Op zondag 10 maart 2013 19:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom via de telefoon? Dat vind ik echt niet kunnen.
Persoonlijke shizzleWaarom ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
kan welquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Kun je dat gewoon even verwijderen. Als je het ergens niet mee eens bent, dan mag je daar van zeggen wat je wilt en me op aanspreken. Maar om dit soort berichten dan openbaar te maken als ik ze in Spoilers zet.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wees een man en ging gewoon even langs. Je hebt een OV? Geen tijd? Zeker te druk met Fifa spelen
Dat zijn synoniemen.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:03 schreef Thorb het volgende:
bedoel je met mensen zoals rijst al die chinezen of alle snackbarhouders
Even factor 15 opsmerenquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dankje Rijst, dat apprecieer ik zeer. Het ligt allemaal een beetje moeilijk, waardoor dit waarschijnlijk ook voor haar het beste was. Maar het blijft een laffe manier, daar hebben jullie gelijk in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Picsquote:Op zondag 10 maart 2013 20:09 schreef Djeetje het volgende:
Als mijn zus straks weer thuis is moet ik eventjes een hartig woordje met der spreken.
Waarom niet?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom zal ik aan jou pics geven van mijn zus?
Het duurde minder dan 10 seconden en hij begon weer met zijn paradepaardje:"Godverdomme"quote:
4 secondenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Het duurde minder dan 10 seconden en hij begon weer met zijn paradepaardje:"Godverdomme"
Dus je kan wel fifaen maar Black opsen gaat niet?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:14 schreef vandermar het volgende:
Welke struisvogel moet ik aanranden om in een match te komen
Ik doe geen fifa nu hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 20:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dus je kan wel fifaen maar Black opsen gaat niet?
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dus je kan wel fifaen maar Black opsen gaat niet?
Hij houdt veel vocht vast.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:15 schreef Djeetje het volgende:
Benzema ziet er ook altijd een beetje dikkig uit.
Waar de fuck gaat het dan overquote:
Wat?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar de fuck gaat het dan over?
Ja echt zo dom dit.quote:
Beide kutteamsquote:Op zondag 10 maart 2013 20:20 schreef detennismaster het volgende:
Welke van de 2:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
2, al vind ik ze beide niet denderend.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:20 schreef detennismaster het volgende:
Welke van de 2:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
quote:
Ik wil die Colombianen uitproberen. Weten jullie een leukere linkerkant dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:20 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
2, al vind ik ze beide niet denderend.
Oh haha, ik had hem al uitgezet na de eerste 10 seconde schreeuwenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:17 schreef vandermar het volgende:
Oh lol, dat zegt gearsofNL in zijn video
Goed bezig. Hoe is het met je chick?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
In de trein richting dammie met een Heineken in m'n hand.
Beter ga je geen pics meer posten van jezelfquote:
Hij ging idd lekker theatraal naar de grond maar het was wel een penalty. De keeper raakte 'm.quote:
Die zie ik maandagquote:Op zondag 10 maart 2013 20:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goed bezig. Hoe is het met je chick?
Nice.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die zie ik maandag [ afbeelding ] op school.
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:30 schreef Lindgren. het volgende:
Ik blijf mijn nieuwe team sexy vinden.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:32 schreef el-blanchito het volgende:
Mooi uitgeweest in Groningen gister, helaas maar een half uurtje geslapen vannacht.
Gister kwamen 2 "meids" op ons af, waarvan 1 wel wilde. Nice zou je denken, ware het niet dat ze onaantrekkelijk was. Dus ik stond daar een beetje awkward, totdat ik met m'n dronken kop opeens zei: "Ja sorry, ik moet even m'n hond bellen" en wegliep.
Problem solved
Mooi uitgeweest in Groningen gister, helaas maar een half uurtje geslapen vannacht.
Gister kwamen 2 "meids" op ons af, waarvan 1 wel wilde. Nice zou je denken, ware het niet dat ze onaantrekkelijk was. Dus ik stond daar een beetje awkward, totdat ik met m'n dronken kop opeens zei: "Ja sorry, ik moet even m'n hond bellen" en wegliep.
Problem solved
Is Oemtietie te klein voor een CB?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:30 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Zouma is veel beter.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is Oemtietie te klein voor een CB?
Problem solved
Wel 1 meter langer ongeveerquote:
Prima. Ik zie haar morgen en deze week gaan we ergens wat drinken.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:34 schreef TBakkert het volgende:
Lindgren., hoe gaat het eigenlijk tussen jou en je kassameisje?
Lol kijk nog eensquote:
quote:
Zou ik doen jaquote:Op zondag 10 maart 2013 20:39 schreef Lindgren. het volgende:
Ik dacht ook dat hij veel langer was. Misschien Zouma maar naar het midden halen en Oemtietje links zetten. Ik vind Camara inderdaad niet zo best.
El Ghanasy 7 chemquote:Op zondag 10 maart 2013 20:43 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Deze denk ik maar maken of iets met EL GHanassy van BPL.
Lekker, deze heb ik met Lukaku. Elke wedstrijd spuit ik weer mijn hele tv onderquote:Op zondag 10 maart 2013 20:30 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
dat zou ik dan weer niet op twitter zettenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lekker, deze heb ik met Lukaku. Elke wedstrijd spuit ik weer mijn hele tv onder,![]()
[ afbeelding ]
Uitblinkers: Diame, Lukaku, Kouyate, Iturbe en El Ghanassy.
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
dat zou ik dan weer niet op twitter zetten
Dat censurerenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:43 schreef Toefjes het volgende:
Godver, telegraaf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:53 schreef vandermar het volgende:
Paar dagen terug had ik 50.
Nu [ afbeelding ]Keepin steady
http://banners.unibet.com(...)gpage/877_28853.htmlquote:Op zondag 10 maart 2013 20:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zijn die nieuwe bonussen er al? En wat zijn nu de beste opties? Iemand die dat weet?
Op Unibet/Bwin?
Omdat de beste Schotse LB in de Scotland League speeltquote:Op zondag 10 maart 2013 20:55 schreef vandermar het volgende:
Waarom zijn er geen goede schotse LB's in de SPL
Thanksquote:Op zondag 10 maart 2013 20:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
http://banners.unibet.com(...)gpage/877_28853.html
http://www.futhead.com/fifa/players/3656/quote:Op zondag 10 maart 2013 20:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat de beste Schotse LB in de Scotland League speelt
Ja. Vorig jaar was hij nog beterquote:Op zondag 10 maart 2013 20:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/players/3656/
?
Oh, dan heeft Unibet op dit moment geen bonus.quote:
Netjes ik merk dat in silver if's echt makkelijk te handelen is.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:02 schreef Ajacied7 het volgende:
Eerder vandaag gekocht voor 110k.
[ afbeelding ]
Zeker niet makkelijk, er zijn zo vaak dikke pricedrops bij de dure IF's.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Netjes ik merk dat in silver if's echt makkelijk te handelen is.
Dan heb ik denk ik vandaag gewoon veel geluk gehad.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zeker niet makkelijk, er zijn zo vaak dikke pricedrops bij de dure IF's.
heb je al met je zus gesproken?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan heb ik denk ik vandaag gewoon veel geluk gehad.
Heb ook een Villa IF voor 38k en verkocht voor 60k
netjesquote:Op zondag 10 maart 2013 21:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan heb ik denk ik vandaag gewoon veel geluk gehad.
Heb ook een Villa IF voor 38k en verkocht voor 60k
gezelligquote:Op zondag 10 maart 2013 21:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee ze is wat drinken met een kneusje.
waarom zit je dan op FOK! terwijl je met je zus iets aan het drinken bent?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee ze is wat drinken met een kneusje.
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
waarom zit je dan op FOK! terwijl je met je zus iets aan het drinken bent?
Ja prima, moet eerst nog een fut potje spelen en winnenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie wil er met mij mee naar de derby van Manchester?
Ga dat even doen danquote:Op zondag 10 maart 2013 21:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja prima, moet eerst nog een fut potje spelen en winnen
?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ga dat even doen dan
Nog mensen die willen afspreken dat als er iemand 1 miljoen wint iedereen ermee akkoord gaat 50k te geven? Moet je me wel even beantwoorden als je mee wilt doen
Fabian Arellanoquote:Op zondag 10 maart 2013 21:24 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet een leuk duo voor de open plaatsen?
Was dat Castaignos Ghanassy team niet goed? Vond dat er wel vet uit zienquote:Op zondag 10 maart 2013 21:24 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet een leuk duo voor de open plaatsen?
Dat zou ik wel doen. Sowieso moet de opbrengst van een Messi/Ronaldo gedeeld worden met een aantal mensen volgens mijquote:Op zondag 10 maart 2013 21:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ga dat even doen dan
Nog mensen die willen afspreken dat als er iemand 1 miljoen wint iedereen ermee akkoord gaat 50k te geven? Moet je me wel even beantwoorden als je mee wilt doen
Mehquote:Op zondag 10 maart 2013 21:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Was dat Castaignos Ghanassy team niet goed? Vond dat er wel vet uit zien
Daar heb ik nooit iets over afgesprokenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat zou ik wel doen. Sowieso moet de opbrengst van een Messi/Ronaldo gedeeld worden met een aantal mensen volgens mij
Die kans is wel erg klein, zou wel grappig zijn.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit iets over afgesprokenMaar doe je mee
Lijstje:
-Timmy
- Thorb
Afspraken (xbox) 50k voor iedereen op het lijstje als iemand 1 miljoen krijgt
Kloptquote:Op zondag 10 maart 2013 21:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die kans is wel erg klein, zou wel grappig zijn.
Eigenlijk moet je het met 21 man doen
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die kans is wel erg klein, zou wel grappig zijn.
Eigenlijk moet je het met 21 man doen
Tis wat, meid.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:30 schreef Djeetje het volgende:
Ik word gek van dat Candy Crush haal 1 leven niet
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:47 schreef quer het volgende:
buttner is flink gedaald zeg.. of was hij altijd al 14-15k?
Standaard doelpuntquote:Op zondag 10 maart 2013 21:36 schreef Lindgren. het volgende:
Chermiti is zo fucking goed hè. Zijn stats zijn niet zo bijzonder, maar hij dribbelt echt lekker.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/153312402
Volgens mij ook echt de eerste keer dat je drie skillmoves in 1 filmpje van EA ziet.
Hedde inmiddels al een TVquote:
Nehquote:
of je zoekt open bids.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:52 schreef vandermar het volgende:
Echt wtf, ik bied 900 coins op een 451 kaartje en laatste seconde BIN 1200 weg. VOlgende kaartje weer, kaartje daarop 1300 bin
Dan ik ook maar BIN doen goffer
Netjesquote:Op zondag 10 maart 2013 21:36 schreef Lindgren. het volgende:
Chermiti is zo fucking goed hè. Zijn stats zijn niet zo bijzonder, maar hij dribbelt echt lekker.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/153312402
Volgens mij ook echt de eerste keer dat je drie skillmoves in 1 filmpje van EA ziet.
Pedro - Flabbergasquote:Op zondag 10 maart 2013 21:54 schreef TBakkert het volgende:
weet iemand nog een leuke LM - CAM triple link?
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:54 schreef TBakkert het volgende:
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:54 schreef TBakkert het volgende:
El Ghanasy LMquote:
Te duur, ik moet nog 400K verkopen en ik heb nu net iets meer dan 400K + 5 teamsquote:Op zondag 10 maart 2013 22:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
El Ghanasy LM
Tschimanga LB
Kouyate CB
Proto GK
quote:
Door het water niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:10 schreef Thorb het volgende:
Rijdt er een trein van Rotterdam naar Manchester?
Even aan Koeman vragen brbquote:Op zondag 10 maart 2013 22:10 schreef Thorb het volgende:
Rijdt er een trein van Rotterdam naar Manchester?
Valverde en Klopp (andere namen volgens dat lijstje) zullen niet beter Engels kunnen denk ikquote:Op zondag 10 maart 2013 22:12 schreef Tim86 het volgende:
Iemand die Manchester uitspreekt als Mensjes-tuhr moet je daar niet hebben joh.
Iemand die het uitspreekt als spaghetti, mi scusi ook nietquote:Op zondag 10 maart 2013 22:12 schreef Tim86 het volgende:
mentsjesterquote:Op zondag 10 maart 2013 22:12 schreef Tim86 het volgende:
Is mancini ontslagen danquote:Op zondag 10 maart 2013 22:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Valverde en Klopp (andere namen volgens dat lijstje) zullen niet beter Engels kunnen denk ik
waarom kijk je in godsnaam naar dat programma als je het zo bagger vindt?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:21 schreef vandermar het volgende:
Waterreus
PSV de knuffelclub
Ik plas in mijn broek
Waterreus zit er, dat is net zoiets als een goede komedie showquote:Op zondag 10 maart 2013 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom kijk je in godsnaam naar dat programma als je het zo bagger vindt?
Goed nieuwsquote:Op zondag 10 maart 2013 22:15 schreef Reemi het volgende:
Serero gaat zijn contract verlengen, gefeliciteerd DS2
quote:
van Halst inderdaad als enige. Dat die naar VI gaat ofzoquote:Op zondag 10 maart 2013 22:29 schreef vandermar het volgende:
Jan van Halst is wel een prima kerel. Rest kan wel weggelaten worden. Ik mis Hugo Borst echt zo op de zondagavond
EN dan van der Gijp weg. Die kan gemist worden als kiespijn.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
van Halst inderdaad als enige. Dat die naar VI gaat ofzo
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
EN dan van der Gijp weg. Die kan gemist worden als kiespijn.
daar weten ze bij PSV alles vanquote:Op zondag 10 maart 2013 22:37 schreef DuTank het volgende:
Aaaaah ik voel me echt een oude opa nu zeg... Flinke beuk wedstrijd gehad vanmiddag. Ben helemaal bont en blauw voor m'n gevoel
Verloren ook nogWel gescoord, maar ja.. Daar kopen we niks voor he.
Ik vond het altijd leuker om te scoren dan om te winnen. Maakte mij nooit echt iets uit of wij wonnen of nietquote:Op zondag 10 maart 2013 22:37 schreef DuTank het volgende:
Aaaaah ik voel me echt een oude opa nu zeg... Flinke beuk wedstrijd gehad vanmiddag. Ben helemaal bont en blauw voor m'n gevoel
Verloren ook nogWel gescoord, maar ja.. Daar kopen we niks voor he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |