SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uiteraardquote:Op zondag 10 maart 2013 16:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
tuurlijk, ajax staat ook eerste omdat de rest gefaald heeft, moge dat duidelijk zijn.![]()
Blindgod![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
jaloerse mensen hier![]()
Stand zegt alles 3-0. Ajax is gewoon de beste ( daar kunnen wij niets aan doen hoor)
Als wij op het spel gaan letten dan is geen enkel ploeg in de eredivisie zogenaamd de beste.graag op anoniem![]()
Gewoon wat Strootman zei en Lens toen tegen PEC.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat moeten ze zeggen dan? Als je zegt dat het aan de tegenstander ligt die goed speelt is het niet goed. Als je zegt dat de instelling bij sommige spelers niet goed was dan is het ook niet goed. Zeg jij maar eens wat je moet zeggen na een verliespartij."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Je kan gewoon zeggen waar je dacht dat het aan lag toch.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat moeten ze zeggen dan? Als je zegt dat het aan de tegenstander ligt die goed speelt is het niet goed. Als je zegt dat de instelling bij sommige spelers niet goed was dan is het ook niet goed. Zeg jij maar eens wat je moet zeggen na een verliespartij.
Stellen dat je teamgenoten de bal maar niet meer naar Strootman en Van Bommel moeten passen is gewoon extreem achterlijk. Het hoeft niet per se zinnig te zijn wat je zegt, maar dit is het andere uiterste.![]()
Gewoon Willems de interviews laten doen, die is daar nogal goed inquote:Op zondag 10 maart 2013 16:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gewoon wat Strootman zei en Lens toen tegen PEC.
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Jinx Telegraaf.twitter:televoetbal twitterde op zondag 10-03-2013 om 16:18:02AJAX NIEUWE KOPLOPER http://t.co/0giEC3SIz2 reageer retweet
![]()
![]()
Bedankt. Leuk dat je ons vergelijkt met zo'n goede film serie.quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Je hebt de context weer niet begrepen. Hij zei dat ze beter de spelers daarvoor konden aanspelen, omdat Bommel en Strootman steeds in de dekking stonden. Ze moesten eerder de lange bal spelen volgens hem.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan gewoon zeggen waar je dacht dat het aan lag toch.
Stellen dat je teamgenoten de bal maar niet meer naar Strootman en Van Bommel moeten passen is gewoon extreem achterlijk. Het hoeft niet per se zinnig te zijn wat je zegt, maar dit is het andere uiterste.![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedankt. Leuk dat je ons vergelijkt met zo'n goede film serie.![]()
![]()
![]()
terug op de keeper is idd erg lastigquote:Op zondag 10 maart 2013 16:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Moisander gaf bij Ajax de meeste succesvolle passes (73)
wie de neuk is eriksen?![]()
Strootman zei dat ze niet onder de druk van Heerenveen uit konden komen. Dat heeft ook al een paar keer eerder gezegd. Ook dat zullen veel mensen weer niet goed vinden hoor.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gewoon wat Strootman zei en Lens toen tegen PEC.![]()
Topfilmsquote:Op zondag 10 maart 2013 16:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedankt. Leuk dat je ons vergelijkt met zo'n goede film serie.
Dat is precies wat Heerenveen wilde. De lange bal op Mertens, Locadia en Wijnaldum spelen.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je hebt de context weer niet begrepen. Hij zei dat ze beter de spelers daarvoor konden aanspelen, omdat Bommel en Strootman steeds in de dekking stonden. Ze moesten eerder de lange bal spelen volgens hem.![]()
![]()
En het klopt precies wat hij zegt, prima reactie dus. Ik heb geen flauw idee waar al die bullshit van je nou weer over gaat.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Strootman zei dat ze niet onder de druk van Heerenveen uit konden komen. Dat heeft ook al een paar keer eerder gezegd. Ook dat zullen veel mensen weer niet goed vinden hoor.![]()
KOPLOPER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je niet onder de druk uitkomt moet je toch wat he.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is precies wat Heerenveen wilde. De lange bal op Mertens, Locadia en Wijnaldum spelen.![]()
Als je niet weet waar het over gaat hoef je je er ook niet mee te bemoeien.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En het klopt precies wat hij zegt, prima reactie dus. Ik heb geen flauw idee waar al die bullshit van je nou weer over gaat.![]()
Als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoer.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je niet weet waar het over gaat hoef je je er ook niet mee te bemoeien.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Kun je nagaan hoe Heerenveen het deed tegen PSV gisterquote:Op zondag 10 maart 2013 16:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
160 minuten overheersend, 20 minuten was PEC oppermachtig.
graag op anoniem![]()
Bedankt.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
PEC Zwolle 2-4 Ajax
Ajax 3-0 PEC Zwolle"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Daar koop je niets voor.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
160 minuten overheersend, 20 minuten was PEC oppermachtig.![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:25 schreef KingRoland het volgende:
WIJ ZIJN DEZE WEEK DE BESTE VAN NEDERLAND![]()
Een Ajacied die Robben fan is?quote:
Nog één lastige wedstrijd. Volgende week tegen AZ.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Vorig seizoen koplopert bij speelronde 28, nu 26. Ajax geeft dit niet meer weg.![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog één lastige wedstrijd. Volgende week tegen AZ.![]()
psv uit niet lastig?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wordt een soort Utrecht - Ajax van eerder dit seizoen.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Enige echte YNWA.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Binnen een half uur de originele versie![]()
![]()
Haha ja, want PSV-uit heeft Ajax de afgelopen jaren iedere keer gewonnen iddquote:Op zondag 10 maart 2013 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
![]()
Als je iets moet hebben geleerd in de Eredivisie is het dat je niet te snel moet juichen. De arrogantiequote:Op zondag 10 maart 2013 16:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Vorig seizoen koplopert bij speelronde 28, nu 26. Ajax geeft dit niet meer weg.![]()
![]()
De ontknoping in de Eredivisie is vaak spannender dan in elke andere Europese competitie. Dat moet je ze nageven.![]()
Dat boeit niet, ajax verneukt het daar vaak.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je ze zien spelen de afgelopen weken?![]()
Wat hebben de afgelopen jaren er mee te maken?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha ja, want PSV-uit heeft Ajax de afgelopen jaren iedere keer gewonnen idd![]()
![]()
Ah Tom daar ben je weer.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha ja, want PSV-uit heeft Ajax de afgelopen jaren iedere keer gewonnen idd![]()
Oh ja, in het verleden behaalde resultaten..quote:Op zondag 10 maart 2013 16:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat boeit niet, ajax verneukt het daar vaak.![]()
Daarom is de Eredivisie zo leuk. Je moet er toch niet aan denken dat één of twee ploegen vanaf de derde speelronde een kilometer voor staan en dat niet meer weggeven zoals in sommige Europese competities, doe mij dan de onze maarquote:Op zondag 10 maart 2013 16:30 schreef VMSDKR het volgende:
De ontknoping in de Eredivisie is vaak spannender dan in elke andere Europese competitie. Dat moet je ze nageven.![]()
![]()
Dat argument gebruikte jij een tijdje terug ook nog over de wedstrijden van PSV in de ArenA. Hypocriete lul.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat hebben de afgelopen jaren er mee te maken?![]()
Ik klets helemaal nergens uit mijn nek.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik ben er de hele tijd al. Maar jij reageerde weer eens niet toen je uit je nek kletste.![]()
In Engeland, Duitsland en Spanje is het al een paar maanden geleden beslist ja.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:30 schreef VMSDKR het volgende:
![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom is de Eredivisie zo leuk. Je moet er toch niet aan denken dat één of twee ploegen vanaf de derde speelronde een kilometer voor staan en dat niet meer weggeven zoals in sommige Europese competities, doe mij dan de onze maar
Niet goed voor mijn hart hoor.
Nou ja, om dan per definitie aan te nemen dat het niet valt onder een moeilijke wedstrijd is dan natuurlijk een uitspraak die op niets anders dan stront is gebaseerd.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat hebben de afgelopen jaren er mee te maken?![]()
Heb je bewijs? Jij lult altijd maar wat namelijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat argument gebruikte jij een tijdje terug ook nog over de wedstrijden van PSV in de ArenA. Hypocriete lul.![]()
Nou nou, niet schelden Tom. Foei.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat argument gebruikte jij een tijdje terug ook nog over de wedstrijden van PSV in de ArenA. Hypocriete lul.![]()
Dat ben ik wel met je eens, in Duitsland en Spanje weten we al weken wie er kampioen gaat worden, Engeland en Frankrijk gaat nog. Maar het is nergens zo spannend als hier.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom is de Eredivisie zo leuk. Je moet er toch niet aan denken dat één of twee ploegen vanaf de derde speelronde een kilometer voor staan en dat niet meer weggeven zoals in sommige Europese competities, doe mij dan de onze maar![]()
Aan de ene kant wel, maar het voetbal mag wel beterquote:Op zondag 10 maart 2013 16:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom is de Eredivisie zo leuk. Je moet er toch niet aan denken dat één of twee ploegen vanaf de derde speelronde een kilometer voor staan en dat niet meer weggeven zoals in sommige Europese competities, doe mij dan de onze maar![]()
Jij hebt oprecht liever een Schotse of Spaanse competitie? Twee teams die ieder jaar de beker en de schaal pakken en de rest speelt een beetje voor spek en bonen mee?quote:![]()
![]()
Engeland ook, faalhaas.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, in Duitsland en Spanje weten we al weken wie er kampioen gaat worden, Engeland en Frankrijk gaat nog. Maar het is nergens zo spannend als hier.![]()
Posts terugzoeken heb ik geen zin in. Dat jij dat nou zo leuk vindt moet je zelf weten jordi.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je bewijs? Jij lult altijd maar wat namelijk.![]()
Op het spel van PSV en Ajax.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, om dan per definitie aan te nemen dat het niet valt onder een moeilijke wedstrijd is dan natuurlijk een uitspraak die op niets anders dan stront is gebaseerd.![]()
Waar heb ik gezegd dat ik dat niet leuk vind? Hier lul je alweer maar wat.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Posts terugzoeken heb ik geen zin in. Dat jij dat nou zo leuk vindt moet je zelf weten jordi.![]()
Ja precies, aan de ene kant wel jammer. Aan de andere kant blijven de wedstrijden vaak toch wel leuk.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
In Engeland, Duitsland en Spanje is het al een paar maanden geleden beslist ja.![]()
Dat is weer de andere uiterste, maar is gewoon overdreven nu. Iedere week andere koploper. Voetbal wordt er niet beter van.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij hebt oprecht liever een Schotse of Spaanse competitie? Twee teams die ieder jaar de beker en de schaal pakken en de rest speelt een beetje voor spek en bonen mee?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
In Engeland staat ManU toch 11 punten voor?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, in Duitsland en Spanje weten we al weken wie er kampioen gaat worden, Engeland en Frankrijk gaat nog. Maar het is nergens zo spannend als hier.Heb je ook wel weer gelijk in ja, het is regelmatig niet om aan te zienquote:Op zondag 10 maart 2013 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, maar het voetbal mag wel beter![]()
![]()
Ja, was een foutje van mezelf. Engeland is ook al beslist.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
In Engeland staat ManU toch 11 punten voor?![]()
![]()
Leer eens lezen man. En waar bemoei je je trouwens mee? Ik zeg wat tegen GGMM en jij bent er steeds als de kippen bij om hem te beschermen. Schattig hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 16:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik dat niet leuk vind? Hier lul je alweer maar wat.![]()
![]()
PSV uit lijkt me ook moeilijker dan AZ uit, maar moet ook gewoon lukkenquote:Op zondag 10 maart 2013 16:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, om dan per definitie aan te nemen dat het niet valt onder een moeilijke wedstrijd is dan natuurlijk een uitspraak die op niets anders dan stront is gebaseerd.![]()
Je snapt toch wat ik bedoel.quote:
Nouja, ik vind dit hartstikke leuk. Ieder weekend is het spannendquote:Op zondag 10 maart 2013 16:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is weer de andere uiterste, maar is gewoon overdreven nu. Iedere week andere koploper. Voetbal wordt er niet beter van.Maar misschien komt het omdat ik (wat de titel betreft) nogal een onpartijdige toeschouwer ben, als ik Ajax of PSV'er was vond ik dit waarschijnlijk ook niet zo leuk
![]()
![]()
Ah, je gaat gewoon verder met onzin verkondigen. In tegen stelling tot psv.netwerk.to is niet iedereen hier zwakbegaafd, het valt nogal snel op zo.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Leer eens lezen man. En waar bemoei je je trouwens mee? Ik zeg wat tegen GGMM en jij bent er steeds als de kippen bij om hem te beschermen. Schattig hoor![]()
Ajax verliest niets meer, als ze toch een wedstrijd verliezen drink ik koffie met pindasaus en mayonaise op.![]()
Gequotequote:Op zondag 10 maart 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax verliest niets meer, als ze toch een wedstrijd verliezen drink ik koffie met pindasaus en mayonaise op.![]()
picsquote:Op zondag 10 maart 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax verliest niets meer, als ze toch een wedstrijd verliezen drink ik koffie met pindasaus en mayonaise op.#TeamMiley![]()
Geef nou maar gewoon toe dat GGMM je holmaatje is. Dat ziet iedereen hier hoor. Echt geen onzin.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah, je gaat gewoon verder met onzin verkondigen. In tegen stelling tot psv.netwerk.to is niet iedereen hier zwakbegaafd, het valt nogal snel op zo.![]()
maar hoe is het dan leuk? Als ik geen voorkeur heb, zou het me ook niks interesseren.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, ik vind dit hartstikke leuk. Ieder weekend is het spannendMaar misschien komt het omdat ik (wat de titel betreft) nogal een onpartijdige toeschouwer ben, als ik Ajax of PSV'er was vond ik dit waarschijnlijk ook niet zo leuk
![]()
Hoe wil je het bewijzen wanneer het gebeurt?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax verliest niets meer, als ze toch een wedstrijd verliezen drink ik koffie met pindasaus en mayonaise op."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
staat je gaydar te loeien?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat GGMM je holmaatje is. Dat ziet iedereen hier hoor. Echt geen onzin.![]()
Spannend om te zien wie het wel gaat lukken? Ik kijk nu naar Twente - Vitesse, het boeit me geen reet wie dat wint. Maar daarom kan het wel een leuke wedstrijd zijn. Daar ben ik voetbalfan voor.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:37 schreef Adames het volgende:
[..]
maar hoe is het dan leuk? Als ik geen voorkeur heb, zou het me ook niks interesseren.![]()
Ik dacht dat hij mijn holmaatje al wasquote:Op zondag 10 maart 2013 16:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat GGMM je holmaatje is. Dat ziet iedereen hier hoor. Echt geen onzin.
Noot noot.![]()
we zoeken hem op tijdens een korfbalwedstrijdquote:Op zondag 10 maart 2013 16:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe wil je het bewijzen wanneer het gebeurt?![]()
Zijn jullie barebackers?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Neejoh gekkie. Jij bent te lelijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij mijn holmaatje al was![]()
Vitesse moet winnen.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Spannend om te zien wie het wel gaat lukken? Ik kijk nu naar Twente - Vitesse, het boeit me geen reet wie dat wint. Maar daarom kan het wel een leuke wedstrijd zijn. Daar ben ik voetbalfan voor.#TeamMiley![]()
Haha, jij komt bijna uit Arnhem. Ik vind Twente een leukere ploeg, maar die spelen zo gruwelijk slechtquote:![]()
![]()
quote:Helemaal mee eens, ik heb 3 Vitesse spelers in mijn team.
Waar?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer terug naar OS.![]()
Een leukere ploegquote:Op zondag 10 maart 2013 16:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha, jij komt bijna uit Arnhem. Ik vind Twente een leukere ploeg, maar die spelen zo gruwelijk slecht![]()
#TeamMiley![]()
same here. Hopen dat ze winnen wel ookal is het uit.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:40 schreef Adames het volgende:
[..]
inderdaad geld op in gezet, samen met utrecht. was 1,72graag op anoniem![]()
Hattrick Bony![]()
![]()
Onterecht afgekeurd denk ik. Brama wordt iets aangeraakt, maar om er nou een overtreding voor te fluiten...![]()
Stel wijven zijn het.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:43 schreef Tchock het volgende:
Onterecht afgekeurd denk ik. Brama wordt iets aangeraakt, maar om er nou een overtreding voor te fluiten...#TeamMiley![]()
TomPSV en Jordiiiiiquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Onterecht afgekeurd, hoe makkelijk kun je neer gaan.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:44 schreef Abed het volgende:
Onterecht afgekeurd, hoe makkelijk kun je neer gaan.graag op anoniem![]()
De enige reden die ik kan bedenken om daar naar te gaan kijken is het uitlachen van Waterreus.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan Mulder, Jan van Halst, Ronald Waterreus en Ronald de Boer vanavond te gast bij Sjek van GelderOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Nice. Ik gun het jullie van harte.quote:Ronald Waterreus: 'PSV heeft een groot probleem'.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan Mulder, Jan van Halst, Ronald Waterreus en Ronald de Boer vanavond te gast bij Sjek van GelderDat gaat niet zo goed.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
W. Janssen![]()
Wat een dramaspelerIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Ik kijk standaard, omdat het over voetbal gaat.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De enige reden die ik kan bedenken om daar naar te gaan kijken is het uitlachen van Waterreus.![]()
Ja wat een grap...quote:It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Daar is voetbal gelukkig nog geen cabaret geworden.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk standaard, omdat het over voetbal gaat."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Braafheid dacht even dat hij kon voetballen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Je zit wel een uur te kijken naar iemand die vies dik is.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daar is voetbal gelukkig nog geen cabaret geworden.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Is Boskamp te gast?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je zit wel een uur te kijken naar iemand die vies dik is.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Haha.quote:
Nu moet je tot een andere topic wachten, om die comment weer te kunnen gebruiken."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik heb echt medelijden met fans van Twente, die wekelijks dit klotevoetbal moeten aanschouwen.
Bij PSVers is dat ook zo, maar die waren voor gisteren nog in de veronderstelling dat ze wellicht iets zouden kunnen winnen. Zelfs dat zit er bij Twente al een tijdje niet meer in![]()
![]()
Braafheid.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Die hebben echt niets te klagen. Meeste schoten op goal, meeste goals enz.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:50 schreef GGMM het volgende:
Ik heb echt medelijden met fans van Twente, die wekelijks dit klotevoetbal moeten aanschouwen.
Bij PSVers is dat ook zo, maar die waren voor gisteren nog in de veronderstelling dat ze wellicht iets zouden kunnen winnen. Zelfs dat zit er bij Twente al een tijdje niet meer inIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Ik snap inmiddels dat je een enorme PSV-haat hebt, maar aangezien PSV véél meer scoort dan alle andere clubs kun je moeilijk zeggen dat er weinig te genieten is op de tribunes.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:50 schreef GGMM het volgende:
Bij PSVers is dat ook zo, maar die waren voor gisteren nog in de veronderstelling dat ze wellicht iets zouden kunnen winnen. Zelfs dat zit er bij Twente al een tijdje niet meer in
Nog afgezien van het feit natuurlijk dat Ajax nog lang geen kampioen is.![]()
Van het spel bedoel ik.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap inmiddels dat je een enorme PSV-haat hebt, maar aangezien PSV véél meer scoort dan alle andere clubs kun je moeilijk zeggen dat er weinig te genieten is op de tribunes.
En ik haat niks man.![]()
![]()
Je post wel dermate veel negatief over PSV dat het een beetje opvaltquote:Op zondag 10 maart 2013 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van het spel bedoel ik.
![]()
Jaja. Niet zo lullen hater.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van het spel bedoel ik.
twitter:aad300 twitterde op zondag 10-03-2013 om 16:43:18Nu op t bankie @eredivisielive #twevit 0-0 14' reageer retweet
![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
Jezus janssen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
quote:twitter:aad300 twitterde op zondag 10-03-2013 om 16:43:18Nu op t bankie @eredivisielive #twevit 0-0 14' reageer retweet
Willem Willem Willem...[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Velthuizen is trouwens echt een matige keeper, die moet maar snel door Jordania vervangen worden.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA#TeamMiley![]()
hahahaha die w janssen
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Man o man...[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Die kun je missen, lastige bal.quote:I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Janssen miste een grotere kans dan Immers zou missen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Wel een heerlijke bal van Hölscher trouwens.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Als het op youtube komt.quote:
Ik heb nooit begrepen waarom Twente die Willem Janssen heeft gehaald. Bij Roda deed hij het aardig, maar je kon duidelijk zien dat hij van het niveau middenmoot Eredivisie is.![]()
Die Willem Janssen is ook de arrogantste daar, die denkt dat hij de beste isquote:Op zondag 10 maart 2013 17:00 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom Twente die Willem Janssen heeft gehaald. Bij Roda deed hij het aardig, maar je kon duidelijk zien dat hij van het niveau middenmoot Eredivisie is.![]()
Goede 12e man, maar als basisspeler is het niets.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:00 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom Twente die Willem Janssen heeft gehaald. Bij Roda deed hij het aardig, maar je kon duidelijk zien dat hij van het niveau middenmoot Eredivisie is."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Het niveau is nu niet veel hoger, dus wat dat betreft.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:00 schreef Kopsterk het volgende:
Als je net het prachtige combinatievoetbal van Ajax hebt mogen aanschouwen, is dit wel even wennen zeg. Wat een aidsvoetbal.![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 17:02 schreef Kopsterk het volgende:
Als je net het prachtige combinatievoetbal van Ajax hebt mogen aanschouwen, is dit wel even wennen zeg. Wat een aidsvoetbal.graag op anoniem![]()
Geen eigen jeugd, dus dan moet je de waterdragers ook ergens vandaan plukken.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:00 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom Twente die Willem Janssen heeft gehaald. Bij Roda deed hij het aardig, maar je kon duidelijk zien dat hij van het niveau middenmoot Eredivisie is.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Meen je nietquote:Op zondag 10 maart 2013 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Willem Janssen is ook de arrogantste daar, die denkt dat hij de beste is![]()
.
![]()
Je bedoelt: als je een team compleet over de tegenstander heen hebt zien walsen is twee teams die elkaar dwars zitten wennenquote:Op zondag 10 maart 2013 17:02 schreef Kopsterk het volgende:
Als je net het prachtige combinatievoetbal van Ajax hebt mogen aanschouwen, is dit wel even wennen zeg. Wat een aidsvoetbal.![]()
Ook waar. Als je spelers als W. Janssen zelfs moet halen is het wel héél erg met de jeugdopleiding gesteld trouwens.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen eigen jeugd, dus dan moet je de waterdragers ook ergens vandaan plukken.![]()
Wanneer maakt Braafheid de stap naar een topclub?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Die kiezen voor Heraclesquote:Op zondag 10 maart 2013 17:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ook waar. Als je spelers als W. Janssen zelfs moet halen is het wel héél erg met de jeugdopleiding gesteld trouwens.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2013 17:07:09 ]![]()
Goede gif man.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:04 schreef jakees het volgende:
[..]
https://twitter.com/FCKnudde_/status/310782391331475458/photo/1"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
twitter:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Het is een begin. Ik heb het ook niet gezien maar dit zegt al iets.quote:
Ga jij maar verder met het leegdrinken van de gifbeker. Die zal nog lang vol blijven .![]()
Aadquote:
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Geen geel geven...
-
Oke.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:07 schreef jakees het volgende:
[..]
Het is een begin. Ik heb het ook niet gezien maar dit zegt al iets.
Ga jij maar verder met het leegdrinken van de gifbeker. Die zal nog lang vol blijven ."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Als aad dat zegt scoort Twente zo.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zie die fans achter het goal al met de handen omhoog staanquote:Op zondag 10 maart 2013 17:08 schreef Gramulanion het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)-voor-open-doel.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AARDIG? DAT WAS PRACHTIG!quote:Op zondag 10 maart 2013 17:10 schreef Emvem het volgende:
Dat was best een aardige misser van Willem Janssen
graag op anoniem![]()
Niet alleen achter de goal..quote:Op zondag 10 maart 2013 17:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zie die fans achter het goal al met de handen omhoog staan
-
Daar zal hij vanavond in bed nog wel even aan terugdenken als dit gelijk of winst voor Vitesse met één doelpunt verschil wordtquote:Op zondag 10 maart 2013 17:10 schreef Emvem het volgende:
Dat was best een aardige misser van Willem Janssen![]()
![]()
Het is zijn beroep.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:10 schreef KingRoland het volgende:
Het is eigenlijk wel een kunst om hem zo te missen.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
fixquote:xboxlive: dnova79
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
haha die commentatorIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
W Janssen speelt HOOG waardig voetbalquote:![]()
xboxlive: dnova79
Als je het zo ziet deed hij het zo slecht nog niet.quote:
-
quote:Op zondag 10 maart 2013 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De wereldberoemde misser van F. Torres.quote:Aah bedankt
![]()
Die van Torres was nog erger, zeker omdat hij wel een geweldige speler was.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Het is hartstikke leuk man. Veel kansen, geen moment saai, acties, overtredingenquote:Raar vrouwmens.
![]()
iets anders van Twente verwacht dan?quote:xboxlive: dnova79
Vitesse scoorde godverdomme en het werd zo onterecht afgewezen.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is hartstikke leuk man. Veel kansen, geen moment saai, acties, overtredingenRaar vrouwmens.
Die scheids verneukt de wedstrijd, wat een wijf.#TeamMiley![]()
Daar heb je helemaal gelijk in, maar daarom is het geen karige schijtwedstrijd. Er wordt hier al genoeg inhoudsloos op Twente gezeken, jij kunt beterquote:Op zondag 10 maart 2013 17:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vitesse scoorde godverdomme en het werd zo onterecht afgewezen.
Die scheids verneukt de wedstrijd, wat een wijf.![]()
![]()
Ze zijn kampioen geworden, dus....quote:Op zondag 10 maart 2013 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze houden zich wel aan hun belofte.
[ afbeelding ]"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |