het zit na een tijdje in de weg, maar kan niet zeggen dat ik het heel hinderlijk vind (nu iig)quote:Op zondag 10 maart 2013 00:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
toch vind ik het hinderlijk dat het zo klein is
Nu is er nog genoeg te doen, maar over 3 weken heb je alles gehad en dan word het toch wel saai ben ik bang..quote:Op zondag 10 maart 2013 00:38 schreef mschol het volgende:
[..]
het zit na een tijdje in de weg, maar kan niet zeggen dat ik het heel hinderlijk vind (nu iig)
als je nog meer kunt missenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:00 schreef BarbaClan het volgende:
[..]
ik ga maar ook eens veel geld maken
dat schijnt niet 100% lekker te werken op het moment en niet alle mensen reizen naar een andere stad voor werk (een 30% forenzen/70% thuisblijvers percentage is volgens mij langs gekomen op tiwtter ofzo)quote:Op zondag 10 maart 2013 00:57 schreef MrTorture het volgende:
Even opnieuw begonnen in een nieuwe regio op een andere (stabielere) server
Ik heb nu 2 dorpjes. Eén met fabrieken en één met commercie en woningen. Mensen klagen dat ze geen werk kunnen vinden, maar het fabriekendorp klaagt dat er geen arbeiders zijn.. Vinden die elkaar niet automatisch?
Hmmkeej, nouja, dan moeten ze de zakenwereld maar inquote:Op zondag 10 maart 2013 01:00 schreef mschol het volgende:
[..]
dat schijnt niet 100% lekker te werken op het moment en niet alle mensen reizen naar een andere stad voor werk (een 30% forenzen/70% thuisblijvers percentage is volgens mij langs gekomen op tiwtter ofzo)
Heb je wel van die streek bussen, railverbindingen en/of veerverbindingen/ vliegvelden enzo?quote:Op zondag 10 maart 2013 00:57 schreef MrTorture het volgende:
Even opnieuw begonnen in een nieuwe regio op een andere (stabielere) server
Ik heb nu 2 dorpjes. Eén met fabrieken en één met commercie en woningen. Mensen klagen dat ze geen werk kunnen vinden, maar het fabriekendorp klaagt dat er geen arbeiders zijn.. Vinden die elkaar niet automatisch?
8 miljoen!quote:Op zondag 10 maart 2013 01:03 schreef lordteddybeer het volgende:
[ afbeelding ]
"We willen een park in de buurt"
Er naast staat een beeldentuin
Levert dat die 8m op of die 48k?quote:
Oud plaatje maar ja tv zorgen voor die 8m en voor die -48k. verkoop van TVs komt namelijk niet bij de inkomsten maar bij de transacties.quote:
Ja, dat had ik op een gegeven moment ook met iets, maar waarom zou je het dan doen?quote:Op zondag 10 maart 2013 01:17 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Oud plaatje maar ja tv zorgen voor die 8m en voor die -48k. verkoop van TVs komt namelijk niet bij de inkomsten maar bij de transacties.
[ afbeelding ]
tot je radiation leak hebquote:Op zondag 10 maart 2013 00:57 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
kerncentrale midden in de stad en krijg er niet eens klachten over
bij mij word het nu een beetje minderquote:Op zondag 10 maart 2013 01:24 schreef mschol het volgende:
[..]
laten we hopen dat dat dit keer niet gebeurd
mijn vorige stad had de fout dat ik het college had uitgeschakeld i.v.m. kosten..quote:Op zondag 10 maart 2013 01:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
bij mij word het nu een beetje minder
ik ook en voor meltdown had ik verwijderd... maar rollbacks 5 x en had laatste keer niet gezien dat centrale nog aan stondquote:Op zondag 10 maart 2013 01:27 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn vorige stad had de fout dat ik het college had uitgeschakeld i.v.m. kosten..
nu heb ik het volledige scala aan scholen en probeer ik 1000 studenten in m'n univeristeit te krijgen zodat ik kan upgradenquote:Op zondag 10 maart 2013 01:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ook en voor meltdown had ik verwijderd... maar rollbacks 5 x en had laatste keer niet gezien dat centrale nog aan stond
je kan ervoor kiezen het niet te gebruikenquote:Op zondag 10 maart 2013 01:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Als ik een limited edition koop, kan ik die Dr Vu onzin dan ook gewoon weglaten en niet installeren of kan dat uitgezet worden?
Je krijgt wel die domme popups elke keer.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:46 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan ervoor kiezen het niet te gebruiken
tja.. domme popups van u-drive-it in SC4 waren er ook steeds...quote:Op zondag 10 maart 2013 01:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je krijgt wel die domme popups elke keer.
maar 35k is ook niks he, qua bewoners aantal... dat kan echt veel beterquote:Op zondag 10 maart 2013 02:01 schreef GlenSpey het volgende:
Jeetje, heb net aan 35k inwoners en de stad is gewoon compleet volgebouwd. Vindt dit toch vies tegenvallen hoor, dat die maps zo klein zijn
Ja maar hoe dan, vol is vol tochquote:Op zondag 10 maart 2013 02:02 schreef mschol het volgende:
[..]
maar 35k is ook niks he, qua bewoners aantal... dat kan echt veel beter
die ster kruising onder is niet te realiseren: een kruising heeft max 4 wegen en kan niet te dicht op een andere kruising liggenquote:Op zondag 10 maart 2013 02:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mschol, is mijn bouwplan een beetje te realiseren denk je, voornamelijk qua wegen?
[ afbeelding ]
Zie anders erg veeel groen.quote:Op zondag 10 maart 2013 02:20 schreef kensei het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch de enige manier om de perfecte dekking te krijgen? Of heb ik het fout?
Ben nu lekker aan het testen
In die vlakken passen later precies 2 grote gebouwen naast elkaar, dus volgens mij kan je zo het maximaal aantal grootste gebouwen hebbenquote:
en wat doe je dan met al je andere services?quote:Op zondag 10 maart 2013 02:23 schreef kensei het volgende:
[..]
In die vlakken passen later precies 2 grote gebouwen naast elkaar, dus volgens mij kan je zo het maximaal aantal grootste gebouwen hebben
Grotere maps staan in de planning.quote:Op zondag 10 maart 2013 02:39 schreef shaderon het volgende:
Die grondgebieden zijn echt belachelijke klein
Zo efficient mogelijk in die vakken proberen te krijgen, ben nog aan het kijken hoe dat praktisch kan. Kan best vervelend zijn ivm met uitbreindingen, maar toch geld genoeg om het te verplaatsen steedsquote:Op zondag 10 maart 2013 02:36 schreef mschol het volgende:
[..]
en wat doe je dan met al je andere services?
werk? e.d.?
twitter:Oniichanaino twitterde op zaterdag 09-03-2013 om 19:11:14@simcity When SimCity servers are taken down in a few years, will an offline mode patch be distributed? Perhaps before then? #asklucy reageer retweet
Dus verwacht het niet de eerste jarentwitter:simcity twitterde op zaterdag 09-03-2013 om 21:10:29We have no intention of offlining SimCity any time soon but we'll look into that as part of our earning back your trust efforts. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |