quote:
Toevallig alle boortjes in het zelfde gat gesloopt? Heeft mn pa ook eens gehad, was gewapend beton en hij was precies op een stuk metaal aan het boren... Dat vonden die dingen niet leukquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:36 schreef UltraBrain het volgende:
Ik moet gewoon een simpel 4 luik ophangen in een betonnen muur.
[ afbeelding ]
Ik heb geen hamerboor maar een gewone klopboor met betonboortjes. Alleen gaan de betonboortjes na 5 seconden boren al kapot of ze worden pikzwart en ik ruik een brandlucht. Ik moet gewoon 4 gaatjes boren van 5 mm breed! Heb nu al 3 boortjes kapot gemaakt. Moet ik meer beton boortjes bestellen en blijven proberen of toch maar voor dubbelzijdig tape gaan ofzo? En nee, ik ga geen hamerboor kopen, heb net een Bosch klopboor (deze) gekocht
Minder hard duwenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:45 schreef UltraBrain het volgende:
Ja, hij staat in de klopstand (klotspand volgens autocorrectie hihi) en ja, hij ziet er uit zoals op de foto van JerryLee. Alleen na een paar seconden boren is dat hele driehoekje op de bovenkant er af gebroken!?
Stukje vuursteenquote:
inderdaadquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:47 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
Geen idee! Is wel heel toevallig dat ik dat op drie plekken heb dan toch?
Mooiste schilderij EVER!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:48 schreef Diemux het volgende:
Die muur wilt gewoon niet zulke lelijke dingen aan zich hangen.
Zal nog een paar betonboortjes bestellen maar als die ook sterven dan zal ik toch aan de boorhamer moeten denk ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Of je hebt gewoon knetterharde muren. Ik kom hier in huis met een normale klopboor ook niet in de muren. Heb speciaal een pneumatische boorhamer gekocht
Ik heb er 1 van een paar tientjes, maar die gaat als een warm mes door de boter de muur in.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:49 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
Zal nog een paar betonboortjes bestellen maar als die ook sterven dan zal ik toch aan de boorhamer moeten denk ik.
Verdomme! Had ik die nou maar meteen besteld. Maarja, zul je zien dat je er ook weer apart boortjes bij moet kopen natuurlijk. Betonboortjes van 5 mm kosten 2 of drie euro zie ik dus ik probeer eerst nog wel 5 van die boortjes.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van een paar tientjes, maar die gaat als een warm mes door de boter de muur in.
-edit- deze: http://www.conrad.nl/ce/nl/product/812372/
Je zit toch niet als een klapjostie op die boor te douwen he? Je moet het gereedschap laten werken, jij moet de boormachine alleen horizontaal houden en lichtjes duwen...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:45 schreef UltraBrain het volgende:
Ja, hij staat in de klopstand (klotspand volgens autocorrectie hihi) en ja, hij ziet er uit zoals op de foto van JerryLee. Alleen na een paar seconden boren is dat hele driehoekje op de bovenkant er af gebroken!?
Ja, die tip had ik al eerder gelezen op internet dus heb er niet als een klapjostie mijn gewicht er tegenaan gezet. In pure frustratie zelfs de boor 5 minuten laten boren op dezelfde plek en geen millimeter dieper gekomen. Boor moet rechtsom draaien right?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:00 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Je zit toch niet als een klapjostie op die boor te douwen he? Je moet het gereedschap laten werken, jij moet de boormachine alleen horizontaal houden en lichtjes duwen...
Die lag laatst voor 25,- bij de Praktiker in Duitsland in de aanbieding... Koffer + sds borenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van een paar tientjes, maar die gaat als een warm mes door de boter de muur in.
-edit- deze: http://www.conrad.nl/ce/nl/product/812372/
Rechtsom (met de klok mee) is goed inderdaad.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:06 schreef UltraBrain het volgende:
Ja, die tip had ik al eerder gelezen op internet dus heb er niet als een klapjostie mijn gewicht er tegenaan gezet. In pure frustratie zelfs de boor 5 minuten laten boren op dezelfde plek en geen millimeter dieper gekomen. Boor moet rechtsom draaien right?
Dit, en:quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:09 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Rechtsom (met de klok mee) is goed inderdaad.
Voel je wel dat de boor 'tikt/hamert' als je boort? (Lastig uit te leggen hoe het voelt, maar je voelt wel degelijk een kloppende/tikkende beweging als je boort en je hoort die ook.)
Ja, want er zit een schroefstand en een hamer stand op de boor. En als die op de hamerstand staat dan voel ik geen liefde van mijn buren komen zegmaar. Nouja, probeer het nog wel een paar keer met een nieuwe 5 mm betonboor en anders (zucht) familie vragen of tape ofzo. Bedankt voor het meedenken!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:09 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Rechtsom (met de klok mee) is goed inderdaad.
Voel je wel dat de boor 'tikt/hamert' als je boort? (Lastig uit te leggen hoe het voelt, maar je voelt wel degelijk een kloppende/tikkende beweging als je boort en je hoort die ook.)
Probeer het nog maar een keer, maar zoals iemand hier boven al aangaf, ik heb zelf ook knetterharde muren, ik kom er (met dezelfde! boren) alleen in met de Metabo van een maatje van me, of met mijn laatst aangeschafte Hilti.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:17 schreef UltraBrain het volgende:
Ja, want er zit een schroefstand en een hamer stand op de boor. En als die op de hamerstand staat dan voel ik geen liefde van mijn buren komen zegmaar. Nouja, probeer het nog wel een paar keer met een nieuwe 5 mm betonboor en anders (zucht) familie vragen of tape ofzo. Bedankt voor het meedenken!
Nicequote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:21 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
of met mijn laatst aangeschafte Hilti.
Gewoon 2ehands, van een ander maatje van me die een bedrijf had. Kostte me 75,-. het is de TE-55: http://www.maier-reparatur.de/hilti-te-55/quote:
ja dat heb ik ook gedaan en toen boorde ik een gat in de muur en barste die aan de andere kant open.. wahahaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Of je hebt gewoon knetterharde muren. Ik kom hier in huis met een normale klopboor ook niet in de muren. Heb speciaal een pneumatische boorhamer gekocht
Juist een boorhamer en geen klopboor.......quote:Op zondag 10 maart 2013 11:06 schreef jitzzzze het volgende:
Het gaat om de boortjes die je gebruikt. Ik heb ook knetterharde muren en boortjes van de Gamma draai ik ook direct stuk zoals TS beschrijft. Ik heb nu professionele boortjes gekocht en daarmee kan ik prima uit de voeten. Kosten wel iets van een tientje per stuk, maar dan heb je ook wat.
Qua boormachine heb ik gewoon een eenvoudige Boschhammer. Niets bijzonders, maar een boorhamer is wel echt wat je wilt hebben ipv dat speelgoed apparaat uit de OP.
Ik mis eventjes wat je wilt zeggenquote:Op zondag 10 maart 2013 11:47 schreef klipper het volgende:
[..]
Juist een boorhamer en geen klopboor.......
Ook goede dure boren verziek je vaak gewoon zij het iets minder snel met een klopboor.
Leg er nog een tientje bij en je hebt een boorhamer die je dmv een andere kop ook gewoon op boren kan zetten.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:17 schreef CafeRoker het volgende:
Doe jezelf een plezier en zet die klopboor op marktplaats en koop een goedkope boorhamer. Die 5 tientjes die je bij moet leggen zijn de ergernis niet waard. Het verschil is echt ongekend en zelfs goedkope boorhamers zijn prima voor hobbygebruik.
quote:Op zondag 10 maart 2013 11:51 schreef jitzzzze het volgende:
Nog een tientje erbij en je hebt wél iets moois om aan de muur te hangen
Er zit een set boren bij en hij heeft gewoon een snelspankop. Boren kop je gewoon bij karwei, gamma, whatever.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:59 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
Verdomme! Had ik die nou maar meteen besteld. Maarja, zul je zien dat je er ook weer apart boortjes bij moet kopen natuurlijk. Betonboortjes van 5 mm kosten 2 of drie euro zie ik dus ik probeer eerst nog wel 5 van die boortjes.
Boren koppen bij de Gamma; ik doe het elke keer als ik er ben. Kan het gewoon niet latenquote:Op zondag 10 maart 2013 11:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Boren kop je gewoon bij karwei, gamma, whatever.
Ik zou het niet weten. Wel is het zo dat ik een relatief kleine Bosch klopboor (33 jaar oud) en een grote Craftwerk (5 jaar oud) heb. Die laatst is wat onhandiger door z'n grootte en gewicht, dus voor gemetselde (kalkzand)stenen muur en plafonds, pak ik die Bosch.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:52 schreef CafeRoker het volgende:
Zijn er eigenlijk ook situaties waarin een klopboor beter is? Ik heb nooit zo goed begrepen waarom die dingen nog regelmatig verkocht worden gelet op het kleine prijsverschil met boorhamers.
heb je een gaatje in je hoofdquote:Op zondag 10 maart 2013 12:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boren koppen bij de Gamma; ik doe het elke keer als ik er ben. Kan het gewoon niet laten
Dan heb je wel een hele dure klusjesman.....quote:Op zondag 10 maart 2013 11:51 schreef Basp1 het volgende:
nog een tientje erbij en je kunt een klusjesman inhuren.
In begin jaren 80 kwam je met de klopboor al niet je betonnen plafonds in, maar boorhamers waren in die tijd nog erg duur om te kopen, huren was toendertijd ook al mogelijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:21 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Wel is het zo dat ik een relatief kleine Bosch klopboor (33 jaar oud) en een grote Craftwerk (5 jaar oud) heb. Die laatst is wat onhandiger door z'n grootte en gewicht, dus voor gemetselde (kalkzand)stenen muur en plafonds, pak ik die Bosch.
Verder is dat pneumatische boorhameren voor huis-, tui-, en keuken DHZ-ers, iets van de laatste jaren. Vroeger had je gewone boormachines met/zonder klopstand.
Wedden van wel. 16 mm rag je met de luchtboor zelfs zonder voorboren zo door staal. Is een kwestie van goed slijpen .quote:Op zondag 10 maart 2013 13:52 schreef Tikbalang het volgende:
Tot op heden heb ik alles nog kunnen doen met een klopboor ook in keihard beton. Boortjes die ik gesloopt heb waren cheap ass dingen. Nu de wat duurdere van de karwei en altijd klein beginnen. 5 mm gat boren, eerst 2 of 3 mm. Doe je met staal per slot van rekening ook niet. Daar kun je met s'werelds duurste 10mm boor ook geen gat in boren zonder voorboren.
Nee !quote:Op zondag 10 maart 2013 13:57 schreef tiho1 het volgende:
[..]
Wedden van wel. 16 mm rag je met de luchtboor zelfs zonder voorboren zo door staal. Is een kwestie van goed slijpen .
Lijkt mij een kamikaze actie zo in je eentje met je luchtboortje. Zo her en der heb ik dat wel moeten doen 16 mm gaten in staal van 20mm dik. Twee man en een boormachine 1800W en een lang stuk staal om vast te houden met boren.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:57 schreef tiho1 het volgende:
[..]
Wedden van wel. 16 mm rag je met de luchtboor zelfs zonder voorboren zo door staal. Is een kwestie van goed slijpen .
Die had je dus niet moeten kopen, volgende keer een hamerboor kopen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:36 schreef UltraBrain het volgende:
En nee, ik ga geen hamerboor kopen, heb net een Bosch klopboor (deze) gekocht
Ik deed zelf in stenen muren altijd alles met een hamerboor, maar in mijn nieuwbouwhuis zijn de binnenmuren gemetseld met Porotherm stenen.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:52 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk ook situaties waarin een klopboor beter is? Ik heb nooit zo goed begrepen waarom die dingen nog regelmatig verkocht worden gelet op het kleine prijsverschil met boorhamers.
En hoe doe jij die dingen slijpen dan. Mij is geleerd hoe boren te slijpen voor staal, aluminium, messing etc en daarbij moeten de grotere gaten toch echt meerdere keren voorgeboord worden. Maar goed is "lang" geleden en niet bedoeld als les voor vrachtwagen bouwer. Maar op een boot werkt dat principe uitstekend.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:17 schreef tiho1 het volgende:
Dagelijks werk al 13 jaar. Niet het enige wat ik doe, maar wel wat ik ook doe. Het gaat dan vooral om vrachtwagenchassis. Inliner en dwarstraverse erbij is gauw 30 mm. Zo gebeurd met een scherpe boor. Aan een luchtboor zit ook een ketting met een hefboom die je vast kunt houden. 35 of 40 mm is achter de 16 aan te jassen meteen. Dat is dan mijn voorboren.
Dat is in S355.
ja maar als dat jou boor is, hoe kun jij dan gaten boren van 40mm in de specs staat toch echt dat dat ding tot 16mm kan. Met een andere kop zou er wel een grotere boor in kunnen maar 700W vermogen trekt dat niet lijkt mij.quote:
Draagkracht tot 1kg*quote:Op zondag 10 maart 2013 18:37 schreef UltraBrain het volgende:
Ok, ik heb dus de verkeerde boor gekocht. In de beschrijving van de boor stond dat hij ook tot 10mm in beton kan boren maar dat moet je dus niet te serieus nemen.
Ga het nu met deze dingen proberen:
Tesa Schilderijhaken
Hopen dat die op behang blijven zitten
Ja, maar die 4 losse delen wegen bijna niets. 4 houten latjes met een canvas doek eromheen gespannen. Moet lukken!quote:
Jouw quote is mijn antwoord. Morse conus kun je alles verlopen. Ik zal er morgen eens op kijken. Hij lijkt er heel veel op en heb mezelf in het verleden ook behoorlijke kaakstoten gegeven met vastslaan. Eigenlijk kan ik hem niet eens vinden, daarom die maar gepost.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:34 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
ja maar als dat jou boor is, hoe kun jij dan gaten boren van 40mm in de specs staat toch echt dat dat ding tot 16mm kan. Met een andere kop zou er wel een grotere boor in kunnen maar 700W vermogen trekt dat niet lijkt mij.
Ah op die manier. Dus de machine die jij gebruikt is sterker, dat van die kaakstoten kan ik mij wel voorstellen. Ben ook wel benieuw naar hoe die boor (niet de machine) er dan uitziet en welke hoeken er geslepen zijn.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:51 schreef tiho1 het volgende:
[..]
Jouw quote is mijn antwoord. Morse conus kun je alles verlopen. Ik zal er morgen eens op kijken. Hij lijkt er heel veel op en heb mezelf in het verleden ook behoorlijke kaakstoten gegeven met vastslaan. Eigenlijk kan ik hem niet eens vinden, daarom die maar gepost.
quote:Op zondag 10 maart 2013 18:56 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
Ah op die manier. Dus de machine die jij gebruikt is sterker, dat van die kaakstoten kan ik mij wel voorstellen. Ben ook wel benieuw naar hoe die boor (niet de machine) er dan uitziet en welke hoeken er geslepen zijn.
Een groene Bosch boorhamer heb je voor ¤100, een Makita voor ¤130quote:Op zondag 10 maart 2013 18:58 schreef Resistor het volgende:
En je hoeft niet meteen te kopen, een goede boorhamer huren kan ook altijd
Zozo, al 1 ding opgehangen aan een betonnen muur, en je denkt nu al te weten hoe hard beton kan zijn?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:38 schreef Life2.0 het volgende:
Ik heb mijn tv opgehangen van de goedkoopste boortje die ik kon vinden en normale boormasjien
ts, hoe krijg je het voor elkaar?
Ik weet WEL hoe je gaten boortquote:Op maandag 11 maart 2013 00:00 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Zozo, al 1 ding opgehangen aan een betonnen muur, en je denkt nu al te weten hoe hard beton kan zijn?
Je kunt hoofdletters gebruiken tot je een ons weegt, maar ik ben nog niet overtuigd. Nog lang niet.quote:
Wil je fotos van de tv?quote:Op maandag 11 maart 2013 00:02 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Je kunt hoofdletters gebruiken tot je een ons weegt, maar ik ben nog niet overtuigd. Nog lang niet.
Ja. Opgehangen aan 50 verschillende betonmuren. Dan kom je er vanzelf achter dat niet alles zo simpel is als het lijkt.quote:
ik ben ts niet, de eerste muur hangt het gewoon aan opquote:Op maandag 11 maart 2013 00:05 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja. Opgehangen aan 50 verschillende betonmuren. Dan kom je er vanzelf achter dat niet alles zo simpel is als het lijkt.
Die noemen we hier wesselerbrinkhaakjes.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:27 schreef Audreyoot het volgende:
Waarom haal je geen betonhaakjes?
[ afbeelding ]
Die tik je er met de hamer zo in en kunnen wel iets meer dan een kilo hebben.
Een luchtboor? Is dat net zoiets als een vierkante gatenzaag, een plintenladder en een glasmagneet?quote:Op zondag 10 maart 2013 15:39 schreef tiho1 het volgende:
Die moet je smeren waardoor er altijd weer boorolie uit de gaten komt door de dubbele lagen. Is niet handig met verven . Sowieso vindt ik een kleefboor niet handig horizontaal. En door drie lagen moet je twee keer het laatste stukje lossen. Luchtboor is zoveel makkelijker.
Een boor die wordt aangedreven door perslucht. Bijv. om te boren op plaatsen waar het gebruik van electrische boren, gevaar oplevert (vocht, gassen, water).quote:Op maandag 11 maart 2013 10:58 schreef DonJames het volgende:
Een luchtboor? Is dat net zoiets als een vierkante gatenzaag, een plintenladder en een glasmagneet?
Ah, op die manier.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:04 schreef blomke het volgende:
[..]
Een boor die wordt aangedreven door perslucht. Bijv. om te boren op plaatsen waar het gebruik van electrische boren, gevaar oplevert (vocht, gassen, water).
Bijvoorbeeld. Bovendien schijn je ook bij lage toerentallen, al een hoog koppel op de boor te kunnen zetten.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:06 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ah, op die manier.
"Even een Xenosschilderijtje ophangen":
[ afbeelding ]
Als je op staal boort. Maar als je in steen/beton boort?quote:Op maandag 11 maart 2013 13:21 schreef tiho1 het volgende:
Met een luchtboor krijg je ook gewoon vonken in het boorgat dus voor gas lijkt me dat niet veiliger.
Die luchtaangedreven powertools zijn zeker wel bruut. Gebruiken ze zelf om flenzen aan elkaar te bouten. Altijd matrozen een schop op hun kont geven om het alleen te doen als de slang aan elkaar moeten en niet om de blind flens erop te bouten. Flenzen helemaal krom en alles zucht.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:21 schreef tiho1 het volgende:
Een boor op lucht is volgens mij ook sterker. Met een luchtboor krijg je ook gewoon vonken in het boorgat dus voor gas lijkt me dat niet veiliger.
Haha, krijg nou wat! Maar dat is een foto van Marktplaats (waar de verkoper adverteert) aan mijn muur komt hij wel goed te hangen natuurlijk.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:41 schreef ATan het volgende:
Het uiterst rechterpaneel en uiterst linkerpaneel van het vierluik in de foto op de openingspost zitten verkeerd om!
[ afbeelding ]
En dat noemt zich UltraBrain
Nee, hij kan beter een boorhamer regelen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:00 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Je zit toch niet als een klapjostie op die boor te douwen he? Je moet het gereedschap laten werken, jij moet de boormachine alleen horizontaal houden en lichtjes duwen...
Is 4 pagina's lezen teveel werk?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:32 schreef cvboer het volgende:
Nee, hij kan beter een boorhamer regelen.
Met een klopboormachine in een betonnen muur gaan boren is hetzelfde als tegen de wind in gaan pissen.
Het schiet niet op. Die machine heeft te weinig slagkracht en je boren lopen rood aan en verbranden.
Staal kun je niet met beton vergelijken.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:52 schreef Tikbalang het volgende:
Tot op heden heb ik alles nog kunnen doen met een klopboor ook in keihard beton. Boortjes die ik gesloopt heb waren cheap ass dingen. Nu de wat duurdere van de karwei en altijd klein beginnen. 5 mm gat boren, eerst 2 of 3 mm. Doe je met staal per slot van rekening ook niet. Daar kun je met s'werelds duurste 10mm boor ook geen gat in boren zonder voorboren.
Het spijt me vreselijk beste Bijvlagenzinvol, ik had er écht even geen zin in.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:33 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Is 4 pagina's lezen teveel werk?
Ach ja dat weet ik. Ik doe dat gewoon niet, beetje voorboren vind ik voor mijzelf gewoon handiger. Gezien de vorm van steenboortje maakt het idd niet uit en qua materiaal lijkt mij dat ook niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:38 schreef cvboer het volgende:
[..]
Staal kun je niet met beton vergelijken.
Als je een gaatje in beton wil hebben pak ik gelijk de diameter die ik moet hebben.
En dat gaat jaren goed.
Tegen de wind in pissen is natuurlijk niet vergelijkbaar. Tegen de wind in pissen werkt net zo goed om je blaas te leegen als met de wind mee je word er alleen minder nat vanquote:Op maandag 11 maart 2013 17:32 schreef cvboer het volgende:
[..]
Nee, hij kan beter een boorhamer regelen.
Met een klopboormachine in een betonnen muur gaan boren is hetzelfde als tegen de wind in gaan pissen.
Het schiet niet op. Die machine heeft te weinig slagkracht en je boren lopen rood aan en verbranden.
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:59 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
Tegen de wind in pissen is natuurlijk niet vergelijkbaar. Tegen de wind in pissen werkt net zo goed om je blaas te leegen als met de wind mee je word er alleen minder nat van
Een beetje?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:14 schreef tiho1 het volgende:
De luchtboor een beetje vaag
[ afbeelding ]
Idd vaag maar kan mij een voorstelling maken. Is toch wel type 2 man voor boen en vasthouden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:14 schreef tiho1 het volgende:
De luchtboor een beetje vaag
[ afbeelding ]
Nee hoor kan alleen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:25 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
Idd vaag maar kan mij een voorstelling maken. Is toch wel type 2 man voor boen en vasthouden.
Zal het dan wel eens in werking willen zien. Ah ja, helaas krijgen wij aan boord nooit zulks materiaal of het mag niet van de baas of de scheepshandelaar levert alsnog een electrisch dingetje.quote:
Nee, dit is inmiddels het topic: "Ik kan het beste boren want ik heb de grootste boormachine en niet die goekope boortjes die TS heeft. Tevens boor ik dagelijks in beton en kan ik uit ervaring vertellen dat het harder is dan je denkt."quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:21 schreef AMDFreak het volgende:
Is dit ik wil graag patsen met mijn schilderijen?
Ik gebruik mn klopboormachine vaak als schroevendraaierquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:36 schreef RemcoDelft het volgende:
Dat er nog mensen zijn die klopboormachines kopen... Da's voor slagroom. Of gips.
Koop gewoon een boorhamer, da's voor alles.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |