Ik smeer boterhammetjes en breng daarna de kinderen naar school.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:53 schreef H4ppy het volgende:
Ingrid maak je wel boterhammetjes voor in het vliegtuig?
Komt goed, Henk. Eerst een biertje pakken in de kroeg, daarna darten, haha.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:09 schreef wazmetjouwG het volgende:
Heee kees stappen we zometeen naar de kroeg. Jij trakteert dit keer he niet vergeten. Ik maak je dit keer trouwens wel af in darten hahaha
Vergeet de boerenkool niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
Ik ga nu even een mooie trui breien. En daarna de spruitjes opzetten.
Ik kende het woord ook niet een paar jaar geleden, dus je kunt het zeker scharen onder het Nederlands.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:17 schreef Ambipur het volgende:
Wat een kankerzooi is het hier.
Vind ik best Hollands.
Is goed, ga jij daarna op de bank zitten met je krantje en gaat moeders even afwassen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:19 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik zal de kinderen even ophalen van de opvang. Daarna gaan we gezellig aan tafel.
Dank je, mam. Dat laat ik mij geen twee keer zeggen. Roep je als het eten op tafel staat?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Is goed, ga jij daarna op de bank zitten met je krantje en gaat moeders even afwassen.
Breng ik je even je pantoffels. Kun je nog even Studio Sport kijken voordat we gaan eten.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:20 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dank je, Ingrid. Dat laat ik mij geen twee keer zeggen. Roep je als het eten op tafel staat?
Dat is niet Nederlands!! Alle Turken hebben het over die Nederlandse mannen die na het eten staan af te wassen! Dat is al een reden om een Nederlander te willen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Is goed, ga jij daarna op de bank zitten met je krantje en gaat moeders even afwassen.
Ik ben ouderwets, moeders wast af en pa gaat een krantje lezenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat is niet Nederlands!! Alle Turken hebben het over die Nederlandse mannen die na het eten staan af te wassen! Dat is al een reden om een Nederlander te willen.
Zeker. Ik ga genieten van Ajax vs Feyenoord. Klassieker. AJAX GAAT WINNEN. Heb ¤ 10 in gezet op Toto.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Breng ik je even je pantoffels. Kun je nog even Studio Sport kijken voordat we gaan eten.
Kom het eten is klaar. Als toetje hebben we vlaflip.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:21 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zeker. Ik ga genieten van Ajax vs Feyenoord. Klassieker. AJAX GAAT WINNEN. Heb ¤ 10 in gezet op Toto.
Vaatwasser.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat is niet Nederlands!! Alle Turken hebben het over die Nederlandse mannen die na het eten staan af te wassen! Dat is al een reden om een Nederlander te willen.
Lekker, mams. Ik wil graag pudding? Hebben we wat in de koelkast staan, mam?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Kom het eten is klaar. Als toetje hebben we vlaflip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |