SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:24 schreef Gramulanion het volgende:
tt moest competitie van de armoede zijn![]()
Anders kon jij meedoen iddquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:24 schreef j0rdiiii het volgende:
De verdediging van PSV is nog net niet gehandicapt.![]()
Net niet?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:24 schreef j0rdiiii het volgende:
De verdediging van PSV is nog net niet gehandicapt.![]()
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Was dit?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:24 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen de godenzonen van Utrecht![]()
Denk je?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:25 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Mertens niet bij Heerenveen speelt. Die kan dit.![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:25 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Mertens niet bij Heerenveen speelt. Die kan dit.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga echt plat om dr verdediging van PsvDit kan gewoon niet zo slecht.
![]()
![]()
graag op anoniem![]()
Heerenveen had in de eerste helft meer moeten scoren, nu zijn ze te moe.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga echt plat om dr verdediging van PsvDit kan gewoon niet zo slecht.
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Depay mag toch zomaar weer 10 hele minuten meedoen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Was ook geen grap, anders gingen mensen wel lachen iddquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Er lacht werkelijk helemaal niemand dus dan doe ik het maar even voor je;
Haha.![]()
![]()
ha haquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was ook geen grap, anders gingen mensen wel lachen idd![]()
Jij ook.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Wiedemijer heeft een corrigerende tik nodig.![]()
Genoeg voor 3 goalsquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:26 schreef Zorro het volgende:
Depay mag toch zomaar weer 10 hele minuten meedoen![]()
![]()
Ik betwijfel het.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was ook geen grap, anders gingen mensen wel lachen idd![]()
Hij loopt vanaf minuut 20 al warm.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:26 schreef Zorro het volgende:
Depay mag toch zomaar weer 10 hele minuten meedoen
Ik heb nog steeds het gevoel dat het 2-2 of 2-3 wordt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Wordt het ookquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:27 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb nog steeds het gevoel dat het 2-2 of 2-3 wordt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ik ook omdat dat in de Lotto van Johan staatquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:27 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb nog steeds het gevoel dat het 2-2 of 2-3 wordt.![]()
v.bommel heeft nog 10 minuten om geel te krijgenIf it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)![]()
competitie der armoedequote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:24 schreef Gramulanion het volgende:
tt moest competitie van de armoede zijn
klinkt leuker♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Had die al lang moeten hebbenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:27 schreef ScudRaket het volgende:
v.bommel heeft nog 10 minuten om geel te krijgen![]()
Oh ja fuck.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:27 schreef Rickazio het volgende:
[..]
competitie der armoede
klinkt leuker![]()
Geen Willem II - VVV kijkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:27 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
dit is niet op tv toch?? ik kijk barcelona
Un dann rettet kein Kavallerie,
Vult ie de Lotto ook al in tegenwoordig?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook omdat dat in de Lotto van Johan staatVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
toch wel weer opvallend dat feyenoorders zich niet realiseren dat het tussen psv of ajax gaat
en ze ajax weer opnieuw in het zadel helpen♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Wel naar eigen zeggenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vult ie de Lotto ook al in tegenwoordig?![]()
wat een mongolen bij pisvee daar
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Vaderfiguur van de selectiequote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Marco Pappa, de gozer met teringveel techniek![]()
![]()
Vaderfiguur binnen de selectiequote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Marco Pappa, de gozer met teringveel techniek![]()
Ik wil toch dit wel even afzien.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij Barįa zit die grappige man die wel eens Koekoek zegtOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vaderfiguur binnen de selectie![]()
![]()
Zou gewoon in de basis moeten staan.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Marco Pappa, de gozer met teringveel techniek
Citius, Altius, Fortius.![]()
Als PSV kampioen wordt jaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dom doen ze dat toch weer altijd.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Heerenveen, blijf aub rustig nadenken.
Heerenveen en denken, daar zit nou juist het probleem!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Heerenveen, blijf aub rustig nadenken.
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Hahahahah, ik weet een leuke bijnaam voor PSVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:31 schreef PizzaGeit het volgende:
Hahahahah, ik weet een leuke bijnaam voor PSVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.feyenooit dan? nooit meer kampioenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Die is van jr93 nogwat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Wiedemijer doet het best goed.
Hahahahah, ik weet een leuke bijnaam voor PSVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:32 schreef GGMM het volgende:
Als Strootman lacht moet dat er ongeveer zo uitzien:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Hahahahah, ik weet een leuke bijnaam voor PSVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan die S ook als $ zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
zozo PS skills hieroquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:32 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Kom op, tijdrekken.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je kan die S ook als $ zettenNaaperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Haha Stijn is emo, ik noem hem Stemoquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
als dit 2-2 wordt sla ik mezelf kapot![]()
Wat doen de PSV'er debiel tijdens corners.
Als het hielp oke, maar we maken echt weinig doelpunten bij standaard situaties.
Feyenoord heeft er al 2 dit seizoenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:33 schreef mrstylo het volgende:
Wat doen de PSV'er debiel tijdens corners.
Als het hielp oke, maar we maken echt weinig doelpunten bij standaard situaties.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:33 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Haha Stijn is emo, ik noem hem Stemo
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
[ afbeelding ]lijkt op predator
PHEWOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
OEI.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
pff fluit die pot maar af , 2-1 mooie score.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Nordtgod![]()
![]()
Gini neem je zootje mee.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Komt PSV goed mee weg jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:34 schreef Jimbo het volgende:
pff fluit die pot maar af , 2-1 mooie score.![]()
is goed, ik heb er ook een onbegaahglijk geovle bijquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:34 schreef Rickazio het volgende:
ajacied442, leg voor jezelf maar alvast een zweep klaar![]()
Nordfeldt is eigenlijk motm.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik plaats van 3 minuten extra zou het ook eens leuk zijn om 3 minuten voor tijd af te fluiten.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:34 schreef Jimbo het volgende:
pff fluit die pot maar af , 2-1 mooie score.
Gewoon omdat het kan."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
GET THE FUCK OUT !Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
4 minuten extra tijd
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Rustig Stinho.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Puberteit hč.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jij word wel steeds grofgebekter zeg, de tering![]()
Godgodverdomme hij jad deze pot kunnen bepalen , af dood enzoOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heerenveen moet nog wel leren hoe ze een wedstrijd uitspelen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Omdat men in Nederland altijd weinig bijtelt. In Engeland is dat makkelijk 6 minuten of meer.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik snap niet dat er niet getraind wordt op dit soort counters. Je zal spelers moeten verplichten om over te spelen als je er met z'n tweeën uitkomt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
OEHOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
San Marco![]()
![]()
Dat zijn een hoop bijvoeglijke naamwoorden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Laatste minuut.
Die Heerenveen voorhoede is wel pure armoede hoorOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
FLUIT !Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:39 schreef Shreyas het volgende:
Die Heerenveen voorhoede is wel pure armoede hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Pure armoede?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:39 schreef Shreyas het volgende:
Die Heerenveen voorhoede is wel pure armoede hoor![]()
Niet geel geven voor Van Bommel..It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Had die blinde echt niet gezien hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Was buiten de 16, maar wel een overtreding.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA PSV VERLIEST![]()
![]()
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoppa.![]()
![]()
JAAA !Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
HEERENVBEEN HEERENVEEN HEERENVEEN HEERENVEEN HEERENVEEN HEERENVEENOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
MooiIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Vind je?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:40 schreef leolinedance het volgende:
Dat moet beter als je kampioen wilt worden.![]()
![]()
Waarom laat Marco Van La Parra zo vaak spelen, hij er kan er helemaal niks van.
Maar 3 punten.
Citius, Altius, Fortius.![]()
En het morgen niet weer gaan verkutten Ajax
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
BAM !Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heracles ook.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:40 schreef DaggerOne het volgende:
Niet dat Ajax goed is, PSV geeft de titel gewoon elk jaar af![]()
Liever welquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:40 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En het morgen niet weer gaan verkutten Ajax![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: