Regels:quote:Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Beste fok forumnisten.
Zoveelste topic over Facebook, ik weet het. Maar ik wil toch met jullie mijn 10 ergernissen laten lezen.en ben benieuwd of jullie je erin kunnen vinden
Mijn 10 ergernissen van facebook:
1. Facebook is geen dagboek. Een samenvatting van heel je dag schrijf je maar in een dagboek. Elke uur van de dag iedereen laten weten wat je doet, doe je maar op Twitter.
2. Denk niet dat je een soort Dr. Phil bent als je filosofische oneliners kopieert van het Internet.
3. Waarom foto's maken van flessen drank dat je consumeert, we weten toch dat je een zuipschuit bent. Dat hoef je niet te accentueren.
4. Iedereen laten weten dat jij je rot voelt, who dafaq cares! Slik liever een zak Xanax, helpt veel beter.
5. Leuk dat je je kookkunsten laat zien, open een restaurant zou ik zeggen.
6. Facebook is geen Twitter, # << dit werkt niet hoor.
7. Als je niet kan slapen, who cares!? Als je niet kan slapen dan moet je vooral naar het licht van je telefoon kijken, en Facebook is geen valium.
8. Niet iedereen hoeft te weten dat je over je ex bent. Juist als je iets erover plaatst ben je er duidelijk niet overheen.
9. Denk je dat ik spelletjes als Farmville wilt spelen? NEE. Als ik een spelletje wil spelen dan doe ik wel mijn Xbox aan.
10. Met 1 like help je echt niet de honger de wereld uit. Niet denken dat 1 like knop al je schuldgevoelens wegneemt.
Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever
Wat gaat er in de hersens van personen die dit soort shit delen om.., waarschijnlijk echt helemaal niks.quote:
Reacties op de quote hierboven, welteverstaan van dezelfde persoon:quote:Ik zit hier niet meer gofdomer zat ik maar in de kist:@:@:@
quote:Van alles ik wil niet meer zijn hier
quote:Ik wil lief weg hier uit leven egt graag alles gaat met mij kapot
quote:Om dat ik teveel aan mij hooft heb dat geen mens kan help calrissa
quote:Bah bah ik gooi mij leven kapot egt
quote:Mij leven is gewoon kapot dus nee dat klopt zo ken je mij niet dus maar nu wel ik zit niet meer gofdomer
quote:Wast ik egt niet meer gofdomer
Perfect, zouden ze dit echt zouden gaan doen!! Dan zullen heel veel mensen al heel snel FB links laten liggen en op zoek gaan naar een gratis gelijksoortig social media tooltje. Ik haat FB namelijk, maar als je wat op de hoogte wilt blijven van de fratsen van je familie en vrienden, zeker als je zelf in het buitenland woont zoals ik, dan kun je bijna niet zonderquote:
Herseninfarct gehad en nu kan die geen fatsoenlijke zinnen meer typen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Reacties op de quote hierboven, welteverstaan van dezelfde persoon:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nee, gewoon een kamper.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:12 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Herseninfarct gehad en nu kan die geen fatsoenlijke zinnen meer typen?
quote:Vandaag druk dagje gehad, haartjes geverft nu ben lijk ik tweeilingzusje van pippielangkous wel haha! Vanavond lekker baysen met me zussie !
bays is een discotheek hier in de buurt. Het heet ook gewoon bays, maar nee, het moet wel weer een werkwoordsvervoeging krijgen.quote:
quote:Weer gratis redbull gekregen van die mensen die in redbull auto rjjden..
Gewoon voor een stopligt redbull overgeven hahahaaah
Verdomd, dat lijkt wel iemand van mijn school. Ook 150 kilo, kettingrookster, en maar klagen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:43 schreef -niemand- het volgende:
ik heb trouwens ook nog een raar figuur op mijn facebook..
de hele dag gezeik over hoe zwaar ze het wel niet heeft, en niet overdreven, om de 2 dagen heeft ze een nieuwe haarkleur. roze naar groen naar blauw alle kleuren heeft ze al gehad.
het ergst zijn nog de klachten over hoeveel pijn haar knieen wel niet doen. (ze weegt ongeveer 150 kilo)
ja wat denk je zeug, val dan af.
en de klachten over niet kunnen ademen omdat ze kettingroker is dan![]()
ze is ook serieus om de 2 weken ziek.
Heel triest inderdaadquote:Op zondag 10 maart 2013 10:32 schreef AapjeAapje het volgende:
[ afbeelding ]
En dan 12K aan reacties.
dit is een serieus bericht, daarom is het in Times New roman getiktquote:
Valt me nog mee dat het niet in Comic Sans is!quote:Op zondag 10 maart 2013 12:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
dit is een serieus bericht, daarom is het in Times New roman getikt
Ajacieden hebben op facebookquote:Op zondag 10 maart 2013 16:47 schreef Toempf het volgende:
Ajax heeft weer wat gepresteerd hoor, mijn hele timeline vol
quote:Op zondag 10 maart 2013 17:12 schreef Airenu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn ze bij de zelfde fotograaf geweest
Op je eigen profielpagina staat naast Activiteitenlogboek een wieltje. Als je dat aanklikt, kun je ''weergeven als..'' kiezen. Bovenaan de pagina kun je dan de naam van een vriend invoeren of bekijken hoe anderen je profiel zien. Je hebt dit als het goed is zelf ingesteld wie wat kan zien.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:04 schreef Dale. het volgende:
Vraagje maar hoe kan ik zien hoe een vriend van een vriend mijn profiel ziet?
Ja maar daar kan je altijd alleen de namen in voeren van vrienden niet van andere mensen of een vriend van vriendquote:Op zondag 10 maart 2013 22:53 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Op je eigen profielpagina staat naast Activiteitenlogboek een wieltje. Als je dat aanklikt, kun je ''weergeven als..'' kiezen. Bovenaan de pagina kun je dan de naam van een vriend invoeren of bekijken hoe anderen je profiel zien. Je hebt dit als het goed is zelf ingesteld wie wat kan zien.
Dat klopt. Dan moet je bij je privacy instellingen checken hoe openbaar je je profiel hebt staan.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:57 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ja maar daar kan je altijd alleen de namen in voeren van vrienden niet van andere mensen of een vriend van vriend
Als zij dat echt zelf is, dan is dat echt kapot sneu dat is toch prive etc.. Je zal maar de vriend van dat nijlpaardreet zijnquote:Op maandag 11 maart 2013 00:02 schreef Sapstengel het volgende:
Chicks die dit soort foto's op Facebook zetten...
[ afbeelding ]
Ja, dat is zij zelf.
wtf....quote:Op maandag 11 maart 2013 00:02 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat is zij zelf.
Aandachtshoer.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:02 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat is zij zelf.
Niks mis mee, ik zou me abonnerenquote:Op maandag 11 maart 2013 00:02 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat is zij zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |