SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeilijk scoren is toch wat anders dan uit vorm zijn, er wordt gewoon behoorlijk gevoetbaldquote:Op zondag 10 maart 2013 13:49 schreef Burrito het volgende:
Waarom? Wij zijn toch niet in vorm en hebben maar enkele punten voorsprong met AZ en PSV voor de boeg. We scoren moeilijk, gelijkspelletje is zo gebeurd hoor
Ja, maar het doel van je spel is toch doelpunten maken. Dat lukt niet, dus dan wordt er niet behoorlijk genoeg gevoetbald.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moeilijk scoren is toch wat anders dan uit vorm zijn, er wordt gewoon behoorlijk gevoetbald
Bij de 16 houdt het meestal op. Dat komt omdat de aanvallers niet in vorm raken. Maar dat kan zo in één wedstrijdje weer omdraaien.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, maar het doel van je spel is toch doelpunten maken. Dat lukt niet, dus dan wordt er niet behoorlijk genoeg gevoetbald.
Wordt er niet goed gevoetbald als een keeper elke wedstrijd vier enorme blunders maakt waardoor steeds verloren wordt?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, maar het doel van je spel is toch doelpunten maken. Dat lukt niet, dus dan wordt er niet behoorlijk genoeg gevoetbald.
Jezusquote:Op zondag 10 maart 2013 13:55 schreef MaxC het volgende:
De laatste keer dat we in maart bovenaan stonden was in 2004
quote:Op zondag 10 maart 2013 13:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is zo. Vorm kan zo terug zijn. Maar als het te lang duurt gaan die spelers ook tegen zichzelf spelen natuurlijk. Is vooral mentaal enzo.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]Laat ik het dan zo zeggen, er ontbreekt nog een procent of 10, dat vind ik toch wat anders dan uit vorm zijn, vergeet ook niet de pech qua bal over de lijn, penalties niet krijgen etc. Beetje geluk aan die kant en het loopt gewoon lekker
Er wordt goed gespeeld tot aan de 16, maar de aanvallers renderen gewoon echt nog niet. Dat is een hele linie. Pas als die ook lopen kan je volgens mij stellen dat je echt in vorm bent.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]Laat ik het dan zo zeggen, er ontbreekt nog een procent of 10, dat vind ik toch wat anders dan uit vorm zijn, vergeet ook niet de pech qua bal over de lijn, penalties niet krijgen etc. Beetje geluk aan die kant en het loopt gewoon lekker
Dat zeg ik toch ook niet maar uit vorm is weer het andere uiterste en dat klopt nietquote:Op zondag 10 maart 2013 13:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Er wordt goed gespeeld tot aan de 16, maar de aanvallers renderen gewoon echt nog niet. Dat is een hele linie. Pas als die ook lopen kan je volgens mij stellen dat je echt in vorm bent.
Nee, dan wordt er niet goed gevoetbald. Bij goed voetbal komt de keeper niet in die situaties, of worden en voorin tenminste genoeg doelpunten gemaakt om dat ene tegendoelpuntje ongedaan te maken. Nu speelt de helft van het team goed voetbal, en de andere helft niet. Dan kan je niet echt spreken van een in het algemeen goed voetballend team, vind ik.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wordt er niet goed gevoetbald als een keeper elke wedstrijd vier enorme blunders maakt waardoor steeds verloren wordt?
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet maar uit vorm is weer het andere uiterste en dat klopt niet
Er zitten nog steeds wat dissonanten in het combinatiespel. De Jong, Alderweireld en Kolbeinn kan dat ook niet echt. Dus maar doorselecteren dan van de zomerquote:Op zondag 10 maart 2013 14:00 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, dan wordt er niet goed gevoetbald. Bij goed voetbal komt de keeper niet in die situaties, of worden en voorin tenminste genoeg doelpunten gemaakt om dat ene tegendoelpuntje ongedaan te maken. Nu speelt de helft van het team goed voetbal, en de andere helft niet. Dan kan je niet echt spreken van een in het algemeen goed voetballend team, vind ik.
Jep, we zijn gewoon een slap goedje.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:01 schreef Ludachrist het volgende:
Maar als we niet in vorm en niet uit vorm zijn, zijn we dan vormeloos?
Als ik zo naar de andere ploegen in de top 5 kijk speelt Ajax gewoon het beste voetbal, zou gewoon zonde zijn dit niet te belonen met een titelquote:Op zondag 10 maart 2013 14:01 schreef Ludachrist het volgende:
Maar als we niet in vorm en niet uit vorm zijn, zijn we dan vormeloos?
We hadden al zo dik bovenaan kunnen staan hèquote:Op zondag 10 maart 2013 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik zo naar de andere ploegen in de top 5 kijk speelt Ajax gewoon het beste voetbal, zou gewoon zonde zijn dit niet te belonen met een titel
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hadden al zo dik bovenaan kunnen moeten staan hè
Maar als je zo lastig scoort is het toch logisch dat in een reeks waar je bijna geen punten meer mag laten liggen en tegen AZ en PSV nog moet je toch moet kunnen stellen dat Feyenoord zomaar kampioen kan worden? We kunnen wel discusseren over het juiste gebruik van het woordje vorm maar ik zie niet in wat er nou onzin is om te zeggen dat ik feyenoord wel kampioen zie worden.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik zo naar de andere ploegen in de top 5 kijk speelt Ajax gewoon het beste voetbal, zou gewoon zonde zijn dit niet te belonen met een titel
Ik zie Feyenoord nog wel bezwijken onder de druk, als ze echt dichtbij komen.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:08 schreef Burrito het volgende:
[..]
Maar als je zo lastig scoort is het toch logisch dat in een reeks waar je bijna geen punten meer mag laten liggen en tegen AZ en PSV nog moet je toch moet kunnen stellen dat Feyenoord zomaar kampioen kan worden? We kunnen wel discusseren over het juiste gebruik van het woordje vorm maar ik zie niet in wat er nou onzin is om te zeggen dat ik feyenoord wel kampioen zie worden.
De onzin vond ik dat Ajax uit vorm is, dat is niet zo en kijk je Feyenoord weleens, dat gaat wel soepel zeker? Maar ze zijn kanshebber net als Ajax en ook PSVquote:Op zondag 10 maart 2013 14:08 schreef Burrito het volgende:
[..]
Maar als je zo lastig scoort is het toch logisch dat in een reeks waar je bijna geen punten meer mag laten liggen en tegen AZ en PSV nog moet je toch moet kunnen stellen dat Feyenoord zomaar kampioen kan worden? We kunnen wel discusseren over het juiste gebruik van het woordje vorm maar ik zie niet in wat er nou onzin is om te zeggen dat ik feyenoord wel kampioen zie worden.
Idd.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:22 schreef Pedroso het volgende:
Vandaag hopelijk is om m'n gemak naar Ajax kijken, gewoon bij rust al met minimaal 2 goals verschil voor staan.
Frank is er inmiddels ook achter dat je beter iemand daar kan neerzetten die kan combineren, alla Aissati vorig seizoen. Boerrigter en Lukoki is echt niks, helaas.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:22 schreef Pedroso het volgende:
Vandaag hopelijk is om m'n gemak naar Ajax kijken, gewoon bij rust al met minimaal 2 goals verschil voor staan.
De Jong speelt vandaag erg goed.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die De Jong ook weer, draait hij goed weg maar heeft hij gewoon een te lage handelingssnelheid. Hij kon gewoon Schone inspelen.
Hij speelt aardig. Maar die bal had hij wel mogen geven. Blijkbaar was hij nog aan het nagenieten van zijn actie.quote:
Bal stuiterde opeens raar op hoor.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij speelt aardig. Maar die bal had hij wel mogen geven. Blijkbaar was hij nog aan het nagenieten van zijn actie.
In jouw ogen kan hij nooit wat goed doen, maar hij zag het te laat, erna stond Siggy in buitenspel positie dus moest hij wel breed spelenquote:Op zondag 10 maart 2013 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die De Jong ook weer, draait hij goed weg maar heeft hij gewoon een te lage handelingssnelheid. Hij kon gewoon Schone inspelen.
Hij kon hem naar Schone tikken.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:20 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Bal stuiterde opeens raar op hoor.
In mijn ogen kan hij wel wat goed doen hoor. Ik zeg toch dat hij mooi wegdraait. Maar dat hij die pass niet geeft is gewoon zonde.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
In jouw ogen kan hij nooit wat goed doen, maar hij zag het te laat, erna stond Siggy in buitenspel positie dus moest hij wel breed spelen
done.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:22 schreef Pedroso het volgende:
Doet weinig fout, zet goed druk en is bijna altijd aanspeelbaar. Niks mis mee.quote:
we moeten Cuenca's opleiden (Fischer komt in de buurt)quote:Op zondag 10 maart 2013 15:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Frank is er inmiddels ook achter dat je beter iemand daar kan neerzetten die kan combineren, alla Aissati vorig seizoen. Boerrigter en Lukoki is echt niks, helaas.
Duurt nog wel wat jaartjes.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:22 schreef Syntix het volgende:
[..]
we moeten Cuenca's opleiden (Fischer komt in de buurt)
Zijn de buitenspelers bij Ajax dan frietbakker of wat? Natuurlijk zijn het wel buitenspelers. Ze hebben alleen andere taken bij Ajax dan bij een andere club....quote:Op zondag 10 maart 2013 15:24 schreef CaasS het volgende:
Buitenspelers bij Ajax zijn dan ook geen buitenspelers. Dat moeten de backs doen.
Joh. Maar niet als in de klassieke buitenspelers. Het zijn meer middenvelders/aanvallers die mee doen aan combinaties en in de kleine ruimte een actie moeten maken.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:28 schreef MrStock het volgende:
[..]
Zijn de buitenspelers bij Ajax dan frietbakker of wat? Natuurlijk zijn het wel buitenspelers. Ze hebben alleen andere taken bij Ajax dan bij een andere club....
patatquote:Op zondag 10 maart 2013 15:28 schreef MrStock het volgende:
[..]
Zijn de buitenspelers bij Ajax dan frietbakker of wat? Natuurlijk zijn het wel buitenspelers. Ze hebben alleen andere taken bij Ajax dan bij een andere club....
Hallo Marcel Brands.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Mokhtar is wel wat voor Ajax eigenlijk
Zo werkt dat niet. Spelers Assaidi, Sulejmani, Hadouir en Mokthar vallen tegen ons op omdat ze ruimte hebben.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Mokhtar is wel wat voor Ajax eigenlijk
Mokthar is juist technisch heel vaardig zou zo mee kunnenquote:Op zondag 10 maart 2013 15:45 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Spelers Assaidi, Sulejmani, Hadouir en Mokthar vallen tegen ons op omdat ze ruimte hebben.
Speel je bij Ajax is dat anders.
Meer van "ha, ik zie iemand redelijk goed spelen dus die is wel wat voor Ajax".quote:Op zondag 10 maart 2013 15:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goede speler hoor maar goed hij komt niet van Barcelona of het buitenland dus het is niets.
Dat denk ik al het hele seizoenquote:Op zondag 10 maart 2013 15:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Meer van "ha, ik zie iemand redelijk goed spelen dus die is wel wat voor Ajax".
Als ze zo spelen lopen ze daar ook 2-0 of 3-0 overheen. Beste Ajax sinds de eerste helft tegen Utrecht.quote:
Dit meen je? Want dat zie ik echt niet gebeuren wordt gewoon een ontzettend lastige wedstrijdquote:Op zondag 10 maart 2013 15:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als ze zo spelen lopen ze daar ook 2-0 of 3-0 overheen. Beste Ajax sinds de eerste helft tegen Utrecht.
Dit soort volkquote:Op zondag 10 maart 2013 15:55 schreef MrStock het volgende:
GODVERDOMME FLIKKER TOCH OP MET DAT PAARD!
Ga aub naar het PSV-forum, lampjequote:
Zwolle wordt volledig weggespeeld vandaag. Normaal heb ik altijd wel zoiets van "er kan nog wat gebeuren", maar dat heb ik nu helemaal niet. Ajax speelt geconcentreerd en geeft absoluut niks weg, heeft het alleen aan zichzelf te wijten dat ze er geen 3 of 4 hebben gemaakt. Als er zo gespeeld wordt tegen AZ komen die er ook niet aan te pas hoor.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit meen je? Want dat zie ik echt niet gebeuren wordt gewoon een ontzettend lastige wedstrijd
iddquote:Op zondag 10 maart 2013 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weer die BoerrigterGeef dan Serero of Denswil minuten.
Een beetje zoals jij Serero uitfoetert na 2 invalbeurten van 10 minuten?quote:Op zondag 10 maart 2013 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kerel heeft nog geen bal gehad en er wordt alweer gezeken. Flikker toch op man fucking kneus
Dat onderbouw ik ten minste nog.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Een beetje zoals jij Serero uitfoetert na 2 invalbeurten van 10 minuten?
Nee hoor.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat onderbouw ik ten minste nog.
Hij valt anders al weken goed in dat kun je van Serero niet zeggen.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:57 schreef MrStock het volgende:
Ik wil gewoon dat hij helemaal niet het veld in komt. Doe dan de Jong in de spits en Serero derin....
Er is al 100x uitgelegd waarom Boerrigter op rechtsbuiten niks is. Dan zeg jij alleen "daar ben ik het niet mee eens", en dan is de discussie volgens jou afgedaan. Dan kan je wel heel blij doen met je onderbouwing, maar met beargumenteren heeft alles wat je doet dan niks meer te maken.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat onderbouw ik ten minste nog.
Goh, vreemd, na een lange blessure in twee invalbeurten van vijf á tien minuten.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij valt anders al weken goed in dat kun je van Serero niet zeggen.
Hij viel goed in tegen Steauaquote:Op zondag 10 maart 2013 15:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij valt anders al weken goed in dat kun je van Serero niet zeggen.
Gast ik ben een van de weinige hier die wel nog iets probeert uit te leggen.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:59 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Er is al 100x uitgelegd waarom Boerrigter op rechtsbuiten niks is. Dan zeg jij alleen "daar ben ik het niet mee eens", en dan is de discussie volgens jou afgedaan. Dan kan je wel heel blij doen met je onderbouwing, maar met beargumenteren heeft alles wat je doet dan niks meer te maken.
Wat is jouw onderbouwing dan? Je zegt alleen dat hij slecht is en dat je zulke spelers uit de A1 moet halen.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast ik ben een van de weinige hier die wel nog iets probeert uit te leggen.
Maar goed ik neem hier sowieso weinig mensen serieus.
Jij vond dat goed? Mijn god zeg wat heb jij een slecht beeld van voetbal.quote:
Wees gerust, niemand neemt jou serieusquote:Op zondag 10 maart 2013 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er nemen hier ook weinig mensen jou serieus.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet jij zeggen HAHAHAquote:Op zondag 10 maart 2013 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[..]
Jij vond dat goed? Mijn god zeg wat heb jij een slecht beeld van voetbal.
Nou, kom maar op dan. Nog even een keer samenvattend je argumenten waarom Boerrigter er wel in moet en Serero niet. Voor allebei 3 punten ofzo.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Domme speler, geen overzicht, dribbelt non stop te lang, vaker geblesseerd dan fit en had ik al gezegd dat hij voor belachelijk veel balverlies zorgt en nog geen fatsoenlijk schot kan geven ook al heeft hij 10 minuten de tijd?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is jouw onderbouwing dan? Je zegt alleen dat hij slecht is en dat je zulke spelers uit de A1 moet halen.
Dat mag je hier niet zeggen. Maar goed hetzelfde volk wat vorig jaar non stop aan het kankeren was op Blind loopt nu ook op hem te geilen.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:03 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel gelijk.
Echt serieus he: gaat dit nu over Boerrigter of Serero?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Domme speler, geen overzicht, dribbelt non stop te lang, vaker geblesseerd dan fit en had ik al gezegd dat hij voor belachelijk veel balverlies zorgt en nog geen fatsoenlijk schot kan geven ook al heeft hij 10 minuten de tijd?
Het enige waar de fanboys dan mee komen is ja hij scoorde tegen Heerenveen en NAC. Woeptiefuckingdoo dat stelt geen flikker voor.
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Echt serieus he: gaat dit nu over Boerrigter of Serero?
Dit gaat over die middelmatige Afrikaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Echt serieus he: gaat dit nu over Boerrigter of Serero?
Waarin?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:03 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel gelijk.
Ik vind hem juist een slimme speler die wel overzicht heeft. Hij heeft gewoon pech gehad met een blessure maar had hadden Kolbeinn en Derk ook. Dat hij niet een heel geweldig schot heeft ben ik met je eens, maar als je Eriksen ziet schieten is dat niet veel beter. En dat balverlies valt wel mee, De Jong lijdt ook vaak zat balverlies.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Domme speler, geen overzicht, dribbelt non stop te lang, vaker geblesseerd dan fit en had ik al gezegd dat hij voor belachelijk veel balverlies zorgt en nog geen fatsoenlijk schot kan geven ook al heeft hij 10 minuten de tijd?
Het enige waar de fanboys dan mee komen is ja hij scoorde tegen Heerenveen en NAC. Woeptiefuckingdoo dat stelt geen flikker voor.
Nee, ik vroeg het me af omdat Boerrigter ook een domme speler is zonder overzicht die veel te lang dribbelt, vaak te kampen heeft gehad met blessureleed, vandaag elke bal die hij kreeg verspeeld heeft en alleen de 3-0 gescoord heeft tegen middelmatige clubs.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit gaat over die middelmatige Afrikaan.
Volgend seizoen gaat hij weer terug naar RKC.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Boerrigter is ook geen rechtsbuiten maar dat overdreven gejank op hem is gewoon zielig en als hij volgend seizoen goed speelt dan gaan ze er weer op geilen flikker toch op zeg.
Als een speler niet goed genoeg is, of dat nou door een gebrek aan vorm of kwaliteit of wat dan ook is, mag dat gerust gezegd worden. Maar het blijft wel een Ajacied, en dit is gewoon ontzettend respectloos:quote:Op zondag 10 maart 2013 16:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat mag je hier niet zeggen. Maar goed hetzelfde volk wat vorig jaar non stop aan het kankeren was op Blind loopt nu ook op hem te geilen.
quote:Op zondag 10 maart 2013 15:55 schreef MrStock het volgende:
GODVERDOMME FLIKKER TOCH OP MET DAT PAARD!
Daar heb je wel gelijk in, dat het respectloos was. Maar evengoed had ik hem niet graag in het veld zien staan. Had liever andere spelers aan het werk gezien.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:07 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Als een speler niet goed genoeg is, of dat nou door een gebrek aan vorm of kwaliteit of wat dan ook is, mag dat gerust gezegd worden. Maar het blijft wel een Ajacied, en dit is gewoon ontzettend respectloos:
[..]
Ik vul vast je reactie in als Serero deze goal had gemaakt:quote:
quote:Ja, goal, maar het is natuurlijk volledig de verdienste van Eriksen. Die domme Serero schopt hem nog bijna tegen die verdediger aan ook, hier kan je geen conclusies aan verbinden hoor
Dan ben jij de enige die het niet deed natuurlijkquote:Op zondag 10 maart 2013 16:08 schreef MrStock het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, dat het respectloos was. Maar evengoed had ik hem niet graag in het veld zien staan. Had liever andere spelers aan het werk gezien.
Overigens heb ik nooit gejankt op Blind, ook vorig jaar niet....
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik vul vast je reactie in als Serero deze goal had gemaakt:
[..]
Steve McClaren zou trots op je zijn Stinho.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax heeft alleen zichzelf nog als tegenstander voor het kampioenschap
Ik mag hopen dat zelfs Lukoki die bal erin had gekregen. Dit is geen goede goal maar wel leuk voor hem omdat hij al tijden lang goed invalt.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik vul vast je reactie in als Serero deze goal had gemaakt:
[..]
Zeker weten.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:09 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Steve McClaren zou trots op je zijn Stinho.
Lukoki had hem over de zijlijn heen geschoten.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat zelfs Lukoki die bal erin had gekregen. Dit is geen goede goal maar wel leuk voor hem omdat hij al tijden lang goed invalt.
Dit is letterlijk het enige wat hij vandaag goed heeft gedaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat zelfs Lukoki die bal erin had gekregen. Dit is geen goede goal maar wel leuk voor hem omdat hij al tijden lang goed invalt.
Ik was geen fan van hem zoals hij toen speelde, maar ik heb hem toen in ieder geval niet afgezeken. Ik ergerde me in ieder geval lang niet zo erg aan hem als aan Boerrigter.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan ben jij de enige die het niet deed natuurlijk
Ik ben het met je eens dat Boerrigter op dit moment niet goed genoeg is. Al is een invalbeurtje bij 2-0 nou ook weer geen ramp.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:08 schreef MrStock het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, dat het respectloos was. Maar evengoed had ik hem niet graag in het veld zien staan. Had liever andere spelers aan het werk gezien.
Overigens heb ik nooit gejankt op Blind, ook vorig jaar niet....
Heeft vandaag ook nog amper de bal gehad.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:11 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit is letterlijk het enige wat hij vandaag goed heeft gedaan.
Nu je eindelijk weer eens hebt gescoord hoef je niet gelijk zo arrogant te doen Derk, jemig man.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft vandaag ook nog amper de bal gehad.
quote:Die Serero speelt steeds verstoppertje, komt helemaal nooit aan de bal, en van die 5x balbezit is er vervolgens 4x balverlies en 1 intikkertje. Nou, wat een topper hoor. Doe mij maar Derk
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Serero is alleen bruikbaar als je te weinig beweging hebt op het middenveld en je iemand nodig hebt die maar gewoon rond gaat rennen als een kip zonder kop zodat er ruimte komt voor de mensen die wel wat kunnen
Tweede deel ben ik met je eens, maar ik vond toen wel dat er te veel op Blind gezeken werd.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:11 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat Boerrigter op dit moment niet goed genoeg is. Al is een invalbeurtje bij 2-0 nou ook weer geen ramp.
En een deel van het vorige seizoen was Blind ook niet goed genoeg op dat moment. Het is niet erg om dat te zeggen.
Nog geen balverlies vandaagquote:Op zondag 10 maart 2013 16:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is toch zo? geef hem de bal en je bent hem 2 tellen later kwijt.
Nee, je ziet het echt compleet verkeerd.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is toch zo? geef hem de bal en je bent hem 2 tellen later kwijt.
Ik heb hem niets anders zien doen bij zijn vorige invalbeurten anders.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, je ziet het echt compleet verkeerd.
Boerrigter valt al weken goed inquote:Op zondag 10 maart 2013 16:17 schreef MrStock het volgende:
Moet zeggen dat Boerrigter tot nu toe meer laat zien dan dat we van hem dit seizoen gewend zijn... Maar vond Schöne toch beter spelen toen hij daar stond...
Haha, hij doet niks anders dan voor de winterstop.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boerrigter valt al weken goed in
Als die jongen twee jaar eerder naar Ajax was gekomen was 'ie nu de vaste nummer negen. Hadden we Sigthorsson wss nooit gehaald.quote:
50% van zijn ballen zijn naar Zwolle.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:17 schreef MrStock het volgende:
Moet zeggen dat Boerrigter tot nu toe meer laat zien dan dat we van hem dit seizoen gewend zijn... Maar vond Schöne toch beter spelen toen hij daar stond...
Dit is onzin en dat weet je zelf ook.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Haha, hij doet niks anders dan voor de winterstop.
Ik zeg dat ie beter speelt dan we gewend zijn van hem, ik zeg niet dat hij goed speeltquote:Op zondag 10 maart 2013 16:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
50% van zijn ballen zijn naar Zwolle.
Is helemaal geen onzin.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit is onzin en dat weet je zelf ook.
Ik vind Boerrigter ook echt niet een ideale speler voor Ajax maar het kinderachtige gezeik op hem is belachelijk en onterecht.
Mensen tilten hier altijd als je het woord 'bruikbaar' gebruikt, is dat omdat Derksen het woord laatdunkend gebruikt ofzo? Ik kreeg ook het halve forum over me heen toen ik Hoesen 'bruikbaar' noemde, terwijl ik dat helemaal niet zo negatief bedoelde.quote:
Hoezo? Het enige verschil is dat hij nu niet meer in de basis speelt maar van de bank komt, zodat hij op snelheid wat meer nut heeft tegen moegespeelde verdedigers. Net zoals Lukoki dat heeft. Qua spel is hij echt niet beter of slechter dan zijn eerste seizoenshelft.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit is onzin en dat weet je zelf ook.
Ik vind Boerrigter ook echt niet een ideale speler voor Ajax maar het kinderachtige gezeik op hem is belachelijk en onterecht.
Die had hem nog een gele kaart aangenaaid.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:23 schreef Artillerieschaap het volgende:
Van Rhijn oprecht bezorgd om de tegenstander, dat is wel sportiviteit. Zo'n Strootman had al onder de douche gestaan.
en ook nog nagetrapt.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die had hem nog een gele kaart aangenaaid.
AZ zal er vol op klappen, wordt een soort Utrecht - Ajax denk ik.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgende week wordt nog lastig zat.
Ligt het aan mij, of is er belachelijk veel gelijk gespeeld? Ajax 9x, drie clubs 10x of meer.. 6 clubs 8x gelijk etc...quote:
Van dit jaar, of van de voorgaande jaren?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ zal er vol op klappen, wordt een soort Utrecht - Ajax denk ik.
van dit jaar.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van dit jaar, of van de voorgaande jaren?
''Een soort'' bedoel ik niet de kopie hé. Als we wat beter afwerken moet er een overwinning inzittenquote:
Al is het ook leuk als Twente weer niet wint.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zie ik dan weer niet gebeuren
En weer een 100% doelpunt afgepakt.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:29 schreef Dven het volgende:
En zowaar weer eens een keer meer dan drie doelpunten gemaakt
Dat maakt me echt niet meer uit. Ze zijn toch geen concurrent en dan maakt het mij geen reet uit wat ze doen.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al is het ook leuk als Twente weer niet wint.
Heb jij een andere wedstrijd gezien dan ik?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:29 schreef Dven het volgende:
En zowaar weer eens een keer meer dan drie doelpunten gemaakt
Een overwinning zit er altijd in hè. Maar die zit er ook in voor AZ. En het kan ook zomaar gelijk worden.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Een soort'' bedoel ik niet de kopie hé. Als we wat beter afwerken moet er een overwinning inzitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Als Ajax maar kampioen wordt en PSV geen CL haalt vind ik het goedquote:Op zondag 10 maart 2013 16:32 schreef Artillerieschaap het volgende:
Laat Vitesse maar winnen en derde worden ten koste van PSV
Dat zou echt zo heerlijk zijnquote:Op zondag 10 maart 2013 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Ajax maar kampioen wordt en PSV geen CL haalt vind ik het goed
En het moet ook mogelijk zijnquote:Op zondag 10 maart 2013 16:35 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Dat zou echt zo heerlijk zijn
Twee, maar vooral ingaan op zo'n foutje.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:30 schreef MrStock het volgende:
[..]
Heb jij een andere wedstrijd gezien dan ik?
Sorryquote:Op zondag 10 maart 2013 16:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Twee, maar vooral ingaan op zo'n foutje.
Ik was hem al weer vergeten, even aanzetten dan maarquote:Op zondag 10 maart 2013 16:50 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Nu kijken hoe deze 2 het er vanaf brengen
Vertonghenquote:Op zondag 10 maart 2013 16:50 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Nu kijken hoe deze 2 het er vanaf brengen
quote:
Mooie loop actie, krijgt de bal voorbij velthuizen. SCHIET BAL OVER DOEL.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 17:00 schreef badboynova het volgende:
[..]
[..]
Mooie loop actie, krijgt de bal voorbij velthuizen. SCHIET BAL OVER DOEL.
Tja, ik kom uit Twente en heb een kots hekel aan die club, gun ze serieus helemaal niks.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat maakt me echt niet meer uit. Ze zijn toch geen concurrent en dan maakt het mij geen reet uit wat ze doen.
Ik heb alleen een hekel aan PSV.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tja, ik kom uit Twente en heb een kots hekel aan die club, gun ze serieus helemaal niks.
Zoveel mensen in mijn omgeving die vroeger allemaal voor Ajax of PSV waren, 1x wordt Twente kampioen en ze stappen allemaal over.quote:
Dat had ik hier juist met AZ toenquote:Op zondag 10 maart 2013 17:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zoveel mensen in mijn omgeving die vroeger allemaal voor Ajax of PSV waren, 1x wordt Twente kampioen en ze stappen allemaal over.![]()
![]()
Je hebt ook nog Feyenoord. Als Ajax dan gelijkspeelt tegen PSV gaat Feyenoord er overheen. Als die alles winnen tenminste.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:11 schreef sitting_elfling het volgende:
Als Ajax alles wint, of iig tegen PSV gelijkspeelt of tegen AZ gelijkspeelt en PSV winst zijn we 1e toch?
Strootmanquote:Op zondag 10 maart 2013 17:12 schreef badboynova het volgende:
WIJ STAAN BOVEN AAN, EN ZIJ HEBBEN STROOTMAN
Ook dat filmpje van Daley gezien. Wat een clichés komen daar uit rollen zeg.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)s-in-eigen-hand.html
Ja mooi hèquote:Op zondag 10 maart 2013 17:46 schreef Gramulanion het volgende:
Suarez - Vertonghen 1-1 Allebei gescoord.
quote:De fans van Tottenham Hotspur zingen: "He came from Amsterdam and hates the Rotterdam..... Its Jan Vertonghen
ze zingen altijd ''He came from Amsterdam to play for Tottenham'' tenzij dit weer een variatie daar op isquote:
Veel betere techniek. Ik snap het wel.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:13 schreef Smoofie het volgende:
Boerrigter afkraken en vervolgens serero verdedigen , wat een boelers hier, tering he
wat een baas.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:15 schreef wieisboos het volgende:
Vertonghen 2x gescoord nustaan 1-2 voor
Misschien dat ze daar ook youtube hebbenquote:Op zondag 10 maart 2013 18:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ze zingen altijd ''He came from Amsterdam to play for Tottenham'' tenzij dit weer een variatie daar op is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Eens. Boerrigter past gewoon niet binnen het systeem en heeft een vervelende blessure achter de rug, maar ik schat hem hoger in dan Schaken bijvoorbeeld.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:13 schreef Smoofie het volgende:
Boerrigter afkraken en vervolgens serero verdedigen , wat een boelers hier, tering he
Hij speelde een topwedstrijd maar was niet genoeg, niet dat ik het in dit geval erg vindquote:Op zondag 10 maart 2013 18:23 schreef tammepiet het volgende:
"He came from Amsterdam and hates the Rotterdam..... Its Jan Vertonghen!"
Dus PSV staat met ons gelijkquote:Op zondag 10 maart 2013 19:35 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
En -14 op doelsaldo, dus de facto 4 pnt.
Nee, PSV moet één punt meer pakken dan Ajax om kampioen te worden, Vitesse (met dit verschil in doelsaldo) vier punten. Dat klopt toch?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus PSV staat met ons gelijkZo zie ik dat niet hoor
PSV mag gelijk aantal punten hebben met Ajax met dit doelsaldo. Ajax moet altijd een punt meer pakken als PSV. Of ze gaan opeens een paar potjes met 8-0 winnen.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:41 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Nee, PSV moet één punt meer pakken dan Ajax om kampioen te worden, Vitesse (met dit verschil in doelsaldo) vier punten. Dat klopt toch?
Zongen ze dit?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:23 schreef tammepiet het volgende:
"He came from Amsterdam and hates the Rotterdam..... Its Jan Vertonghen!"
Ooh okequote:Op zondag 10 maart 2013 20:13 schreef Syntix het volgende:
[..]
Volgens mij niet, dat maken alleen de Ajacieden ervan.
Nou, PSV heeft +18 op Ajax, dus ik hebben liever niet dat die gelijk komen in puntenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV mag gelijk aantal punten hebben met Ajax met dit doelsaldo. Ajax moet altijd een punt meer pakken als PSV. Of ze gaan opeens een paar potjes met 8-0 winnen.
Dat zeg ik toch. Maar ik keek even vanuit het oogpunt van PSV. Dat het voor hun genoeg is als ze in punten gelijk komen met Ajax.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:27 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Nou, PSV heeft +18 op Ajax, dus ik hebben liever niet dat die gelijk komen in punten
Hij werd in het begin door sommige een koele afmaker genoemd, dat zie ik niet meer.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:21 schreef Syntix het volgende:
Fischer speelde trouwens ook een stuk beter dan de vorige wedstrijden. Meer dreiging en speelde zijn tegenstander een paar keer goed uit.
Dan klopt het inderdaad. Misschien kunnen we nog wat goed maken in het onderlinge duel. Aan de andere kant, als we die winnen dan zal het doelsaldo niet meer interessant worden wss.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Maar ik keek even vanuit het oogpunt van PSV. Dat het voor hun genoeg is als ze in punten gelijk komen met Ajax.
Als we van AZ winnen komt het allemaal goed.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:36 schreef Smoofie het volgende:
Ajax geeft niet vaak een no.1 positie weg rond deze periode toch![]()
.
Ajax wint gewoon alle 8 wedstrijden, ik zeg het je.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:36 schreef Smoofie het volgende:
Ajax geeft niet vaak een no.1 positie weg rond deze periode toch![]()
.
Dit. Als we volgende speelronde door weten te komen dan is het écht advantage Ajax.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als we van AZ winnen komt het allemaal goed.
Zoveel vertrouwen heb ik ook niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax wint gewoon alle 8 wedstrijden, ik zeg het je.
PSV is te matig.
Feyenoord gaat de kampioensdruk voelen.
En Vitesse?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV is te matig.
Als we die winnen redden we het wel. Of we verliezen alle andere wedstrijdenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:35 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Dan klopt het inderdaad. Misschien kunnen we nog wat goed maken in het onderlinge duel. Aan de andere kant, als we die winnen dan zal het doelsaldo niet meer interessant worden wss.
Vitesse kan er ook nog bijkomen.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV is te matig.
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:42 schreef Vermecelli het volgende:
Als Vertonghen en Suarez nou nog een keertje terug komen naar Amsterdam..
Ik vind dat Ajax het wedstrijd voor wedstrijd moet bekijken. Ik weet dat AZ uit een lastige is, als we gewoon onder de druk - die AZ zal brengen- uitvoetballen, en zorgvuldig met onze kansen omgaan, is het een haalbare kaart.quote:
Ja, maar toch he ....quote:Op zondag 10 maart 2013 20:53 schreef Devv het volgende:
Ajax is meester in de eindsprint. Ik sta er echt niet gek van te kijken als ze gewoon alles winnen.
Monico?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:57 schreef tammepiet het volgende:
Ik zie meer tegen AZ op als PSV uit.
Zondag winnen en ik ga er in geloven. Iemand een café in Mokum waar je az uit kunt zien? Viel bij Twente uit nogal tegen
Ik verwacht eerder dat AZ wachtkamervoetbal zal gaan spelen, zoals ze dat ook in de beker deden. Gewoon rustig en gedoseerd aanvallen en hopen op een goede scheids en dan moet het lukken.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat Ajax het wedstrijd voor wedstrijd moet bekijken. Ik weet dat AZ uit een lastige is, als we gewoon onder de druk - die AZ zal brengen- uitvoetballen, en zorgvuldig met onze kansen omgaan, is het een haalbare kaart.
twitter:CuencaIsaac twitterde op zondag 10-03-2013 om 16:54:10Important win that gives us the Eredivisie leadership. I want to congratulate my teammates for the great match! Forza @AFCAjax reageer retweet
twitter:
twitter:siemdejong twitterde op zondag 10-03-2013 om 19:34:08Blij met de overwinning.. #ajapec nu deze positie vast houden!! #32 reageer retweet
Dit pakken jullie even mee he.twitter:FrankRonald1970 twitterde op zondag 10-03-2013 om 16:12:32R: zullen we het recept herhalen van de afgelopen 2 jaar.Nog 8 te gaan. #ajapec @AFCAjax #spannend reageer retweet
Feyenoord heeft al teveel scheidsrechters mee gehad dit seizoen. Dat zie ik nog als de belangrijkste bedreiging. Het is haast alsof ergens in een achterkamer besloten is dat het tijd werd voor een kampioenschap van de Rotterdammers.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV is te matig.
Ze gunnen het ze daar allemaal zo. Ze zijn altijd zo zielig.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Feyenoord heeft al teveel scheidsrechters mee gehad dit seizoen. Dat zie ik nog als de belangrijkste bedreiging. Het is haast alsof ergens in een achterkamer besloten is dat het tijd werd voor een kampioenschap van de Rotterdammers.
Marco steekt de helpende hand weer toe. Naast Heerenveen hebben ze ook nog ADO-uit. Dat zijn wedstrijden waar het mis moet gaan voor ze, want tegen op papier lastige tegenstanders als Vitesse en Utrecht hebben ze de kuipbonus mee..quote:Op zondag 10 maart 2013 21:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Feyenoord heeft al teveel scheidsrechters mee gehad dit seizoen. Dat zie ik nog als de belangrijkste bedreiging. Het is haast alsof ergens in een achterkamer besloten is dat het tijd werd voor een kampioenschap van de Rotterdammers.
Wat gebeurt er als Cuenca weer fit is? Moet Schone (die het niet slecht doet) dan plaats maken?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:05 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:CuencaIsaac twitterde op zondag 10-03-2013 om 16:54:10Important win that gives us the Eredivisie leadership. I want to congratulate my teammates for the great match! Forza @AFCAjax reageer retweet
twitter:twitter:siemdejong twitterde op zondag 10-03-2013 om 19:34:08Blij met de overwinning.. #ajapec nu deze positie vast houden!! #32 reageer retweet
Dit pakken jullie even mee he.twitter:FrankRonald1970 twitterde op zondag 10-03-2013 om 16:12:32R: zullen we het recept herhalen van de afgelopen 2 jaar.Nog 8 te gaan. #ajapec @AFCAjax #spannend reageer retweet
Ajax moet gewoon alles winnen. Zo simpel is het, niet zaniken over de grootte van de piemels bij scheidsrechters als het over feyenoord gaat.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
wow stein okequote:Op zondag 10 maart 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax moet gewoon alles winnen. Zo simpel is het, niet zaniken over de grootte van de piemels bij scheidsrechters als het over feyenoord gaat.
Denk het ja, of hij speelt in plaats van Poulsen.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als Cuenca weer fit is? Moet Schone (die het niet slecht doet) dan plaats maken?
Cuenca zal vast wel weer moeten spelen ja. Tsja...quote:Op zondag 10 maart 2013 21:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als Cuenca weer fit is? Moet Schone (die het niet slecht doet) dan plaats maken?
Poulsen speelde vandaag wel weer aardig, kwam zelfs één keer mee naar de 16.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denk het ja, of hij speelt in plaats van Poulsen.
Op een aantal wedstrijden na vind ik het hem altijd wel aardig of beter gezegd naar zijn kunnen doen. Blijft wel een speler die voetballend zwaar onder de maat is en het is op een positie die zoveel kan toevoegen aan het elftal mits hij goed kan opbouwen en voetballen. De Boer kiest ervoor om met hem en Schone het seizoen ermee af te maken, prima.. alleen hoop ik volgend seizoen wel op Sporkslede of Boccara.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Poulsen speelde vandaag wel weer aardig, kwam zelfs één keer mee naar de 16.
Tuurlijk, maar het seizoen heeft al laten zien dat meer scoren dan je tegenstander niet altijd voldoende is om dat ook te bereiken. Maar laten we hopen dat ik gewoon beren op de weg zie en dat Ajax vanaf nu weer een strakke serie neerzet.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax moet gewoon alles winnen. Zo simpel is het, niet zaniken over de grootte van de piemels bij scheidsrechters als het over feyenoord gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |