Over 2 weken is het wel anders, en zullen we weer klagen dat we onszelf kapot selecteren.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:32 schreef Norrage het volgende:
Wust
Briljant
Weer helemaal op haar niveau van vroeger, geniaal
Maar de Nederlandse overheersing is wel echt heeeel ernstig nu zeg...als we zelfs al de 500m gaan winnen
7 keer goud moet zeker mogelijk zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:34 schreef Montov het volgende:
[..]
Over 2 weken is het wel anders, en zullen we weer klagen dat we onszelf kapot selecteren.
Kan dan alleen maar tegenvallen inderdaadquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:34 schreef Montov het volgende:
[..]
Over 2 weken is het wel anders, en zullen we weer klagen dat we onszelf kapot selecteren.
Tsja, als je bv ziet hoe veel kandidaten er op de 1000 en 1500 zijn (mannen) dan is minder selecteren ook niet echt eerlijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:34 schreef Montov het volgende:
[..]
WK Afstanden lijkt mij het doel en dat Wereldbeker gebeuren neemt men niet zo serieus.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:32 schreef Norrage het volgende:
Maar de Nederlandse overheersing is wel echt heeeel ernstig nu zeg...als we zelfs al de 500m gaan winnen
Wie is er dan over 2 weken opeens wel weer goed dan? Davis? Sablikova?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:17 schreef Nober het volgende:
[..]
WK Afstanden lijkt mij het doel en dat Wereldbeker gebeuren neemt men niet zo serieus.
Ik volg het niet, misschien kan Ritsma weer eens winnen want hij bepaald zelf wel wanneer dat hij stopt en niet de NOS!!!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:37 schreef danos het volgende:
[..]
Wie is er dan over 2 weken opeens wel weer goed dan? Davis? Sablikova?
De Russische vrouwen misschien, maar verder weinig..
1000m en 5 km vrouwen zie ik Wust ook niet winnen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kan dan alleen maar tegenvallen inderdaad
Zijn maar een handvol afstanden waar we geen directe kanshebber hebben op de #1 positie: 1500m mannen wat mij betreft, en 500m vrouwen...Dat is wel eens anders geweest....
Ik zeg ook niet dat ze die wint, maar wel dat ze wel een bovengemiddelde kans maakt. Op de 500m of 1500m acht ik ons eigenlijk vrij kansloos, alhoewel op de 1500m alles kan gebeurenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1000m en 5 km vrouwen zie ik Wust ook niet winnen.
Ik schat onze kansen op die 2 afstanden vergelijkbaar hoog in met 1500 mannen. Alleen 500 vrouwen komt Oenema gewoon echt net wat tekort. Tenzij ze nog een goeie piek heeft gaat ze 4/5 worden daar.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze die wint, maar wel dat ze wel een bovengemiddelde kans maakt. Op de 500m of 1500m acht ik ons eigenlijk vrij kansloos, alhoewel op de 1500m alles kan gebeuren
Ja nu ik er wat langer over nadenk heb je wel gelijk. En ik zie Wust de 1000m wel winnen hoor. Reelere kans dan de 5000m. Ik vond Nesbitt niet heel erg sterk, en Richardson is sowieso pleite. En Bowe moet de druk nog maar aankunnen. De 1000m wordt in ieder geval samen met de 10k (_O_ dat is nu al epischquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik schat onze kansen op die 2 afstanden vergelijkbaar hoog in met 1500 mannen. Alleen 500 vrouwen komt Oenema gewoon echt net wat tekort. Tenzij ze nog een goeie piek heeft gaat ze 4/5 worden daar.
Rest van de afstanden zijn overigens voor Nederland met de huidige tendens.
1000m en 1500m mannen heb ik ook zin in.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja nu ik er wat langer over nadenk heb je wel gelijk. En ik zie Wust de 1000m wel winnen hoor. Reelere kans dan de 5000m. Ik vond Nesbitt niet heel erg sterk, en Richardson is sowieso pleite. En Bowe moet de druk nog maar aankunnen. De 1000m wordt in ieder geval samen met de 10k (_O_ dat is nu al episch) het spannendste en meest epische onderdeel lijkt me
Die 1000m kan ik wel inkomen, maar die 1500m gaat weer drama worden. Maar ok, die is vast leuk omdat er wellicht een Nederlander uit het niets kan winnen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1000m en 1500m mannen heb ik ook zin in.
Het is spannend. Laten we dat koesteren.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die 1000m kan ik wel inkomen, maar die 1500m gaat weer drama worden. Maar ok, die is vast leuk omdat er wellicht een Nederlander uit het niets kan winnen.
Verder heb ik weinig met de mannen die hem rijden. Kan me aan mijn reet roesten als een van hen het zou winnen. Al zou ik het leuk vinden voor Tuitert.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is spannend. Laten we dat koesteren.
De eredivisie voetbal is ook slecht maar ook spannend.
Tuitert, Swings, Silovs, Davis? Daar blijft het wel bij ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Verder heb ik weinig met de mannen die hem rijden. Kan me aan mijn reet roesten als een van hen het zou winnen. Al zou ik het leuk vinden voor Tuitert.
Ik had het over de Nederlanders. Davis is een held, en Swings zou ook wel vet zijn. Maar niet bijzonder realistisch. Ach. We gaan het meemaken. Ik heb er in ieder geval kneiter veel zin in. Ben echt benieuwd hoe iedereen kan piekenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tuitert, Swings, Silovs, Davis? Daar blijft het wel bij ja.
Tuitert, Verweij en.. Vriend of zoiets? Nja, Vriend zou ik geen problemen mee hebbenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had het over de Nederlanders. Davis is een held, en Swings zou ook wel vet zijn. Maar niet bijzonder realistisch. Ach. We gaan het meemaken. Ik heb er in ieder geval kneiter veel zin in. Ben echt benieuwd hoe iedereen kan pieken
Mwa, laatste binnenbocht is in principe alleen een voordeel als iemand op de kruising je uit de wind kan houden.quote:Op zondag 10 maart 2013 09:32 schreef Montov het volgende:
Wust start in de binnenbocht, dus laatste buitenbocht. Zou er wel een 1:53 mogelijk zijn?
Klopt, de NOS zendt zowat alles live uit...alleen 1500m mannen is samenvatting.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:58 schreef Montov het volgende:
Stream is begonnen, en er komt vanmiddag ook veel live op tv volgens mij.
en dat is toch knap gezien ze eergisteren reden.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:12 schreef Montov het volgende:
Iedereen is een stuk langzamer dan gisteren.
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en dat is toch knap gezien ze eergisteren reden.
Toch maakt Ter Mors op de lange baan een grotere kans op goud.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:38 schreef marcodej het volgende:
Hier maar even: de Nederlanders op het WK shorttrack beginnen te draaien.
quote:
Hij mag dat niet meer zijn bij het wielrennen, je moet toch ergens een uitlaatklep hebben.quote:
Inderdaad zeg.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
En die is het goed voor het archief, en die is goed voor het archief, en die is goed voor het archief
nou, wust in deze vorm houdt ze ook niet bij hoor denk ikquote:Op zondag 10 maart 2013 14:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch maakt Ter Mors op de lange baan een grotere kans op goud.
inderdaad erg netjes van Hein, laatste 100 meter veel goed gemaaktquote:
Die langzame Chinese die vooruit reed deed me denken aan de mindere goden op een EK, die met rondjes 40+ rondrijden.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was een Schumachertje/Prostje van die Chinese
Toch wel grappiger om te zien dat shorttrack.
Bram Smallenbroekquote:Op zondag 10 maart 2013 15:10 schreef Montov het volgende:
[..]
Die langzame Chinese die vooruit reed deed me denken aan de mindere goden op een EK, die met rondjes 40+ rondrijden.
Op basis van klassement heeft Valkenburg de beste kans (160 punten in 2013). Leenstra heeft 115 en De Vries 110. Van Beek speelt daarin niet echt een rol. Kortom, ik denk dat het vooral tussen Leenstra en De Vries zal gaan, er vanuit gaande dat Valkenburg het wel red.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie hebben de beste kansen om in Sochi mee te mogen doen?
Denk Leenstra en Valkenburg.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie hebben de beste kansen om in Sochi mee te mogen doen?
Yep.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:43 schreef Montov het volgende:
Evenaring??
Ze is toch een halve seconde sneller?
WK afstanden? Dus de winnaar van de WB mag niet dadelijk?quote:
terecht gezien haar vormquote:Op zondag 10 maart 2013 15:47 schreef Steven184 het volgende:
[..]
WK afstanden? Dus de winnaar van de WB mag niet dadelijk?
Met haar huidig vormpeil heeft ze niks in Sochi te zoeken.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
WB zege en niet naar de WK afstanden
Mee eens. Al is Valkenburg of Leenstra voor mij om het even.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met haar huidig vormpeil heeft ze niks in Sochi te zoeken.
Idd, niemand van de toppers neemt dat klassement serieus.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:58 schreef Arcee het volgende:
Tsja, het wereldbekerklassement. Oftewel: wie hebben het vaakst meegedaan dit seizoen?
Ja dus.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:05 schreef marcodej het volgende:
wb shorttrack: Ik neem aan dat de Zuid-Koreanen nog ge'DQ'ed worden?
Mag ook wel wat beter dan vorige week, gezien de goede omstandigheden.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nuis is snel. Vorige week had je hiermee simpel gewonnen
Koen Verweij heeft de snelste tijd van het WB-circuit: 1.45,56 in Kolomna.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is eigenlijk de beste seizoenstijd op laaglandbanen?
Nu niet meer.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:27 schreef Montov het volgende:
[..]
Koen Verweij heeft de snelste tijd van het WB-circuit: 1.45,56 in Kolomna.
Oh, lastig met schaatsters die je zelden ziet en als je geen commentaar hebt (en er geen nummers zichtbaar zijn)quote:
Die heeft toch afgezegd?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:29 schreef Montov het volgende:
Zometeen de massastart bij de heren met Davis!
Kennelijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |