Ik vind het oprecht zonde.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:33 schreef chroestjov het volgende:
Ik zie het probleem niet TS, ben je homo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:33 schreef chroestjov het volgende:
Ik zie het probleem niet TS, ben je homo.
hou op hou opquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:37 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Helemaal van die 16-jarige huppelkutjes met hun leren legging, nickelson bontkraag en uggs.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klaargekomenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:37 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Helemaal van die 16-jarige huppelkutjes met hun leren legging, nickelson bontkraag en uggs.![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:48 schreef krullenbolletje het volgende:
Onterechte klacht mits goed gecombineerd en nooit met uggsben jij datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou, ik wacht wel op een foto.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nope maar ik heb wel een leren legging
Waarom heb jij foto;'s van mijn zusje?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:50 schreef WhatsInThaSpoilers het volgende:
Ik begrijp de klacht van TS niet. Wat kan je hier op tegen hebben?
[ afbeelding ]
TS, ben je homo ofzo?
voe kan alles hebben. Niet echt eerlijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:50 schreef WhatsInThaSpoilers het volgende:
Ik begrijp de klacht van TS niet. Wat kan je hier op tegen hebben?
[ afbeelding ]
TS, ben je homo ofzo?
jaloers?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
voe kan alles hebben. Niet echt eerlijk.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:44 schreef wenfer2 het volgende:
Mmmh, misschien moet ik mijn klacht anders formuleren. Als jullie het zo fijn vinden op aan te zien, hoe zouden jullie het vinden als jullie vriendinnen, vriendinnetje, zusjes, moeders, tantes, nichten in dit soort kledij door het leven zouden gaan?Ohhh nee the horror the horror.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zum kotsen Zum kotsen
Wat denken jouw nichtjes er van dat hun neef als nicht door het leven gaat?Mellow Moenie Mauwe, ouwe, ouwe, ouwe
Ja daar heb je wel gelijk in, ik zal wel even echt gruwelijke voorbeelden zoeken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:48 schreef Copycat het volgende:
Verkeerde, want stijlvolle, voorbeelden in de OP.
Wat is hier het verschil t.o.v. OP?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:53 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in, ik zal wel even echt gruwelijke voorbeelden zoeken.
Zo mag kan het desnoods:als al je spijkerbroeken in de was zitten
[ afbeelding ]
Helaas kunnen de mensen in mijn omgeving de leren legging niet combineren. Koop hem dan ook niet! Alsjeblieft zeg!
nee zo:quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En je moeder ziet er zo uit?
[ afbeelding ]
Was je weg?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:58 schreef Smack10 het volgende:
[..]
ik werd al zo gemist op FOK!, post ik wat en dan meteen zo doen
Hier een paar andere voorbeelden dan:quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:48 schreef Copycat het volgende:
Verkeerde, want stijlvolle, voorbeelden in de OP.
Die laatstequote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hier een paar andere voorbeelden dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit topic gaat de verkeerde kant opquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Au!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:59 schreef Cactus1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |