Ja ik zou ook balen als ik naar Zeefuik zou moeten kijken ipv deze geweldenaar.quote:
Die was heel druk bezig met zijn warming upquote:
Hij heeft een beetje een egoïstische houding bij het juichen en net ook bij het handje naar Marco.quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die was heel druk bezig met zijn warming up
Vergeleken met Kezman valt het wel mee.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje een egoïstische houding bij het juichen en net ook bij het handje naar Marco.
Hij heeft het tegenovergestelde van datquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje een egoïstische houding bij het juichen en net ook bij het handje naar Marco.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja idd, uit interviews maak ik altijd op dat hij juist heel bescheiden is en heel kritisch op zichzelf.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:14 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hij heeft het tegenovergestelde van dat
Sympathieke gast.
Valt best mee. Ik vind dat 'calma' juichen van Wijnaldum en Mertens irritanter.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon best bazig dat hij dat gewoon zo zegt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die was heel druk bezig met zijn warming up
Als je die kerel arrogant vind dan spoor je dus echt nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
?? Bedankt voor je inhoudelijke argument.
hilarischquote:
bedankt voor je inhoudelijke argument.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:15 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Als je die kerel arrogant vind dan spoor je dus echt niet
Nou ik geef gewoon mijn mening en wat jij daar van vindt vind ik verder niet zo rullevant.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:15 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Als je die kerel arrogant vind dan spoor je dus echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |