Thanks! En ook voor alle andere tips, maar het helemaal overhevelen naar een laptop is me net iets teveel werk voor een reisplannerquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:35 schreef rcco het volgende:
[..]
Dit is zwaar kut inderdaad. Ik snap niet waarom ze dit zo hebben gedaan.
Je hebt er vanuit je telefoon niks aan, maar de enige oplossing die ik heb gevonden is dit en het moet op de computer:
[ afbeelding ]
Het rode gedeelte is wat je later op je telefoon kunt selecteren. Plaats in dat gebied (met Photoshop of Paint) het deel van je afbeelding dat je wil zien en sla het geheel inclusief de template op. Dan kun je dat als achtergrond gebruiken. Ik gebruik nooit landscape dus ik zorg er voor dat mijn afbeeldingen in de verticale rechthoek zitten.
Zo dus:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat iemand er wat aan heeft.
dan doe je dat toch gewoon met odin?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:14 schreef Bronson het volgende:
Ik heb nog steeds geen melding dat ik kan updaten naar 4.1.2
Als ik het goed begrijp is dit de update naar Android 4.1.2, ik heb nu nog 4.0.3.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:13 schreef STORMSEEKER het volgende:
Hey mensen, mag ik wat vragen?
Ik heb een S2 en zie nu in KIES dat er een nieuwe firmware update is.
Current: PDA:LP7 / PHONE:LPS / CSC:LPH (SEB) (via webwinkel dus geen 'echt' NL toestel)
Latest: PDA:LSD / PHONE:LS8 / CSC:LS1 (SEB)
Welke update is dit precies? (en wat zijn de voordelen)
Als ik dit doe, ben ik dan alles kwijt? (apps, appdata, instellingen etc. )
Ik heb dit al proberen te vinden, maar het wordt me niet echt duidelijk.. Ik hoor het graag, thx!
Branded telefoon?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:14 schreef Bronson het volgende:
Ik heb nog steeds geen melding dat ik kan updaten naar 4.1.2
Ik heb geen branded telefoon maar wel een turkse versie. Als ik wat jij adviseert doe krijgt ik geen problemen met mijn IMEI ?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Branded telefoon?
Die onzin die telefoonmaatschappijen ook nog eens op de telefoon zetten mis je over het algemeen toch niet dus wat dat betreft zou ik gewoon Odin pakken en er een officiële Samsung Rom opzetten.
Heb ik destijds toen ik m'n telefoon kreeg ook binnen een week gedaan, nooit spijt van gehad.
Plus 4.1.2 is hoogstwaarschijnlijk de laatste rom die deze telefoon zal krijgen dus het is eens en daarna nooit weer.
Imei staat vast, dat heeft niks met de rom te maken, krijg je dus ook geen problemen mee.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:52 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik heb geen branded telefoon maar wel een turkse versie. Als ik wat jij adviseert doe krijgt ik geen problemen met mijn IMEI ?
Nope, een aantal oudere telefoons, waaronder ook de S II krijgt een update naar 4.2.2.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:44 schreef SiGNe het volgende:
Plus 4.1.2 is hoogstwaarschijnlijk de laatste rom die deze telefoon zal krijgen dus het is eens en daarna nooit weer.
Google heeft flash dacht ik geblokkeerd omdat er dmv. flash je telefoon gehackt kan worden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:08 schreef Prof_Hoax het volgende:
Zoek eens op adobedie heeft ook een flashplayer.
Image 2 wallpaper app, zo kun je zonder croppen wallpapers instellen. Werkt alleen voor wallpapers en niet voor lockscreen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:35 schreef rcco het volgende:
[..]
Dit is zwaar kut inderdaad. Ik snap niet waarom ze dit zo hebben gedaan.
Je hebt er vanuit je telefoon niks aan, maar de enige oplossing die ik heb gevonden is dit en het moet op de computer:
[ afbeelding ]
Het rode gedeelte is wat je later op je telefoon kunt selecteren. Plaats in dat gebied (met Photoshop of Paint) het deel van je afbeelding dat je wil zien en sla het geheel inclusief de template op. Dan kun je dat als achtergrond gebruiken. Ik gebruik nooit landscape dus ik zorg er voor dat mijn afbeeldingen in de verticale rechthoek zitten.
Zo dus:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat iemand er wat aan heeft.
thanks.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:34 schreef Prof_Hoax het volgende:
http://www.zdnet.nl/mobie(...)-android-jelly-bean/
Flash player voor android is nog te downloaden als .apk van de Adobe site.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:44 schreef fespo het volgende:
ik kan het wel downloaden..
vreemd ik heb een hard reset gedaan,
adobe air geinstalleerd,
dolphin browser geinstalleerd en dan en Adope flash check op hun website en daar wordt flash ook niet gezien.
edit.
na downloaden zie ik het idd niet op mijn telefoon staan.
kan ik dan helemaal geen flash gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |