Dit dus.quote:
Nice, ik ben dr op de motor in +- 10-15min.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik woon op 5 minuten fietsen, bedoel ik meer. M'n pak aantrekken duurt nog langer
Deal, maar dan wel ouderwets met hooivorken en fakkels....quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
als we morgen verliezen gewoon pizzageit lynchen
Mag je helemaal naar Brabant komenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
als we morgen verliezen gewoon pizzageit lynchen
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat is hier joods aan. GEWOON VERTROUWEN HEBBEN
Bijgeloof is een serieuze aangelegenheid.quote:
Breda toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mag je helemaal naar Brabant komen
Maaskantje ?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mag je helemaal naar Brabant komen
Sisse in de basis! die doet het altijd goed in Kerkrade.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:12 schreef Grifte het volgende:
Zou wel typisch Feijenoord zijn om idd morgen punten laten liggen, gaat het niet al jaren kut daar in Kerkrade. Op papier matig team, maargoed. Vorige week viel reuze mee, laten we dat zo voortzetten
Ik ook 'daar ergens'.quote:
Ik denk dat in heel de regio 20% een paar extra vrije dagen opneemt en dat het ziekteverzuim 4x boven gemiddeld ligt die week danquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Iedereen helemaal kapot dan![]()
Volgens mij zijn eindexamens ook zo rond die tijd
Aan Sissy en die aanrijder heb ik dramatische herinneringenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:17 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Sisse in de basis! die doet het altijd goed in Kerkrade.
PTA / Motorclub topic #1069: Waar de Lente komt. Toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nice, ik ben dr op de motor in +- 10-15min.
Dat pak aantrekken heb ik op feyenoord dagen echt geen zin in, gewoon helmpie op en klaar
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:03 schreef HMFzegtFeijenoordkampioen het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat het ooit eerder in de geschiedenis van de club is voorgekomen. In ieder geval niet in mijn actieve jaren als supporter............
Als wij die laatste speeldag kampioen worden, ben ik voorstander van een nieuw stadion trouwens.
Het oude staat er dan namelijk niet meer![]()
![]()
Mij tegenspreken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:21 schreef arjan1212 het volgende:
wat moet je wel niet doen om hier een ban te krijgen?
Die hebben ze nu iig niet meer, en het Feyenoord van nu is beter (en het Roda van nu is zwakker ) dus winstquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:29 schreef TC03 het volgende:
Vorig jaar werd ook in Kerkrade het kampioenschap verspeeld. Vormer was toen erg goed trouwens.
HMF zijn of HMF li(j)ken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:21 schreef arjan1212 het volgende:
wat moet je wel niet doen om hier een ban te krijgen?
Ik zal Roda niet onderschatten, 4x 1-0 in de eerste minuut en 1x verloren dit jaar ofzo.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die hebben ze nu iig niet meer, en het Feyenoord van nu is beter (en het Roda van nu is zwakker ) dus winst
en het gevaarlijke spitsenduo Malki & Demouge. 4-4-2.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:32 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik zal Roda niet onderschatten, 4x 1-0 in de eerste minuut en 1x verloren dit jaar ofzo.
Alleen van Fc Utrecht verloren in 2013 inderdaad.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:32 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik zal Roda niet onderschatten, 4x 1-0 in de eerste minuut en 1x verloren dit jaar ofzo.
Ja en nog onterecht met die rode kaart.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alleen van Fc Utrecht verloren in 2013 inderdaad.
Daarom.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:32 schreef macca728 het volgende:
[..]
Schoot die toen niet alles over? Ik herinner me nog wel dat de verslaggever zei "nou Ruud doet al alsof ie voor Feyenoord speelt"quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:29 schreef TC03 het volgende:
Vorig jaar werd ook in Kerkrade het kampioenschap verspeeld. Vormer was toen erg goed trouwens.
Ajax had het ook knap lastig daar. FC Twente verloor er 2 punten.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:32 schreef macca728 het volgende:
[..]
oordeelt u zelf.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schoot die toen niet alles over? Ik herinner me nog wel dat de verslaggever zei "nou Ruud doet al alsof ie voor Feyenoord speelt"
Zet de uitslag hier maar neer, scheelt me weer een paar minuten vna mn levenquote:
wut ?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:36 schreef RvLaak het volgende:
net de nieuwe reclame voor EDL gezien... Pelle in het restaurant, wijffie tegen het raam "heb je gewonnen"?... Tot zo ver niets nieuws... Even later: "Heeft Immers gescoord?"
Toevallig Roda - Feyenoord van vorig seizoen teruggezien bij Feyenoord TV van de week. Vormer kreeg een aantal behoorlijke kansen, de meeste tussen de palen maar niet hard genoeg. Feyenoord kreeg toen ook zeker een 3 tal mega-kansen die er normaal gesproken wel in zouden vliegen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schoot die toen niet alles over? Ik herinner me nog wel dat de verslaggever zei "nou Ruud doet al alsof ie voor Feyenoord speelt"
Echt al een paar maanden op tv ofzoquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:37 schreef RvLaak het volgende:
[..], zekers... Behoorlijk briljant bedacht
Die kenden ze echt al toen er op aarde nog wilde Strootmannetjes rondliepenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:36 schreef RvLaak het volgende:
net de nieuwe reclame voor EDL gezien... Pelle in het restaurant, wijffie tegen het raam "heb je gewonnen"?... Tot zo ver niets nieuws... Even later: "Heeft Immers gescoord?"
Even lekker achter de dames aanquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Selectie en technische staf zijn overigens al in Limburg aangekomen en overnachten daar in een hotel.
Nice, scheelt weer vroeg opstaanquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Selectie en technische staf zijn overigens al in Limburg aangekomen en overnachten daar in een hotel.
Ah, staat daar de plaatselijke horeca wel voor open. Ik zou maar oppassen met onze Haagse vechtersbazen in de buurt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Die kunnen uitgerust aan de wedstrijd beginnen inderdaad.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nice, scheelt weer vroeg opstaanEn reistijd uiteraard
laat ze immers maar opsluiten. Helpen ze alleen ons meequote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ah, staat daar de plaatselijke horeca wel voor open. Ik zou maar oppassen met onze Haagse vechtersbazen in de buurt.
Zijn stem blijft zo geweldig hequote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:42 schreef Zaran het volgende:
Vormer heeft het trouwens echt goed voor elkaar
Ze studeert nog geneeskunde ook
Wat mij betreft gewoon lekker laten staan die kerel. Geen goed tijdstip om nu nog te gaan kutten met je eerste 11. Na het seizoen krijgt wmb heel de selectie een goede kans om hem uit de basis te spelen, maar tot nu staan we bijna bovenaan met hem.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
laat ze immers maar opsluiten. Helpen ze alleen ons mee
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:46 schreef Caland het volgende:
Feyenoord. Feyenoord.
Wor maar lekker kampioen.
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat mij betreft gewoon lekker laten staan die kerel. Geen goed tijdstip om nu nog te gaan kutten met je eerste 11. Na het seizoen krijgt wmb heel de selectie een goede kans om hem uit de basis te spelen, maar tot nu staan we bijna bovenaan met hem.
Mooistequote:
katten worden kaal van stress...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:52 schreef Tomatenboer het volgende:
M'n kat schrok zich trouwens de tyfus bij de 2-0 voor Heerenveen.
Durft nu pas weer naar beneden te komen.
Hopelijk nog veel van dit soort weekenden.
(Wel morgen winnen svp).
Al schiet immers er morgen 3 in eigen doel, als hij er uiteindelijk toch maar voor zorgt dat we winnen en aan het einde van de op de coolsingel komen vind ik het geschetenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Ach, zolang we maar winnen boeit het me geen kut wie wat/waar speelt ...
Deze scoort ook hoge ogen hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |