Ohhhhja zo'n dingetje, kan dat gescand worden vanaf een mobiel dan?quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 19:02 schreef Essiejj het volgende:
[..]
Ohhhhja zo'n dingetje, kan dat gescand worden vanaf een mobiel dan?
Even inloggen op Patje's of mijn telefoon andersquote:Op maandag 11 maart 2013 19:28 schreef SiIk het volgende:
Hoelaat komt die mail eigenlijk?
Ik vertrek rond 2 uur naar Amsterdam, en mail op telefoon laten zien wordt moeilijk i.v.m. geen internet.
Is het anders beter als ik het emailadres nu nog aanpas naar iemand anders die wel een telefoon met internet heeft?
Je mag ook wel even op mijn telefoon inloggen en anders wil ik wel tegen de ingangcontrole zeggen dat jij toch echt Silk bent.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:28 schreef SiIk het volgende:
Ik vertrek rond 2 uur naar Amsterdam, en mail op telefoon laten zien wordt moeilijk i.v.m. geen internet.
Is het anders beter als ik het emailadres nu nog aanpas naar iemand anders die wel een telefoon met internet heeft?
overal heb je wifi daar.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:28 schreef SiIk het volgende:
"op mijn telefoon inloggen"quote:Op maandag 11 maart 2013 19:29 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Even inloggen op Patje's of mijn telefoon anders
Ok, wil je ook Patje identificeren dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je mag ook wel even op mijn telefoon inloggen en anders wil ik wel tegen de ingangcontrole zeggen dat jij toch echt Silk bent.
Kost 'm 5 euro en dan lullen we nergens overquote:Op maandag 11 maart 2013 19:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ok, wil je ook Patje identificeren dan?
Ik hoor het al, komt wel goed dit
Ja, jij! Ben jij er ook?quote:
Alsof iemand jou gelooft.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:29 schreef kanovinnie het volgende:
anders wil ik wel tegen de ingangcontrole zeggen dat jij toch echt Silk bent.
jajaquote:
Dan kan ik eindelijk door je haar kroelenquote:
Yvonne en Grays geloven mij wel. En anders verblind ik de toegangscontrole met mijn flitser en schuif ik Silk en Patjen er snel doorheen.quote:
het is nu echt heel lang, dus pas op dat je je hand niet kwijtraakt erinquote:Op maandag 11 maart 2013 19:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan kan ik eindelijk door je haar kroelen
En in je wangetjes knijpen!
Ik houd Silk dan alsnog tegen.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Yvonne en Grays geloven mij wel. En anders verblind ik de toegangscontrole met mijn flitser en schuif ik Silk en Patjen er snel doorheen.
Ik bedoel jou niet hoor. Maar jij gelooft mij toch ook wel?quote:
Dat is toch die zoon die je had met Gray ?quote:
*hand op steekt*quote:
Neem je je bowlingbal mee?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik bedoel jou niet hoor. Maar jij gelooft mij toch ook wel?
Als je even aan mijn bal wilt voelen kan dat.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Neem je je bowlingbal mee?
Want dan weet ik dat jij het bent!
Starfuckerquote:Op maandag 11 maart 2013 19:33 schreef SiIk het volgende:
Yvonne en Greys heb ik beiden ook eerder gemeet. Greys weet waar ik woon zelfs
Ik ken teveel mensen met een kleurtje eigenlijk
Inleveren als in dat je niet meer gaat?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er komt een schoolfotograaf?
Tot wanneer kan je uiterlijk je kaartjes inleveren?
Hoezo?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat een kutberoep zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |