SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Qua debielen wel idd.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
0 - 4 ligt meer in het wedstrijdbeeld![]()
Eens. Eerst al die Feyenoorders lachen om dat gelijkspel van Ajax tegen Roda laatst, en dan nu zelf. Mooi man.quote:![]()
Ajax thuis en Feyenoord uit is wel een verschil heaquote:Op zondag 10 maart 2013 14:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Eens. Eerst al die Feyenoorders lachen om dat gelijkspel van Ajax tegen Roda laatst, en dan nu zelf. Mooi man.![]()
Nee. En zeker niet door jou.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:05 schreef Paul het volgende:
Laat eens iemand anders het topic maken Ajacied!![]()
Zo vaak kijk ik niet naar Feyenoord hoor.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:05 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
We spreken je over 10 weken in de tweede ronde van de nacompetitie wel weer![]()
Jawel, maar het blijft Roda.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ajax thuis en Feyenoord uit is wel een verschil hea![]()
Nee, moeten ze maar sneller zijn.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:05 schreef Paul het volgende:
Laat eens iemand anders het topic maken Ajacied!![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:05 schreef Paul het volgende:
Laat eens iemand anders het topic maken Ajacied!Stijn is de topicopenkoning hier.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Uit/Thuisquote:Op zondag 10 maart 2013 14:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Eens. Eerst al die Feyenoorders lachen om dat gelijkspel van Ajax tegen Roda laatst, en dan nu zelf. Mooi man.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
met een Immersje.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Na die 'strafschop' mogen die limbo's zeker niet klagen over de arbitrage
Je hebt zeker niet naar Ajax gekeken de laatste tijd.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:08 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord mist gewoon het Ajaxgeluk, dan stonden ze nu fluitend 0-3 voorOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Volgens mij wil Koeman janmaat iets duidelijk maken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Rot jij lekker op.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:10 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Komen er nog vrouwen bij ookGa koken..
![]()
En wie ben jij?quote:Op zondag 10 maart 2013 14:10 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Komen er nog vrouwen bij ookGa koken..
Noot noot.![]()
Ach, dat mag ook.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tegen PSV schieten ze natuurlijk alles weer erin.![]()
Tijd voor de 1-1Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
huilennnnnquote:Op zondag 10 maart 2013 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tegen PSV schieten ze natuurlijk alles weer erin.![]()
Wel een duikelaar die Pelle.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hoeft ook niet, Feyenoord nog steeds op 0-1quote:Op zondag 10 maart 2013 14:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je grappen slaan niet echt aan heb ik het idee.![]()
Sinds hij dat gesprek met Hansie Hansie heeft gehad blijft hij maar aan Dolle Duikavond denken.quote:![]()
Dat komt denk ik omdat ze niet grappig zijn.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je grappen slaan niet echt aan heb ik het idee.![]()
Die interviewsquote:Op zondag 10 maart 2013 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sinds hij dat gesprek met Hansie Hansie heeft gehad blijft hij maar aan Dolle Duikavond denken.![]()
![]()
1-1
Oh nee, Vink![]()
![]()
RKCquote:Op zondag 10 maart 2013 14:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Succes met Utrecht zo. Tegen wie moeten ze?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Geen goal.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
En toch.. mocht Ajax geen kampioen worden, zie ik het liefst Feijenoord kampioen worden.quote:Noot noot.![]()
Ik gun feyenoord de titel dit seizoen!
Psv en ajakkes gun ik het soiezo niet
Zonder wrijving geen glans![]()
Toch wel.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Vink rijdt straks weer weg in een nieuwe Mercedes Opel.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Eigenlijk zou je als het ware een cameraatje in de kruising moeten installeren zodat de vierde man aan de zijlijn even kan zien of zo'n bal er wel of niet inzat. Lijkt me niet heel moeilijk te realiseren.
Is dat balletje al eens opgegooid?![]()
En een abo voor blijdorpquote:Op zondag 10 maart 2013 14:16 schreef AFCNiels het volgende:
Vink rijdt straks weer weg in een nieuwe Mercedes.![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:16 schreef TweeGrolsch het volgende:
Die havenbekken krijgen het hele jaar al iedere beslissing mee. Scheelt zo 10 puntjes.![]()
feyenoord moet nou niet verzieken in slotfase![]()
![]()
![]()
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
Wat een raar geval ben jij.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:17 schreef HulkHeld het volgende:
Al die joden die zo zien offie eroverheen is hahaha![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul ropet idt alleen om tegendraads te zijn
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ben jij nou echt zo facking dom ja en volg jij de ontwikkelingen nietquote:Op zondag 10 maart 2013 14:16 schreef VMSDKR het volgende:
Eigenlijk zou je als het ware een cameraatje in de kruising moeten installeren zodat de vierde man aan de zijlijn even kan zien of zo'n bal er wel of niet inzat. Lijkt me niet heel moeilijk te realiseren.
Is dat balletje al eens opgegooid?![]()
![]()
Ollie.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vink krijgt zo een seizoenskaart van dierentuin BlijdorpNoot noot.![]()
Welke ontwikkelingen?quote:Op zondag 10 maart 2013 14:17 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ben jij nou echt zo facking dom ja en volg jij de ontwikkelingen niet![]()
Heheh ja die ga ik ff tweetenquote:Op zondag 10 maart 2013 14:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vink krijgt zo een seizoenskaart van dierentuin BlijdorpWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Willen jullie even lachen mensen, het begint namelijk nogal zielig te worden.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:17 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ben jij nou echt zo facking dom ja en volg jij de ontwikkelingen nietOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
![]()
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Nee jou grap was leuk, rijdt weg in een nieuwe Mercedes -> Opel WHAHAHAHAHAHAAHHAAHHAHAHAHAHAHH je moet caberatier worden manquote:Op zondag 10 maart 2013 14:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Willen jullie even lachen mensen, het begint namelijk nogal zielig te worden.![]()
![]()
nee jou'n jasje is leukquote:Op zondag 10 maart 2013 14:19 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee jou grap was leuk, rijdt weg in een nieuwe Mercedes -> Opel WHAHAHAHAHAHAAHHAAHHAHAHAHAHAHH je moet caberatier worden man![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:20 schreef Doublepain het volgende:
Die Pelle is erger dan Mertens
Van Driesje kan ik het begrijpen met zijn 1.20, maar Pellequote:quote:quote:
FEYENOORD KAMPIOEN
?quote:Op zondag 10 maart 2013 14:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ [url=
http://media.steampowered(...)_full.jpg]afbeelding[/url] ]![]()
Als het zo doorgaat zie ik Feyenoord wel kampioen worden. Werkelijk alles zit mee.
10 puntjes minder voor feyenoord was helemaal niet gek geweest met normale scheidsrechters.![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Pfoeeee, héél veeel respect voor Feyenoord dat ze ondanks de scheids hier hebben gewonnen
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Pfoeeee, héél veeel respect voor Feyenoord dat ze ondanks de scheids hier hebben gewonnen![]()
![]()
FEYENOOOOOOOOOOOORD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat speelde feyenoord belabberd slecht zeg.. ongehoordAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:22 schreef starla het volgende:
Al die kneusjes hier die het feyenoord niet gunnenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Als Ajax maar wint.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Krijgt de vinkentering johquote:Op zondag 10 maart 2013 14:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
Als het zo doorgaat zie ik Feyenoord wel kampioen worden. Werkelijk alles zit mee.
10 puntjes minder voor feyenoord was helemaal niet gek geweest met normale scheidsrechters.
Roda had evengoed met 9 man mogen spelen.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
zolang psv geen kampioen gaat worden ben ik zeker blijquote:Op zondag 10 maart 2013 14:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent wel erg blij met de overwinning van Feyenoord.![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:22 schreef starla het volgende:
Al die kneusjes hier die het feyenoord niet gunnen![]()
Dat dus.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Het begrip: Lucky Ajax kunnen ze maar beter in de prullenbak gooien.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
ajax huilie fagquote:
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Waarom moet je het feyenoord gunnen als je niet voor die club bent?quote:Op zondag 10 maart 2013 14:22 schreef starla het volgende:
Al die kneusjes hier die het feyenoord niet gunnenMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Wat raar als Roda een goal en penalty wordt ontnomen.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:22 schreef starla het volgende:
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Krijgt de [b]vink[/b]entering joh
Roda had evengoed met 9 man mogen spelen.
Haha, faal.![]()
Echte ajacied. Oh wacht...quote:Op zondag 10 maart 2013 14:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
zolang psv geen kampioen gaat worden ben ik zeker blij![]()
als ik naar ajax kijk moet ik altijd denken aan kinderen voor kinderenAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Het maakt me geen reet uit verder wie de wedstrijd wint, Maar volgens mij zat die bal er gewoon in, en als dat inderdaad zo is faalt het arbitragekwartet weer eens.![]()
Als ik naar Ajax kijk, zie ik een ploeg die al 2 jaar kampioen is.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:23 schreef Onnoman het volgende:
als ik naar ajax kijk moet ik altijd denken aan kinderen voor kinderen![]()
vrouwen over voetbalquote:Op zondag 10 maart 2013 14:22 schreef starla het volgende:
![]()
Van Fok! jaquote:
Al een maandje ofzo, steeds als ik op de "B" klik doet íe 'm 2 keer
Al die moeite....quote:
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
met de hakken omdat het programma in hun voordeel werktequote:Op zondag 10 maart 2013 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik naar Ajax kijk, zie ik een ploeg die al 2 jaar kampioen is.
totaal niet overtuigend kampioenAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
En hoeveel punten heeft jou club?quote:Kom praten over je club wanneer ze ook zo hoog staan man imbiciel
![]()
![]()
Nou en?quote:Op zondag 10 maart 2013 14:24 schreef Onnoman het volgende:
[..]
met de hakken omdat het programma in hun voordeel werkte
totaal niet overtuigend kampioenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Omdat ik holistisch ben ingesteld. Ik ben ook voor twente, maar dat neemt niet weg dat het een prachtig seizoen voor feyenoord is met een jonge maar knokkende ploeg. Sowieso Koemanquote:Op zondag 10 maart 2013 14:22 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Waarom moet je het feyenoord gunnen als je niet voor die club bent?
I feel kinda Locrian today![]()
en trouwens.. als ik naar ajax kijk zie ik rukkers die nog steeds klaarkomen op het geluk van 1995quote:Op zondag 10 maart 2013 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik naar Ajax kijk, zie ik een ploeg die al 2 jaar kampioen is.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Geen w zettenquote:Op zondag 10 maart 2013 14:24 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
En hoeveel punten heeft jou club?Kom praten over je club wanneer ze ook zo hoog staan man imbiciel
!
zijn club psv staat boven feyenoord hoor.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:24 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
En hoeveel punten heeft jou club?Kom praten over je club wanneer ze ook zo hoog staan man imbiciel
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Roda Jc mooi genaait. Bedankt VinkJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
het geluk van een kampioen noemen ze dat volgens mij ookquote:Op zondag 10 maart 2013 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word een beetje droevig van het geluk van Feyenoord dit seizoen![]()
Hij is voor Roda man debielquote:Op zondag 10 maart 2013 14:25 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
zijn club psv staat boven feyenoord hoor.![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word een beetje droevig van het geluk van Feyenoord dit seizoen![]()
Ik zie drie sterren.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:25 schreef Onnoman het volgende:
[..]
en trouwens.. als ik naar ajax kijk zie ik rukkers die nog steeds klaarkomen op het geluk van 1995Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
ja omdat twente haast geen kans meer heeft voor de titel. Maar als je voor psv of ajax bent dan gun je toch feyenoord niks. Kom op zeg.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:25 schreef starla het volgende:
[..]
Omdat ik holistisch ben ingesteld. Ik ben ook voor twente, maar dat neemt niet weg dat het een prachtig seizoen voor feyenoord is met een jonge maar knokkende ploeg. Sowieso KoemanMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Hup Pec doe maar stuntje doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wat een gelul, kampioen is kampioenquote:Op zondag 10 maart 2013 14:24 schreef Onnoman het volgende:
[..]
met de hakken omdat het programma in hun voordeel werkte
totaal niet overtuigend kampioen![]()
tering !quote:![]()
![]()
![]()
Hoe lang loop jij mee op fok?Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
van je 3 homo maatjes zekerquote:
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Qquote:Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Ik wens alle Ajax kontelikkers hier een hele fijne wedstrijd en dat ze maar met heel veel geluk 3 puntjes mogen pakken! Gr.![]()
Qquote:Op zondag 10 maart 2013 14:27 schreef HulkHeld het volgende:
Ik wens alle Ajax kontelikkers hier een hele fijne wedstrijd en dat ze maar met heel veel geluk 3 puntjes mogen pakken! Gr.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
quote:quote:Dick Advocaat schreef het volgende:
We moeten spitsen kopen
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)![]()
Die van Eriksen, Fischer en Boerrigter op hun knietjesquote:![]()
![]()
Hopelijk wint dat lucky kutajax niet.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Bedankt man.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:27 schreef HulkHeld het volgende:
Ik wens alle Ajax kontelikkers hier een hele fijne wedstrijd en dat ze maar met heel veel geluk 3 puntjes mogen pakken! Gr.![]()
![]()
Ik weet dat in VBL het niveau laag ligt, maar deze user zakt wel heel ver door de ondergrens.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wel schattig hoe hard jij het probeert.quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Viel mij ook al op. Art zit op FOK! trouwens, zoek in US maar eens wat foto's van Skv. op.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Afgunst was vroeger een zonde. Nu halen mensen daar hun wilskracht en energie vandaan. Best wel triest dat iemand gedreven wordt door een dergelijke negatieve emotie.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:26 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ja omdat twente haast geen kans meer heeft voor de titel. Maar als je voor psv of ajax bent dan gun je toch feyenoord niks. Kom op zeg.I feel kinda Locrian today![]()
Is toch Koeman, heeft hij dat hoefijzer van Louis gejat?quote:Op zondag 10 maart 2013 14:29 schreef Adames het volgende:
[..]
dat je dat nu als feyenoorder durft te zeggen![]()
ja en nu weer de keuken in.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:29 schreef starla het volgende:
[..]
Afgunst was vroeger een zonde. Nu halen mensen daar hun wilskracht en energie vandaan. Best wel triest dat iemand gedreven wordt door een dergelijke negatieve emotie.![]()
ja okequote:Op zondag 10 maart 2013 14:29 schreef starla het volgende:
[..]
Afgunst was vroeger een zonde. Nu halen mensen daar hun wilskracht en energie vandaan. Best wel triest dat iemand gedreven wordt door een dergelijke negatieve emotie.![]()
Oke.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:29 schreef starla het volgende:
[..]
Afgunst was vroeger een zonde. Nu halen mensen daar hun wilskracht en energie vandaan. Best wel triest dat iemand gedreven wordt door een dergelijke negatieve emotie."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Fischer is ook zwaar en zwaar overschat.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
typisch ajax supporters. 2 punten achter en voor de aftrap roepen "kampioenen kampioenen"Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Eindelijk weer eens een pot voetbal op een fatsoenlijk veld
Je moet sowieso andere clubs niks gunnen, best grappig om elke keer te lezen dan een Feyenoord het Ajax wel gunt maar PSV niet, andersom ook een Ajacied die Feyenoord het wel gunt...
10 jaar geleden zou je kop eraf getrokken worden denk ik als je dat zou zeggen.![]()
Gek he, dat de regerend landskampioen dat roept.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:31 schreef RubenSosa het volgende:
typisch ajax supporters. 2 punten achter en voor de aftrap roepen "kampioenen kampioenen"![]()
Zijn we toch?quote:Op zondag 10 maart 2013 14:31 schreef RubenSosa het volgende:
typisch ajax supporters. 2 punten achter en voor de aftrap roepen "kampioenen kampioenen"![]()
jij boos?quote:Op zondag 10 maart 2013 14:31 schreef RubenSosa het volgende:
53quote:Op zondag 10 maart 2013 14:24 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
![]()
Volgend jaar mogen uitsupporters weer, dus komt goed.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:31 schreef Doublepain het volgende:
Je moet sowieso andere clubs niks gunnen, best grappig om elke keer te lezen dan een Feyenoord het Ajax wel gunt maar PSV niet, andersom ook een Ajacied die Feyenoord het wel gunt...
10 jaar geleden zou je kop eraf getrokken worden denk ik als je dat zou zeggen.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ajax is nog steeds kampioen, dus wat is je punt?quote:Op zondag 10 maart 2013 14:31 schreef RubenSosa het volgende:
typisch ajax supporters. 2 punten achter en voor de aftrap roepen "kampioenen kampioenen"'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Gelukkig gaat Ajax hier straks met 1-2 het schip in.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:32 schreef Keukendrol het volgende:
Gelukkig gaat Ajax hier straks met 1-2 het schip in.![]()
![]()
Dat klopt inderdaadquote:Op zondag 10 maart 2013 13:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat blijf je houden hé als er max maar 1500 man meekunnen.![]()
Even een quote.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |