quote:
Ik heb bier in huis...afblijven, maar het is ook weer zo lekker.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom ben ik er nu.
Kom maar op met alle problemen.
Ik weet niet of daar heen gaan en mezelf de hele tijd rot en ongemakkelijk voelen echt goed is voor mijn zelfvertrouwen en trots in mezelf.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Buiten je comfortzone !!!! zelfvertrouwen kweken.... Kijk eens wat ik gedaan heb.... ik ben helemaal alleen hier heen gegaan en ik heb dit en dat gedaan blablabls....
ik zit al de hele middag aan het bier, niks aan de hand.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb bier in huis...afblijven, maar het is ook weer zo lekker.
Zie je, je valt telkens terug in de negativiteit. Hou daar eens mee op.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet of daar heen gaan en mezelf de hele tijd rot en ongemakkelijk voelen echt goed is voor mijn zelfvertrouwen en trots in mezelf.
In dat geval zijn bij deze al mijn problemen opgelost.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik zit al de hele middag aan het bier, niks aan de hand.
Jij voelt je overal rot en ongemakkelijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet of daar heen gaan en mezelf de hele tijd rot en ongemakkelijk voelen echt goed is voor mijn zelfvertrouwen en trots in mezelf.
Hoeveel vingers steek ik op?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik zit al de hele middag aan het bier, niks aan de hand.
16! Nee, 23! Mag ik een klinker kopen?quote:
Voor deze keer reken ik hem goed.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
16! Nee, 23! Mag ik een klinker kopen?
Maltaman! Wat heb je voor villa met zeezicht gekocht?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij voelt je overal rot en ongemakkelijk.
Dat is waar, bijna overal ja.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij voelt je overal rot en ongemakkelijk.
quote:Op zondag 10 maart 2013 17:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zet die negativiteit eens om in positiviteit.
Tering, jij zou een ui nog kunnen laten huilen.
Gast, ik durf te wedden dat als je even 50 euro neertelt voor een prostituee-bezoek je je meteen een heel stuk beter en ontladener voelt.quote:
Zo veel heb ik ook weer niet op.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:37 schreef Izzit het volgende:
[..]
Je bent in de war met je lege flesjes..
Gehuurd. Appartement vlakbij Spinola Bay. In april verhuizenquote:Op zondag 10 maart 2013 18:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maltaman! Wat heb je voor villa met zeezicht gekocht?
Heb ik toch nog enig effect eruit weten te trekken uit die post!quote:Op zondag 10 maart 2013 18:38 schreef dawg het volgende:
[..]![]()
hahaha ik moest echt hard lachen toen ik dit las.
Maar toch bedankt voor de mededeling!quote:Op zondag 10 maart 2013 18:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
WT
Ik had jou laatst nodig.... maar nu weet ik niet meer wat ik wilde weten
Niks mis meequote:
ik geloof toch echt dat het 12 in kwadraat isquote:Op zondag 10 maart 2013 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
16! Nee, 23! Mag ik een klinker kopen?
Is dat zo goedkoop, ja?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gast, ik durf te wedden dat als je even 50 euro neertelt voor een prostituee-bezoek je je meteen een heel stuk beter en ontladener voelt.
Is dat een mooie locatie voor een meet?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gehuurd. Appartement vlakbij Spinola Bay. In april verhuizen
Ik heb de liefde harder nodig dan seks denk ik. Ik zou me na een knuffel al een stuk beter voelen denk ik, maar om daar nou 50 euro voor neer te leggen.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gast, ik durf te wedden dat als je even 50 euro neertelt voor een prostituee-bezoek je je meteen een heel stuk beter en ontladener voelt.
Voor zo iemand als hem rekenen ze wel korting.quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 18:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik geloof toch echt dat het 12 in kwadraat istoch
50 euro voor 20 minuten heb ik altijd geleerd, maar niet uit de eerste hand. Ik ben wat te verlegen voor de hoerenquote:
Friendjeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 10 maart 2013 18:37 schreef xFriendx het volgende:
Oh ja en Engel, over haar wassen, 30 flesjes etc....dat liever dan nu al kort en pittig en rood gaan.
Open er een topic overquote:Op zondag 10 maart 2013 18:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
50 euro voor 20 minuten heb ik altijd geleerd, maar niet uit de eerste hand. Ik ben wat te verlegen voor de hoeren
Hoeveel is de eerste 5 minuten dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
50 euro voor 20 minuten heb ik altijd geleerd, maar niet uit de eerste hand. Ik ben wat te verlegen voor de hoeren
Dat is een bijzonder goede locatie voor een meet. Zee, restaurants en coktailbars op een steenworp afstand.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is dat een mooie locatie voor een meet?
Wat ben je toch aandoenlijkquote:Op zondag 10 maart 2013 18:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hehehehequote:Op zondag 10 maart 2013 18:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar toch bedankt voor de mededeling!
Ow. Ok. Waar zullen we het dan over hebben?quote:
Klinkt goedquote:Op zondag 10 maart 2013 18:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is een bijzonder goede locatie voor een meet. Zee, restaurants en coktailbars op een steenworp afstand.
30 flesjes bier? Dat klinkt mysterieus.... maar prima. Hoewel ik niet mee doe tot aan 30 flesjes, dan lig ik allang al onderuit.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Friendjeeeeeeeeeeeeeeeeemag ik bij jou 30 flesjes bier drinken ...
Why the hell zou ik mijn haar afknippen en rood verven als het kort is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |