Denk dat de Koe daar wel op hamert in de rust.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:28 schreef Grifte het volgende:
Nu eens kijken of ze weer doordukken of achteruit gaan lopen, gebeurde me iets te vaak dit seizoen na een voorsprong. Als je dat Roda ziet je moet je gewoon er overheen knallen.
Haha inderdaad, moet laatste tijd elke zondag bijna aan de beademing.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:28 schreef Dekatria het volgende:
Snel 0-2 svp, anders nog een helft hartkloppingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op zondag 10 maart 2013 13:29 schreef De_Pel het volgende:
Goed topicZeker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 maart 2013 13:29 schreef De_Pel het volgende:
Goed topicHaten op het Opel Shirt met 2 geile gouwe streepjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
quote:Op zondag 10 maart 2013 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker!Ik vind die met die gele balk nog mooier dan dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
30 ofzoquote:Op zondag 10 maart 2013 13:31 schreef Jimbo het volgende:
dat 'ondershirt' is zo lelijk op t nieuwe shirt
hoeveel doelpunten scheelt t met pisvee trouwens ?
32 volgens mij.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:31 schreef Jimbo het volgende:
dat 'ondershirt' is zo lelijk op t nieuwe shirt
hoeveel doelpunten scheelt t met pisvee trouwens ?
quote:Op zondag 10 maart 2013 13:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Haten op het Opel Shirt met 2 geile gouwe streepjes
OndershirtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
!!!!
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Want jij zal er vrolijk van worden als er iemand op je knie springtquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 13:32 schreef RubenSosa het volgende:
ja hoor tyfuskop immers ligt weer eens dood te gaan. Met zijn ooievaars bek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |