PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Klopt, Deze Cadillac was een 7 liter.. Met gierende banden weg bij de stoplichten en met 70km/u zit er geen fut (zo on-topic..) meer inquote:Op zondag 10 maart 2013 02:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heerlijk tochgeen haast, alleen maar cruisen
een 7 literquote:Op zondag 10 maart 2013 02:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Klopt, Deze Cadillac was een 7 liter.. Met gierende banden weg bij de stoplichten en met 70km/u zit er geen fut (zo on-topic..) meer in
Zoietsquote:Op zondag 10 maart 2013 02:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een 7 literen dan 150 pk eruit persen ofzo, voor een auto van 2 ton
Ja dat weet ik ook wel, maar ik versta nonstop dolphinsquote:
Vandaar mijn blijdschap met het feit dat er nu wifi is waar ik werkquote:Op zondag 10 maart 2013 04:59 schreef Alziend-Oog het volgende:
Om 5 uur fifa spelen is echt een no-go.
Matchmaking duurt uren waarna je tegen no-lifers die 5atb spelen verliest...
Wel een ideaal tijdstip om nog wat te handelen
What has been heard, cannot be unheard.quote:Op zondag 10 maart 2013 03:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel, maar ik versta nonstop dolphins
quote:
NOU DAT IS OOK WEER DUIDELIJKquote:Op zondag 10 maart 2013 10:05 schreef Thorb het volgende:
Goedemorgen Reemi en Pokert.
(zo beter reemi)
Ik ben blij dat de boodschap is overgekomen.quote:
Ik had jou zoals gebruikelijk toch een goedemorgen dm gestuurdquote:Op zondag 10 maart 2013 10:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kon iets soortgelijks niet tikken. Ik zag door de tranen het beeldscherm niet meer
Volgens mij word jij ook een dagje ouder. Voor het eerst dit jaar dat ik geen goedemorgen DM van je heb gehadquote:Op zondag 10 maart 2013 10:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de boodschap is overgekomen.
[..]
Ik had jou zoals gebruikelijk toch een goedemorgen dm gestuurd?
quote:
Goedemorgen Dudeweiser en DannyDekoquote:Op zondag 10 maart 2013 10:46 schreef DannyDeko het volgende:
Klote kerklokken altijd op de zondagochtend..
Sorryquote:Op zondag 10 maart 2013 10:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij word jij ook een dagje ouder. Voor het eerst dit jaar dat ik geen goedemorgen DM van je heb gehad
klojoquote:Op zondag 10 maart 2013 10:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de boodschap is overgekomen.
[..]
Ik had jou zoals gebruikelijk toch een goedemorgen dm gestuurd?
Om welke definitie gaat het dan preciesquote:
Heb wat contracten voor 400 verkocht (na 30 minuten). Die fitness heb ik erop staan voor 550 maar gaan pas aan het eind weg.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemorgen
Thorbie voor hoeveel gaan de silver contracts/fitness vanochtend?
Ja ik ben er wel weer overheenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
hallon Toefjonsquote:Op zondag 10 maart 2013 10:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen Dudeweiser en DannyDeko
quote:Op zondag 10 maart 2013 11:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik ben er wel weer overheenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk nu en zie dat contracten voor 500 gaan op het halve uurquote:Op zondag 10 maart 2013 11:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb wat contracten voor 400 verkocht (na 30 minuten). Die fitness heb ik erop staan voor 550 maar gaan pas aan het eind weg.
Ja alles wat ik net voor 400 erop zette was snel wegquote:Op zondag 10 maart 2013 11:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kijk nu en zie dat contracten voor 500 gaan op het halve uur
quote:Op zondag 10 maart 2013 11:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Je zit ze toch niet voor 600 te kopen en voor 800 te verkopen hequote:
Ja hoor. Ik ga niet voor de grote klappersquote:Op zondag 10 maart 2013 11:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je zit ze toch niet voor 600 te kopen en voor 800 te verkopen he
Had nog veel non-shiny golds. Gingen allemaal voor 500 ofzo
Die gouden healing cards voor 400 en die silver voor 350 gaan ook gewoon weg. Shiny
Goedemorgen Thorben,quote:Op zondag 10 maart 2013 10:05 schreef Thorb het volgende:
Goedemorgen Reemi en Pokert.
(zo beter reemi)
quote:Op zondag 10 maart 2013 11:14 schreef Fuszy het volgende:
goedemorgen aan de rest van de gangsters hier![]()
en de grote baas Toefjes
Dat is wel echt bezigheidstherapie.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik ga niet voor de grote klappersIn luttele secondes heb je er een paar gekocht en het er op zetten kost ook niet veel tijd. Kleine winst * kleine winst = grote winst.
Baasquote:Op zondag 10 maart 2013 11:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Goedemorgen Thorben,
ik heb een shirt van je favo club
Geen naam inderdaad. Wilde Cazorla erop laten zetten, maar dat vond ik te duurquote:Op zondag 10 maart 2013 11:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is wel echt bezigheidstherapie.
[..]
BaasUitshirt toch? Geen naam?
Dat hoop ik ookquote:Op zondag 10 maart 2013 11:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]Goedmorgen Fuszy. Ik hoop dat Feyenoord wint vandaag
5-1 helaas.quote:
Daar hoef je toch niet eens meer bang voor te zijn?quote:
Ik denk dat ie dan naar Real gaat. Ronaldo verhuist naar de spits, en Bale op linksvoor. Naar Barcelona zie ik hem niet gaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:22 schreef Fuszy het volgende:
Als Bale zou vertrekken naar een andere club, welke club zou dan geschikt zijn? Er zullen niet veel clubs zijn die hem kunnen betalen, maar ik zag net een bericht over Bale dat Pique zei dat hij goed genoeg is voor Barca.
Als hij links midden of links voor staat dan valt een Real al af? Cristiano Ronaldo staat daar. Barca heeft Tello en Iniesta?
Bayern misschien? Al hebben die ribery daar staan.
Als Ronaldo niet al naar Man U gaat? Zag iets voorbij komen dat Nike hem uit het Adidas tenue wilde halen en wilde helpen om naar Man U te verkassenquote:Op zondag 10 maart 2013 11:23 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dan naar Real gaat. Ronaldo verhuist naar de spits, en Bale op linksvoor. Naar Barcelona zie ik hem niet gaan.
Heb ik ook gelezen ja. Ronaldo terug naar Man U, zou wel fantastisch zijn, zeg.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als Ronaldo niet al naar Man U gaat? Zag iets voorbij komen dat Nike hem uit het Adidas tenue wilde halen en wilde helpen om naar Man U te verkassen
Vind het wel wat voor United als ze Nani verkopenquote:Op zondag 10 maart 2013 11:22 schreef Fuszy het volgende:
Als Bale zou vertrekken naar een andere club, welke club zou dan geschikt zijn? Er zullen niet veel clubs zijn die hem kunnen betalen, maar ik zag net een bericht over Bale dat Pique zei dat hij goed genoeg is voor Barca.
Als hij links midden of links voor staat dan valt een Real al af? Cristiano Ronaldo staat daar. Barca heeft Tello en Iniesta?
Elke keer dat ik op Feyenoord gok heb ik het verkeerdquote:Op zondag 10 maart 2013 11:26 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
FC Chabab?![]()
Feyenoord @ 1.70 een gokje waardig?
Zou dan wel livebetten en de eerste minuut afwachtenquote:Op zondag 10 maart 2013 11:26 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
FC Chabab?![]()
Feyenoord @ 1.70 een gokje waardig?
Als ik nou Feyenoord en Utrecht pak, en ajax met de handicapquote:Op zondag 10 maart 2013 11:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Elke keer dat ik op Feyenoord gok heb ik het verkeerd. Dus ik geef je geen advies.
1,70 odds zijn wel redelijk tho
PSGquote:Op zondag 10 maart 2013 11:22 schreef Fuszy het volgende:
Die hebben Lavezzi ook al? Pastore kan volgens mij daar ook spelen. Twee spelers die al een fortuin hebben gekostquote:
Hoe bedoel je met de handicap? Ik snap dat nooitquote:Op zondag 10 maart 2013 11:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik nou Feyenoord en Utrecht pak, en ajax met de handicap
Dat het andere team als het ware 1 goal voorstaat. Dan moet de club waar je op inzet dus met minimaal 2 goals verschil winnenquote:Op zondag 10 maart 2013 11:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe bedoel je met de handicap? Ik snap dat nooit
Dus in feite een nadeel pakken om de odds te verhogen? Slimquote:Op zondag 10 maart 2013 11:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dat het andere team als het ware 1 goal voorstaat. Dan moet de club waar je op inzet dus met minimaal 2 goals verschil winnen
Precies:quote:Op zondag 10 maart 2013 11:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dat het andere team als het ware 1 goal voorstaat. Dan moet de club waar je op inzet dus met minimaal 2 goals verschil winnen
Als je die handicap op 0-2 zet en je zet in op Zwolle of gelijk? Dan zou je winnen als ze respectievelijk 1 goal maken of 2 goals? (ligt aan de bet?)quote:Op zondag 10 maart 2013 11:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies:
[ afbeelding ]
Hoe hoger de handicap, hoe beter de quotering. Als ik de 0-2 pak moet Ajax met 3 goals verschil winnen. Al vind ik de 0-2 te hoog, maar vind de quotering van 0-1 weer wat aan de lage kant..
Als ik op 0-2 op Zwolle inzet, dan win ik de bet als Ajax met 1 goal verschil wint, gelijk speelt of verliest. De wedstrijd begint dan met een denkbeeldige 0-2 voorsprong voor Zwolle. Dus als het 2-1 wordt, dan is de uitslag voor deze weddenschap: 2-1 + 0-2 = 2-3 = winst Zwollequote:Op zondag 10 maart 2013 11:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als je die handicap op 0-2 zet en je zet in op Zwolle of gelijk? Dan zou je winnen als ze respectievelijk 1 goal maken of 2 goals? (ligt aan de bet?)
Alleen maar met 1 goal verschil?quote:Op zondag 10 maart 2013 11:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik op 0-2 op Zwolle inzet, dan win ik de bet als Ajax met 1 goal verschil wint, gelijk speelt of verliest. De wedstrijd begint dan met een denkbeeldige 0-2 voorsprong voor Zwolle. Dus als het 2-1 wordt, dan is de uitslag voor deze weddenschap: 2-1 + 0-2 = 2-3 = winst Zwolle
Ja, want als Ajax met 2 goals verschil wint, dan raakt Zwolle de denkbeeldige 0-2 voorsprong kwijt, en is het een X gewordenquote:
Oh ik had hem verkeerd gelezenquote:Op zondag 10 maart 2013 11:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, want als Ajax met 2 goals verschil wint, dan raakt Zwolle de denkbeeldige 0-2 voorsprong kwijt, en is het een X geworden
Ik gun het je van harte, maar ik hoop het nietquote:Op zondag 10 maart 2013 11:40 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dan gaat dit m worden. Kijken of ik een Thaise massage ga winnen vandaag
Als Feyenoord maar wint, dan heb ik in elk geval tot kwart over 4 een spannende zondagquote:Op zondag 10 maart 2013 11:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik gun het je van harte, maar ik hoop het niet
Erg duidelijk gejat, maar ik vond het eerlijk gezegd best wel weer eens leuk. De lama's waren geniaal en dus was dit ook wel weer genieten.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
De grote improvisatie showWat een kut remake van de Lama's
Ja maar ik hoop wel dat het een wedstrijd wordt en geen afgang.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet eens meer bang voor te zijn?Je weet toch al dat het niks meer wordt na die heenwedstrijd... Had het Arsenal wel gegund overigens.
Ik ga straks ook denk ik maar wat silver packs openen. Of ik ga verhuisdozen inpakken. Nee, dan toch maar silverpacksquote:Op zondag 10 maart 2013 11:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Met zulke hoge consumable prijzen moet ik wel een keer winst kunnen maken met silver packs. Het begint goed met een Taylor 4-1-2-1-2 in mijn 2e pack
Ik ben het nu aan het kijken, maar ik vind het over het algemeen erg flauw. Jamai en die marokaan zijn matig grappig. Die andere homo is helemaal niks aan. Bij zo'n programma mis ik Jeroen en Ruben Nicolai dan tochquote:Op zondag 10 maart 2013 11:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Erg duidelijk gejat, maar ik vond het eerlijk gezegd best wel weer eens leuk. De lama's waren geniaal en dus was dit ook wel weer genieten.
Ik krijg he-le-maal niks in die packs joh. En nog maak je winstquote:Op zondag 10 maart 2013 11:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Met zulke hoge consumable prijzen moet ik wel een keer winst kunnen maken met silver packs. Het begint goed met een Taylor 4-1-2-1-2 in mijn 2e pack
Ik krijg ook niet heel veel, dit was de eerste dure non-shiny silver sinds 2 dagen geleden toen ik een Johnson kreeg. Ik denk dan maar: als ik gewoon packs blijf openen krijg ik vanzelf weer iets goeds.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik krijg he-le-maal niks in die packs joh. En nog maak je winst
Ja mijn TP staat weer vol dus ik moet even wachten, maar ik zou graag eens een dure Shiny spelert krijgenquote:Op zondag 10 maart 2013 11:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik krijg ook niet heel veel, dit was de eerste dure non-shiny silver sinds 2 dagen geleden toen ik een Johnson kreeg. Ik denk dan maar: als ik gewoon packs blijf openen krijg ik vanzelf weer iets goeds.
Tijl en Ruben van der Meer vind ik wel geniaal. Maar ik vond het een kutprogrammaquote:Op zondag 10 maart 2013 11:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben het nu aan het kijken, maar ik vind het over het algemeen erg flauw. Jamai en die marokaan zijn matig grappig. Die andere homo is helemaal niks aan. Bij zo'n programma mis ik Jeroen en Ruben Nicolai dan toch
Ik weet natuurlijk niet hoeveel packs hij heeft geopend maar dan nog heeft hij teveel geluk. Het is wel grappig dat ik Taylor kreeg want daar heb ik er nog 2 van in mijn TPquote:Op zondag 10 maart 2013 11:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja mijn TP staat weer vol dus ik moet even wachten, maar ik zou graag eens een dure Shiny spelert krijgenAls je kijkt wat Thad in die packs heeft gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |