SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door APK op 10-03-2013 02:11:25 ]Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Ik heb effe het nieuwe Filmmuseum in Noord in de OP geplaatst.quote:
smooth building iddquote:Op zondag 10 maart 2013 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb effe het nieuwe Filmmuseum in Noord in de OP geplaatst.
Naief als ik ben had ik het even aangepast, maar je staat er nu twee keer in, LULLO!quote:Op zondag 10 maart 2013 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel weer raar idd,, Maar goed APK bedtime I would say![]()
Holy shit yes en wat kunnen we daar aan doen ?quote:Op zondag 10 maart 2013 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
Naief als ik ben had ik het even aangepast, maar je staat er nu twee keer in, LULLO!
Gewoon niet verder over lullen, is cool toch?quote:Op zondag 10 maart 2013 02:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Holy shit yes en wat kunnen we daar aan doen ?
ik ben naar bed !quote:Op zondag 10 maart 2013 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon niet verder over lullen, is cool toch?
Ik word al zolang als ik op FOK! kom ER genoemd, maar ik voel dat niet als iets 'liefs' of 'bekends'. Ik vind het meer luiheid van de fokkert die te beroerd is om iemands naam voluit te gebruiken. Maar soit, internet is nu eenmaal een snel en vluchtig medium. Ben er al aan gewend.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:41 schreef Bluezz het volgende:
En nog even terugkomen op de opmerking van APK over het afkorten van nicknames door Chufi : ik vind dat leuk en ik doe het zelf ook all te timeHet geeft iets 'liefs' iets 'bekends' en dat vind ik leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Klopt, ik vind het een hele klus om jouw naam voluit te tikken als aan het postenquote:Op zondag 10 maart 2013 12:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik word al zolang als ik op FOK! kom ER genoemd, maar ik voel dat niet als iets 'liefs' of 'bekends'. Ik vind het meer luiheid van de fokkert die te beroerd is om iemands naam voluit te gebruiken. Maar soit, internet is nu eenmaal een snel en vluchtig medium. Ben er al aan gewend.
Wat leuk!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
chocolade smelten in het bad van Marie, malletje volgieten, af laten koelen, uitbreken met veel rest chocolade, nog een keertje vanaf stap 1, weer uitbreken, en dan lijmen met chocola!quote:Op zondag 10 maart 2013 13:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat leuk!
Je moest ook alles zelf in vorm gieten voordat je het in elkaar kon zetten? Dat hadden ze niet toen mijn kinderen klein waren.
Dat museum staat toch niet toevalllig boven de verwarming ?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:22 schreef sacha het volgende:
[..]
chocolade smelten in het bad van Marie, malletje volgieten, af laten koelen, uitbreken met veel rest chocolade, nog een keertje vanaf stap 1, weer uitbreken, en dan lijmen met chocola!
en nu moet ie in zijn molenmuseum want te mooi om op te eten
Het zou ook wel zonde zijn om op te eten.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:22 schreef sacha het volgende:
[..]
chocolade smelten in het bad van Marie, malletje volgieten, af laten koelen, uitbreken met veel rest chocolade, nog een keertje vanaf stap 1, weer uitbreken, en dan lijmen met chocola!
quote:Op zondag 10 maart 2013 13:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat museum staat toch niet toevalllig boven de verwarming ?
Oh zo zie ik het helemaal niet, jouwe is idd veel te lang om ff snel te typenquote:Op zondag 10 maart 2013 12:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik word al zolang als ik op FOK! kom ER genoemd, maar ik voel dat niet als iets 'liefs' of 'bekends'. Ik vind het meer luiheid van de fokkert die te beroerd is om iemands naam voluit te gebruiken. Maar soit, internet is nu eenmaal een snel en vluchtig medium. Ben er al aan gewend.
Wat grappigquote:Op zondag 10 maart 2013 13:22 schreef sacha het volgende:
[..]
Oh ja dat noemde mijn jongste zoon ooit worstjes met haarquote:Op zondag 10 maart 2013 13:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou ook wel zonde zijn om op te eten.
Afgelopen week zag ik bij de buren dit:
[ afbeelding ]
Dat vond ik er zo grappig uit zien, dus ik whatsappte het naar mijn dochter, ze vroeg of ik het een keer voor haar wilde maken
briljant!quote:Op zondag 10 maart 2013 13:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afgelopen week zag ik bij de buren dit:
[ afbeelding ]
Dat vond ik er zo grappig uit zien, dus ik whatsappte het naar mijn dochter, ze vroeg of ik het een keer voor haar wilde maken
worstjes met haar...quote:Op zondag 10 maart 2013 13:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja dat noemde mijn jongste zoon ooit worstjes met haar
Ik denk Frankfurters ofzo, want knakworstjes lijken me net iets te dun.quote:
Ja of diequote:Op zondag 10 maart 2013 13:43 schreef Bluezz het volgende:
Bockworst uit die potten denk ik, die zijn groter dan knakworssies.
Hahahaha!!! Geweldig Sacha!! En natuurlijk heel veel vingers aflikken??quote:Op zondag 10 maart 2013 13:22 schreef sacha het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor, zoals ik al zei, ben er aan gewend. En internetgebruikers zijn gewoon lui. Uitzonderingen, zoals ElizabethR, daargelatenquote:Op zondag 10 maart 2013 13:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh zo zie ik het helemaal niet, jouwe is idd veel te lang om ff snel te typendus hop ER it is
Die van de Lidl zijn geniaal lekker met zuurkool en spekkies.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:43 schreef Bluezz het volgende:
Bockworst uit die potten denk ik, die zijn groter dan knakworssies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |