Ik vind het oprecht zonde.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:33 schreef chroestjov het volgende:
Ik zie het probleem niet TS, ben je homo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:33 schreef chroestjov het volgende:
Ik zie het probleem niet TS, ben je homo.
hou op hou opquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:37 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Helemaal van die 16-jarige huppelkutjes met hun leren legging, nickelson bontkraag en uggs.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klaargekomenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:37 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Helemaal van die 16-jarige huppelkutjes met hun leren legging, nickelson bontkraag en uggs.![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:48 schreef krullenbolletje het volgende:
Onterechte klacht mits goed gecombineerd en nooit met uggsben jij datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou, ik wacht wel op een foto.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nope maar ik heb wel een leren legging
Waarom heb jij foto;'s van mijn zusje?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:50 schreef WhatsInThaSpoilers het volgende:
Ik begrijp de klacht van TS niet. Wat kan je hier op tegen hebben?
[ afbeelding ]
TS, ben je homo ofzo?
voe kan alles hebben. Niet echt eerlijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:50 schreef WhatsInThaSpoilers het volgende:
[ afbeelding ]
TS, ben je homo ofzo?
jaloers?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
voe kan alles hebben. Niet echt eerlijk.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:44 schreef wenfer2 het volgende:
Mmmh, misschien moet ik mijn klacht anders formuleren. Als jullie het zo fijn vinden op aan te zien, hoe zouden jullie het vinden als jullie vriendinnen, vriendinnetje, zusjes, moeders, tantes, nichten in dit soort kledij door het leven zouden gaan?Ohhh nee the horror the horror.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zum kotsen Zum kotsen
Wat denken jouw nichtjes er van dat hun neef als nicht door het leven gaat?Mellow Moenie Mauwe, ouwe, ouwe, ouwe
Ja daar heb je wel gelijk in, ik zal wel even echt gruwelijke voorbeelden zoeken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:48 schreef Copycat het volgende:
Verkeerde, want stijlvolle, voorbeelden in de OP.
Wat is hier het verschil t.o.v. OP?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:53 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in, ik zal wel even echt gruwelijke voorbeelden zoeken.
Zo mag kan het desnoods:als al je spijkerbroeken in de was zitten
[ afbeelding ]
Helaas kunnen de mensen in mijn omgeving de leren legging niet combineren. Koop hem dan ook niet! Alsjeblieft zeg!
nee zo:quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En je moeder ziet er zo uit?
[ afbeelding ]
Was je weg?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:58 schreef Smack10 het volgende:
[..]
ik werd al zo gemist op FOK!, post ik wat en dan meteen zo doen
Hier een paar andere voorbeelden dan:quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:48 schreef Copycat het volgende:
Verkeerde, want stijlvolle, voorbeelden in de OP.
Die laatstequote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hier een paar andere voorbeelden dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit topic gaat de verkeerde kant opquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Au!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:59 schreef Cactus1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
doe ff een duw in de goede richting dan?
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vraag me bij dat soort mensen oprecht af of ze er ooit in zijn gekomen maar belangrijker nog, en nee, niet vanwege de reden dat ik ze graag zonder broek zie, gewoon oprechte interesse, hoe ze er weer uit gaan.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze hulp erbij nodig hebben..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vraag me bij dat soort mensen oprecht af of ze er ooit in zijn gekomen maar belangrijker nog, en nee, niet vanwege de reden dat ik ze graag zonder broek zie, gewoon oprechte interesse, hoe ze er weer uit gaan.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:50 schreef WhatsInThaSpoilers het volgende:
[ afbeelding ]
TS, ben je homo ofzo?
Zal goed staan bij je lichaam van een jongetje van 12quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:11 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
deze outfitwil ik hebben.
ja? i dont know.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:14 schreef Splutje het volgende:
[..]
Zal goed staan bij je lichaam van een jongetje van 12
sneeuwtjeem post in mijn topicquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:17 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Sorry, wefer.. Ik moet je teleurstellen! Ik heb het ook.
Ziet er wel leuk uit ja de combinatiequote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:11 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk jasje wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:11 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:23 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Kim is altijd een onterechte klacht.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:22 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
sneeuwtjeem post in mijn topicKan niet, via (mobiel)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja aparte jas, hou wel van. Jammer dat die vast in winkeltje is gehaald voor een euro of 1500quote:
quote:
Lekker, zo loopt mijn vrouw er vaak bijquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:31 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Meer dit werk:
[ afbeelding ]
Rokjes en broekjes met ritsjes
In een perfecte wereld draagt ze er double monkstraps onder natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:31 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Meer dit werk:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In een perfecte wereld draagt ze er double monkstraps onder natuurlijk.
Ja maar zij heb een condoom op haar kopquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:35 schreef wenfer2 het volgende:
[..]![]()
NEE!! Absoluut niet vrouwen hoorden geen double monks te dragen! Ook heb je van die lekker eigenwijze feministen die brogues dragen.
![]()
Gadverdamme. Sommige privileges zijn enkel en alleen besteed aan de man, onthoud dat!. [ afbeelding ]
![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In een perfecte wereld draagt ze er double monkstraps onder natuurlijk.
Nee, dit ziet er inderdaad niet uit.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:35 schreef wenfer2 het volgende:
[..]![]()
NEE!! Absoluut niet vrouwen hoorden geen double monks te dragen! Ook heb je van die lekker eigenwijze feministen die brogues dragen.
![]()
Gadverdamme. Sommige privileges zijn enkel en alleen besteed aan de man, onthoud dat!. [ afbeelding ]
![]()
Zou aan je UI niet zeggen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, dit ziet er inderdaad niet uit.
Maar jij bent voor mij voorlopig de double monkstrap man voor mij dus waarschijnlijk zul je nog wel wat flauwe grapjes over lezen. Ben af en toe een beetje flauw.
Graag uwe mening meneer mod.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar jij bent voor mij voorlopig de double monkstrap man voor mij dus waarschijnlijk zul je nog wel wat flauwe grapjes over lezen. Ben af en toe een beetje flauw.
Fijn dat je zo geïnteresseerd bent in de Double Monk schoen. Voor advies DM maar even.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je een despotisch koning bent in de 17e eeuw zoals deze man bijv. kom je daar prima mee weg.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:39 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Graag uwe mening meneer mod.
http://www.heels-high.nl/(...)mannen&x=-346&y=-840
Wat vind u van deze mannen collectie?
Wie is dat, en nu heeft u meneer de mod uw mening nog niet gegeven.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je een despotisch koning bent in de 17e zoals deze man bijv. kom je daar prima mee weg.
[ afbeelding ]
Ik heb precies die rokquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:31 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Meer dit werk:
[ afbeelding ]
Juistem, Met mijn single en double monks verwijs ik natuurlijk ook onder andere naar een succesvol tijdperk in het verleden. Ik probeer mijn leven namelijk zo in te delen als een echte zonnekoning!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je een despotisch koning bent in de 17e eeuw zoals deze man bijv. kom je daar prima mee weg.
[ afbeelding ]
Nou ja, allereerst, het 'u' en 'meneer de mod' word ik persoonlijk een beetje eng van dus dat hoeft niet hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:42 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wie is dat, en nu heeft u meneer de mod uw mening nog niet gegeven.
Zie ik daar een vent met een bierbuik, leren broek, hakken, en gebruinde onderarmen??quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, allereerst, het 'u' en 'meneer de mod' word ik persoonlijk een beetje eng van dus dat hoeft niet hoor..
Maar om het een beetje ontopic te houden. Oordeel zelf.
[ afbeelding ]
Ik persoonlijk vind het niets.
Ik zie jou er nog wel voor in staat om gastjes die Nike Airmaxjes dragen te pas en te onpas proberen te genezen met handopleggingen als double monkstrap zonnegod.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:44 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Juistem, Met mijn single en double monks verwijs ik natuurlijk ook onder andere naar een succesvol tijdperk in het verleden. Ik probeer mijn leven namelijk zo in te delen als een echte zonnekoning!
Hij heeft wel lekkere dikke tietenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:47 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Zie ik daar een vent met een bierbuik, leren broek, hakken, en gebruinde onderarmen??![]()
Hij heeft nog nooit op Classics gelopen en heeft geen idee hoe goddelijke schoentjes het zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zie jou er nog wel voor in staat om gastjes die Nike Airmaxjes dragen te pas en te onpas proberen te genezen met handopleggingen als double monkstrap zonnegod.
Misschien is dat dan gewoon mijn roeping!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zie jou er nog wel voor in staat om gastjes die Nike Airmaxjes dragen te pas en te onpas proberen te genezen met handopleggingen als double monkstrap zonnegod.
En ook nickelson bontkraagjes niet te vergeten!quote:
Ik vind het best mooi staan, en sorry van dat meneer de mod dan, maar ik behandel altijd graag met respect. Sorry meneer.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, allereerst, het 'u' en 'meneer de mod' word ik persoonlijk een beetje eng van dus dat hoeft niet hoor..
Maar om het een beetje ontopic te houden. Oordeel zelf.
[ afbeelding ]
Ik persoonlijk vind het niets.
Ik stel het wel op prijs als ik in het vervolg gewoon gevousvoyeerd word!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:52 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik vind het best mooi staan, en sorry van dat meneer de mod dan, maar ik behandel altijd graag met respect. Sorry meneer.
Als Priscilla het draagt is het bontkraagjes niveau jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:51 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Misschien is dat dan gewoon mijn roeping!![]()
[..]
En ook nickelson bontkraagjes niet te vergeten!
Picca's van bontkragen op nivo graag.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:57 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Als Priscilla het draagt is het bontkraagjes niveau ja
Dat is een prima eigenschap maar het hoeft allemaal niet zo officieel hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:52 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik vind het best mooi staan, en sorry van dat meneer de mod dan, maar ik behandel altijd graag met respect. Sorry meneer.
Hmm ik vind leren leggings best mooi, die wetlook is net als een speedo toch best te waarderen. Ik denk alleen dat mensen het niet uit vinden zien, omdat het misschien wat te skimpy is, daar hebben veel mannen misschien moeite mee om hun lust in te kunnen houden.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is een prima eigenschap maar het hoeft allemaal niet zo officieel hoor.
Maar OT, wat vind jij als speedo-drager, toch geassocieerd met strakke broekjes, al dan niet in de vorm van echte ballenknijpers, van dames met leren leggings?
Mensen die dat niet iets te skimpy vinden bij een vrouw zijn gay. (of streng religieus)quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:02 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Hmm ik vind leren leggings best mooi, die wetlook is net als een speedo toch best te waarderen. Ik denk alleen dat mensen het niet uit vinden zien, omdat het misschien wat te skimpy is, daar hebben veel mannen misschien moeite mee om hun lust in te kunnen houden.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:06 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Mensen die dat niet iets te skimpy vinden bij een vrouw zijn gay. (of streng religieus)
Wij mannen onderscheiden zich van vrouwen door de Kantiaanse Rede he, aangevuld met het bugerschapsideaal uit de 19e eeuw, we zijn dus geen ongecastreerde rottweilers.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:02 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Hmm ik vind leren leggings best mooi, die wetlook is net als een speedo toch best te waarderen. Ik denk alleen dat mensen het niet uit vinden zien, omdat het misschien wat te skimpy is, daar hebben veel mannen misschien moeite mee om hun lust in te kunnen houden.
Ik heb liever gewoon blote benen of een panty.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wij mannen onderscheiden zich van vrouwen door de Kantiaanse Rede he, aangevuld met het bugerschapsideaal uit de 19e eeuw, we zijn dus geen ongecastreerde rottweilers.
Maar ik deel de mening dat het best goed kan staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |