Sterker nog, koop meteen een hele straat. Meer kans om de jackpot te winnen.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:37 schreef -supergirl- het volgende:
balen TS. komt wel weer goed
koop een staatslot
En dan valt ie op groenquote:Op zondag 10 maart 2013 16:39 schreef MichaelScott het volgende:
Je had moeten splitten en de helft op rood en zwart moeten zetten.
nee dan gok je met teveel geld, daar ben ik geen voorstander van. met een 1/5 staatslotje van 3 euro heb je niets te verliezen maar wel veel te winnen!quote:Op zondag 10 maart 2013 16:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Sterker nog, koop meteen een hele straat. Meer kans om de jackpot te winnen.
Zoveel was het niet en rondkomen lukt me nog wel dus yoloquote:Op zondag 10 maart 2013 16:39 schreef DirtyDaniel het volgende:
al je spaar geld in 1 keer vergokke,volgens mij ben jij niet helemaal wies
Dat zou ik nooit doen, een vijfde van een heel lot kopen. Als je wint is het fijn, maar je vergeeft het jezelf nooit dat je niet gewoon een hele gekocht hebt. Was dan maar 12 euro meer geweest.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee dan gok je met teveel geld, daar ben ik geen voorstander van. met een 1/5 staatslotje van 3 euro heb je niets te verliezen maar wel veel te winnen!
ja maar de kans dat je wint is zo minimaal. en als je iedere maand meedoet, zoals ik, dan is 3 euro toch een minder verlies dan 15 euro. en ik ga voor die jackpot dus dan ben ik alsnog heel blij als ik winquote:Op zondag 10 maart 2013 16:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen, een vijfde van een heel lot kopen. Als je wint is het fijn, maar je vergeeft het jezelf nooit dat je niet gewoon een hele gekocht hebt. Was dan maar 12 euro meer geweest.
Ik zou me dat mezelf niet kunnen vergeven.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja maar de kans dat je wint is zo minimaal. en als je iedere maand meedoet, zoals ik, dan is 3 euro toch een minder verlies dan 15 euro. en ik ga voor die jackpot dus dan ben ik alsnog heel blij als ik winook al krijg ik maar een 5e deel
een goede baan heb ik niet, dus op die manier heb ik geen kans op rijkdom, een rijk familielid dat op sterven ligt ook nietquote:Op zondag 10 maart 2013 16:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik zou me dat mezelf niet kunnen vergeven.
Ik speel ook eigenlijk nooit mee, koop alleen een oudejaarslot elk jaar.
Zit wat in, en drie euro is nou ook weer geen mega-investering.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
een goede baan heb ik niet, dus op die manier heb ik geen kans op rijkdom, een rijk familielid dat op sterven ligt ook nietde enige manier is voor mij een rijke vent trouwen of een prijs winnen.
ik zou niet kunnen leven met het idee dat ik nooit veel geld zou kunnen winnengewoon iedere maand die kans hebben is al voldoende voor mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |