quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik beval rond 30 mei. Waar zou het dan zo hoogzomerig ongeveer in moeten passen?Ik heb echt géén idee
. Enigs kind en nooit opgepast...
Zolang je je tot maat 50,56 en 62 beperkt is wat er nu in de winkels ligt prima. Korte mouwen etc.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik beval rond 30 mei. Waar zou het dan zo hoogzomerig ongeveer in moeten passen?Ik heb echt géén idee
. Enigs kind en nooit opgepast...
Een paar pakjes maat 50 zitten de eerste weken wel het beste denk ik, tenzij ze een hele grote dikke baby inschattenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh das wel handig! Dank je! Dan moeten we nog wel wat in maat 50 hebben denk ik.
heeft hij nog gepoept? Heb je ciseral druppeltjes in huis?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:54 schreef .Sparkling. het volgende:
Mijn konijn lijkt dood te gaanhij is bijna 7 en al zo vaak ziek geweest. En heel tam, hij woont binnen. En nu doet hij niets meer, alleen languit liggen. Als ik hem aai vallen z'n oogjes dicht en dat is alles wat er beweegt. Eten ook niet meer.. Zo de dierenarts maar bellen, verdorie
Volgens mij wel, niet helemaal duidelijk omdat ik 2 konijnen heb. Vanochtend vloog hij nog op zn voer af om te eten. En Ciseral was op maar wel meegekregen van de dierenarts. En ook dwangvoeding. Ze heeft niets gevonden, behalve een gasbuik, dat voelde ik zelf al.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
heeft hij nog gepoept? Heb je ciseral druppeltjes in huis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |