SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- F-Zero. Inclusief boekje en doosje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Twee controllers.
- AC adapter.
Alles werkt perfect
Alle fotos in onderstaande spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee wat ik er voor wil, dus zet gewoon 200,- neer.
Vraagprijs: 140,-
[ Bericht 1% gewijzigd door rene90 op 28-08-2013 23:24:22 ]Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_![]()
Faal,
Staat inmiddels al onderaan hoor
[ Bericht 97% gewijzigd door LompeWorst op 09-03-2013 20:51:12 ]Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Ik mag jou _O_![]()
Ik vind 200 een mooier cijferquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:13 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Waarom geen vraagprijs van 500 euro, als je het toch niet weet?
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik mag jou _O_![]()
35 euro
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
38.50
Flink vergeeld... Evengoed
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Een snes met twee controllers kost gemiddeld 30 euro zonder doos, ga uit van 60/75 met doos inclusief mario world.
F- zero is compleet 25 euro op marktplaats en het andere spel zonder doos krijgt biedingen van 10 euro, ik denk dan 25 met doos.
Ik denk dat een prijs van 125 voor deze set prima is.
Omdat er ook kale mannen moeten zijn!![]()
Dankuzeer.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:40 schreef Motar het volgende:
Een snes met twee controllers kost gemiddeld 30 euro zonder doos, ga uit van 60/75 met doos inclusief mario world.
F- zero is compleet 25 euro op marktplaats en het andere spel zonder doos krijgt biedingen van 10 euro, ik denk dan 25 met doos.
Ik denk dat een prijs van 125 voor deze set prima is.
Dat vergelen hoort er gewoon bij
Ik mag jou _O_![]()
Marktplaatsprijzen zijn altijd véél te hoog ingeschatte vraagprijzen, het betekent absoluut niet dat het dat waard is. Een SNES 15 euro, doos is meer waard dan de hele console. Ik vind 50-60 euro veel meer in de buurt komen van de werkelijke waarde. Als je 60 vraagt zijn er trouwens toch altijd wel mensen te vinden die er meer voor geven, dus dan kom je nog richting de 80 minstens.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:40 schreef Motar het volgende:
Ik denk dat een prijs van 125 voor deze set prima is.![]()
dat betekend dat hij of in een rokerige ruimte heeft gestaan of in de volle zonlicht....quote:Op zondag 10 maart 2013 00:03 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Dankuzeer.
Dat vergelen hoort er gewoon bij0% vet, Geen suiker toegevoegd
Kan maar heeft verder niets met het verkleuren te maken. Bij de behuizing van de SNES zijn verschillende soorten kunststof gebruikt. Het ene soort verkleurd sowieso ook bij normaal daglicht. Dit hou je gewoon niet tegen, het is ook niet schoon te krijgen. Anders zou volgens jouw theorie de gehele SNES verkleurd moeten zijn.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat betekend dat hij of in een rokerige ruimte heeft gestaan of in de volle zonlicht....
O.T. bod van 50 inclusief.![]()
14.gifquote:Op zondag 10 maart 2013 01:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Marktplaatsprijzen zijn altijd véél te hoog ingeschatte vraagprijzen, het betekent absoluut niet dat het dat waard is. Een SNES 15 euro, doos is meer waard dan de hele console. Ik vind 50-60 euro veel meer in de buurt komen van de werkelijke waarde. Als je 60 vraagt zijn er trouwens toch altijd wel mensen te vinden die er meer voor geven, dus dan kom je nog richting de 80 minstens.Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!![]()
het probleem is dat je niet weet joe en waar hij gestaan heeftquote:Op zondag 10 maart 2013 10:47 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Kan maar heeft verder niets met het verkleuren te maken. Bij de behuizing van de SNES zijn verschillende soorten kunststof gebruikt. Het ene soort verkleurd sowieso ook bij normaal daglicht. Dit hou je gewoon niet tegen, het is ook niet schoon te krijgen. Anders zou volgens jouw theorie de gehele SNES verkleurd moeten zijn.
O.T. bod van 50 inclusief.
Owja, 55 Inc. Geboden
Je moet niet kijken naar vraagprijzen maar naar wat men ervoor wilt bieden.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Marktplaatsprijzen zijn altijd véél te hoog ingeschatte vraagprijzen, het betekent absoluut niet dat het dat waard is. Een SNES 15 euro, doos is meer waard dan de hele console. Ik vind 50-60 euro veel meer in de buurt komen van de werkelijke waarde. Als je 60 vraagt zijn er trouwens toch altijd wel mensen te vinden die er meer voor geven, dus dan kom je nog richting de 80 minstens.
Ik heb vaker een snes set verkocht, complete console met 1 controller tussen de 20/25 euro, en met twee controllers 30 euro. Dat zijn geen marktplaats prijzen maar prijzen waarvoor ik ze daadwerkelijk verkocht heb. Een doos met boekjes maakt ook al snel 20/25 euro.
15 euro voor een snes is wel erg karig en dat weet jij ook wel.
Het blijft natuurlijk wat de gek ervoor geeft![]()
De vergeling is inherent aan het soort plastic wat gebruikt is voor de snes, veel speelgoed uit de jaren 80/begin 90 ondervinden hier ook hinder van.
Het proces van vergeling is terug te draaien: http://www.howtocleanstuff.net/how-to-whiten-yellowed-plastic/
Genoeg van mij anders krijg ik gedoe met mods.Omdat er ook kale mannen moeten zijn!![]()
Dat werkt niet, want het vergelen komt door een brandvertrager in het plastic. Het maakt dus ook niet uit of je het jaren in een doos bewaart met constante temperatuur, het gebeurt gewoon en soms heb je mazzel en gebeurt het niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:08 schreef Motar het volgende:
[..]
Je moet niet kijken naar vraagprijzen maar naar wat men ervoor wilt bieden.
Ik heb vaker een snes set verkocht, complete console met 1 controller tussen de 20/25 euro, en met twee controllers 30 euro. Dat zijn geen marktplaats prijzen maar prijzen waarvoor ik ze daadwerkelijk verkocht heb. Een doos met boekjes maakt ook al snel 20/25 euro.
15 euro voor een snes is wel erg karig en dat weet jij ook wel.
Het blijft natuurlijk wat de gek ervoor geeft![]()
De vergeling is inherent aan het soort plastic wat gebruikt is voor de snes, veel speelgoed uit de jaren 80/begin 90 ondervinden hier ook hinder van.
Het proces van vergeling is terug te draaien: http://www.howtocleanstuff.net/how-to-whiten-yellowed-plastic/
Genoeg van mij anders krijg ik gedoe met mods.
Zoek maar eens op retr0bright, dat werkt wel, maar kan helaas soms ook verkeerd uitpakken als je het niet goed gebruikt.![]()
Daarentegen vind ik het er ook wel bij horen, die gele kleur
Ik mag jou _O_![]()
heb je hem eigelijk getest?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:06 schreef LompeWorst het volgende:
Daarentegen vind ik het er ook wel bij horen, die gele kleur0% vet, Geen suiker toegevoegd
Ja! Via rca/video out. Heb zelfs mijn gameplay opgenomen maar je hoort me ragen dus twijfel nog of ik het zal posten!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik mag jou _O_![]()
dus je bent hem niet van plan om weg te doen
Er is nog een tweede SNES hier in huis, maar deze is helemaal compleet e.d.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:40 schreef donald_dick het volgende:
dus je bent hem niet van plan om weg te doen
Hij kan gewoon weg hoor, en doet het perfect
Vanwaar de twijfels?Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik mag jou _O_![]()
dat je niet meer ingaat op wat er geboden wordtquote:Op zondag 10 maart 2013 16:41 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Er is nog een tweede SNES hier in huis, maar deze is helemaal compleet e.d.
Hij kan gewoon weg hoor, en doet het perfect
Vanwaar de twijfels?
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |