PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Als je graag met Jan speelt moet je het gewoon doen. Is uiteindelijk een mooi team gewordenquote:Op zondag 10 maart 2013 18:59 schreef jepperdeprep het volgende:
[ afbeelding ]
Kaboul vervangen voor IF Vertonghen en dan Kompany naar het midden?
Of is het niet handig een high attacking workrate CB te hebben in 3-5-2?
Nee, hou Vertonghen midden als een sweeperquote:Op zondag 10 maart 2013 18:59 schreef jepperdeprep het volgende:
[ afbeelding ]
Kaboul vervangen voor IF Vertonghen en dan Kompany naar het midden?
Of is het niet handig een high attacking workrate CB te hebben in 3-5-2?
Hij heeft zijn TV vergoktquote:Op zondag 10 maart 2013 19:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
VDM waarom koop je niet gewoon eens een eigen scherm of tv
Die heb ik vergoktquote:Op zondag 10 maart 2013 19:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Omdat het op zijn zoldertje te koud is ofzo toch? Ik snap ook niet waarom ze niet gewoon een kacheltje bij die jongen zetten als hij daar de hele dag aan de ketting ligt.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb wel zo'n klein kacheltje alleen meurt dat dingquote:Op zondag 10 maart 2013 19:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat het op zijn zoldertje te koud is ofzo toch? Ik snap ook niet waarom ze niet gewoon een kacheltje bij die jongen zetten als hij daar de hele dag aan de ketting ligt.
Replay gewoon.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:02 schreef ThadCastle het volgende:
Gelijkspel is toch nog een wedstrijd in FA cup? Tellen dan away goals zoals in Europa?
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n klein kacheltje alleen meurt dat ding
Thanks.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je graag met Jan speelt moet je het gewoon doen. Is uiteindelijk een mooi team geworden
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Omfg al die spelfouten in Wie is de Mol waren allemaal per ongeluk
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Omfg al die spelfouten in Wie is de Mol waren allemaal per ongeluk
Dan gaat de productie er dus gewoon echt op achteruit. De naam van deelnemers verkeerd schrijven (Pauline en Bossevain), kadidaat, helikopter enz enzquote:
Valt wel mee toch? Ik heb al die spelers gekozen om andere kwaliteiten dan pace en daarnaast zijn er maar 3 spelers met meer dan 90 pace.quote:
Dat speelde echt waardeloos. Kwam totaal niet tot zijn recht en moest op die positie veel te vaak het fysieke duel aangaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:13 schreef detennismaster het volgende:
Tim jij hebt Hazard toch op LM gehad in een 352 met Belgen en stokbroden? Hoe beviel dat, want dit lijkt mij ook wel leuk:
[ afbeelding ]
Meer pace dan mijn Engelse bronze teamquote:Op zondag 10 maart 2013 19:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ik heb al die spelers gekozen om andere kwaliteiten dan pace en daarnaast zijn er maar 3 spelers met meer dan 90 pace.
Ohquote:Op zondag 10 maart 2013 19:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat speelde echt waardeloos. Kwam totaal niet tot zijn recht en moest op die positie veel te vaak het fysieke duel aangaan.
Bronze hebben een lagere rating dus logischerwijs ook minder pace. Spelers in dat team van jou kunnen echt niks anders dan rennen als ze 88+ pace hebben.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Meer pace dan mijn Engelse bronze team
Odjija heeft niet eens 9 chem daar. Zet er dan Toure neer. Ook geen 9 chem maar iig beter danquote:Op zondag 10 maart 2013 19:13 schreef detennismaster het volgende:
Tim jij hebt Hazard toch op LM gehad in een 352 met Belgen en stokbroden? Hoe beviel dat, want dit lijkt mij ook wel leuk:
[ afbeelding ]
IF Fellaini kan wel. Dat is leuker want dan blijf ik in thema.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Odjija heeft niet eens 9 chem daar. Zet er dan Toure neer
Fellaini gewoonquote:Op zondag 10 maart 2013 19:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Odjija heeft niet eens 9 chem daar. Zet er dan Toure neer. Ook geen 9 chem maar iig beter dan
Ja die was ik even vergetenquote:
Dat is echt onzin, Taylor heeft 4* en Weston scoort veel goals als LM. Dat zijn de enige 2 met meer dan 83 pace trouwens.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Bronze hebben een lagere rating dus logischerwijs ook minder pace. Spelers in dat team van jou kunnen echt niks anders dan rennen als ze 88+ pace hebben.
Doe jij wel ff mee Zombies? En als je nog een mattie hebt kunnen we achievement eens gaan halenquote:
Nee ga nog even van free gold genietenquote:Op zondag 10 maart 2013 19:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doe jij wel ff mee Zombies? En als je nog een mattie hebt kunnen we achievement eens gaan halen
Skillstats bepalen de rating niet. Als een bronzespeler veel pace heeft moet die stats ergens anders wel laag zijn want anders is het geen bronze meer. En dat Weston veel zou scoren zegt geen fuck, het ging om de stats en 59 shooting is natuurlijk niet heel hoog. Het is dat bronzekeepers zo slecht zijn...quote:Op zondag 10 maart 2013 19:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, Taylor heeft 4* en Weston scoort veel goals als LM. Dat zijn de enige 2 met meer dan 83 pace trouwens.
Pace stats tellen weinig mee voor de rating volgens mij..quote:Op zondag 10 maart 2013 19:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Skillstats bepalen de rating niet. Als een bronzespeler veel pace heeft moet die stats ergens anders wel laag zijn want anders is het geen bronze meer. En dat Weston veel zou scoren zegt geen fuck, het ging om de stats en 59 shooting is natuurlijk niet heel hoog. Het is dat bronzekeepers zo slecht zijn...
Weston is zo goed dat hij ook gewoon met silvers mee kan.. andere bronzes uit mijn team ook. Als ik naar je LM en RM kijk denk ik ook dat je die puur voor de pace hebt.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Skillstats bepalen de rating niet. Als een bronzespeler veel pace heeft moet die stats ergens anders wel laag zijn want anders is het geen bronze meer. En dat Weston veel zou scoren zegt geen fuck, het ging om de stats en 59 shooting is natuurlijk niet heel hoog. Het is dat bronzekeepers zo slecht zijn...
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:24 schreef vandermar het volgende:
Kan ook El Ghanassy en Duarte, Castaignos doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |