het zit na een tijdje in de weg, maar kan niet zeggen dat ik het heel hinderlijk vind (nu iig)quote:Op zondag 10 maart 2013 00:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
toch vind ik het hinderlijk dat het zo klein is
Nu is er nog genoeg te doen, maar over 3 weken heb je alles gehad en dan word het toch wel saai ben ik bang..quote:Op zondag 10 maart 2013 00:38 schreef mschol het volgende:
[..]
het zit na een tijdje in de weg, maar kan niet zeggen dat ik het heel hinderlijk vind (nu iig)
als je nog meer kunt missenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:00 schreef BarbaClan het volgende:
[..]
ik ga maar ook eens veel geld maken
dat schijnt niet 100% lekker te werken op het moment en niet alle mensen reizen naar een andere stad voor werk (een 30% forenzen/70% thuisblijvers percentage is volgens mij langs gekomen op tiwtter ofzo)quote:Op zondag 10 maart 2013 00:57 schreef MrTorture het volgende:
Even opnieuw begonnen in een nieuwe regio op een andere (stabielere) server
Ik heb nu 2 dorpjes. Eén met fabrieken en één met commercie en woningen. Mensen klagen dat ze geen werk kunnen vinden, maar het fabriekendorp klaagt dat er geen arbeiders zijn.. Vinden die elkaar niet automatisch?
Hmmkeej, nouja, dan moeten ze de zakenwereld maar inquote:Op zondag 10 maart 2013 01:00 schreef mschol het volgende:
[..]
dat schijnt niet 100% lekker te werken op het moment en niet alle mensen reizen naar een andere stad voor werk (een 30% forenzen/70% thuisblijvers percentage is volgens mij langs gekomen op tiwtter ofzo)
Heb je wel van die streek bussen, railverbindingen en/of veerverbindingen/ vliegvelden enzo?quote:Op zondag 10 maart 2013 00:57 schreef MrTorture het volgende:
Even opnieuw begonnen in een nieuwe regio op een andere (stabielere) server
Ik heb nu 2 dorpjes. Eén met fabrieken en één met commercie en woningen. Mensen klagen dat ze geen werk kunnen vinden, maar het fabriekendorp klaagt dat er geen arbeiders zijn.. Vinden die elkaar niet automatisch?
8 miljoen!quote:Op zondag 10 maart 2013 01:03 schreef lordteddybeer het volgende:
[ afbeelding ]
"We willen een park in de buurt"
Er naast staat een beeldentuin
Levert dat die 8m op of die 48k?quote:
Oud plaatje maar ja tv zorgen voor die 8m en voor die -48k. verkoop van TVs komt namelijk niet bij de inkomsten maar bij de transacties.quote:
Ja, dat had ik op een gegeven moment ook met iets, maar waarom zou je het dan doen?quote:Op zondag 10 maart 2013 01:17 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Oud plaatje maar ja tv zorgen voor die 8m en voor die -48k. verkoop van TVs komt namelijk niet bij de inkomsten maar bij de transacties.
[ afbeelding ]
tot je radiation leak hebquote:Op zondag 10 maart 2013 00:57 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
kerncentrale midden in de stad en krijg er niet eens klachten over
bij mij word het nu een beetje minderquote:Op zondag 10 maart 2013 01:24 schreef mschol het volgende:
[..]
laten we hopen dat dat dit keer niet gebeurd
mijn vorige stad had de fout dat ik het college had uitgeschakeld i.v.m. kosten..quote:Op zondag 10 maart 2013 01:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
bij mij word het nu een beetje minder
ik ook en voor meltdown had ik verwijderd... maar rollbacks 5 x en had laatste keer niet gezien dat centrale nog aan stondquote:Op zondag 10 maart 2013 01:27 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn vorige stad had de fout dat ik het college had uitgeschakeld i.v.m. kosten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |