PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:
Spitsquote:
Ibarbo CDMquote:
Wel betere shootingquote:Op zondag 10 maart 2013 16:53 schreef Tim86 het volgende:
Topics jatten
[..]
Spits
[..]
Ibarbo CDM![]()
Al vraag ik me af of ik iets aan de IF heb omdat ik hem daar gebruik..voor een hattrick zullen zijn defending stats wel niet veel beter zijn gemaakt
En dan ook nog voor zo'n TTquote:Op zondag 10 maart 2013 16:53 schreef Tim86 het volgende:
Topics jatten
[..]
Spits
[..]
Ibarbo CDM![]()
Al vraag ik me af of ik iets aan de IF heb omdat ik hem daar gebruik..voor een hattrick zullen zijn defending stats wel niet veel beter zijn gemaakt
Ik haal hem sowieso wel, komt bij mij genoeg voor het doelquote:
Kan niet missen.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:57 schreef Tim86 het volgende:
Misser van het jaar in de Eredivisie lijk me
Dat dacht ik ook toen hij langs de keeper ging.quote:
miep miepquote:
Ik bedoel, kan niet missen dat het de misser van het jaar wordt.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen hij langs de keeper ging.
Nee ik ben voor ex-Ajacieden. Dus ook voorquote:Op zondag 10 maart 2013 17:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik dacht al wat vind ik je vervelend maar je bent dus voor spurs
En Ibrahimovic en Sneijder en Pienaar en van der Vaart en Huntelaar en Emanuelson en Anita en Stekelenburg en Chivu en Maxwell.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:01 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nee ik ben voor ex-Ajacieden. Dus ook voorVermaelen
en
Suarez
Eet er ook nog iets anders bij knulquote:
Messiquote:Op zondag 10 maart 2013 17:02 schreef quer het volgende:
Heeft een speler ooit meer dan 3 if's gehad deze fifa?
not yetquote:Op zondag 10 maart 2013 17:02 schreef quer het volgende:
Atubaquote:Op zondag 10 maart 2013 17:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En Ibrahimovic en Sneijder en Pienaar en van der Vaart en Huntelaar en Emanuelson en Anita en Stekelenburg en Chivu en Maxwell.
Vorig jaar Nene, Messi en Ronaldo. Die hadden er 4 of 5 ofzo.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:02 schreef quer het volgende:
Kagawaquote:Op zondag 10 maart 2013 17:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vorig jaar Nene, Messi en Ronaldo. Die hadden er 4 of 5 ofzo.
Preciesquote:Op zondag 10 maart 2013 17:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En Ibrahimovic en Sneijder en Pienaar en van der Vaart en Huntelaar en Emanuelson en Anita en Stekelenburg en Chivu en Maxwell.
ohja da's waar ook. Naja, als iemand er 4 moet hebben dan is hij het wel. Bale gaat dat ook nog wel redden met een zekere TOTYquote:
Waarom post je er dan een plaatje van?quote:
4x al dit seizoenquote:
Inderdaad, kan hij beter over 3 wedstrijden pas doenquote:Op zondag 10 maart 2013 17:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, dus dan staat 'ie op scherp. Dom om dan zo'n overtreding te maken.
Maar dan toch niet alleen macaroni met kaas eroverheen mag ik hopen?quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 17:10 schreef vandermar het volgende:
Wie heeft een leuk zilver team voor 50K max?
Die met Vargas niet gemaakt?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:10 schreef vandermar het volgende:
ik kan niet koken, dus ben bang van welquote:Op zondag 10 maart 2013 17:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar dan toch niet alleen macaroni met kaas eroverheen mag ik hopen?
Jawel, moet alleen nog een team voor erbij.quote:
Kut.quote:
451?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:10 schreef vandermar het volgende:
Werkt wel goed..hij kan de bal echt heerlijk met buitenkantje links onder zijn lichaam vandaan trappen..die zeilen allemaal de kruising inquote:Op zondag 10 maart 2013 17:11 schreef StijnDa het volgende:
Bale heeft gewoon Avoids weaker foot trait terwijl hij 4* wf heeftNiet echt nodig.
Maakt niet uitquote:
Dat is echt het makkelijkste gerecht dat er isquote:
Het werd een hattrick qua assists. Telt dat ook?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Doei Lindje, dat je een hattrick mag scoren.
Je hebt hem op CDM staan voor de pacequote:Op zondag 10 maart 2013 17:13 schreef detennismaster het volgende:
OMG IF Ibarbo. Ik heb hem nu als CDM maar misschien verplaats ik hem wel naar ST.
Jaja wil ik er eigenlijk wel in, net als Fetfatquote:Op zondag 10 maart 2013 17:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ze al eens gepost geloof ik. Die met Beister en Diekmeier is echt
Die man is zo geniaal goed op CDM..alleskunnerquote:Op zondag 10 maart 2013 17:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt hem op CDM staan voor de pace
Want..?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Pas maar op dat Kamikazie niet meeleest.
als ik in de supermarkt ben denk ik ook, wow dat brood kost 16k...quote:Op zondag 10 maart 2013 17:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Coins met geld vergelijken, dat is gewoon not done.
Als het in mijn voordeel isquote:
Ik snap allereerst niet waarom je zoiets op internet wil zetten. Jezelf lekker belachelijk maken.quote:
Het is maar klaagbaakquote:Op zondag 10 maart 2013 17:28 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik snap allereerst niet waarom je zoiets op internet wil zetten. Jezelf lekker belachelijk maken.
Haha, zuivere penalty was datquote:Op zondag 10 maart 2013 17:28 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zie nu die beelden van BMI op Malki trouwens.
Lucky fuckers in Rotterdam.
Ben benieuwd of die dat op ST ook zal zijn, in principe heeft hij ook wel geniale stats voor in de aanval imo.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die man is zo geniaal goed op CDM..alleskunner
In dit geval mocht het, want Confetti verdient zijn geld met coinsquote:Op zondag 10 maart 2013 17:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Coins met geld vergelijken, dat is gewoon not done.
gewoon eredivisie live?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand sopcastj0n voor Chelsea-United?
Is al game over manquote:Op zondag 10 maart 2013 17:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand sopcastj0n voor Chelsea-United?
Iemand op het EA forum had Thiago Silva in een 3.75k pack en ik had vorig jaar Puyolquote:Op zondag 10 maart 2013 17:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
ZeldzaamGold in een silver pack, en nog zo een ook.
Idd goed gezien en snel gereageerdquote:Op zondag 10 maart 2013 17:37 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Dat ookMaar was een geniale kopbal
Nee was gewoon een lastige bal..quote:Op zondag 10 maart 2013 17:43 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Moet -ie toch makkelijk kunnen hebben?
Allemaal in mijn voordeelquote:Op zondag 10 maart 2013 17:46 schreef Tim86 het volgende:
Kijk vandermar eens genieten van Vertonghen en Suarez dan
Nooit verwacht ditquote:Op zondag 10 maart 2013 17:46 schreef Tim86 het volgende:
Kijk vandermar eens genieten van Vertonghen en Suarez dan
Lekker voorbarigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
De gifbeker zal nou ook wel een keer leeg zijnquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 17:57 schreef Tim86 het volgende:
Twente moet iets doen..en dus komt Wisgerhof er zo in
na rust jaquote:
Van der Heijden speelt normaal, maar is geblesseerd. Nu viel Kalas uit, maar alsnog een rare keuze met Yasuda en Mori op de bank. Winnende coach heeft altijd gelijk though.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 18:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja anders zou hij niet bij chelski spelen he
Nu zakt zijn IF als een gek en krijgt hij geen SIF. Ook primaquote:Op zondag 10 maart 2013 18:12 schreef Thorb het volgende:
Beetje dom dat hij vorige week een IF kreeg
SIF moet nu wel terwijl ze dat bijna niet doen.
http://www.sincearsenallastwonatrophy.co.uk/quote:Op zondag 10 maart 2013 18:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
nummer 6 vorig jaar, dit jaar hopelijk 5 maar zal wel 4 worden
Oeh hebben we het ineens over Arsenalquote:Op zondag 10 maart 2013 18:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://www.sincearsenallastwonatrophy.co.uk/
En nu je bek houden
Jij begint over de plekkenquote:Op zondag 10 maart 2013 18:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oeh hebben we het ineens over Arsenal
Tsja zolang Roman niet meer 100 miljoen investeert wordt het weer niets volgend jaar natuurlijk
Voor Wenger is de 4e plek een prijs, voor jou dus de 6e.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij begint over de plekken
En Arsenal is gewoon crap. Chelsea wint tenminste prijzen
Nee CL, FA cup en PLquote:Op zondag 10 maart 2013 18:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Voor Wenger is de 4e plek een prijs, voor jou dus de 6e.
http://www.transfermarkt.(...)_default_alle_a.htmlquote:Op zondag 10 maart 2013 18:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee CL, FA cup en PL
1 jaar geen prijs is niet zo erg als 7 jaar geen
Achterlijk grote kansen, bal van de lijn ook nogquote:
Arsenal is gewoon een sub topper in Engeland. Heeft niet eens zin om ze met Chelsea te vergelijken.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://www.transfermarkt.(...)_default_alle_a.html
2 subtoppers dan lijkt mequote:Op zondag 10 maart 2013 18:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Arsenal is gewoon een sub topper in Engeland. Heeft niet eens zin om ze met Chelsea te vergelijken.
Dat probeer ik hem duidelijk te maken.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Arsenal is gewoon een sub topper in Engeland. Heeft niet eens zin om ze met Chelsea te vergelijken.
Nee. Topclubs winnen of doen mee om prijzen, Arsenal vergeet dat gewoon vaak.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
2 subtoppers dan lijkt me
Scheelt een paar puntjes.
Chelsea goeie subtopper dan die CL en FA cup wint in 1 jaar.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
2 subtoppers dan lijkt me
Scheelt een paar puntjes.
Een echte topclub kan toch wel hoger eindigen dan de zesde plek, lijkt mij. Vooral als je steeds -100 miljoen haalt op je transfers.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Chelsea goeie subtopper dan die CL en FA cup wint in 1 jaar.
Cazorla, Sessegnon, Taarabt, Lallana. Die functioneerden voor mij allemaal goed.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:23 schreef BDIL het volgende:
Welke CAM's uit BPL zijn geschikt voor de CAM posities in 4-2-3-1 ?
Nasri en Silvaquote:Op zondag 10 maart 2013 18:23 schreef BDIL het volgende:
Leuk ex vriendje die dat heeft verspreid?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:24 schreef Djeetje het volgende:
Dus 1 meisje bij ons op school had al 1 naaktfoto die iedereen heeft gezien en nu heeft ze er weer 2
Sessegnon, Oscar, Urby, Nasriquote:Op zondag 10 maart 2013 18:23 schreef BDIL het volgende:
Walker.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:26 schreef jepperdeprep het volgende:
Dramatisch terug gespeeld door Spurs. Wie gaf die bal?
quote:Op zondag 10 maart 2013 18:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Cazorla, Sessegnon, Taarabt, Lallana. Die functioneerden voor mij allemaal goed.
Nasri is ook snel genoeg, niemand met Mata gespeeldquote:
Alleen centraal. Daar vind ik hem wel goed.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Nasri is ook snel genoeg, niemand met Mata gespeeld?
De eerste keer stuurde ze haar naaktfoto naar een jongen waarvan ze dacht dat die wel te vertrouwen wasquote:Op zondag 10 maart 2013 18:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk ex vriendje die dat heeft verspreid?
In Rotterdam is er een meisje van een flat gesprongen voor deze reden. Misselijke grappen vind ik het.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
De eerste keer stuurde ze haar naaktfoto naar een jongen waarvan ze dacht dat die wel te vertrouwen was
Iedereen weet dat hij dat niet is.
En deze 2 weet ik nog niet.
Nee speel alleen met toppers hequote:Op zondag 10 maart 2013 18:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Nasri is ook snel genoeg, niemand met Mata gespeeld?
Nee ik kijk neutraal. Gewoon mooi voetbal wil ik zienquote:Op zondag 10 maart 2013 18:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ben je voor Spurs of heb je er money op staan?
Haha oke.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:30 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nee ik kijk neutraal. Gewoon mooi voetbal wil ik zien
Maar ik zie hier iedereen maar geld winnen met die bets, misschien moet ik dat toch ook maar eens gaan doen
Zij maakt ze gewoon zelf he.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In Rotterdam is er een meisje van een flat gesprongen voor deze reden. Misselijke grappen vind ik het.
Mensen die verliezen hoor je nietquote:Op zondag 10 maart 2013 18:30 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nee ik kijk neutraal. Gewoon mooi voetbal wil ik zien
Maar ik zie hier iedereen maar geld winnen met die bets, misschien moet ik dat toch ook maar eens gaan doen
Dit ja, al hebben de meeste mensen hier nu wel alles vooraf gepostquote:
jaja post ze nou maarquote:Op zondag 10 maart 2013 18:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zij maakt ze gewoon zelf he.
En dit is dus al haar 3e foto dus ze leert er niet eens van.
Gelijkspel krijg ik inleg terugquote:Op zondag 10 maart 2013 18:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
VDM heeft volgens mij winst Spurs en goal Suarez.
Vorig jaar kunnen leren van de meester Didier Drogba.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:36 schreef Tim86 het volgende:
Sturridge is net teamgenoot van Suarez en hij maakt al schwalbes
Truequote:Op zondag 10 maart 2013 18:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vorig jaar kunnen leren van de meester Didier Drogba.
*Barendquote:
Chelsea is uit vormquote:Op zondag 10 maart 2013 18:37 schreef vandermar het volgende:
Ik had Chelsea ook bij draw no bet. Ik had een verkeerde opstelling van Man U gezien en ik was vergeten dat dit niet de enige prijs is die Chelsea nog kan winnen
Hoezo?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alleen mensen die ik vertrouw mogen ze
Sturen mits boven 16 ploxquote:Op zondag 10 maart 2013 18:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alleen mensen die ik vertrouw mogen ze
Misschien is hij hopeloos ?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
je wil hier naaktfoto's van minderjarige meisjes zien?
neuh maar als je steeds over pics lult moet je ze of plaatsen of niks zeggenquote:Op zondag 10 maart 2013 18:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
je wil hier naaktfoto's van minderjarige meisjes zien?
Ik zal het niet doen.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is maar 1.53Gaat Ronaldo scoren denk je? Wel scoren: 1.62 Niet scoren: 2.20
quote:Op zondag 10 maart 2013 18:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nou je wist niet hoe snel je een dm moest sturen
Want???quote:Op zondag 10 maart 2013 18:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zal het niet doen.
Risico is te groot dat Real niet wint.
Ja, met: vertrouw je me? Om vervolgens een pricefix voor te stellenquote:Op zondag 10 maart 2013 18:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nou je wist niet hoe snel je een dm moest sturen
Real in de competitie is verre van een zekerheidje, counteren werkt wel in Europa maar niet in de PD.quote:
Het was wel toevallig na mijn post hequote:Op zondag 10 maart 2013 18:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, met: vertrouw je me? Om vervolgens een pricefix voor te stellen
1.53 voor over 2,5 doelpunten , wat heeft dat met winst Real te makenquote:Op zondag 10 maart 2013 18:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zal het niet doen.
Risico is te groot dat Real niet wint.
Ze winnen net aan bij Depor verliezen bij Granada en hebben nog wel meer punten uit verspeeld.quote:
Ik snap dat nooit. Hoe zijn ze dan vorig jaar kampioen geworden met meer dan 100 goals, als counteren niet werkt in La Liga?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Real in de competitie is verre van een zekerheidje, counteren werkt wel in Europa maar niet in de PD.
Celta heeft er nog meer verspeelt en volgens mij van de laatste vijf matches, maar 1 keer gewonnen.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ze winnen net aan bij Depor verliezen bij Granada en hebben nog wel meer punten uit verspeeld.
Dan zou ik eerder goal Ronaldo doen denk ikquote:Op zondag 10 maart 2013 18:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
1.53 voor over 2,5 doelpunten , wat heeft dat met winst Real te maken
1 woord, OZIL!quote:Op zondag 10 maart 2013 18:46 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit. Hoe zijn ze dan vorig jaar kampioen geworden met meer dan 100 goals, als counteren niet werkt in La Liga?
Unibet?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:47 schreef Toefjes het volgende:
Ik maak van Real Madrid een no-bet. Van 15 euro 75 euro gemaakt, dat is netjes te noemen
Ja, doe ik wel eens vaker, 15 eurotjes voor wat kijkplezier. Nu heb ik een Thaise massage met happy end gewonnenquote:
En die speelt vandaag weer, samen met Modric.quote:
Dat zeg toch niks of Celta maar 1x heeft gewonnen.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:46 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit. Hoe zijn ze dan vorig jaar kampioen geworden met meer dan 100 goals, als counteren niet werkt in La Liga?
[..]
Celta heeft er nog meer verspeelt en volgens mij van de laatste vijf matches, maar 1 keer gewonnen.
Have fun, deed het eerst ook veel maar ben afgeknapt op de uitslagen in de Eredivisiequote:Op zondag 10 maart 2013 18:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, doe ik wel eens vaker, 15 eurotjes voor wat kijkplezier. Nu heb ik een Thaise massage met happy end gewonnen
Ozil in vorm is echt een wereld speler, de Ozil van dit seizoen is verre van de speler van vorig seizoen. Overigens is het vaak zo in het voetbal dat om onverklaarbare redenen een team ineens niet meer presteert, kijk Barca begin seizoen en nu. Zeg jij maar waar het verschil in zit.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:49 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
En die speelt vandaag weer, samen met Modric.
Als je nou zou zeggen dat er een hele andere verdediging staat, snap ik het nog. Maar zeggen dat ze gaan verliezen, omdat counteren niet gaat werken slaat nergens op.
Ja, dat de 3 favorieten vandaag wonnen is behoorlijk zeldzaam. En eigenlijk had Roda mijn eerste bet moeten verknallen. Meer geluk dan wijsheid was dit ookquote:Op zondag 10 maart 2013 18:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Have fun, deed het eerst ook veel maar ben afgeknapt op de uitslagen in de Eredivisie
Maar het wel een goede reden vinden dat Real in het begin (toen de hele verdediging niet speelde) punten liet liggen. Nu wel garant staat voor een verliespartij bij Celtaquote:Op zondag 10 maart 2013 18:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat zeg toch niks of Celta maar 1x heeft gewonnen.
Milan wint toch ook zomaar van Barca
Als je tegen Barca of Real speelt geef je altijd meer dan normaal, want hun zijn de beste en iedereen wil van de beste winnen toch?
Helaasquote:Op zondag 10 maart 2013 18:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gaat er iemand om 8 uur mee Die Rise doen?
Waarom nou weer niet?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Helaas
Wanneer komt nieuwe map-pack?
De verdediging heeft vaak genoeg met 3 of 2 basisspeler gespeeld moet genoeg zijn tegen veel mindere teams.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:54 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Maar het wel een goede reden vinden dat Real in het begin (toen de hele verdediging niet speelde) punten liet liggen. Nu wel garant staat voor een verliespartij bij Celta
Ja, maar zeggen dat Celta wint, omdat Real niet kan counteren klopt niet. Verder doet Özil het echt niet zo heel slecht.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ozil in vorm is echt een wereld speler, de Ozil van dit seizoen is verre van de speler van vorig seizoen. Overigens is het vaak zo in het voetbal dat om onverklaarbare redenen een team ineens niet meer presteert, kijk Barca begin seizoen en nu. Zeg jij maar waar het verschil in zit.
Hou je bezig met Barca is voor iedereen het bestequote:Op zondag 10 maart 2013 18:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
De verdediging heeft vaak genoeg met 3 of 2 basisspeler gespeeld moet genoeg zijn tegen veel mindere teams.
Maarja als de coach Adan gaat opstellen in plaats van Casillas
Kan niet, heb de tv niet in bezitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |