PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Klopt, Deze Cadillac was een 7 liter.. Met gierende banden weg bij de stoplichten en met 70km/u zit er geen fut (zo on-topic..) meer inquote:Op zondag 10 maart 2013 02:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heerlijk tochgeen haast, alleen maar cruisen
een 7 literquote:Op zondag 10 maart 2013 02:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Klopt, Deze Cadillac was een 7 liter.. Met gierende banden weg bij de stoplichten en met 70km/u zit er geen fut (zo on-topic..) meer in
Zoietsquote:Op zondag 10 maart 2013 02:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een 7 literen dan 150 pk eruit persen ofzo, voor een auto van 2 ton
Ja dat weet ik ook wel, maar ik versta nonstop dolphinsquote:
Vandaar mijn blijdschap met het feit dat er nu wifi is waar ik werkquote:Op zondag 10 maart 2013 04:59 schreef Alziend-Oog het volgende:
Om 5 uur fifa spelen is echt een no-go.
Matchmaking duurt uren waarna je tegen no-lifers die 5atb spelen verliest...
Wel een ideaal tijdstip om nog wat te handelen
What has been heard, cannot be unheard.quote:Op zondag 10 maart 2013 03:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel, maar ik versta nonstop dolphins
quote:
NOU DAT IS OOK WEER DUIDELIJKquote:Op zondag 10 maart 2013 10:05 schreef Thorb het volgende:
Goedemorgen Reemi en Pokert.
(zo beter reemi)
Ik ben blij dat de boodschap is overgekomen.quote:
Ik had jou zoals gebruikelijk toch een goedemorgen dm gestuurdquote:Op zondag 10 maart 2013 10:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kon iets soortgelijks niet tikken. Ik zag door de tranen het beeldscherm niet meer
Volgens mij word jij ook een dagje ouder. Voor het eerst dit jaar dat ik geen goedemorgen DM van je heb gehadquote:Op zondag 10 maart 2013 10:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de boodschap is overgekomen.
[..]
Ik had jou zoals gebruikelijk toch een goedemorgen dm gestuurd?
quote:
Goedemorgen Dudeweiser en DannyDekoquote:Op zondag 10 maart 2013 10:46 schreef DannyDeko het volgende:
Klote kerklokken altijd op de zondagochtend..
Sorryquote:Op zondag 10 maart 2013 10:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij word jij ook een dagje ouder. Voor het eerst dit jaar dat ik geen goedemorgen DM van je heb gehad
klojoquote:Op zondag 10 maart 2013 10:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de boodschap is overgekomen.
[..]
Ik had jou zoals gebruikelijk toch een goedemorgen dm gestuurd?
Om welke definitie gaat het dan preciesquote:
Heb wat contracten voor 400 verkocht (na 30 minuten). Die fitness heb ik erop staan voor 550 maar gaan pas aan het eind weg.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemorgen
Thorbie voor hoeveel gaan de silver contracts/fitness vanochtend?
Ja ik ben er wel weer overheenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
hallon Toefjonsquote:Op zondag 10 maart 2013 10:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen Dudeweiser en DannyDeko
quote:Op zondag 10 maart 2013 11:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik ben er wel weer overheenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk nu en zie dat contracten voor 500 gaan op het halve uurquote:Op zondag 10 maart 2013 11:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb wat contracten voor 400 verkocht (na 30 minuten). Die fitness heb ik erop staan voor 550 maar gaan pas aan het eind weg.
Ja alles wat ik net voor 400 erop zette was snel wegquote:Op zondag 10 maart 2013 11:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kijk nu en zie dat contracten voor 500 gaan op het halve uur
quote:Op zondag 10 maart 2013 11:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Je zit ze toch niet voor 600 te kopen en voor 800 te verkopen hequote:
Ja hoor. Ik ga niet voor de grote klappersquote:Op zondag 10 maart 2013 11:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je zit ze toch niet voor 600 te kopen en voor 800 te verkopen he
Had nog veel non-shiny golds. Gingen allemaal voor 500 ofzo
Die gouden healing cards voor 400 en die silver voor 350 gaan ook gewoon weg. Shiny
Goedemorgen Thorben,quote:Op zondag 10 maart 2013 10:05 schreef Thorb het volgende:
Goedemorgen Reemi en Pokert.
(zo beter reemi)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |