quote:
Ik chat niet met mijzelf ;-) Moet ik het origineel sturen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben je nu weer met jezelf aan het chatten om een trolltopic in elkaar te draaien ts?
Jaquote:
Nou nee, doe maar niet, dan zit ik dadelijk aan die ellende vast. Zo makkelijk kom je er niet vanaf vriendelijke vriend.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik chat niet met mijzelf ;-) Moet ik het origineel sturen?
Ah gossiequote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
JaZe zegt al de hele avond niets tegen me
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou nee, doe maar niet, dan zit ik dadelijk aan die ellende vast. Zo makkelijk kom je er niet vanaf vriendelijke vriend.
Omdat ik van niks weetquote:
Je mag haar van mij troosten hoorquote:
Neequote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:41 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je mag haar van mij troosten hoor
Dit!!!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:44 schreef ForzaMilan het volgende:
Het gebruik van het woord dinnetje is pure kanker.
@TSquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 09:15 schreef BlueNumber het volgende:
De berichtwisseling duidt op een conversatie tussen twee twaalfjarigen.
Jaquote:Op zondag 10 maart 2013 01:26 schreef Cactus1 het volgende:
Ik zie alleen maar een berichtenwisseling waarin TS zichzelf niet zo tof neerzet
Je wil je ex terug he?
Echt?quote:Op zondag 10 maart 2013 09:19 schreef Roosvanes het volgende:
Je 'dinnntje' probeert je gewoon een schuldgevoel aan te praten. Dat doe ik ook wel eens bij mijn vriendjes. Werkt altijd goed.
dat ze daar intrappenquote:Op zondag 10 maart 2013 09:19 schreef Roosvanes het volgende:
Je 'dinnntje' probeert je gewoon een schuldgevoel aan te praten. Dat doe ik ook wel eens bij mijn vriendjes. Werkt altijd goed.
Inderdaad, man the fuck up TS, wat is dit voor woordenkanker?quote:Op zondag 10 maart 2013 09:15 schreef BlueNumber het volgende:
De berichtwisseling duidt op een conversatie tussen twee twaalfjarigen.
Sletquote:Op zondag 10 maart 2013 09:19 schreef Roosvanes het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |