Is weer geblesseerd.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:21 schreef KingRoland het volgende:
Dat krijg je ervan als je Robben niet erin zet.
Hoezo zouden ze verliezen van arsenal?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:24 schreef vluggejapie99 het volgende:
Bayernflitsend spelen in de BuLi en zeker wel van arsenal verliezen straks
S04 gewinnt, fantastisch voor de supporters
thanksquote:Op zondag 10 maart 2013 15:31 schreef opreis het volgende:
[..]
Als ze de volgende 3 wedstrijden winnen dan wel (ervan uitgaande dat dortmund ook alles wint)
matchfixingquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:17 schreef -Willempie- het volgende:
Dortmund draait achterstand in 5 minuutjes even om, 3-1
gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:17 schreef -Willempie- het volgende:
Dortmund draait achterstand in 5 minuutjes even om, 3-1
Gala is een prima ploeg en kan zich probleemloos meten met de duitse subtop en top (op beieren na).quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:54 schreef vluggejapie99 het volgende:
Dit is echt schandalig. Unglaublich..
Verliezen in Gelsenkirchen van zo'n prutsteam. De Duitse competitie is te schande gezet. Zonder te overdrijven, als nummer 4 van de BuLi van een club uit een C-competitie verliezen is ronduit belachelijk.
Bayern moet nu de CL winnen en Stuttgart de EL.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
We kunnen dit maar beter Het Japies kijk op de Bundesliga-topic noemen. Ongelofelijk.
Dat is toch al het SC Freiburg-topicquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of hij opent een apart topic. Wat een aparte beelden heeft hij..
In het Eintracht Frankfurt topic heeft hij het alleen over zijn eigen cluppie. Hier denkt hij dat iedere club beter is dan Barça/Real Madridquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is toch al het SC Freiburg-topic
Nee johquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Gala is een prima ploeg en kan zich probleemloos meten met de duitse subtop en top (op beieren na).
ik had wel gelijkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:24 schreef vluggejapie99 het volgende:
Bayernflitsend spelen in de BuLi en zeker wel van arsenal verliezen straks
En de komende seizoenen gaat dat niet veranderen vrees ik, zelfs niet met Dortmund erbij.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:10 schreef opreis het volgende:
0-1 Gomez, staat geen maat op bayern dit seizoen in de bundesliga
Ik vind het prima hoor, dat je die teams aanhangtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:05 schreef vluggejapie99 het volgende:
Deze postalleen dat laatste is jammer XL.
![]()
Toch mag ik je wel
Precies. De competitie is een van de mooisten. Alleen spijtig dat dit jaar Bayern zo ver voor staat. Maar ik verwacht Dortmund volgend jaar weer meedoen om de titel en Schalke en Leverkusen in mindere mate. Gelukkig komt Hertha ook weer terugquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:01 schreef XL het volgende:
Vluggejapie drukt zich natuurlijk altijd wat extreem uit, maar de Nederlandse pers is wel erg ingetogen ten opzichte van de bundesliga. De eerste 10 ploegen zijn erg sterk en zo breed zijn in Europa weinig competities, dat zie je ook in de europese toernooien. Schalke speelt al weken kut, in hun normale doen pakken die galatasaray en staan drie ploegen in de CL kwartfinale.
Qua fanacties, betaalbaarheid, stadions, bereikbaarheid, kwaliteit etc is het raar om te zien dat Nederlanders niet meer BL kijken ipv premier league of primera division. In zo'n sfeerloos stadion waar echte fans al lang geen kaartje meer kunnen betalen naar southampton - liverpool kijken. Vergelijk dat eens met nürnberg - schalke waar fans voor 15 euro een kaartje kopen en samen een mega sfeeractie opzetten!
Het vreemdste aan vluggejapie vind ik niet z'n liga keuze, wel dat hij fan is van twee kutclubs
1. Schwaben
2. Frankfurt![]()
Ja! Aachen ook, maar die zijn weg...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Precies. De competitie is een van de mooisten. Alleen spijtig dat dit jaar Bayern zo ver voor staat. Maar ik verwacht Dortmund volgend jaar weer meedoen om de titel en Schalke en Leverkusen in mindere mate. Gelukkig komt Hertha ook weer terug
Als Nederlander zijn logische voorkeuren toch BMG of Schalke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |