SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
San Marco![]()
![]()
![]()
Nordfeldt![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Zaligquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2402.php
PSV Netwerk voer.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Och och och wat is die Van la Parra toch wekelijks slecht. Hij geeft dit seizoen het begrip 'oogkleppen' echt een gehele nieuwe dimensie![]()
![]()
Heb je daar een accountje?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2402.php
PSV Netwerk voer.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Bommel huilie.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Werd geraakt maar gaat veel te gemakkelijk liggenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:42 schreef Capi het volgende:
Raakte Bommel van la Parra nou? leek er iig wel op"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
De bal ook, en al was het een overtreding, wat dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:42 schreef Capi het volgende:
Raakte Bommel van la Parra nou? leek er iig wel op
Echt doorgebroken was hij ook niet.![]()
HahahahaIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij. Was het 422 zijn gifplaatje?![]()
![]()
quote:
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Nou dat is ze wel geluktquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat ga je lullen over mijn ouders man, kankerkneusquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:45 schreef Rickazio het volgende:
[..]
je ouders ook toen ze jou kregen
en dat was niet van geluk![]()
Die jongen is al vanaf 2010 volledig de weg kwijtquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:45 schreef Capi het volgende:
Hahaha van Bommel meende ogv de in de tweede helft gekregen kansen dat ze hoorden te winnen?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd dat hij ook eens aan de specsavers reclame mee gaat doen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:45 schreef Capi het volgende:
Hahaha van Bommel meende ogv de in de tweede helft gekregen kansen dat ze hoorden te winnen?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Sommige mensen staan nog wel achter hun eigen club, soms tegen beter in. In tegenstelling tot jou en Groningen dus.quote:![]()
Nee bedankt. Er staan ook grenzen op mijn kijkplezier.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:48 schreef RvLaak het volgende:
kijkt hier iemand W2-VVV? En zo ja, hoe is die wedstrijd?![]()
![]()
Ik vraag maarquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee bedankt. Er staan ook grenzen op mijn kijkplezier.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:47 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
waar heb jij het over? hahahaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sommige mensen staan nog wel achter hun eigen club, soms tegen beter in. In tegenstelling tot jou en Groningen dus.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Jij keek gister VI en postte daar actief mee omdat je het niet eens bent het bestuur en trainer? Daar waar het als Feyenoorder volkomen logisch, maar wellicht tegen beter weten in is om in het kampioenschap te geloven.quote:![]()
1 er zit verschil in achter een club staan en niet eens zijn met een beleidquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij keek gister VI en postte daar actief mee omdat je het niet eens bent het bestuur en trainer? Daar waar het als Feyenoorder volkomen logisch, maar wellicht tegen beter weten in is om in het kampioenschap te geloven.
2 je bent naïef door te denken dat feyenoord over ajax heen gaat, waar baseer je dat op♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:47 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Na de zoveelste vage pass terug van Marcelo op Derijck begon ik ook sabotage te vermoeden hoorquote:![]()
![]()
Ik maak me ook geen zorgen hoor, maar hoe makkelijker ze het hebben, hoe beterquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:57 schreef Rickazio het volgende:
[..]
maak je geen zorgen, die blijft wel in de eredivisie
Morgen pakken ze wel minimaal 1 punt, hopelijk 3![]()
PEC kan inderdaad mijn weekend ook redden op die manierquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik maak me ook geen zorgen hoor, maar hoe makkelijker ze het hebben, hoe beter
Morgen pakken ze wel minimaal 1 punt, hopelijk 3
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
PSV nu al 7 keer verloren. Slechts 1 keer werd een club kampioen met meer dan 6 nederlagen. Ajax in 1957 (7 keer verlies).![]()
Altidore moet er maar een paar maken.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Die wist al vrij snel een gigantische kans om zeep te helpen.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Bijna één die Immers wel gemaakt hadquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die wist al vrij snel een gigantische kans om zeep te helpen.![]()
Wat een belachelijke overtreding bij HeraclesHij had zijn been kunnen breken met een beetje mazzel, en dan heeft Bos nog het lef om de scheids een stelletje zeikerds te noemen ook
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |