quote:
Ik heb bier in huis...afblijven, maar het is ook weer zo lekker.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom ben ik er nu.
Kom maar op met alle problemen.
Ik weet niet of daar heen gaan en mezelf de hele tijd rot en ongemakkelijk voelen echt goed is voor mijn zelfvertrouwen en trots in mezelf.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Buiten je comfortzone !!!! zelfvertrouwen kweken.... Kijk eens wat ik gedaan heb.... ik ben helemaal alleen hier heen gegaan en ik heb dit en dat gedaan blablabls....
ik zit al de hele middag aan het bier, niks aan de hand.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb bier in huis...afblijven, maar het is ook weer zo lekker.
Zie je, je valt telkens terug in de negativiteit. Hou daar eens mee op.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet of daar heen gaan en mezelf de hele tijd rot en ongemakkelijk voelen echt goed is voor mijn zelfvertrouwen en trots in mezelf.
In dat geval zijn bij deze al mijn problemen opgelost.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik zit al de hele middag aan het bier, niks aan de hand.
Jij voelt je overal rot en ongemakkelijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet of daar heen gaan en mezelf de hele tijd rot en ongemakkelijk voelen echt goed is voor mijn zelfvertrouwen en trots in mezelf.
Hoeveel vingers steek ik op?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik zit al de hele middag aan het bier, niks aan de hand.
16! Nee, 23! Mag ik een klinker kopen?quote:
Voor deze keer reken ik hem goed.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
16! Nee, 23! Mag ik een klinker kopen?
Maltaman! Wat heb je voor villa met zeezicht gekocht?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij voelt je overal rot en ongemakkelijk.
Dat is waar, bijna overal ja.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij voelt je overal rot en ongemakkelijk.
quote:Op zondag 10 maart 2013 17:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zet die negativiteit eens om in positiviteit.
Tering, jij zou een ui nog kunnen laten huilen.
Gast, ik durf te wedden dat als je even 50 euro neertelt voor een prostituee-bezoek je je meteen een heel stuk beter en ontladener voelt.quote:
Zo veel heb ik ook weer niet op.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:37 schreef Izzit het volgende:
[..]
Je bent in de war met je lege flesjes..
Gehuurd. Appartement vlakbij Spinola Bay. In april verhuizenquote:Op zondag 10 maart 2013 18:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maltaman! Wat heb je voor villa met zeezicht gekocht?
Heb ik toch nog enig effect eruit weten te trekken uit die post!quote:Op zondag 10 maart 2013 18:38 schreef dawg het volgende:
[..]![]()
hahaha ik moest echt hard lachen toen ik dit las.
Maar toch bedankt voor de mededeling!quote:Op zondag 10 maart 2013 18:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
WT
Ik had jou laatst nodig.... maar nu weet ik niet meer wat ik wilde weten
Niks mis meequote:
ik geloof toch echt dat het 12 in kwadraat isquote:Op zondag 10 maart 2013 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
16! Nee, 23! Mag ik een klinker kopen?
Is dat zo goedkoop, ja?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gast, ik durf te wedden dat als je even 50 euro neertelt voor een prostituee-bezoek je je meteen een heel stuk beter en ontladener voelt.
Is dat een mooie locatie voor een meet?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gehuurd. Appartement vlakbij Spinola Bay. In april verhuizen
Ik heb de liefde harder nodig dan seks denk ik. Ik zou me na een knuffel al een stuk beter voelen denk ik, maar om daar nou 50 euro voor neer te leggen.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gast, ik durf te wedden dat als je even 50 euro neertelt voor een prostituee-bezoek je je meteen een heel stuk beter en ontladener voelt.
Voor zo iemand als hem rekenen ze wel korting.quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 18:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik geloof toch echt dat het 12 in kwadraat istoch
50 euro voor 20 minuten heb ik altijd geleerd, maar niet uit de eerste hand. Ik ben wat te verlegen voor de hoerenquote:
Friendjeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 10 maart 2013 18:37 schreef xFriendx het volgende:
Oh ja en Engel, over haar wassen, 30 flesjes etc....dat liever dan nu al kort en pittig en rood gaan.
Open er een topic overquote:Op zondag 10 maart 2013 18:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
50 euro voor 20 minuten heb ik altijd geleerd, maar niet uit de eerste hand. Ik ben wat te verlegen voor de hoeren
Hoeveel is de eerste 5 minuten dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
50 euro voor 20 minuten heb ik altijd geleerd, maar niet uit de eerste hand. Ik ben wat te verlegen voor de hoeren
Dat is een bijzonder goede locatie voor een meet. Zee, restaurants en coktailbars op een steenworp afstand.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is dat een mooie locatie voor een meet?
Wat ben je toch aandoenlijkquote:Op zondag 10 maart 2013 18:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hehehehequote:Op zondag 10 maart 2013 18:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar toch bedankt voor de mededeling!
Ow. Ok. Waar zullen we het dan over hebben?quote:
Klinkt goedquote:Op zondag 10 maart 2013 18:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is een bijzonder goede locatie voor een meet. Zee, restaurants en coktailbars op een steenworp afstand.
30 flesjes bier? Dat klinkt mysterieus.... maar prima. Hoewel ik niet mee doe tot aan 30 flesjes, dan lig ik allang al onderuit.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Friendjeeeeeeeeeeeeeeeeemag ik bij jou 30 flesjes bier drinken ...
Why the hell zou ik mijn haar afknippen en rood verven als het kort is?
Dat heeft hij me niet verteld. Tevens kreeg ik geen hoerenvoorbeeld qua uiterlijk of specificaties of onderhoudshistorie.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel is de eerste 5 minuten dan?
Anything but Benzinquote:Op zondag 10 maart 2013 18:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ow. Ok. Waar zullen we het dan over hebben?
Was het aftrekbaar?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat heeft hij me niet verteld. Tevens kreeg ik geen hoerenvoorbeeld qua uiterlijk of specificaties of onderhoudshistorie.
Kortom, best karige info, maar je moet het er mee doen.
hehehequote:Op zondag 10 maart 2013 18:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
30 flesjes bier? Dat klinkt mysterieus.... maar prima. Hoewel ik niet mee doe tot aan 30 flesjes, dan lig ik allang al onderuit.
Het gaat niet zo zeer op tijd maar per handeling denk ikquote:Op zondag 10 maart 2013 18:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat heeft hij me niet verteld. Tevens kreeg ik geen hoerenvoorbeeld qua uiterlijk of specificaties of onderhoudshistorie.
Kortom, best karige info, maar je moet het er mee doen.
Goed. Jouw bedpartners dan?quote:
In de pauze loop ik er nog wel eens langs (niet naar binnen, maar zit simpelweg in de buurt) en de 'kwaliteit' verschilt wel nogal, van vieze slonzige Indische 40 plussers tot 20 jarige prima ogende Oostblok grietjes. Maar of die dan ook in prijs verschillen geen idee.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm hmm, sommigen zijn patent. Een mooie russische wilde me daar binnen duwen omdat ze benieuwd was naar de prijzen maar dat durfde ik niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In de pauze loop ik er nog wel eens langs (niet naar binnen, maar zit simpelweg in de buurt) en de 'kwaliteit' verschilt wel nogal, van vieze slonzige Indische 40 plussers tot 20 jarige prima ogende Oostblok grietjes. Maar of die dan ook in prijs verschillen geen idee.
Geen goed idee. Dat is ongeveer net zo interessant als watten zien verrotten.quote:
Jaquote:Op zondag 10 maart 2013 18:05 schreef El_Thijs het volgende:
-Engel-, hier kunnen we beter -Duivel- hebben nu.
Na april danquote:Op zondag 10 maart 2013 18:06 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb een extra slaapkamer, dus je bent altijd welkom
zag t...quote:Op zondag 10 maart 2013 18:13 schreef Faxie het volgende:
Had ik al eens gezegd dat Benzin heel selectief quote? Zodra het iets te confronterend is reageert hij niet. Da's makkelijk, want dan hoeft hij zichzelf niet te verantwoorden en kan hij lekker in z'n comfort zone blijven
gewoon doen !!!quote:
Dat denk ik niet. Stel dat een bepaalde handeling bij jou 1 uur duurt en bij iemand anders 10 minuten. Dan zou je er zwaar op achteruit gaan als hoer. Gewoon per minuut (of beter: per kwartier afgeroomd naar boven ofzo). Plus "voorrijkosten" uiteraard.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het gaat niet zo zeer op tijd maar per handeling denk ik
Hebben jouw bedpartners ook zo lang nodig?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen goed idee. Dat is ongeveer net zo interessant als watten zien verrotten.
Watten zijn nog lekker zacht anders.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen goed idee. Dat is ongeveer net zo interessant als watten zien verrotten.
Misschien combineren ze het dan.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Stel dat een bepaalde handeling bij jou 1 uur duurt en bij iemand anders 10 minuten. Dan zou je er zwaar op achteruit gaan als hoer. Gewoon per minuut (of beter: per kwartier afgeroomd naar boven ofzo). Plus "voorrijkosten" uiteraard.
Ik zou een goede pooier zijn.
Misschien maken ze gebruik van een soort taximeter?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Stel dat een bepaalde handeling bij jou 1 uur duurt en bij iemand anders 10 minuten. Dan zou je er zwaar op achteruit gaan als hoer. Gewoon per minuut (of beter: per kwartier afgeroomd naar boven ofzo). Plus "voorrijkosten" uiteraard.
Bulgaren jatten alles jatog.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien maken ze gebruik van een soort taximeter?
quote:Op zondag 10 maart 2013 18:46 schreef AldoTheApache het volgende:
Buurvrouw wat een mooie koolmezen, maar wat doet mijn haan op uw ezel
vertaal eens met google naar het Engels!
Volgens mij is het ook per handeling. Als jij voor wat oraal werk 50 euro dokt dan is het je eigen 'schuld' als jij met 3 minuten haar het spreken onmogelijk maakt. Aan de andere kant zal ze er heus wel een termijn aan stellen. Kan me ook weer niet voorstellen dat voor wat oraal werk ze het prima vind om 50 euro te ontvangen voor een uur lang slobberwerk.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een ondoorzichtige wiskundige berekening maken maakt je wel heel zeker over de facturering terwijl de klanten het vast niet gaan navragen.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien combineren ze het dan.
Ik heb geen idee
Jep, 3-1 gewonnenquote:Op zondag 10 maart 2013 18:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weekend man.... altijd tof!!!![]()
En lekker gesport?
is wel mooi als sig.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:46 schreef AldoTheApache het volgende:
Yeah, me too.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Watten zijn nog lekker zacht anders.
Dat weet ik niet.quote:
Klopt, maar ik heb nu al yvonne die tegen mij zegt: Hvjbjtwjnmkquote:
quote:
aaaaa... eigenlijk wil je lekker onder een dekentje op de bank tegen iemand aan kruipenquote:en nu weer in de studieboeken, halfMaar ik ben te moe
![]()
eigenlijk wil ik gewoon slapen tot 12 uur morgenmiddagquote:Op zondag 10 maart 2013 18:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
aaaaa... eigenlijk wil je lekker onder een dekentje op de bank tegen iemand aan kruipen
nee leren hophop![]()
Vanzelfsprekend.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
aaaaa... eigenlijk wil je lekker onder een dekentje op de bank tegen iemand aan kruipen
Ik ook, maar jaquote:Op zondag 10 maart 2013 18:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik gewoon slapen tot 12 uur morgenmiddag![]()
![]()
* AldoTheApache sloft naar de keuken en zet een kan koffie![]()
Slapen is tijdverspillingquote:Op zondag 10 maart 2013 18:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
![]()
het is yvonne maar.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb nu al yvonne die tegen mij zegt: Hvjbjtwjnmk
tja, daar kan niets tegenop toch?
quote:
Ja klopt, ik zal vanavond nog wel weer tot 2 uur moeten leren en dan staat de wekker weer om 7 uurquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 18:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
![]()
Nog steeds jaloers. Zit hier maar te wachten op rokjesdag.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:57 schreef Barbusse het volgende:
Morgen wel lekker vrij, dat scheelt. Tijd voor een terrasje
Wanneer is dat?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nog steeds jaloers. Zit hier maar te wachten op rokjesdag.
Die is hier al geweest. Dat was een goede dagquote:Op zondag 10 maart 2013 18:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nog steeds jaloers. Zit hier maar te wachten op rokjesdag.
Jij woont zeker niet in Nederlandquote:Op zondag 10 maart 2013 18:57 schreef Barbusse het volgende:
Morgen wel lekker vrij, dat scheelt. Tijd voor een terrasje
Nope. En das maar goed ook, want ik zag dat het weer sneeuwde. Ik haat sneeuw. #moppersmurf.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij woont zeker niet in Nederland
Mag ik vragen waar je woont?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope. En das maar goed ook, want ik zag dat het weer sneeuwde. Ik haat sneeuw. #moppersmurf.
omdat beatlesquote:Op zondag 10 maart 2013 18:58 schreef AldoTheApache het volgende:
Waarom krijg ik hier weer vrolijke energie van?
#moppersmurfquote:Op zondag 10 maart 2013 19:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope. En das maar goed ook, want ik zag dat het weer sneeuwde. Ik haat sneeuw. #moppersmurf.
Hans Teeuwenquote:Op zondag 10 maart 2013 19:09 schreef AldoTheApache het volgende:
Dit stukje is zo briljant
Mijn broer is zo kut, die stuurt allemaal toffe filmpjes als ik in de tentamenperiode zit![]()
quote:
quote:
doet ie ook expresquote:Op zondag 10 maart 2013 19:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hans Teeuwen
Toffe broer heb jehahaha doet ie expres he
Mja, bezig met de beslommeringen van het leven. Nogal drukke tijd, dus had Fok een beetje links liggen. Zat er nog wel eens maar te weinig om al die razendsnelle SC's bij te gaan zitten houden.quote:
Levenquote:Op zondag 10 maart 2013 19:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mja, bezig met de beslommeringen van het leven. Nogal drukke tijd, dus had Fok een beetje links liggen. Zat er nog wel eens maar te weinig om al die razendsnelle SC's bij te gaan zitten houden.
En nu maar weer eens even koekeloeren.
Tuurlijk. Ik woon in Maltaquote:
Jouw muzieksmaak, ik mag hem.quote:
Niks d'rvan!quote:Op zondag 10 maart 2013 19:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Damn, ik zou wel met je willen ruilen hoor
Maar hoe ben je daar verzijld geraakt? voor je werk ofzo?quote:
Ik had genoeg van Nederland, ging op zoek naar een baan in het buitenland en vond er eentje hierquote:Op zondag 10 maart 2013 19:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar hoe ben je daar verzijld geraakt? voor je werk ofzo?
Vet man!quote:Op zondag 10 maart 2013 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had genoeg van Nederland, ging op zoek naar een baan in het buitenland en vond er eentje hier
Join the partyquote:Op zondag 10 maart 2013 19:52 schreef Barbusse het volgende:
Ze zijn hier trouwens zwaar door het lint aan het gaan momenteel
Jien nitkellem ftit zghira bil maltiquote:Op zondag 10 maart 2013 19:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vet man!
Zoiets zou ik ook heel graag willen na mijn studie![]()
Spreek je al wat maltesers?
Ben aan het werkquote:
Als enige zekerquote:Op zondag 10 maart 2013 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jien nitkellem ftit zghira bil malti
[..]
Ben aan het werk
Nou....neequote:
Tijdsverschil en is het daar nu ineens 5 uur smiddags ofzo?quote:
Nee, maar het gaat hier 24 uur per dag door.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tijdsverschil en is het daar nu ineens 5 uur smiddags ofzo?
Wat is het?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:23 schreef Murdera het volgende:
Goed, 1 schijf van 15 kilo is gebroken in de verpakking, en er is geen handleiding over hoe hij in elkaar moet.
Ohnoes, nu ga je één superbrede arm hebben en één kippenvleugeltjequote:Op zondag 10 maart 2013 20:23 schreef Murdera het volgende:
Goed, 1 schijf van 15 kilo is gebroken in de verpakking, en er is geen handleiding over hoe hij in elkaar moet.
zo, ga je voor de spierbundellook?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
een gewichtenset met deadliftbench enzo
Heldquote:Op zondag 10 maart 2013 20:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
een gewichtenset met deadliftbench enzo
Hihihi half popeye half kipquote:Op zondag 10 maart 2013 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ohnoes, nu ga je één superbrede arm hebben en één kippenvleugeltje
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of het is een mooie kans om zijn niet-rukarm in proportie te brengen met zijn rukarm.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:28 schreef Barbusse het volgende:
Oeh, ben je in zo'n bui.quote:
ojaquote:Op zondag 10 maart 2013 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of het is een mooie kans om zijn niet-rukarm in proportie te brengen met zijn rukarm.
Een vodka martini en een mooie vrouw die mij deze komt brengen en gezellig even meedrinktquote:
t is dat je zo frieking ver weg woont... want ik heb nog snoep zatquote:Op zondag 10 maart 2013 20:51 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb te veel zin in m&m's, colaflesjes, gummibären, en ander snoepgoed of koek![]()
hele voorraadkast uitgeplozen, alles op![]()
en pas dinsdag naar de supermarkt![]()
![]()
Ik heb net de laatste M&M's opgegeten hier. Alle snoep is nu weer op, voorlopig maar weer ff niks in huis halen. Ik kan toch geen maat houden.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:51 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb te veel zin in m&m's, colaflesjes, gummibären, en ander snoepgoed of koek![]()
hele voorraadkast uitgeplozen, alles op![]()
en pas dinsdag naar de supermarkt![]()
![]()
Ik weet niet of dat ooit nog gaan lukkenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of het is een mooie kans om zijn niet-rukarm in proportie te brengen met zijn rukarm.
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
t is dat je zo frieking ver weg woont... want ik heb nog snoep zat
Ik vreet altijd zo'n zakje in 1 keer weg naast de pcquote:Op zondag 10 maart 2013 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb net de laatste M&M's opgegeten hier. Alle snoep is nu weer op, voorlopig maar weer ff niks in huis halen. Ik kan toch geen maat houden.
Peu heeft de drank ... en je mooie vrouw is aan t werk????quote:Op zondag 10 maart 2013 20:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een vodka martini en een mooie vrouw die mij deze komt brengen en gezellig even meedrinkt
ja... herkenbaar behalve van de M&M's dan die blijven meestal lang liggenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb net de laatste M&M's opgegeten hier. Alle snoep is nu weer op, voorlopig maar weer ff niks in huis halen. Ik kan toch geen maat houden.
Flink trainen, minder rukken... Wie weet.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:53 schreef Barbusse het volgende:
Ik weet niet of dat ooit nog gaan lukken
Ik dacht meer in termen vanquote:Op zondag 10 maart 2013 20:53 schreef -Engel- het volgende:
Hahaha
Uhuhaltijd in voor een goede film, knuffels enzo
gewoon een tijdje met de andere arm rukken, dan lijkt het alsof iemand anders het doetquote:Op zondag 10 maart 2013 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Flink trainen, minder rukken... Wie weet.
Zelfs zo'n 450 gram zak?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:53 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik vreet altijd zo'n zakje in 1 keer weg naast de pc![]()
Stuiter ik de hele dag door het huis, maar wel lekker altijd
Duif... zo'n getraindequote:Op zondag 10 maart 2013 20:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alles vastbinden aan een uil, en die dan naar mij toe laten vliegen
note to self: Vaker en eerder miepenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Duif... zo'n getrainde
als je nou zaterdag gemiept had dan was ik misschien nog wel zo gek geweest om mijn snoepvoorraad bij jou te droppen
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:54 schreef Barbusse het volgende:
Een goede film? Noemen we het zo tegenwoordig ja?
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zo, ga je voor de spierbundellook?
Je had gewoon een setje dumbbels moeten bestellen![]()
Heb ik de postbode heel de flat mee door laten zeulen![]()
doonnnggg, Ja ik heb hier een heel zwaar pakket in de auto staan. Ok mooi, kunt u hem ff hier binnen neerzetten
hij zal wel gedacht hebben
vaak is er toch maar 1 hard beeld bij betrokken?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zoveel beeldjes per seconde ... ja dat is film ja
haha baas boven baasquote:Op zondag 10 maart 2013 20:58 schreef Murdera het volgende:
[..]dit waren 6 pakketten met totaal gewicht van 150 kilo, die gast was helemaal naar de klote bij het laatste pakket.
tegen de juiste mensen jaquote:Op zondag 10 maart 2013 20:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
note to self: Vaker en eerder miepen
Niet meer Martijn is verboden. Sorryquote:
Nee, die is vrij. Maar ik nietquote:Op zondag 10 maart 2013 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Peu heeft de drank ... en je mooie vrouw is aan t werk????
hehe... wat zei je >>> ga ook trainen!!quote:Op zondag 10 maart 2013 20:58 schreef Murdera het volgende:
[..]dit waren 6 pakketten met totaal gewicht van 150 kilo, die gast was helemaal naar de klote bij het laatste pakket.
Whud?quote:
ja n still is best fijn jaquote:Op zondag 10 maart 2013 20:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vaak is er toch maar 1 hard beeld bij betrokken?
onoeeees... maar als je thuis komt.... dan ligt ze toch klaar he.... en dan de vodkamartini oelalalalaquote:
Bikkel.quote:
Ik wacht rustig af...quote:Op zondag 10 maart 2013 20:58 schreef -Engel- het volgende:
dan moet ik eerst stout dan wel ondeugend zijn
oke point taken
quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
gemeente ...... weetikt.... heb je toch niet voor je blaadje nodig
Ik dacht dat je alleen mij zo afpoeierde. Nou voel ik mij niet geliefd meer.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:05 schreef Evie het volgende:
Weet niet of ik je serieus zou willen nemen.. ken je niet he?!
Hm alleen als ik serieus bloemetjes krijgquote:Op zondag 10 maart 2013 21:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als hij leuk blijft zijn en doet .... ja why not?
Voldoet niet aan ouder dan mijn leeftijd gedeeld door 2 + 7quote:
Ligt eraan hoe laat je in utrecht bent.. wou eigenlijk naar een lezing 's avonds in amsterdam en overdag is mn broertje jarigquote:Op zondag 10 maart 2013 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen mij zo afpoeierde. Nou voel ik mij niet geliefd meer.
Dinsdag ben ik weer es in Utrecht. Gaan wij dan ein-de-lijk es meeten?
ik ben er nie dinsdagquote:Op zondag 10 maart 2013 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen mij zo afpoeierde. Nou voel ik mij niet geliefd meer.
Dinsdag ben ik weer es in Utrecht. Gaan wij dan ein-de-lijk es meeten?
Na werktijd, heb een eetdate met een vriendin.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:10 schreef Evie het volgende:
Ligt eraan hoe laat je in utrecht bent.. wou eigenlijk naar een lezing 's avonds in amsterdam en overdag is mn broertje jarig
En Evie ook niet... Alle mooie vrouwen weg uit Utrecht.quote:
En foei!quote:
Dat is wel het plan van aanpak ja.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
onoeeees... maar als je thuis komt.... dan ligt ze toch klaar he.... en dan de vodkamartini oelalalala
Oeh met wie heb jij een date dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En Evie ook niet... Alle mooie vrouwen weg uit Utrecht.
Gelukkig is mijn eetdate ook een lekker ding.
Een blonde deerne uit Arnhem.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En Evie ook niet... Alle mooie vrouwen weg uit Utrecht.
Gelukkig is mijn eetdate ook een lekker ding.
Oe spankingquote:
Maar je weet het niet, voor hetzelfde geld ligt ze al te slapen als ik thuiskomquote:
Als je het lekker vindt, verzin ik wat anders. Zo is het geen straf meer.quote:
hmmm.... slaapt ze vast?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar je weet het niet, voor hetzelfde geld ligt ze al te slapen als ik thuiskom/
Hehehe i knowquote:Op zondag 10 maart 2013 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het lekker vindt, verzin ik wat anders. Zo is het geen straf meer.
nee... ik vond t n raar berichtquote:Op zondag 10 maart 2013 21:17 schreef Izzit het volgende:
[..]
Haha, 'de dame' nog niet gezien. En die komt ook niet.
Genoeg andere alternatieven gelukkig.quote:
Gaat het nu in enen over jouw 180 kilo?quote:
Als je lief genoeg bent, zal ik je af en toe ook een beetje slaan om jou te plezieren.quote:
wel lief doen dan weer niet ..... moeilijke man.....quote:Op zondag 10 maart 2013 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je lief genoeg bent, zal ik je af en toe ook een beetje slaan om jou te plezieren.
quote:
Nee dat maak jij er van!quote:Op zondag 10 maart 2013 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat het nu in enen over jouw 180 kilo?
Oehhh I want in on the story!quote:Op zondag 10 maart 2013 21:20 schreef Izzit het volgende:
[..]
Yep, zo raar dat het bijna interessant was om uit te pluizen wie dat was.
Niet teveel nadenken, gewoon precies doen wat ik je zeg.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:22 schreef -Engel- het volgende:
wel lief doen dan weer niet ..... moeilijke man.....
Depends. Er is maar 1 manier om daar achter te komen natuurlijk!quote:
Nee... straks zit ik in mijn blote kont op de pier in Scheveningenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet teveel nadenken, gewoon precies doen wat ik je zeg.
dat is wreeeeeeedquote:Op zondag 10 maart 2013 21:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Depends. Er is maar 1 manier om daar achter te komen natuurlijk!
[ afbeelding ]
Jij in je blote kontquote:Op zondag 10 maart 2013 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... straks zit ik in mijn blote kont op de pier in Scheveningen
Niet prettig met dit weerquote:Op zondag 10 maart 2013 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neuh, daar heb ik persoonlijk weer geen plezier van namelijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:27 schreef -Engel- het volgende:
a okequote:Op zondag 10 maart 2013 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, daar heb ik persoonlijk weer geen plezier van namelijk.
Dus...quote:
Jij houdt wel van koud...quote:Op zondag 10 maart 2013 21:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
brrr frisjes .... ja dat in ieder geval
Nee? Je houdt het netjes vanavond?quote:
hihi... zo netjes als n damequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:37 schreef -Engel- het volgende:
hihi... zo netjes als n dameTe cryptisch voor mij. Ik ben meer van de duidelijke signalen. Dat je je gewillig voor mij op de grond werpt ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Fair enoughquote:Op zondag 10 maart 2013 21:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja.... ik wens alleen geen ijspegel te worden
kontje omhoog jaja.... doe dat maar met je missquote:Op zondag 10 maart 2013 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te cryptisch voor mij. Ik ben meer van de duidelijke signalen. Dat je je gewillig voor mij op de grond werpt ofzo.
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te cryptisch voor mij. Ik ben meer van de duidelijke signalen. Dat je je gewillig voor mij op de grond werpt ofzo.
Herkenbaar?quote:
I miss the huntquote:
* bro hugquote:
Wat weet jij daar nou van joh?quote:
Daar mis je een chromosoom voor. Dus nee.quote:
Bij sommige mensen hier twijfel ik wel eens...quote:
Touchéquote:Op zondag 10 maart 2013 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij sommige mensen hier twijfel ik wel eens...
Dit is toch pijnlijk?quote:
Ik ook niet gelukkig voor zover ik weetquote:Op zondag 10 maart 2013 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik faal in het leven.
Ik heb nog niemand zwanger gemaakt
Ja, ik verveel me hoorquote:
quote:
Ik moest lachenquote:
Gelukkig.quote:
Met pauze. Zo weer terug.quote:
Het brand als je op de wc zit?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:57 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet zo ook weer weg, een vriend van me heeft vanavond zijn beroemde chili gemaakt, super lekker door de mond. Alleen zijn mn maag en darmen het er nooit mee eens
Dafuq did I just watched?quote:
Geen idee, maar ik blijf wel op 4 stappen afstand.quote:
Weet je zeker dat dat voldoende is?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik blijf wel op 4 stappen afstand.
wtf!quote:
Waarom was dit nodig?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat voldoende is?
[ afbeelding ]
それは必要ではないですか?quote:
Ik zie dat je de foto van de laatste keer hebt gevonden.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat voldoende is?
[ afbeelding ]
Kusje op je neusquote:
日本語の使用を過小評価しないでくださいquote:
Ik had het wel eens eerder gezien, maar naar zo'n irritante stem kan ik niet lang luisteren, zelfs niet als ze zulke jopen heeft.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het verbaast me dat niemand nehalve jij en ik het kent.
I jsibuha diffiċli biżżejjed għalkemm ...quote:
למה? שלא תדבר את כל השפות בעולם?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |