Ik ook.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
leuk spel don't cry.
ik ga altijd sims vreemd laten gaan
met een man is het leuker, dan krijg je geen kutkinderen in je gezin.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:03 schreef JRRY het volgende:
Ik had een vrouw gemaakt die 9 kinderen bij 6 verschillende mannen had.
Dat vind ik juist wel vet, en dan gaan mijn tiener/jongvolwassenen-kinderen weer met de vaders van hun broertjes en zusjes die dus een andere pa hebbenquote:Op zondag 10 maart 2013 15:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
met een man is het leuker, dan krijg je geen kutkinderen in je gezin.
Wat een feest.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat vind ik juist wel vet, en dan gaan mijn tiener/jongvolwassenen-kinderen weer met de vaders van hun broertjes en zusjes die dus een andere pa hebben![]()
nee.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat een feest.
Heb je ook uitbreidingspakketten?
#YOLOquote:Op zondag 10 maart 2013 15:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee.
de sims 3 staat gewoon op de grote iMac ik weet niet hoe ask my sis how
in ui vorm?quote:Op zondag 10 maart 2013 15:14 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
oeh Appel kan je deze kleiner maken?
quote:Op zondag 10 maart 2013 15:20 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zag de post 2 minuten laten dan jij.
quote:
Nee.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:23 schreef JRRY het volgende:
Appel welke uitbreidingen de Sims 3 heb je dan? Heb je Katy Perry ook?
Wauw die rechter die twijfelde ik nog of ik die had willen nemen, ik sla 'm opquote:Op zondag 10 maart 2013 15:37 schreef AppelCake het volgende:
beyoncé bitch
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Weet je zeker dat je geen kad wilt?quote:Op zondag 10 maart 2013 15:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wauw die rechter die twijfelde ik nog of ik die had willen nemen, ik sla 'm op![]()
Ja hipster ik ben de enige met Bey-UIquote:Op zondag 10 maart 2013 15:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen kad wilt?
ok doeiquote:Op zondag 10 maart 2013 15:56 schreef AppelCake het volgende:
Ik ga weg, jullie zijn gemeen en niet kaddelijk.
byeoncequote:Op zondag 10 maart 2013 15:56 schreef AppelCake het volgende:
Ik ga weg, jullie zijn gemeen en niet kaddelijk.
jij neuqt iedere wijfquote:Op zondag 10 maart 2013 16:08 schreef AppelCake het volgende:
Zeg eens iets liefs en/of sletterigs over mij?
weleke dikke rapper.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nouen, ik vind jouw dikke rapper ook niet leuk.
wauw jij hebt echt daddyissues ofzoquote:Op zondag 10 maart 2013 16:08 schreef AppelCake het volgende:
Zeg eens iets liefs en/of sletterigs over mij?
True story.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wauw jij hebt echt daddyissues ofzo
Is geen rapper tfoequote:Op zondag 10 maart 2013 16:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nouen, ik vind jouw dikke rapper ook niet leuk.
Dan geloof je het toch niet?quote:
quote:
Ik geloof het wel maar ik wil gewoon gelijk krijgen.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan geloof je het toch niet?
Wow jij hebt on-gelijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik geloof het wel maar ik wil gewoon gelijk krijgen.
wablief?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Je er wat van aantrekken of iemand als seks heeft gehad of niet, jouw leven toch niet?
''Wablief'' is gewoon ''wat'' alleen dan netter gezegd.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
dit dacht ik ook tbh. nouja niet wablief want ik ben geen limburger maar ik dacht 'heh'?
Ik vind het anders, als een Brabantse of Limburge pittige 40 plusser wablief zegt dat het erg brutaal overkomt.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
''Wablief'' is gewoon ''wat'' alleen dan netter gezegd.
*fixedquote:Op zondag 10 maart 2013 16:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
of iemand iets als seks heeft gehad?
Haha, wablief is netjes hoor.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind het anders, als een Brabantse of Limburge pittige 40 plusser wablief zegt dat het erg brutaal overkomt.
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
of iemand een varken als seks heeft gehad?
quote:
En dat is iets goed?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ik zeg wablief omdat het dom overkomt.
*Applaus-smileyquote:Op zondag 10 maart 2013 16:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oké, de UIen zijn mooi, ik geef het toe
Ik word gwn beroemd!quote:Op zondag 10 maart 2013 16:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja dom overkomen ja.
Barbie, Britt, Michella Etc.
Kijk je ook naar Echte Meisjes (en hommosquote:Op zondag 10 maart 2013 16:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik word gwn beroemd!
Maar vergeet Patty Brard niet.
Dat programmaquote:Op zondag 10 maart 2013 16:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Kijk je ook naar Echte Meisjes (en hommos) Op De Prairie
![]()
?
euhmmmm nee?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Kijk je ook naar Echte Meisjes (en hommos) Op De Prairie
![]()
?
Dat is er nog steeds elk jaar :Squote:Op zondag 10 maart 2013 16:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat programma
Ik mis de tijden dat er nog goede programma's zoals 'dames in de dop' waren
:Squote:Op zondag 10 maart 2013 16:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is dit hoe je uit de kast komt?
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:23 schreef JRRY het volgende:
Appel maak een FOK! JNG SC familie aan en maak screenshots voor in de OP
We hebben Nederland3 nogquote:Op zondag 10 maart 2013 16:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er is weinig tot geen goede tv meer in NL
Oh, ja werd net wakkerquote:Op zondag 10 maart 2013 16:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kut dientje, ik probeer dat te vergeten ja
ghehequote:Op zondag 10 maart 2013 16:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Met opa stuart, papa tax en mama prom
Het zwembadtrapje weghalenquote:Op zondag 10 maart 2013 16:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Sims2 was leuk, en dan gewoon iedereen na maken en god spelen
Nee het is een film, maar niemand kent 'mquote:Op zondag 10 maart 2013 16:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Bij de sims ofzo?
Maar nee dat ben ik nergens voor zover ik weet
Ooh oke, maar ik kijk nu Twelve Monkeysquote:Op zondag 10 maart 2013 16:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee het is een film, maar niemand kent 'm
Eerste film waarin ik borsten zag, mooi moment.
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee het is een film, maar niemand kent 'm
Eerste film waarin ik borsten zag, mooi moment.
Die film is zo goed hequote:Op zondag 10 maart 2013 16:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ooh oke, maar ik kijk nu Twelve Monkeys
Heyquote:Op zondag 10 maart 2013 16:36 schreef Fok-it het volgende:
Hallon
En Pizza Boys dont cry is mooie film
Vond het best heftig ook hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 16:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hey
Ja he, ik kijk hem nu terug
No wayquote:Op zondag 10 maart 2013 16:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die film is zo goed he
Één van de betere Bruce Willis films.
Is natuurlijk ook wel een heftig onderwerpquote:
Wat is er mis mee dan? Goed uitgewerkte verhaallijn, met een mindfuck erin, goed acteerwerk, mooie shots, zie niet in hoe je 'm slecht kan vinden tbhquote:[..]
No way
Ik vind hem ook niet slecht maar Bruce heeft veel betere filmsquote:Op zondag 10 maart 2013 16:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook wel een heftig onderwerp
[..]
Wat is er mis mee dan? Goed uitgewerkte verhaallijn, met een mindfuck erin, goed acteerwerk, mooie shots, zie niet in hoe je 'm slecht kan vinden tbh
Echt nietquote:Op zondag 10 maart 2013 16:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet slecht maar Bruce heeft veel betere films
Pulp Fictionquote:
Die heb ik allemaal niet gezienquote:Op zondag 10 maart 2013 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pulp Fiction
Die Hard
The Sixth Sense
Hostage
Jij hebt The Sixth Sense wel gezien toch?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal niet gezien
neequote:Op zondag 10 maart 2013 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt The Sixth Sense wel gezien toch?
Ga even heel snel kijkenquote:
Sin City ookquote:Op zondag 10 maart 2013 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pulp Fiction
Die Hard
The Sixth Sense
Hostage
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik weet het plot toch al, de jongen is al de hele tijd dood.
Dat lijkt me dus echt een kutfilm.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik heb gister wel Lincoln gezien, dat was een goede film
Hoezo dat nou weer?quote:
Tweede keer een film kijken is hij altijd beter.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer?
Ik kan niet normaal meer naar boys don't cry kijken, want ik weet wat er gaat komen
oquote:Op zondag 10 maart 2013 16:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Met ome stuart, papa tax en mama prom
En kwam erachter dat het nu gewoon sneller maandag is als dat ik bijvoorbeeld om 09:00 wakker wordquote:
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
zo chill dat ik gewoon de titels ctrl v die jullie aanraden en ze dan al worden binnengehaald
Hij is zeker niet saai, heeft hetzelfde onderwerp als Django en de afschaffing van de slavernij en de Amerikaanse burgeroorlog is zeker geen saaie stofquote:Op zondag 10 maart 2013 16:47 schreef Fok-it het volgende:
Omdat het me een saaie film lijkt, saai onderwerp. ontzettend droge stof.
Ja I can see. Maar je streamt de films hier toch op die site, en niet downloaden toch?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://217.123.2.22:5050
Ik weet niet of je dit kan zien of niet?
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://217.123.2.22:5050
Ik weet niet of je dit kan zien of niet?
dit is bij mij thuis, m'n NAS die die films downloadt die je daar invultquote:Op zondag 10 maart 2013 16:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja I can see. Maar je streamt de films hier toch op die site, en niet downloaden toch?
NAS?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dit is bij mij thuis, m'n NAS die die films downloadt die je daar invult
Een 3TB harddisk met zuinig processortje, daar draait dit opquote:Op zondag 10 maart 2013 16:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NAS?
ja sorry maar ik ben `echt'' een computer-leek
Ah ok. Maar je kan dan toch gewoon een site als kat.ph gebruiken?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Een 3TB harddisk met zuinig processortje, daar draait dit op
ja maar dan moet ik daar gaan zoeken, dit is gewoon intypen en enter --> downloadt start, wordt uitgepakt, ondertitels worden erbij gezocht en klaarquote:Op zondag 10 maart 2013 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ok. Maar je kan dan toch gewoon een site als kat.ph gebruiken?
Van welke sites haal je de ondertitels dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik daar gaan zoeken, dit is gewoon intypen en enter --> downloadt start, wordt uitgepakt, ondertitels worden erbij gezocht en klaar
Ondertitels ook? Nice, hoe doe je dat danquote:Op zondag 10 maart 2013 16:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik daar gaan zoeken, dit is gewoon intypen en enter --> downloadt start, wordt uitgepakt, ondertitels worden erbij gezocht en klaar
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Van welke sites haal je de ondertitels dan?
Dat doet dat programma gewoonquote:Op zondag 10 maart 2013 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ondertitels ook? Nice, hoe doe je dat dan
Dan download je het programma.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:58 schreef Fok-it het volgende:
En als ik dat nou wil. Hoe doe ik dat dan?
Nee, ik krijg gewoon 4 grote toetsen over +/- 100 pagina's aan theorie.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:00 schreef JRRY het volgende:
Grappig, wij krijgen altijd de vragen van actualiteitentoetsen van maatschappijleer van tevoren van de docent. Jij ook Pizza?
Wow ik krijg elke 3 hoofdstukken/paragraphs een 'tentamen' x-dayquote:Op zondag 10 maart 2013 17:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee, ik krijg gewoon 4 grote toetsen over +/- 100 pagina's aan theorie.
Ik heb zelf deze gekocht voor 119 euro door een prijsfoutje:quote:Op zondag 10 maart 2013 16:58 schreef Fok-it het volgende:
En als ik dat nou wil. Hoe doe ik dat dan?
Word er ziek van.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:02 schreef Fok-it het volgende:
Sick dit.. Wist niet eens dat het bestondZoveel makkelijker inderdaad.
Nee op mijn pc is prima. Ik ben het nu aan het downloaden dus.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik heb zelf deze gekocht voor 119 euro door een prijsfoutje:
http://www.bol.com/nl/p/w(...)tb/1003004011667004/
Helaas is ie opeens best duur![]()
Maar Couchpotato (en Sickbeard voor series!) zoeken 24/7 naar films/series en downloaden die meteen wanneer ze beschikbaar zijn.
Daarom is het het handigst om een NAS (network-attached storage) te hebben, het kan ook wel op je pc, maar dan zoekt ie alleen wanneer je PC aanstaat.
Als je dit wil kan ik het wel voor je instellen als je wil.
Cool.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:03 schreef JRRY het volgende:
ik post vandaag de hele dag door, heb misschien 1x een pauze van 1,5 uurtje gedaan.
Nee.quote:
Misschien kan je er paashaasoortjes bij doen.quote:
Is er een aanvraagtopic?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Misschien kan je er paashaasoortjes bij doen.
Bij mijn UI is een paasversie helaas niet mogelijk want niemand reageerde in dat aanvraagtopic
Nog een keer vragen dan.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Misschien kan je er paashaasoortjes bij doen.
Bij mijn UI is een paasversie helaas niet mogelijk want niemand reageerde in dat aanvraagtopic
zei ik in de toekomst dat je aan mij in het verleden om data.db moest vragen en dat ik het wel zou begrijpen?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Krabs, ik kan die data.db niet vinden
quote:Op zondag 10 maart 2013 17:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
zei ik in de toekomst dat je aan mij in het verleden om data.db moest vragen en dat ik het wel zou begrijpen?
want ik begrijp het denk ik toch niet![]()
tijdmachines tegenwoordig
Nee.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Vinden jullie ook dat Ajax moet winnen?
Welke nieuwsserver ga je gebruiken?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:12 schreef Fok-it het volgende:
Bij die SABnzbd en dan Connections, hoeveel connections moet ik daar invullen Krabs?
Nee, Feyenoorder.quote:
Ja want dan staan ze 1 punt voor PSVquote:Op zondag 10 maart 2013 17:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Vinden jullie ook dat Ajax moet winnen?
Uhm. Ik heb Ziggo dusquote:Op zondag 10 maart 2013 17:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Welke nieuwsserver ga je gebruiken?
Ik heb er een stuk of 3 voor je als je er nog geen hebt.
Waarom?quote:
quote:
Goeie reden.quote:
Oh die kan volgens mij 4 connecties.quote:
Dat wist je al wel toch?quote:
je snapt dat ik daar ook geen kut van begrijp he?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oh die kan volgens mij 4 connecties.
Je kan daarna ook nog free.tweaknews.nl (poort 119, 2 connecties) toevoegen.
Jongen toch.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik kan nou nooit meer hetzelfde naar Fok-it kijken.
Ajax-PSV moet nog komen. Gelijkspel en Feyenoord heeft alles in eigen handquote:
Die hadden ook helemaal geen geluk vanmiddagquote:Op zondag 10 maart 2013 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ajax-PSV moet nog komen. Gelijkspel en Feyenoord heeft alles in eigen hand
Is goed, als het niet lukt kan ik vanavond wel helpen via teamviewerquote:Op zondag 10 maart 2013 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je snapt dat ik daar ook geen kut van begrijp he?Maar ik vul wel 4 in dan
Alsof Ajax nooit geluk heeftquote:Op zondag 10 maart 2013 17:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die hadden ook helemaal geen geluk vanmiddag
Nou ja, er zijn nog 8 wedstrijden te gaan dus het kan nog alle kanten uitquote:Op zondag 10 maart 2013 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof Ajax nooit geluk heeftGelijkspel was verdient geweest inderdaad
Ik kan überhaupt niet meer naar hem kijkenquote:Op zondag 10 maart 2013 17:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik kan nou nooit meer hetzelfde naar Fok-it kijken.
Dat moet je ook niet doen gekkiequote:
Ik moet deze donderdag met school naar Rotterdamquote:Op zondag 10 maart 2013 17:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kan überhaupt niet meer naar hem kijken
He voetbalkennerquote:Op zondag 10 maart 2013 17:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
PSV is na Ajax wel de beste club ja
Ben ik ook niet, kijk ook nooit voetbal verderquote:Op zondag 10 maart 2013 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He voetbalkenner![]()
De meeste Ajaxieden hebben meer respect voor Feyenoord dan voor PSV hoor![]()
Ik ook voor Ajax trouwens.
Dit jaar weer geen kampioen en van de zomer weer voor meer dan 10 miljoen aan aankopenquote:
Tevens: PSV zwemteamquote:Op zondag 10 maart 2013 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He voetbalkenner![]()
De meeste Ajaxieden hebben meer respect voor Feyenoord dan voor PSV hoor![]()
Ik ook voor Ajax trouwens.
Ik vind het onuitstaanbaar dat de gemeente destijds die grond heeft gekocht. Als een club het financieel niet redt gaan ze maar faillietquote:Op zondag 10 maart 2013 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit jaar weer geen kampioen en van de zomer weer voor meer dan 10 miljoen aan aankopen![]()
En weer zeggen `perse'' kampiioen worden. kansloos
Dan ga ik liever voor Feyenoord of AZquote:Op zondag 10 maart 2013 17:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
PSV is na Ajax wel de beste club ja
AZquote:Op zondag 10 maart 2013 17:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan ga ik liever voor Feyenoord of AZ
Nouja, het is natuurlijk goede promotie voor de gemeente en er is natuurlijk meer werkgelegenheid dan.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het onuitstaanbaar dat de gemeente destijds die grond heeft gekocht. Als een club het financieel niet redt gaan ze maar failliet
AZquote:Op zondag 10 maart 2013 17:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 maart 2013 17:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
tsss, PSV is gewoon geweldig, al is het maar omdat ze een geweldig zwemteam hebbenquote:Op zondag 10 maart 2013 17:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Beter dan PSV, alles is beter dan PSV
Nouja. Twente is net zo kutquote:Op zondag 10 maart 2013 17:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Beter dan PSV, alles is beter dan PSV
quote:
Correctquote:Op zondag 10 maart 2013 17:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Zutphen dat is pas een kutplaats.
quote:Op zondag 10 maart 2013 17:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
tsss, PSV is gewoon geweldig, al is het maar omdat ze een geweldig zwemteam hebben
https://www.ziggo.nl/#pro(...)epen/tabs/3/details/quote:
Hoe bedoel je wat voor programma?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
https://www.ziggo.nl/#pro(...)epen/tabs/3/details/
maar ik weet ook niet welk programma je gebruikt enzo
http://localhost:8080/wizard/onequote:Op zondag 10 maart 2013 17:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Waar vul je het aantal connecties in?
Ok, SabNZBd dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 maart 2013 17:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ok, SabNZBd dus
Probeer dit anders:Tijdslimiet overschreden. Probeer met SSL aan of gebruik een andere poort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Wat heb je nu voor poort?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tijdslimiet overschreden. Probeer met SSL aan of gebruik een andere poort.
Gedaan, nu doet hij het. Maar moet ik die gekke gebruikersnaam enzo onthouden?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Wat heb je nu voor poort?
Doe maar poort 563 en SSL aan
opzgrijfenquote:Op zondag 10 maart 2013 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gedaan, nu doet hij het. Maar moet ik die gekke gebruikersnaam enzo onthouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |