Nou enquote:Op zondag 10 maart 2013 11:04 schreef JRRY het volgende:
In de TT mag je d'r hele naam wel gebruiken
Nee grapje, leuke TT
ja, veel te veel knip en plak werkquote:Op zondag 10 maart 2013 11:08 schreef JRRY het volgende:
Het is natuurlijk zoveel moeite om al haar 15 extreem goede hits erin te zetten![]()
quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 11:14 schreef supersof het volgende:
[..]____________________________!!!!! x 100000000000000000000000000000000000
Heb je geneukt?quote:Op zondag 10 maart 2013 11:13 schreef supersof het volgende:
ik lig nog in bed en over drie kwartier gaan we weg
neequote:
is ie niet.quote:
ohquote:
niet haten op nelly fquote:Op zondag 10 maart 2013 11:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jawel waarom staat er een omgebouwde man in de OP, ik snap het echt niet
Beetje moe, maar ik kan niet klagenquote:
wekservicequote:
Lekker rustig aan doen dan maar vandaagquote:Op zondag 10 maart 2013 11:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje moe, maar ik kan niet klagen
quote:Op zondag 10 maart 2013 11:50 schreef supersof het volgende:
saai hier ja. gelukkig ben ik de hele dag weg
Ga je iets leuks doenquote:Op zondag 10 maart 2013 11:50 schreef supersof het volgende:
saai hier ja. gelukkig ben ik de hele dag weg
Jaquote:
Haten op mijn schatjequote:Op zondag 10 maart 2013 11:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nu Nelly ja, vroeger ging hij nog schuil achter de naam Neil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hoop ik voor je dat het gezellig zal zijnquote:Op zondag 10 maart 2013 11:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaeerst naar mn ene opa en oma. En dan naar andere opa en oma voor verjaardag van oma. En daar is nog meer familie.
jaquote:Op zondag 10 maart 2013 11:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat het gezellig zal zijn
ahwquote:Op zondag 10 maart 2013 11:54 schreef supersof het volgende:
[..]
jaik hoop dat mijn oma weer snoepzakjes heeft gemaakt
![]()
Taartquote:Op zondag 10 maart 2013 11:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaeerst naar mn ene opa en oma. En dan naar andere opa en oma voor verjaardag van oma. En daar is nog meer familie.
quote:Op zondag 10 maart 2013 11:54 schreef supersof het volgende:
[..]
![]()
ja voor mijn kleine nichtjes doet ze dat. En dan krijgen wij ook nogquote:
was je nou 8 of 18?quote:Op zondag 10 maart 2013 11:54 schreef supersof het volgende:
[..]
![]()
Dat is het ookquote:Op zondag 10 maart 2013 11:55 schreef JRRY het volgende:
ik lach nu wel irl maar ik vind het echt heel lief :S
jaquote:
Oma's zullen je voor altijd als 4-jarige behandelen, had gekundquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 11:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oma's zullen je voor altijd als 4-jarige behandelen, had gekund
quote:
Ik kan je geen ongelijk gevenquote:Op zondag 10 maart 2013 12:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik denk dat ik zo maar een flesje mountain dew ga halenVerslavend spul
Dus je bent de hele dag nog vrijquote:
En zo vele mensen met jouquote:Op zondag 10 maart 2013 12:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat wel maar weer alleen slapen en dan morgen weer werken
Beyquote:Op zondag 10 maart 2013 12:26 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ervandoor. Ben er later vanmiddag wel weer
jaquote:Op zondag 10 maart 2013 12:43 schreef JRRY het volgende:
mensen die niet direc reageren op WA, zo ergerlijk
Echt hequote:Op zondag 10 maart 2013 12:43 schreef JRRY het volgende:
mensen die niet direc reageren op WA, zo ergerlijk
iets duidelijker?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
laast werd ik zo gebeld door echt vremde figuren met raar gegil wat ik niet verstond en volgens mij kwam het van deze site want ik hoorde iets met makkelaar
Ja en juist makkelijker de gou snap ik niet :Squote:Op zondag 10 maart 2013 13:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat snap je niet? ik werd gebeld met idioot gegil en of ik makkelaar de gou was ofzo
uhuquote:Op zondag 10 maart 2013 13:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
GC / Wie hebben het hoogste postgemiddelde op het forum? deel 2.
Hahah Prox
Ik sta er ook in.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hahah Prox
quote:Op zondag 10 maart 2013 12:26 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ervandoor. Ben er later vanmiddag wel weer
quote:Op zondag 10 maart 2013 13:19 schreef nodig het volgende:
Hallo chickies. Het is weer zondag. Hosseltijd.
Jammer voor je, sof is er de hele dag nietquote:Op zondag 10 maart 2013 13:19 schreef nodig het volgende:
Hallo chickies. Het is weer zondag. Hosseltijd.
Verslaafdequote:Op zondag 10 maart 2013 13:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hahah Prox
Wut!?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jammer voor je, sof is er de hele dag niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 maart 2013 13:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Wut!?
Waar is ze heen?Als ze zou willen dat je het weet wist je hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik was er gister nietquote:Op zondag 10 maart 2013 13:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ze zou willen dat je het weet wist je het
Ik ook tot s'avonds niet. Iets als whatsapp.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik was er gister niet![]()
Ze is zeker hele dag broodjes bakken
Wat doet ze danquote:Op zondag 10 maart 2013 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook tot s'avonds niet. Iets als whatsapp.
En nee
Wie is ze?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik was er gister niet![]()
Ze is zeker hele dag broodjes bakken
uneverknowquote:Op zondag 10 maart 2013 13:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Aha, pwieh dacht even dat ze vreemdging![]()
Maar zo is supersof niet.
Heeft ze een vriend dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Aha, pwieh dacht even dat ze vreemdging![]()
Maar zo is supersof niet.
Ik heb nog nooit gehoord van een horescoop dus ik weet niet waar je over praatquote:Op zondag 10 maart 2013 13:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nu na je horescoop kan je het moeilijk ontkennen
whore scopequote:Op zondag 10 maart 2013 13:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord van een horescoop dus ik weet niet waar je over praat
Speciaal voor jou "nu na je horoscoop kan je niet meer ontkennen"quote:Op zondag 10 maart 2013 13:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord van een horescoop dus ik weet niet waar je over praat
whehquote:Op zondag 10 maart 2013 13:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat je een gestoorde fanstalker bent.
Ik lust geen cola.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:39 schreef JRRY het volgende:
AC IK WEET HET AL, JE HEBT PEPSI FLESSEN MET BEY ?
quote:Op zondag 10 maart 2013 13:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat je een gestoorde fanstalker bent.
oh dus ik moet mijn telefoon doordeweeks ook maar wegleggen?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Speciaal voor jou "nu na je horoscoop kan je niet meer ontkennen"![]()
Nee dat zegt je horoscoop ook nietquote:Op zondag 10 maart 2013 13:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh dus ik moet mijn telefoon doordeweeks ook maar wegleggen?
Helemaal nietquote:Op zondag 10 maart 2013 13:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jij bent een gestoorde fanstalker van Nirwana staan we mooi quitte
Je horoscoop is onzinquote:Op zondag 10 maart 2013 13:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat is mijn horoscoop?(Mijn sterrenbeeld is stier)
Dat moet je dan maar zelf wetenquote:Op zondag 10 maart 2013 13:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wel want het gaat over de hele week gvd
Nicki Minaj.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nog altijd betere female vocalisten in die scene dan nicki minaj ooit zal zijn
Mileyquote:Op zondag 10 maart 2013 13:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Beyonce, P!NK, Kelly Clarkson, zijn betere vocalisten. Wel meer nog.
quote:Op zondag 10 maart 2013 13:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sorry maar tussen al deze zangeressen klinkt ze echt heel fout![]()
*fixedquote:Op zondag 10 maart 2013 13:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Woman were meant to sing and to have sex with
O shitquote:Op zondag 10 maart 2013 13:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja man ik ga hem de hele week negeren nu
Klopt zijn ze ook maar ze kwam er zelf mee aanzettenquote:
Die sla ik even opquote:Op zondag 10 maart 2013 13:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
'ik zou haar helemaal volpompen, totdat het er uit druipt'
-VA
Het enige wat jij gaat neuken is je rechterhandquote:Op zondag 10 maart 2013 13:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als het uit is gaan wij neuken toch?
En je ex natuurlijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het enige wat jij gaat neuken is je rechterhand
Jawel hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 13:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
joey word niet serieus genomen hihaho
En je moeder natuurlijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het enige wat jij gaat neuken is je rechterhand
raarquote:Op zondag 10 maart 2013 14:11 schreef AppelCake het volgende:
msacras wil haar dochter naar mij vernoemen.
Is het al uit met je fattie?quote:Op zondag 10 maart 2013 14:17 schreef AppelCake het volgende:
I hear your heart beat to the beat of the drums
Hoe heb je het gedaan?quote:Op zondag 10 maart 2013 14:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Met de fattie is het al lang uit, alleen met de lelijke is het sinds gister pas uit.
Hoe lang was het aan dan? 2 weken?quote:Op zondag 10 maart 2013 14:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Met de fattie is het al lang uit, alleen met de lelijke is het sinds gister pas uit.
Ik zeurde tegen die chinees over mijn lelijke vriendin en zij zei toen zal ik tegen haar zeggen op fb dat ik met jou heb gezoend en toen zei ik jah doe dat dus het is uit dankzij chineesjequote:
2 en een halve week.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe lang was het aan dan? 2 weken?
oh what a shame that you came here with someoneequote:Op zondag 10 maart 2013 14:17 schreef AppelCake het volgende:
I hear your heart beat to the beat of the drums
Waarom noem je haar de hele tijd 'Chinees'?quote:Op zondag 10 maart 2013 14:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zeurde tegen die chinees over mijn lelijke vriendin en zij zei toen zal ik tegen haar zeggen op fb dat ik met jou heb gezoend en toen zei ik jah doe dat dus het is uit dankzij chineesje
Al heb ik het nog steeds zelf moeten uitmaken.
Omdat ze chinees is en me hielp om het uit te maken.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom noem je haar de hele tijd 'Chinees'?
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat ze chinees is en me hielp om het uit te maken.
Maar haar bijnaam is sushi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou haar bami gaan noemen
Je maintiendrai
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat ze chinees is en me hielp om het uit te maken.
Maar haar bijnaam is sushi.Heet ze jenny?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sushi is awesumquote:Op zondag 10 maart 2013 14:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Maar bami is lekker en sushi is goor.
En zij is niet lekker?quote:Op zondag 10 maart 2013 14:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Maar bami is lekker en sushi is goor.
Vreemdgaan is beter dan het in haar gezicht zeggen.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hulp nodig met het uitmaken na 2 weken? Godverdomme man____
Maar, maar, ik ben de robot!quote:
Zeg me alsjeblieft dat je lult.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Vreemdgaan is beter dan het in haar gezicht zeggen.
Het was trouwens niet echt vreemdgaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je lult.
Hij is de robot oeh, oeh!!quote:Op zondag 10 maart 2013 14:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar, maar, ik ben de robot!
Was godverdomme een man geweest en vertelde haar persoonlijk dat je er niet verder mee wil gaan. Ja ze gaat janken, maar je bent dan tenminste eerlijk en oprechtquote:Op zondag 10 maart 2013 14:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Het was trouwens niet echt vreemdgaan.
QFTquote:Op zondag 10 maart 2013 14:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was godverdomme een man geweest en vertelde haar persoonlijk dat je er niet verder mee wil gaan. Ja ze gaat janken, maar je bent dan tenminste eerlijk en oprecht
De waarheid vertellen.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was godverdomme een man geweest en vertelde haar persoonlijk dat je er niet verder mee wil gaan. Ja ze gaat janken, maar je bent dan tenminste eerlijk en oprecht
Zeg jij altijd al je onvoldoendes tegen je ouders?quote:Op zondag 10 maart 2013 14:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik vertel thuis altijd de waarheid ik ben zo'n coole jongen
Denken dat een meisje het niet verdient om de waarheid te weten als je een relatie met haar hebtquote:
Je trollt, toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Dat doet Magister al :Squote:Op zondag 10 maart 2013 14:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zeg jij altijd al je onvoldoendes tegen je ouders?
Heb je haar kop gezien?quote:Op zondag 10 maart 2013 14:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Denken dat een meisje het niet verdient om de waarheid te weten als je een relatie met haar hebt
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je trollt, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je trollt, toch?Nee, ik vertel de waarheid niet zodat ik niemand hoef te kwetsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wel.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:37 schreef JRRY het volgende:
MAar ik haal bijna tot geen onvoldoendes dusja,
Dus als een meisje jou voor een maand of twee aan het lijntje houd, je laat denken dat het wat gaat worden en vervolgens je afwijst is dat normaal. ''Ja ik vond het zo lullig je meteen af te wijzen dus stelde ik het maar uit''quote:Op zondag 10 maart 2013 14:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik vertel de waarheid niet zodat ik niemand hoef te kwetsen.
Minimaal 4 onder de 6quote:Op zondag 10 maart 2013 14:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja sta je veel tekort (aantal punten onder 6)
Ja drm zeg ik het juist niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus als een meisje jou voor een maand of twee aan het lijntje houd, je laat denken dat het wat gaat worden en vervolgens je afwijst is dat normaal. ''Ja ik vond het zo lullig je meteen af te wijzen dus stelde ik het maar uit''
It fucking hurts, man
Je moet meteen eerlijk zijn. Dat wordt gewaardeerd en komt ze er sneller overheenquote:
neequote:Op zondag 10 maart 2013 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je moet meteen eerlijk zijn. Dat wordt gewaardeerd en komt ze er sneller overheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |