Over 2 weken is het wel anders, en zullen we weer klagen dat we onszelf kapot selecteren.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:32 schreef Norrage het volgende:
Wust
Briljant
Weer helemaal op haar niveau van vroeger, geniaal
Maar de Nederlandse overheersing is wel echt heeeel ernstig nu zeg...als we zelfs al de 500m gaan winnen
7 keer goud moet zeker mogelijk zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:34 schreef Montov het volgende:
[..]
Over 2 weken is het wel anders, en zullen we weer klagen dat we onszelf kapot selecteren.
Kan dan alleen maar tegenvallen inderdaadquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:34 schreef Montov het volgende:
[..]
Over 2 weken is het wel anders, en zullen we weer klagen dat we onszelf kapot selecteren.
Tsja, als je bv ziet hoe veel kandidaten er op de 1000 en 1500 zijn (mannen) dan is minder selecteren ook niet echt eerlijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:34 schreef Montov het volgende:
[..]
WK Afstanden lijkt mij het doel en dat Wereldbeker gebeuren neemt men niet zo serieus.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:32 schreef Norrage het volgende:
Maar de Nederlandse overheersing is wel echt heeeel ernstig nu zeg...als we zelfs al de 500m gaan winnen
Wie is er dan over 2 weken opeens wel weer goed dan? Davis? Sablikova?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:17 schreef Nober het volgende:
[..]
WK Afstanden lijkt mij het doel en dat Wereldbeker gebeuren neemt men niet zo serieus.
Ik volg het niet, misschien kan Ritsma weer eens winnen want hij bepaald zelf wel wanneer dat hij stopt en niet de NOS!!!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:37 schreef danos het volgende:
[..]
Wie is er dan over 2 weken opeens wel weer goed dan? Davis? Sablikova?
De Russische vrouwen misschien, maar verder weinig..
1000m en 5 km vrouwen zie ik Wust ook niet winnen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kan dan alleen maar tegenvallen inderdaad
Zijn maar een handvol afstanden waar we geen directe kanshebber hebben op de #1 positie: 1500m mannen wat mij betreft, en 500m vrouwen...Dat is wel eens anders geweest....
Ik zeg ook niet dat ze die wint, maar wel dat ze wel een bovengemiddelde kans maakt. Op de 500m of 1500m acht ik ons eigenlijk vrij kansloos, alhoewel op de 1500m alles kan gebeurenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1000m en 5 km vrouwen zie ik Wust ook niet winnen.
Ik schat onze kansen op die 2 afstanden vergelijkbaar hoog in met 1500 mannen. Alleen 500 vrouwen komt Oenema gewoon echt net wat tekort. Tenzij ze nog een goeie piek heeft gaat ze 4/5 worden daar.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze die wint, maar wel dat ze wel een bovengemiddelde kans maakt. Op de 500m of 1500m acht ik ons eigenlijk vrij kansloos, alhoewel op de 1500m alles kan gebeuren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |