nee, alleen gaat er elke maandag om 20:00 +1 bij het emailadresquote:Op zondag 10 maart 2013 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gedaan, nu doet hij het. Maar moet ik die gekke gebruikersnaam enzo onthouden?
geloof dat hij het nu doet. moet ik nog instellingen veranderen ofzo?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee, alleen gaat er elke maandag om 20:00 +1 bij het emailadres
Neem een Red Bullquote:Op zondag 10 maart 2013 17:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik loop rondjes omdat ik niet stil kan zitten door de cafeine overdosis
nee alleen couchpotato of sickbeard nogquote:Op zondag 10 maart 2013 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
geloof dat hij het nu doet. moet ik nog instellingen veranderen ofzo?
Okayquote:Op zondag 10 maart 2013 17:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee dat is slecht voor m'n tanden, ik drink bijna geen frisdrank meer
quote:
I'm not a bitchquote:
Hoe link je hem daarmee dan? Want ik zie nu dit:quote:Op zondag 10 maart 2013 17:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee alleen couchpotato of sickbeard nog
had je couchpotato voor films ( https://couchpota.to/ ) of sickbeard voor series ( http://sickbeard.com/ ) wel al geinstalleerd dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe link je hem daarmee dan? Want ik zie nu dit:
http://localhost:8080/sabnzbd/
Wacht, ik heb al een handleiding gevonden. Ik ga eerst al die instellingen wel even af. Heb al wel Couchpotatoquote:Op zondag 10 maart 2013 17:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
had je couchpotato voor films ( https://couchpota.to/ ) of sickbeard voor series ( http://sickbeard.com/ ) wel al geinstalleerd dan?
oke, hoop niet dat ik je wat heb aangeraden wat te moeilijk isquote:Op zondag 10 maart 2013 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wacht, ik heb al een handleiding gevonden. Ik ga eerst al die instellingen wel even af. Heb al wel Couchpotato
Als het eenmaal allemaal ingesteld is valt het wel mee denk ikquote:Op zondag 10 maart 2013 17:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oke, hoop niet dat ik je wat heb aangeraden wat te moeilijk is
Moet ik NZB toevoegen?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oke, hoop niet dat ik je wat heb aangeraden wat te moeilijk is
Bij couchpotato? SabNZBd als downloader en als zoekproviders om te beginnen maar al die 'free' dingen zonder account.quote:
Ik bedoel, bij SABnzbd staat `NZB toevoegen''.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Bij couchpotato? SabNZBd als downloader en als zoekproviders om te beginnen maar al die 'free' dingen zonder account.
Oh dat is als je iets zelf wil downloaden, zonder dat couch dat doet.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel, bij SABnzbd staat `NZB toevoegen''.
Dus als ik Couchpotatoe gebruik hoeft dat niet dus?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oh dat is als je iets zelf wil downloaden, zonder dat couch dat doet.
Dat kan bijv. met www.nzbserver.com, al die nzb's die daar op staan
Dan voegt couch je downloads zelf aan sabnzbd toe, en sabnzbd downloadt ze dan en pakt ze uit.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus als ik Couchpotatoe gebruik hoeft dat niet dus?
Ik zie trouwens ook dat ik uTorrent gewoon kon gebruiken samen met Couchpotatoe. Dat had ik allang op mijn computer staanquote:Op zondag 10 maart 2013 18:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dan voegt couch je downloads zelf aan sabnzbd toe, en sabnzbd downloadt ze dan en pakt ze uit.
Daarna kan couch ze verplaatsen naar je films-map, hernoemen naar 'film (jaartal)' bijvoorbeeld en ondertitels downloaden als dat is ingesteld.
Dus nee, je voegt alleen zelf een NZB toe in Sabnzbd, als je bijv. Rollercoaster Tycoon wil en 'm ziet op een nzb-site (bijv. nzbserver.com)
Oh dan kan je dat ook gebruiken. Voordeel van SABnzbd met die instellingen is wel dat het altijd op max. snelheid gaat, maar ik weet niet of je wel snel internet hebt.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie trouwens ook dat ik uTorrent gewoon kon gebruiken samen met Couchpotatoe. Dat had ik allang op mijn computer staan
Oh naja gebruik dat wel danquote:Op zondag 10 maart 2013 18:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oh dan kan je dat ook gebruiken. Voordeel van SABnzbd met die instellingen is wel dat het altijd op max. snelheid gaat, maar ik weet niet of je wel snel internet hebt.
CP kan ook gewoon van thepiratebay zoeken
Nee maar je kan 'm eventueel ook torrents laten zoeken hoor, dan gebruikt ie torrents wanneer ie iets niet als nzb kan vinden.quote:
Ik vergeef je deels.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Nee maar je kan 'm eventueel ook torrents laten zoeken hoor, dan gebruikt ie torrents wanneer ie iets niet als nzb kan vinden.
Ik ben alleen te lui om zelf gedownloade torrents uit te pakken. Idioten die films in allemaal rar bestanden inpakken
Sorry voor al deze downloadpraat trouwens![]()
Ik begrijp er ook geen kut vanquote:Op zondag 10 maart 2013 18:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Nee maar je kan 'm eventueel ook torrents laten zoeken hoor, dan gebruikt ie torrents wanneer ie iets niet als nzb kan vinden.
Ik ben alleen te lui om zelf gedownloade torrents uit te pakken. Idioten die films in allemaal rar bestanden inpakken
Sorry voor al deze downloadpraat trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |