SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
San Marco![]()
![]()
![]()
Nordfeldt![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Zaligquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2402.php
PSV Netwerk voer.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Och och och wat is die Van la Parra toch wekelijks slecht. Hij geeft dit seizoen het begrip 'oogkleppen' echt een gehele nieuwe dimensie![]()
![]()
Heb je daar een accountje?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2402.php
PSV Netwerk voer.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Bommel huilie.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Werd geraakt maar gaat veel te gemakkelijk liggenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:42 schreef Capi het volgende:
Raakte Bommel van la Parra nou? leek er iig wel op"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
De bal ook, en al was het een overtreding, wat dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:42 schreef Capi het volgende:
Raakte Bommel van la Parra nou? leek er iig wel op
Echt doorgebroken was hij ook niet.![]()
HahahahaIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij. Was het 422 zijn gifplaatje?![]()
![]()
quote:
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Nou dat is ze wel geluktquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat ga je lullen over mijn ouders man, kankerkneusquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:45 schreef Rickazio het volgende:
[..]
je ouders ook toen ze jou kregen
en dat was niet van geluk![]()
Die jongen is al vanaf 2010 volledig de weg kwijtquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:45 schreef Capi het volgende:
Hahaha van Bommel meende ogv de in de tweede helft gekregen kansen dat ze hoorden te winnen?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd dat hij ook eens aan de specsavers reclame mee gaat doen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:45 schreef Capi het volgende:
Hahaha van Bommel meende ogv de in de tweede helft gekregen kansen dat ze hoorden te winnen?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Sommige mensen staan nog wel achter hun eigen club, soms tegen beter in. In tegenstelling tot jou en Groningen dus.quote:![]()
Nee bedankt. Er staan ook grenzen op mijn kijkplezier.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:48 schreef RvLaak het volgende:
kijkt hier iemand W2-VVV? En zo ja, hoe is die wedstrijd?![]()
![]()
Ik vraag maarquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee bedankt. Er staan ook grenzen op mijn kijkplezier.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:47 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
waar heb jij het over? hahahaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sommige mensen staan nog wel achter hun eigen club, soms tegen beter in. In tegenstelling tot jou en Groningen dus.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Jij keek gister VI en postte daar actief mee omdat je het niet eens bent het bestuur en trainer? Daar waar het als Feyenoorder volkomen logisch, maar wellicht tegen beter weten in is om in het kampioenschap te geloven.quote:![]()
1 er zit verschil in achter een club staan en niet eens zijn met een beleidquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij keek gister VI en postte daar actief mee omdat je het niet eens bent het bestuur en trainer? Daar waar het als Feyenoorder volkomen logisch, maar wellicht tegen beter weten in is om in het kampioenschap te geloven.
2 je bent naïef door te denken dat feyenoord over ajax heen gaat, waar baseer je dat op♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:47 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Na de zoveelste vage pass terug van Marcelo op Derijck begon ik ook sabotage te vermoeden hoorquote:![]()
![]()
Ik maak me ook geen zorgen hoor, maar hoe makkelijker ze het hebben, hoe beterquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:57 schreef Rickazio het volgende:
[..]
maak je geen zorgen, die blijft wel in de eredivisie
Morgen pakken ze wel minimaal 1 punt, hopelijk 3![]()
PEC kan inderdaad mijn weekend ook redden op die manierquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik maak me ook geen zorgen hoor, maar hoe makkelijker ze het hebben, hoe beter
Morgen pakken ze wel minimaal 1 punt, hopelijk 3
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
PSV nu al 7 keer verloren. Slechts 1 keer werd een club kampioen met meer dan 6 nederlagen. Ajax in 1957 (7 keer verlies).![]()
Altidore moet er maar een paar maken.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Die wist al vrij snel een gigantische kans om zeep te helpen.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Bijna één die Immers wel gemaakt hadquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die wist al vrij snel een gigantische kans om zeep te helpen.![]()
Wat een belachelijke overtreding bij HeraclesHij had zijn been kunnen breken met een beetje mazzel, en dan heeft Bos nog het lef om de scheids een stelletje zeikerds te noemen ook
![]()
![]()
![]()
Dit. Publiek ook.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:10 schreef Tchock het volgende:
Wat een belachelijke overtreding bij HeraclesHij had zijn been kunnen breken met een beetje mazzel, en dan heeft Bos nog het lef om de scheids een stelletje zeikerds te noemen ook
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:10 schreef Tchock het volgende:
![]()
Geen idee. Hij is wel fitquote:edit: Ik keek verkeerd, hij is geblesseerd aan zijn bovenbeen.
Wat is je punt?quote:![]()
![]()
niet doen svp, moet ik aan die clown denken waar dat tegen gedaan werdquote:♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Die scheids is anders een net zo grote clown. Flikker op met dat respect gezanik.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:13 schreef Rickazio het volgende:
[..]
niet doen svp, moet ik aan die clown denken waar dat tegen gedaan werd![]()
Zonde, AZ en ADO staan nou niet bepaald bekend als saaie ploegen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:18 schreef RvLaak het volgende:
Wat een oogaids is de wedstrijd in Alkmaar![]()
Van Duinen miste ook een aardige kans.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dikke prima. Houden zo.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Willem II en VVV schieten ook beide erg veel op met deze uitslag...![]()
VVV wel, die houden Wiilem II op ruime afstand voor directe degradatie.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Willem II en VVV schieten ook beide erg veel op met deze uitslag...Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ja maar schieten wat betreft ontlopen van nacompetitie helemaal niets op zo...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
VVV wel, die houden Wiilem II op ruime afstand voor directe degradatie.Zonder wrijving geen glans![]()
Maar als ik VVV was zou ik alles liever hebben dan om promotie spelen tegen gedreven teams als Sparta en MVV.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
VVV wel, die houden Wiilem II op ruime afstand voor directe degradatie.![]()
Sinds ik hem uit mijn elftal heb gegooid scoort hij steedsquote:
Whahaha van mij mag Chery opzouten bij Ado. Vind er geen klote aan, die speler maakt meer slechte acties dan goede..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sinds ik hem uit mijn elftal heb gegooid scoort hij steedsZonder wrijving geen glans![]()
Dat is een added bonus, jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Beter wint ADO, dan moet AZ winnen van PSV![]()
Ja, de clubtopscorer dit seizoen is echt waardeloos voor het teamquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Whahaha van mij mag Chery opzouten bij Ado. Vind er geen klote aan, die speler maakt meer slechte acties dan goede..![]()
![]()
Hoop het ook. alleen al omdat Heerenveen vandaag 3 punten inliep..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Beter wint ADO, dan moet AZ winnen van PSVZonder wrijving geen glans![]()
Je hebt het nu over Holla....?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, de clubtopscorer dit seizoen is echt waardeloos voor het teamZonder wrijving geen glans![]()
Oh, verrek. Laat maar dan.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt het nu over Holla....?![]()
![]()
PSV heeft verloren, wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:28 schreef RvLaak het volgende:
Weet iemand trouwens of Waterreus morgen bij Studio Ajax zit?![]()
Hij zat er ook na de wedstrijd tegen Feyenoordquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV heeft verloren, wat denk je zelf?![]()
Een tongquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:29 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wat heeft die egel in je UI? keelkk?![]()
Die hele verdediging.quote:
Ik ga maar eens een biertje drinken. Dit houd ik niet nog een helft vol.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Toch zegt iets me dat VVV het liever op 0-0 had gehouden.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar als ik VVV was zou ik alles liever hebben dan om promotie spelen tegen gedreven teams als Sparta en MVV.Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toch zegt iets me dat VVV het liever op 0-0 had gehouden.![]()
![]()
Haha, dat sowieso.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
PEC supporters nietquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
![]()
PEC wint morgen, dus voor hen maakt het weinig uit.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Nu krijgt Willem II ook weer hoopquote:
Maar serieus wat is het toch spannend onder in. Ik zou niet weten wie de lul gaan worden. Paar weken geleden dacht ik nog VVV en NAC, maar NAC is al weer heel stuk naar boven![]()
![]()
Beetje een dilemma. Misschien is het beter als Willem II de punten pakt, die gaan er toch geen 12 inlopen en dan hou je in elk geval meer dan drie punten op de nummer 17.quote:![]()
Hopen de meeste mensen hierquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
PEC wint morgen, dus voor hen maakt het weinig uit., maar je wil het niet aan toeval overlaten lijkt me...
![]()
Willem II sowieso. Die selectie is echt waardeloos.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nu krijgt Willem II ook weer hoop
Maar serieus wat is het toch spannend onder in. Ik zou niet weten wie de lul gaan worden. Paar weken geleden dacht ik nog VVV en NAC, maar NAC is al weer heel stuk naar boven![]()
Oke, de nummer 18 en nummer 17 van dit seizoen zijn na deze speelronde wel duidelijk dus! Wie gaat er 16e eindigen?Zonder wrijving geen glans![]()
Ik hoop Roda. Of NAC. Als het moet Heerenveen of AZ ook prima. RKC ook goed.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oke, de nummer 18 en nummer 17 van dit seizoen zijn na deze speelronde wel duidelijk dus! Wie gaat er 16e eindigen?![]()
VVV kan nog makkelijk bijkomen hoor. Ik denk dat RKC 16e gaat worden en VVV toch nog 17e.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oke, de nummer 18 en nummer 17 van dit seizoen zijn na deze speelronde wel duidelijk dus! Wie gaat er 16e eindigen?![]()
Je hebt nu alles wat laag staat opgenoemd, behalve PECquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop Roda. Of NAC. Als het moet Heerenveen of AZ ook prima. RKC ook goed.![]()
![]()
Dat was de grap inderdaad.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je hebt nu alles wat laag staat opgenoemd, behalve PECHet maakt me bijzonder weinig uit zolang PEC maar direct handhaaft.
![]()
![]()
Heerenveen heeft de weg omhoog nu wel gevonden denk ik, die gaan rond plek 9/10 eindigen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop Roda. Of NAC. Als het moet Heerenveen of AZ ook prima. RKC ook goed.
Roda zie ik ook nog wel uit de gevarenzone komen.
Az en Rkc dicht ik wel veel kansen toe voor plek 16..Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was de grap inderdaad.Het maakt me bijzonder weinig uit zolang PEC maar direct handhaaft.
![]()
![]()
Die statistiek net op EL: AZ won dit seizoen nog niks na een achterstand
Un dann rettet kein Kavallerie,
Je bent egel deskundige?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:39 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Normaal doet een egel niet zo lijkt me![]()
RKC lijkt me de meest logische ploeg. Veel moeite om te scoren en bezig aan een hele slechte reeks. AZ heeft nog genoeg kwaliteit om toch nog op kracht paar belangrijke potten te pakken, lijkt me. Roda en NAC wisselvallig, maar gaan nog wel punten halen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heerenveen heeft de weg omhoog nu wel gevonden denk ik, die gaan rond plek 9/10 eindigen.
Roda zie ik ook nog wel uit de gevarenzone komen.
Az en Rkc dicht ik wel veel kansen toe voor plek 16..![]()
Ja vooral Nac zie ik nog wel aardig wat punten pakken ook!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
RKC lijkt me de meest logische ploeg. Veel moeite om te scoren en bezig aan een hele slechte reeks. AZ heeft nog genoeg kwaliteit om toch nog op kracht paar belangrijke potten te pakken, lijkt me. Roda en NAC wisselvallig, maar gaan nog wel punten halen.Zonder wrijving geen glans![]()
nee jjohquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:40 schreef RvLaak het volgende:
Heeft Advocaat nu echt de titel al opgegeven?
als we alle 8 wedstrijden winnen zijn we kampioen vertelde ie![]()
Zelfde suffe verhaal als de Boer vorige week dus.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee jjoh
als we alle 8 wedstrijden winnen zijn we kampioen vertelde ieU MAD?![]()
Ik snap niet hoe Nac zo hard is kunnen gaan. Ze spelen altijd zo verdedigend.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja vooral Nac zie ik nog wel aardig wat punten pakken ook!![]()
Ze hebben best een aardig elftal. Heb ze tegen Den Haag zien voetballen waarin ze hun eerste nederlaag van 2013 kregen maar eigenlijk waren ze de betere ploeg.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe Nac zo hard is kunnen gaan. Ze spelen altijd zo verdedigend.Zonder wrijving geen glans![]()
OEHOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
AAHOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
OOOOEEEEEEEHHHHHHHOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Jawel joh, likken als een malle.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:39 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Normaal doet een egel niet zo lijkt mequote:Hedgehogs occasionally perform a ritual called anointing. When the animal encounters a new scent, it will lick and bite the source, then form a scented froth in its mouth and paste it on its spines with its tongue. The specific purpose of this ritual is unknown, but some experts believe anointing camouflages the hedgehog with the new scent of the area and provides a possible poison or source of infection to predators poked by their spines. Anointing is sometimes also called anting because of a similar behavior in birds.![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jawel joh, likken als een malle.
[ afbeelding ]
Must not react
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2013 22:21:15 ]![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is een matige immitatie van Johan Derksen terwijl hij klaarkomt.
Het was geen buitenspel![]()
![]()
Wat - de - fuckquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]![]()
Waardeloos weerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:34 schreef RvLaak het volgende:
Zo, blij dat die zaadpot is afgelopen... Op naar Feyenoord en PEC morgenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Positief: AZ moet serieus aan de bak tegen ajax
En in het verlengde PSVquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:35 schreef Zorro het volgende:
Positief: AZ moet serieus aan de bak tegen ajax![]()
![]()
Dat is nog te ver weg om nu over na te denken. Voorlopig ga ik er van uit dat AZ er dan veel beter voor staatquote:
Dit ja, en sommige hier maar zeggen dat Nordfeldt in "het slechtste Eredivisie elftal van 2012-2013" thuishoordequote:![]()
Als je, zoals ik, iedere kwee kijkt naar Heerenveen dan weet je wat voor fantastische keeper het is, als hij niet hoeft mee te voetballen. Die uitgooi van hem naar Djuricic in de 83e minuut was overigens ook fantastisch.
P.S: ik weet niet meer naar wie en ik welke minuut, dus de situatie is fictief. Maar een mooie uitgooi was het wel!"Bettler aber sollte man ganz abschaffen! Wahrlich, man ärgert sich ihnen zu geben und ärgert sich ihnen nicht zu geben."
Friedrich Nietzsche![]()
Ik nietquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is nog te ver weg om nu over na te denken. Voorlopig ga ik er van uit dat AZ er dan veel beter voor staat![]()
![]()
Van dit AZ moet Ajax normaal gesproken makkelijk winnen. Maar ja, wat is normaal in deze competitie.![]()
PSV-PECquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:41 schreef SaulGoodman het volgende:
Van dit AZ moet Ajax normaal gesproken makkelijk winnen. Maar ja, wat is normaal in deze competitie.
Feyenoord-PEC
Heerenveen-PSV
etc
etc![]()
![]()
Niks is te voorspellen inderdaad.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PSV-PEC
Feyenoord-PEC
Heerenveen-PSV
etc
etc![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]![]()
wel grappig dat de enige vrouw op fok zo'n beetje een likkend beest aanspreekt♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
15. VVV-Venloquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oke, de nummer 18 en nummer 17 van dit seizoen zijn na deze speelronde wel duidelijk dus! Wie gaat er 16e eindigen?
16. AZ
17. Roda JC
18. Willem II
Dit lijkt me wel betrekkelijk hilarisch...![]()
Ajax moet tegen PEC, de gesel van de top 3. Ik denk gelijkspel, hoop op een overwinning van Zwolse zijdequote:Op zondag 10 maart 2013 08:57 schreef tompsv18 het volgende:
Ajax en Vitesse gaan winnen helaas. Feyenoord gelijk.
Gelijkspel in Arnhem is uiteraard ook mijn wens![]()
![]()
dat zei je vorige week ook! En toen won Feijenoordquote:Op zondag 10 maart 2013 07:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat alle thuisploegen winnen, gewoon omdat het kan.![]()
![]()
Kijk PEC hier eens op een voetstuk gezet worden.quote:Op zondag 10 maart 2013 10:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ajax moet tegen PEC, de gesel van de top 3. Ik denk gelijkspel, hoop op een overwinning van Zwolse zijde
Gelijkspel in Arnhem is uiteraard ook mijn wens![]()
![]()
Malki
Daar heeft echt iedereen een hekel aan dankzij Johan Derksenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Goaltje in de 1e minuut.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Opschieten, 30 sec al voorbijUn dann rettet kein Kavallerie,
Dan maar winnen om dat goed te maken.Un dann rettet kein Kavallerie,
Mijn eerste voorspelling komt alweer niet uit.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Inderdaad. Wat een belachelijke beslissing zegquote:Op zondag 10 maart 2013 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is dat man, Feyenoord maakt de overtreding![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 12:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een belachelijke beslissing zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nogal, heb me kapot gelachen.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Wiedemeijer floot ook al debiel gisteren.![]()
![]()
Dat gebeurt al, maar vooral in het Feyenoordtopic. Vrees alleen dat het niveau daar iets te hoog ligt voor jou :/quote:Op zondag 10 maart 2013 12:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ga je inhoudelijk nog wat toevoegen?![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 12:33 schreef Amoeba het volgende:
Moest vandaag fluiten. Mannetje deed niet lief. Tot twee keer toe.
[ afbeelding ]
Een wiedemeijer voor je arrogante reactiequote:Op zondag 10 maart 2013 12:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat gebeurt al, maar vooral in het Feyenoordtopic. Vrees alleen dat het niveau daar iets te hoog ligt voor jou :/![]()
![]()
De orginele stream van eredivisie live is stroperig!!!
Heb ik daar nou 25 euro voor betaald!!Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !![]()
Mooie kopquote:Op zondag 10 maart 2013 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een wiedemeijer voor je arrogante reactie
[ afbeelding ]![]()
![]()
Daar schelden ze elkaar de hele tijd verrot ja. Wat een niveau. Daar kan ik echt niet tegenop idd.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat gebeurt al, maar vooral in het Feyenoordtopic. Vrees alleen dat het niveau daar iets te hoog ligt voor jou :/![]()
Kansloze pass vanClasie
Toch onvoorstelbaar dat half Nederland zich op zijn voetbalkwaliteiten aftrekt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Beste CVM is naar Engeland toe,quote:Op zondag 10 maart 2013 12:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kansloze pass vanClasie
Toch onvoorstelbaar dat half Nederland zich op zijn voetbalkwaliteiten aftrekt.![]()
Jochie tochquote:Op zondag 10 maart 2013 12:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kansloze pass vanClasie
Toch onvoorstelbaar dat half Nederland zich op zijn voetbalkwaliteiten aftrekt.![]()
Komt omdat hij zo klein is. Iedereen heeft eigenlijk medelijden met hem.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kansloze pass vanClasie
Enoh?quote:Op zondag 10 maart 2013 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en ik heb het over een CVM, leuk hé.![]()
Maar Anita was niet de bestequote:Op zondag 10 maart 2013 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en ik heb het over een CVM, leuk hé.![]()
Dat was De Klaas vorig seizoen![]()
Waar baseer je dat op?quote:Op zondag 10 maart 2013 12:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar Anita was niet de beste![]()
Dat was De Klaas vorig seizoen![]()
Ik vind er ook nog niet veel aan, de wedstrijd heeft een doelpunt nodig.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Op hoe baas Clasie was vorig seizoenquote:
Natuurlijk, Anita was zeker niet slech, maar de meesten baseren dat puur op zn laatste 10 wedstrijden. Over heel vorig seizoen gezien vond ik Clasie echt wel beter hoor.![]()
Pelle ziet er slecht/ziekjes uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is logisch aangezien Anita pas na de winterstop op zijn goede positie ging spelen.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Op hoe baas Clasie was vorig seizoen
Natuurlijk, Anita was zeker niet slech, maar de meesten baseren dat puur op zn laatste 10 wedstrijden. Over heel vorig seizoen gezien vond ik Clasie echt wel beter hoor.![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 12:44 schreef Hazzard het volgende:
Pelle ziet er slecht/ziekjes uit
Hmf zit niet in het uitvak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat haalt het toch niet bij de grote hit "Met Romana op de scooter"quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hey Marloesquote:Op zondag 10 maart 2013 12:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat haalt het toch niet bij de grote hit "Met Romana op de scooter"![]()
![]()
quote:
Heb een maat van me bijna in mekaar geslagen toen hij dat als alarm op z'n telefoon had
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Toch weer een pareltje hoor. Ik vind Hey Kastelein ookquote:Op zondag 10 maart 2013 12:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat haalt het toch niet bij de grote hit "Met Romana op de scooter"![]()
![]()
Rawrquote:Op zondag 10 maart 2013 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb een maat van me bijna in mekaar geslagen toen hij dat als alarm op z'n telefoon had![]()
Laat je club maar in de steekquote:Op zondag 10 maart 2013 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Saaie wedstrijd, al is dat wel vaker het geval bij Feyenoordwedstrijden.![]()
Hoi Saind.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Bijna net zo lekker als Nickie Minay die Romana.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
![]()
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
doet die toch weer mooiOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Saai dagje zo te zien, echt geen enkele wedstrijd die de moeite is om te checken. Misschien Twente - Vitesse.![]()
Geboren Limburgerquote:Op zondag 10 maart 2013 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Scheidsrechter is wel pro-feyenoord heb ik het idee.![]()
Vink is een Feyenoorder. Algemeen bekend.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Scheidsrechter is wel pro-feyenoord heb ik het idee.![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 12:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vink is een Feyenoorder. Algemeen bekend.![]()
![]()
Boehoehoe, iedereen is tegen PSV
Zelfs de EU![]()
![]()
Ontopic. Het gaat hier over Feyenoord.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
![]()
Zelfs de EU![]()
Wat heeft dat met Feyenoord te maken?quote:Op zondag 10 maart 2013 12:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
![]()
Zelfs de EU![]()
zonde
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
PSV speelt ook in de Eredivisiequote:Op zondag 10 maart 2013 12:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ontopic. Het gaat hier over Feyenoord.![]()
Dat was van gisteren.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Doet dat er iets toe? TT is ook Marco van Basten![]()
Wat ben jij een vervelende user zeg. Ongelofelijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Doet dat er iets toe? TT is ook Marco van Basten![]()
twitter:aad300 twitterde op zondag 10-03-2013 om 12:51:32Dit is niet het #fey van de laatste weken voelen nu ook de druk#rjcfey 20' 0-0 reageer retweet
![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 12:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat ben jij een vervelende user zeg. Ongelofelijk.![]()
![]()
![]()
Iedereen mag best zeggen dat ik af en toe loop te kutten. Maar jíj![]()
Zo'n beetje de grootste kutuser van PSV die er rondloopt![]()
![]()
Nou nou nou, het is nog vroeg.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als Aad300 het zegt, dan is het zo.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:57 schreef FredVleespet het volgende:
twitter:aad300 twitterde op zondag 10-03-2013 om 12:51:32Dit is niet het #fey van de laatste weken voelen nu ook de druk#rjcfey 20' 0-0 reageer retweet
JAAAAAAAAAAAAAAA PELLE WHOOOOOOOOOOCall me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
je kent me niet eens. debiel.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ga maar weer terug je hok in.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zo'n beetje de grootste kutuser van PSV die er rondloopt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: