Heb er ook niets van gezien, gisteren verplicht naar een dans programma gekeken, moet zeggen was een knaapje van 12 jaar die kon dansen zeg!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar die duikplankshow was ook zoiets waardeloos maar dat scoorde enorm. Of was dit veel slechter?
Ik heb gister naar Whoopi Goldberg in College Tour gekeken. Leuk wijfquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er ook niets van gezien, gisteren verplicht naar een dans programma gekeken, moet zeggen was een knaapje bij denk zo een jaar of 10 die kon dansen zeg!
Had bovenstaande post van mij fff aangepast had het filmje gevonden ( voor de liefhebber)quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb gister naar Whoopi Goldberg in College Tour gekeken. Leuk wijf
Ik krijg een beetje het gevoel van Chinese circus-kindertjes bij hem.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had bovenstaande post van mij fff aangepast had het filmje gevonden ( voor de liefhebber)
O, nee dat had ik niet eigenlijkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het gevoel van Chinese circus-kindertjes bij hem.
Zal wel aan mij liggen. Het komt nogal door volwassenen bedacht over op mij.quote:
Er doen alleen kinderen aan mee?quote:Ik zou alleen zelf nooit mijn kind aan zoiets mee laten doen, eerder op de avond was er een kindje wat heel verdrietig was omdat ze niet doorwas.
Dit moet je je kinderen niet aan willen doen.
Maar goed dat is mijn mening
Nope ook volwassenenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen. Het komt nogal door volwassenen bedacht over op mij.
[..]
Er doen alleen kinderen aan mee?
Dat met die autistische jongen was ontroerend.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb gister naar Whoopi Goldberg in College Tour gekeken. Leuk wijf
vond ik ook, en Whoopi leuk wijf, dat ze zo geblowd heeft had ik niet achter haar gezocht.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat met die autistische jongen was ontroerend.
Mooi ook dat ze eigenlijk het hele programma van Twan overnam, dat zij op een gegeven moment degene was die de mensen aanwees die een vraag mochten stellen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat met die autistische jongen was ontroerend.
Ja, dat ging heel natuurlijkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooi ook dat ze eigenlijk het hele programma van Twan overnam, dat zij op een gegeven moment degene was die de mensen aanwees die een vraag mochten stellen.
Ja, ik vond het heel goed dat ze dat toelieten. Goede programmamakersquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, dat ging heel natuurlijken Twan vond het volgens allemaal wel best.
Precies, geen opgeblazen ego's die in de weg zitten.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik vond het heel goed dat ze dat toelieten. Goede programmamakers
Dank je welquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:48 schreef Lavenderr het volgende:
Tonja, beetje laat maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag
Heb ik een stukje van gezien, toen deden ze Seven Nation Army van The White Stripes, was best lachenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:18 schreef Dotteke het volgende:
Te oud om te rocken?
Te oud om te rocken? Nooit! Ruben Nicolai duikt met een groep 70-plussers in een rock 'n roller coaster met als einddoel een onvergetelijk rockconcert in Carré! Golden Oldies, vanaf 9 maart bij BNN op 1!
Golden Oldies
Facebook met foto's
Lijkt me lachen met die oudjes!!
O leuk, was van plan vanavond eens te gaan kijken, weer eens wat anders.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb ik een stukje van gezien, toen deden ze Seven Nation Army van The White Stripes, was best lachen
In Amerika is dit een grote hit, en ik denk dat Ruben heel hoog gaat scoren met zijn versie ervan.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb ik een stukje van gezien, toen deden ze Seven Nation Army van The White Stripes, was best lachen
Denk dat ik Paultje ga kijkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
In Amerika is dit een grote hit, en ik denk dat Ruben heel hoog gaat scoren met zijn versie ervan.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:50 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Denk dat ik Paultje ga kijken [ [url=http://rommel
zolder.forum2go.nl/images/logos/rommelzolder.smilie.ffdenken.gif ]afbeelding[/url] ]
Zit nu even PSV te kijken die staat achterquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]ik denk Paul? begint die ook weer, maar Poes die komt voor Ruben, net ff gekeken.
Ga niet de hele tv gids hier plakken hoor![]()
Ik ga ook Paul kijkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:50 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Denk dat ik Paultje ga kijken [ afbeelding ]
Ja daar heb je gelijk in Heksquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:04 schreef Toverheks het volgende:
vond laatste seizoen van Paul niet zo leuk meer, wil verrassende nieuwe televisie, en Paul blijft steeds hangen in wat hij al jaren doet.
Ben je naar poephoofd geweest?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik kijk al jaren geen Paul meer, maar kreeg afgelopen week kaartjes voor zijn theatershow waar ik dinsdag heen ben geweest, dat was wel leuk, een hele andere Paul dan je van hem gewend bent.
Ja ik was naar Poephoofd en het was de laatste show, dus er werd gefilmd voor televisie, dus misschien kom ik op tvquote:
Leuk joh!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik was naar Poephoofd en het was de laatste show, dus er werd gefilmd voor televisie, dus misschien kom ik op tv
Ja ik moet zeggen dat het wel leuk was, vooral ook omdat ik de kaartjes pas een dag vantevoren kreeg van iemand die niet kon, lekker onverwacht dus.quote:
Heb gelezen dat poephoofd over zijn kinderen ging, die zo genoemt werden.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik moet zeggen dat het wel leuk was, vooral ook omdat ik de kaartjes pas een dag vantevoren kreeg van iemand die niet kon, lekker onverwacht dus.
waar was dat Deisyy?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik kijk al jaren geen Paul meer, maar kreeg afgelopen week kaartjes voor zijn theatershow waar ik dinsdag heen ben geweest, dat was wel leuk, een hele andere Paul dan je van hem gewend bent.
In het oude Luxor in Rotterdam, dus dat was een thuiswedstrijd. Die dag werkte in in Rotterdam, dus zijn we eerst sushi wezen eten en daarna richting Kruiskadequote:
oh leuk, en heb je zijn kookboek ook gekocht?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik was naar Poephoofd en het was de laatste show, dus er werd gefilmd voor televisie, dus misschien kom ik op tv
Leuk avondje uitquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het oude Luxor in Rotterdam, dus dat was een thuiswedstrijd. Die dag werkte in in Rotterdam, dus zijn we eerst sushi wezen eten en daarna richting Kruiskade
Eh ...nee, heeft hij ook een kookboek?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh leuk, en heb je zijn kookboek ook gekocht?
was er geen stand?? ja hij heeft ook kookboek geschreven.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eh ...nee, heeft hij ook een kookboek?![]()
Hij bood in ieder geval niets te koop aan
Dat zie ik nu voor het eerst en ik heb inderdaad geen stand gezien, maar het was de laatste show hè, misschien waren de boeken opquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was er geen stand?? ja hij heeft ook kookboek geschreven.
http://www.vrolijk.nu/boe(...)k-paul-de-leeuw.html
Leuk en Gezellig Deisyyquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het oude Luxor in Rotterdam, dus dat was een thuiswedstrijd. Die dag werkte in in Rotterdam, dus zijn we eerst sushi wezen eten en daarna richting Kruiskade
Mogelijkheden te over. Sterren Vliegen lijkt me ook wel leuk met Kelly en Emiel Ratelband als piloten op je vakantievlucht.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:46 schreef BendeBielzen het volgende:
Er komt weer een variant op Sterren Springen, deze heet Sterren Snijden![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)sterren_snijden.html
Ha ha, dat zou een stunt zijn of niet?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:46 schreef BendeBielzen het volgende:
Er komt weer een variant op Sterren Springen, deze heet Sterren Snijden![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)sterren_snijden.html
Ja of emiel ratelband als tandarts, tjakaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mogelijkheden te over. Sterren Vliegen lijkt me ook wel leuk met Kelly en Emiel Ratelband als piloten op je vakantievlucht.
En dan volop applaudisseren bij aankomst.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Mogelijkheden te over. Sterren Vliegen lijkt me ook wel leuk met Kelly en Emiel Ratelband als piloten op je vakantievlucht.
Uiteraard. Met SBS en Gerard Joling als presentator naar Salouquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan volop applaudisseren bij aankomst.
Om te gieren!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Uiteraard. Met SBS en Gerard Joling als presentator naar Salou
Gieren met de sterren, stinkt alleen zo, maar gelukkig is het geen geur tvquote:
als je het maar leuk hebt gehadquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zie ik nu voor het eerst en ik heb inderdaad geen stand gezien, maar het was de laatste show hè, misschien waren de boeken op
Verlies je, dan vlieg je er letterlijk uit. Zonder parachute.quote:
Ratelband mag nú het vliegtuig nemen. Samen met Kelly en al die andere non-ers.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Noord-Korea! Bombarderen met B-artiesten.
We komen zo langzamerhand sterren tekort. Nou ja, daar hadden de eerste twee programma's ook al last van.quote:
Noem er eens een paarquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ratelband mag nú het vliegtuig nemen. Samen met Kelly en al die andere non-ers.
...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Noem er eens een paarJody Bernal en Jaap, verder kom ik even niet.
moet spannend blijvenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:45 schreef Copycat het volgende:
Ik zou die bungee de eerste aflevering al in zijn geheel dumpen.
Hij is zoekendequote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:50 schreef beequeen het volgende:
Jaap is als een dolle bezig op FB. Die gast is nog steeds gestoord.
De campingzender bij uitstek.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:51 schreef Copycat het volgende:
SBS is gewoon ruk. En fantasieloos en dus doen 'sterren' van alles.
Ik gooi er zo een dvdtje in.
Zoekende? Oh, je bedoelt zijn datingsite avontuur?quote:
De laatste aflevering van Luther. En daarna ga ik ienemienemutte doen voor mijn dvd-kast.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:52 schreef beequeen het volgende:
De campingzender bij uitstek.
Wat ga je kijken?
Ik lees daar af en toe ook even. Hij is wel goed aan het afvallen mbv NLP, zelfhypnose en hij rijdt dagelijks zo'n honderd kilometer heen en weer naar een fitnesscentrumquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:50 schreef beequeen het volgende:
Jaap is als een dolle bezig op FB. Die gast is nog steeds gestoord.
Hij heeft zich ook onder de naam 'Terror Jaap' ingeschreven op die datingsite.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:55 schreef Copycat het volgende:
Als treurnis een naam had ...
Marginaal figuur. RIP aan de marge.
Zegt me niks, maar have fun.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:53 schreef Copycat het volgende:
De laatste aflevering van Luther. En daarna ga ik ienemienemutte doen voor mijn dvd-kast.
Echt, geen woorden voor.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik lees daar af en toe ook even. Hij is wel goed aan het afvallen mbv NLP, zelfhypnose en hij rijdt dagelijks zo'n honderd kilometer heen en weer naar een fitnesscentrumEn ja, hij is aan het daten.
En maar janken dat dat imago hem was opgedrongen en hij er zoooo graag vanaf wilde.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft zich ook onder de naam 'Terror Jaap' ingeschreven op die datingsite.
Maar gelukkig heeft nu zo'n beetje de hele familie Recourt zich over hem ontfermdquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
En maar janken dat dat imago hem was opgedrongen en hij er zoooo graag vanaf wilde.
Sukkel. Toen bij TBO is hij voor mij zo door de mand gevallen als überdombo.
BBC-serie over een getormenteerde (quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Oh echt, ja?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar gelukkig heeft nu zo'n beetje de hele familie Recourt zich over hem ontfermd
je had vanmorgen de Imposter gepost, ga hem straks bekijken maar stond is doc?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
De laatste aflevering van Luther. En daarna ga ik ienemienemutte doen voor mijn dvd-kast.
Ik u ook, dat dat duidelijk moge zijn!quote:Op zondag 10 maart 2013 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jawel. Ik vind MichieldeR wel een vriendelijke user.
Broodnuchter.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:06 schreef BendeBielzen het volgende:
Wat zijn we weer lief voor elkaar... Dronken?
Van mijzelf. Geen grote hoor.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat voor auto's heb je vandaag verkocht? Van jezelf of is dat je werk?
Geen druppel Ben !quote:Op zondag 10 maart 2013 00:06 schreef BendeBielzen het volgende:
Wat zijn we weer lief voor elkaar... Dronken?
Het valt je echt op !quote:Op zondag 10 maart 2013 00:08 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Tjoh wat een keurig nette mensen hier vannacht
Citroen C1 en een Peugeot 207.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Grote auto's zijn ook moeilijk te verkopen met de huidige benzineprijzen.
Klanten kijken echt naar verbruik en wegenbelasting.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Grote auto's zijn ook moeilijk te verkopen met de huidige benzineprijzen.
Kees lette vooral op trekhaken.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:13 schreef MichieldeR het volgende:
Kees-K kwam hier vandaag nog langs, maar die vond de uitlaat niet goed.
Met dit soort informatie kan Dementor weer lekker aan de slag.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:16 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik heb alle trekhaken binnen twee dagen gemonteerd en ingelezen in de OBD.
Je hebt Alsido niet als monteur in dienst?quote:Op zondag 10 maart 2013 00:24 schreef MichieldeR het volgende:
Helaas, ik verkoop alleen goede auto's.
BTW ik heb een éénmanszaak, met mijn vrouw aan het hoofd.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt Alsido niet als monteur in dienst?
En de gootjes op de motorkap. Als je dan een imperiaal monteert zie je niks meer.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:27 schreef MichieldeR het volgende:
Gelukkig niet, hij deed de trekhaak aan de voorkant monteren.
Een imperiaal op de motorkapquote:Op zondag 10 maart 2013 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En de gootjes op de motorkap. Als je dan een imperiaal monteert zie je niks meer.
Dat is wel een leuke. Dat is al redelijk aan het einde, toch?quote:
Nou de boel is al aardig overspannen daar, denk het wel dus jaquote:Op zondag 10 maart 2013 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke. Dat is al redelijk aan het einde, toch?
Ik ookquote:Op zondag 10 maart 2013 00:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou de boel is al aardig overspannen daar, denk het wel dus ja
Echt, ik lig weer dubbel nu. Hahahahaha
quote:
ik zit nu nog bij Ophouden Kappen nuquote:
He Benquote:Op zondag 10 maart 2013 00:48 schreef BendeBielzen het volgende:
Nee ik plak m'n filmpies niet
He Tiet??
Voor jou allebei als het het uitkomt Bende.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:38 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Wat overspannen of in een deuk? Of beide?
whaaaaaaa Tonja ik hoor je kleiduivenquote:
Wat mij uitkomt? Wat een eer weerquote:Op zondag 10 maart 2013 00:52 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Voor jou allebei als het het uitkomt Bende.
quote:Op zondag 10 maart 2013 00:58 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Wat mij uitkomt? Wat een eer weer
Wat een kutfilmquote:Op zondag 10 maart 2013 00:29 schreef MichieldeR het volgende:
Keep the light on is net binnen,,,,,,,![]()
Ruudemans is een topgozer !quote:Op zondag 10 maart 2013 01:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zit gewoon een Ruudje te doen. Ik trap er niet in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tv-quiz Weet ik 'Fail' online bespot
De nieuwe kennisquiz 'Weet ik Veel' op RTL4 is niet helemaal soepel van start gegaan. Kijkers werd gevraagd mee te spelen via een mobiele applicatie of op de site van het programma, maar dat lukte niet vanwege technische problemen.
De app en site werkten niet goed vanwege "te grote belangstelling". Op televisie verscheen enkele keren een tekst in beeld waarin excuses werd aangeboden. De tv-uitzending verliep wel zonder problemen. Saillant detail is dat het programma wordt gesponsord door Windows 8.
#Weetikfail
Op Twitter wordt het nieuwe programma massaal bespot met als hashtag 'Weetikfail'.
De quiz, bedacht en gepresenteerd door Linda de Mol, wordt gespeeld door studenten in de studio en drie bekende Nederlanders. De studenten strijden om de titel 'Beste Student van Nederland' en de bekende Nederlanders proberen het hoogste rapportcijfer te halen.
NOS
[ Bericht 7% gewijzigd door Poezewoes op 10-03-2013 09:04:56 ]Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Klopt. Het verhaal is waargebeurd en zo bizar dat alleen een documentairevorm het recht zou doen, begreep ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:14 schreef Toverheks het volgende:
je had vanmorgen de Imposter gepost, ga hem straks bekijken maar stond is doc?
quote:Het klinkt als een broodje aap, maar is toch echt gebeurd: een 23-jarige Franse jongen van deels Algerijnse afkomst geeft zich uit voor een vermiste Amerikaanse jongen van zestien en komt ermee weg.
Het gebeurde in Texas eind jaren negentig. In 1994 was de dertienjarige Nicholas Barclay gaan basketballen met vrienden en nooit meer thuisgekomen. Drieënhalf jaar later wordt de familie gebeld. Vanuit Spanje. Nicholas is gevonden. Helemaal in de war en naar eigen zeggen jarenlang misbruikt in een door militairen gerunde seksboerderij.
Maar de titel van Bart Laytons documentaire is niet voor niets The Imposter. De gevonden jongen is in werkelijkheid een 23-jarige Frans-Algerijn die Frédéric Bourdin heet. Een briljante bedrieger die zelfs de familie ervan weet te overtuigen dat hij hun Nicholas is. Ook al spreekt hij Engels met een zwaar Frans accent en heeft hij geen blauwe ogen en blond haar, maar bruine ogen en donker haar.
Ongelooflijk, maar waar. En daarom alleen geschikt voor een documentaire, want de filmversie zou niemand geloven. Over haar rol als man in Albert Nobbs zei actrice Glenn Close ooit tegen Cinema.nl: ‘Het mocht niet zo zijn dat ik er overduidelijk uitzie als een verklede vrouw, waardoor alle andere personages idioten worden omdat ze dat niet doorhebben.’
Bourdin ziet er overduidelijk níet uit als een blonde Amerikaanse tiener. En toch slaagt Layton erin de familie niet belachelijk te maken. Stapje voor stapje laat hij ze vertellen hoe ze zich door Frédéric lieten inpakken. En zij niet alleen; ook de Spaanse en Amerikaanse autoriteiten (waaronder de FBI!) mogen uitleggen waarom ook zij vielen voor de grootse leugens van Frédéric. Die op zijn beurt gnuivend en zonder berouw vertelt over zijn inderdaad vaak briljante improvisaties en manipulaties.
De Brit Layton, die voor The Imposter een handvol documentaires voor televisie had gemaakt, toont zich een meester in de montage en vooral dosering van de vele interviews. Dan sta je als kijker weer achter Frédéric, dan weer achter de familie, en dan weet je niet meer wie je nou eigenlijk moet geloven. En zo gaat de documentaire over meer dan deze individuele zaak, en zegt hij ook veel over de onmogelijkheid van waarheidsvinding.
Omdat er maar weinig archiefmateriaal voorhanden was, en juist veel interviews, zag Layton zich genoodzaakt bepaalde gebeurtenissen na te laten spelen. Dat gaat meestal erg mis in documentaires (waarin het vertoonde drama vaak dramatisch is), maar in The Imposter werkt het wonderwel. Het zijn nagespeelde scènes die de interviewfragmenten visualiseren. Zonder dialoog. De enige keren dat we de acteurs zien spreken is als ze stukjes uit de interviews met de betrokkenen playbacken. Wat nog maar eens versterkt dat je niet naar De Waarheid kijkt, maar naar hún versie van de waarheid.
Netjes gedaan in deze barre tijdenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:57 schreef MichieldeR het volgende:
En teruggelezen las ik CW, harrie warrie, BV en benknie toespelingen, helaas![]()
Ik heb vandaag 2 auto's verkocht !
In mijn boeken top drie. Moet de film nog zien, maar heb even een leesdipje gehad. En omdat ik het boek eerst wil herlezen, moet de film dus nog even wachten. Maar het dipje is voorbij en Cloud Atlas ligt naast me.quote:
Dat is toch weer heel wat anders dan 'Smokey' om half zeven op zondagmorgenquote:Op zondag 10 maart 2013 10:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
In mijn boeken top drie. Moet de film nog zien, maar heb even een leesdipje gehad. En omdat ik het boek eerst wil herlezen, moet de film dus nog even wachten. Maar het dipje is voorbij en Cloud Atlas ligt naast me.
Opengeslagen op pagina 252/253. Het middenstuk Sloosha's Crossin' an' Ev'rythin' After. Hierna van we weer terug langs alle eerdere verhalen, om weer te 'eindigen' bij The Pacific Journal of Adam Ewing.
En dan begin ik aan de film.
Hier pocahontas 5 minuten eerderquote:Op zondag 10 maart 2013 10:12 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat is toch weer heel wat anders dan 'Smokey' om half zeven op zondagmorgen
Oh .. ik heb regelmatig dit zondagmorgen op tvquote:Op zondag 10 maart 2013 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier pocahontas 5 minuten eerder![]()
Maar ook niet langer dan een kwartier gekeken, ben toen maar Flikken Maastricht gaan terug kijken had er nog 4 opgenomen, nog one to go
Met the kids zekerquote:Op zondag 10 maart 2013 10:33 schreef ZOA het volgende:
[..]
Oh .. ik heb regelmatig dit zondagmorgen op tv
O vaak zijn die kindertekenfilmpjes best grappig. Wat ik ook altijd leuk blijf vinden is Tom en Jerry, Max vindt ze ook geweldig dus kan onbeschaamd kijken :pquote:Op zondag 10 maart 2013 10:42 schreef ZOA het volgende:
Om eerlijk te zijn .. k vinnut zelf ook wel grappig
nog niet gekeken, ben wel zeer benieuwd.quote:Op zondag 10 maart 2013 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. Het verhaal is waargebeurd en zo bizar dat alleen een documentairevorm het recht zou doen, begreep ik.
Er worden wel wat delen 'nagespeeld', maar ook dat gebeurt heel integer, bijvoorbeeld door enkel de echte stemmen te laten horen.
Ik denk dat ik er dinsdag naartoe ga.
[..]
0-0quote:
Ik kom uit Oost dus ben ook voor Oostquote:
Wow!quote:Op zondag 10 maart 2013 14:59 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Der Alte kijkt zeer tevreden dus zou zo maar kunnen
Precies lolquote:Op zondag 10 maart 2013 16:37 schreef Gert het volgende:
Ajax tegen psv gelijk en zelf alles winnen: kampioen. Simpel.
In goede en slechte tijdenquote:Op zondag 10 maart 2013 16:40 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Precies lol
Tenminste, jij bent toch Feyenoord supporter?
En daar moeten ze nog tegen spelen?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:37 schreef Gert het volgende:
Ajax mag geen kampioen worden van de KNVB. De grootste Ajaxhaters worden als scheidsrechters ingezet bij de andere wedstrijden, om in het voordeel van de concurrenten van Ajax te fluiten, zo heb ik van een kenner begrepen.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:37 schreef Gert het volgende:
Oeh, die heeft er vast verstand vanquote:Op zondag 10 maart 2013 16:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ajax mag geen kampioen worden van de KNVB. De grootste Ajaxhaters worden als scheidsrechters ingezet bij de andere wedstrijden, om in het voordeel van de concurrenten van Ajax te fluiten, zo heb ik van een kenner begrepen.
Opa verstand van voetbal?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oeh, die heeft er vast verstand van
Zondagrustquote:Op zondag 10 maart 2013 20:11 schreef Dotteke het volgende:
Wat een stilte hier, allemaal aan het schaatsen
Enge boel in Griekenland, hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat ze allemaal een bunker aan het bouwen zijn![]()
Juncker waarschuwt voor oorlog in Europa
Goede zaak dat mensen zich weer meer gaan inzetten voor welzijn en veiligheid in hun eigen buurt.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:03 schreef tonja het volgende:
Er is hier een soort buurt offensief gaande tegen scheldende en spugende marokkaantjes. Sinds een jaartje of 5 wonen er hier steeds meer autochtonen en nadat een homofiele restauranthouder hier in de buurt diverse malen is bedreigd en bespuugd ( http://geenrespectvoordiscriminatie.nl ). Is nu een andere autochtone buurtbewoonster het (ge)spuugzaten wil een buurtvideobewakings systeem opzetten
Het wordt steeds gezelliger in de Bos en Lommer.
Zekers, ik ga ook helpenquote:Op zondag 10 maart 2013 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
Goede zaak dat mensen zich weer meer gaan inzetten voor welzijn en veiligheid in hun eigen buurt.
Hier in Oost lijkt het ook alsof veel mensen uit een soort trots van "dit soort dingen willen we hier niet hebben" zich bemoeien met mensen die rottigheid uithalen of zich asociaal gedragen.quote:
Nee dat willen we hier dus absoluut niet. We willen juist in gesprek gaan met die 'kutmarokkaantjes'. Als je dat niet nastreeft blijf je tegenover elkaar staan.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier in Oost lijkt het ook alsof veel mensen uit een soort trots van "dit soort dingen willen we hier niet hebben" zich bemoeien met mensen die rottigheid uithalen of zich asociaal gedragen.
Het lijkt hier wel te werken. Mensen die voor overlast zorgen merken dat dat niet gepikt wordt.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee dat willen we hier dus absoluut niet. We willen juist in gesprek gaan met die 'kutmarokkaantjes'. Als je dat niet nastreeft blijf je tegenover elkaar staan.
En dan benader je ze uiteraard niet als 'kutmarokkaan'
Ik denk dat een combinatie van die 2 misschien nog het beste zal werken. Maar het is hier echt erg hoor, 's nachts staan ze hier met een mannetje of 40 op de hoek drugs en andere shit te verhandelen. BMW's en dat soort dikke auto's die af en aan rijden.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het lijkt hier wel te werken. Mensen die voor overlast zorgen merken dat dat niet gepikt wordt.
Ja, in West is het allemaal wat heviger dan hier. Ik noem Amsterdam-Oost ook meestal Amsterdam-Light. Het is fijn wonen hier.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat een combinatie van die 2 misschien nog het beste zal werken. Maar het is hier echt erg hoor, 's nachts staan ze hier met een mannetje of 40 op de hoek drugs en andere shit te verhandelen. BMW's en dat soort dikke auto's die af en aan rijden.
Met die groep kan je niet in gesprek en je bent wel heel dapper als je langs zo'n groep moet lopen en er wat van zegt.
Ach het is lastig allemaal, we proberen wat. Niet geschoten is altijd mis.
Erg dat het zover is gekomen in Nederland!quote:
Yep.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En daar moeten ze nog tegen spelen?
Dus in feite ligt alles nog open en kunnen er nog grote verschuivingen komen. I get itquote:Op zondag 10 maart 2013 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep.
Ajax - PSV en Feyenoord - Vitesse springen eruit, qua onderlinge krachtmetingen. Over de uitkomst durf ik geen voorspellingen te doen maar één ding is zeker: in beide wedstrijden gaan een of meerdere teams uit de top 4 punten verspelen.
Top voorspellingquote:Op zondag 10 maart 2013 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep.
Ajax - PSV en Feyenoord - Vitesse springen eruit, qua onderlinge krachtmetingen. Over de uitkomst durf ik geen voorspellingen te doen maar één ding is zeker: in beide wedstrijden gaan een of meerdere teams uit de top 4 punten verspelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:
Ja gelezen van Bommel is dom bezig!quote:Op maandag 11 maart 2013 09:13 schreef pullup het volgende:
Die PSV mannetjes schijnen gewoon door te gaan met hun catacomben terror.![]()
Ze zorgen er nu alleen wat beter voor dat het buiten bereik van de camera's blijft, je kan niet zeggen dat ze er niets van geleerd hebben.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
quote:Op maandag 11 maart 2013 10:53 schreef Gert het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerde been?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koffie?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op maandag 11 maart 2013 10:53 schreef Gert het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik reageerde op je toevoegingquote:Op zondag 10 maart 2013 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep.
Ajax - PSV en Feyenoord - Vitesse springen eruit, qua onderlinge krachtmetingen. Over de uitkomst durf ik geen voorspellingen te doen maar één ding is zeker: in beide wedstrijden gaan een of meerdere teams uit de top 4 punten verspelen.En je spoiler begreep ik ook wel zonder plaatjes hoor, weer een nutteloze toevoeging, ow w8 ik begrijp het al, TT enzo .....
![]()
Goeie s'morgenss
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
een echt mooi nummer, maar wint niet, of dit jaar moeten de Ballads winnenquote:
en dat tikkendeklokje op het laatst moeten ze niet doen.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een echt mooi nummer, maar wint niet, of dit jaar moeten de Ballads winnen![]()
Ik vind het wel een mooi nummerquote:Op maandag 11 maart 2013 11:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en dat tikkendeklokje op het laatst moeten ze niet doen.
Goed gedaan jochiequote:Op maandag 11 maart 2013 12:27 schreef ZOA het volgende:
Werkzaamheden op de Texelse Krim zijn door barre winterse omstandigheden op een laag pitje gezet .. dus gaan we morgen voor een weekje maar een stukje richting de echte Krim in Oekraine.
(Hoe is dit dan, zonder goeiemorgen en koffie meldingen, voor nutteloze post?)
quote:Op maandag 11 maart 2013 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
"Montpellier ziet af van Maradonna vanwege 8 zaakwaarnemers"
Mooi nummer, laat dat maar eens galmen in een grote zaal ... met haar stemquote:Op maandag 11 maart 2013 11:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een echt mooi nummer, maar wint niet, of dit jaar moeten de Ballads winnen![]()
vind het wel stoer van haar om niet aan al die belachelijke feestjes enzo enzo mee te doen, gewoon je nummer zingen en klaar, en een mooie galajurk zal het ook niet worden bij haar denk ik ( al zal haar dat beeldig staan, is een bloedmooi wijf)quote:Op maandag 11 maart 2013 14:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooi nummer, laat dat maar eens galmen in een grote zaal ... met haar stem. Maar ze wint inderdaad niet, maar dat komt niet door het nummer, dat komt omdat ze al aangeven heeft niet naar de promotiefeestjes te gaan en het songfestival uit haar hoek een clownsfestival wordt genoemd. Verder zijn de economische omstandigheden elders in Europa veel slechter dan in Nederland.
Ben er niet van onder de indruk.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooi nummer, laat dat maar eens galmen in een grote zaal ... met haar stem. Maar ze wint inderdaad niet, maar dat komt niet door het nummer, dat komt omdat ze al aangeven heeft niet naar de promotiefeestjes te gaan en het songfestival uit haar hoek een clownsfestival wordt genoemd. Verder zijn de economische omstandigheden elders in Europa veel slechter dan in Nederland.
Och, het is een melancholische ballad, een weemoedig lied, ietwat complex maar wel één brok originaliteit (zeer zeker geen standaarddeuntje) Prachtig nummer "starend uit het raam met een traan op je wang" Wint ie het songfestival? Ik denk het niet! Is dat erg? Nee, ik zou eerder zeggen dat is een pré!quote:
Mooi nummer voor op een album.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, het is een melancholische ballad, een weemoedig lied, ietwat complex maar wel één brok originaliteit (zeer zeker geen standaarddeuntje) Prachtig nummer "starend uit het raam met een traan op je wang" Wint ie het songfestival? Ik denk het niet! Is dat erg? Nee, ik zou eerder zeggen dat is een pré!
En niet iedereen zal het mooi vinden, gelukkig maar, ook dat is gewoon een kwestie van smaak!
Idd smaken verschil en dat mag ook, ik vind het slaapverwekkend eerlijk gezegd had beter van haar verwacht.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, het is een melancholische ballad, een weemoedig lied, ietwat complex maar wel één brok originaliteit (zeer zeker geen standaarddeuntje) Prachtig nummer "starend uit het raam met een traan op je wang" Wint ie het songfestival? Ik denk het niet! Is dat erg? Nee, ik zou eerder zeggen dat is een pré!
En niet iedereen zal het mooi vinden, gelukkig maar, ook dat is gewoon een kwestie van smaak!
Nou dat. Je gaat ervoor of je blijft thuis.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Idd smaken verschil en dat mag ook, ik vind het slaapverwekkend eerlijk gezegd had beter van haar verwacht.
Nee, winnen doet ze zowie zo niet. Als ze nu al hoog van de toren blaast dat ze niet mee doet aan dat circus bla bla bla snap niet waarom ze zich opgeeft om mee te doen. Of je gaat er helemaal voor of je doet niet mee. Anouk heeft het helemaal niet nodig om aan zoiets mee te doen het is een geweldige zangeres, maar goed dit is mijn mening, waar niet veel het mee eens zullen zijn
Als meedeiners het uitgangspunt voor het songfestival zijn dan zal ze met dit nummer niet hoog scoren inderdaad. Maar zoals ik al zei, ... Het Songfestivalquote:Op maandag 11 maart 2013 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi nummer voor op een album.
Maar zie niet echt een zaal meedeinen engen.
Maar waar gaat het Songfestival dan eigenlijk over ?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dat. Je gaat ervoor of je blijft thuis.
Niet dat halfslachtige en dat dwarse.
Over slechte liedjes, veel lol en de puntentelling.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar waar gaat het Songfestival dan eigenlijk over ?
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Over slechte liedjes, veel lol en de puntentelling.
Als je dat "veel lol" vervangt door "I like you, if you like me" dan ga ik met je meequote:Op maandag 11 maart 2013 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Over slechte liedjes, veel lol en de puntentelling.
Mij in elk geval (nu al) wel weer! Hoor je trouwens hoe ze hier en daar expres bijna tegen valse noten aan zingt en dan terug buigt. Da's moeilijk en op een podium nog moeilijkerderder, ..... ik ben benieuwd.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:20 schreef Toverheks het volgende:
Anouk zal iedereen versteld doen staan
Dat zit al verwerkt in de puntentelling maar okay. Dealquote:Op maandag 11 maart 2013 16:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je dat "veel lol" vervangt door "I like you, if you like me" dan ga ik met je mee
Ze heeft wel een prachtige stem. Vol en warm.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Mij in elk geval (nu al) wel weer! Hoor je trouwens hoe ze hier en daar expres bijna tegen valse noten aan zingt en dan terug buigt. Da's moeilijk en op een podium nog moeilijkerderder, ..... ik ben benieuwd.
ja ben weer aan het luisteren, in het begin voor het refrein, al spreek ik niet echt van een refrein in het nummer, hoor je ook de scherpe trommels ertussen en die spelen 3 kwartsmaat, net als de Harp in het beginquote:Op maandag 11 maart 2013 16:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Mij in elk geval (nu al) wel weer! Hoor je trouwens hoe ze hier en daar expres bijna tegen valse noten aan zingt en dan terug buigt. Da's moeilijk en op een podium nog moeilijkerderder, ..... ik ben benieuwd.
Wat een controle zeg, dacht iedere keer nu slaat die te pletter!!quote:Op maandag 11 maart 2013 17:15 schreef BendeBielzen het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_rc-vliegskills.html
WOW!
Ja dat dachten wij ook inderdaad!quote:Op maandag 11 maart 2013 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een controle zeg, dacht iedere keer nu slaat die te pletter!!
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:26 schreef tonja het volgende:
Weleens geprobeerd het woord 'koolmezen' van het Nederlands in het Engels te vertalen met Google translate?
Ja............... nu net ha ha ha ha ha mooie vertaling voor een vogelquote:Op maandag 11 maart 2013 17:26 schreef tonja het volgende:
Weleens geprobeerd het woord 'koolmezen' van het Nederlands in het Engels te vertalen met Google translate?
That's the spirit. Iets met een early bird.....quote:Op maandag 11 maart 2013 17:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga volgend jaar meedoen aan het songfestival maar ik wil niet winnen. Ik ga gewoon naar alle feestjes maar op de avond van de televisie-uitzending kom ik gewoon niet opdagen.
Kan je ook doen, is nog niet zo slecht ideequote:Op maandag 11 maart 2013 17:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga volgend jaar meedoen aan het songfestival maar ik wil niet winnen. Ik ga gewoon naar alle feestjes maar op de avond van de televisie-uitzending kom ik gewoon niet opdagen.
Hoi BQ, hoef je toch geen sorry voor te zeggen, had zelf ook kunnen gaan kijken.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:31 schreef beequeen het volgende:
Hoi Dot, ik zag je net op NK. Sorry dat ik je niet op de hoogte heb gehouden.
Ja, das waar. Maar goed, het sneeuwt flink bij de birds. Leuk bruggetje.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:32 schreef Dotteke het volgende:
Hoi BQ, hoef je toch geen sorry voor te zeggen, had zelf ook kunnen gaan kijken.
Ben al drie dagen niet buiten geweestquote:Op maandag 11 maart 2013 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, das waar. Maar goed, het sneeuwt flink bij de birds. Leuk bruggetje.![]()
Ik vind het echt zooooo koud buiten, niet normaal, die wind. Brrrrrrr.
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Het waaide vandaag dwars door mij heen. Ik heb te weinig vet voor dit weer.
Je kunt je er naar kledenquote:Op maandag 11 maart 2013 18:07 schreef pullup het volgende:
Ik ben er al weer aan gewend blijkbaar na het best leuke maar behoorlijk koude weekeinde.
Ik heb anders geen roeiboot op de Amstel gezien vandaag.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:07 schreef pullup het volgende:
Ik ben er al weer aan gewend blijkbaar na het best leuke maar behoorlijk koude weekeinde.
Je zei heef!quote:Op maandag 11 maart 2013 18:09 schreef Copycat het volgende:
Het heef gewoon de hele dag gesneeuwd.
Zo van het dartele lenteweer teruggeworpen in de winterdepressie.
Ik kan er niet mee omgaan, en Anouk zo te horen ook niet.
Dat is toch geen songfestivalmateriaal? Volgens mij doen 'we' het erom.
Daar was het dan ook inderdaad te koud voor.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb anders geen roeiboot op de Amstel gezien vandaag.
Pasta's wordt je toch dik van, niet doen geen vet gaan kweken hoor de winter is bijna afgelopenquote:Op maandag 11 maart 2013 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Dankzij m'n favoriete merk currypasta heb ik het nu wel weer lekker warm
Van currypasta word je niet dik, daar ga je alleen van zweten.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pasta's wordt je toch dik van, niet doen geen vet gaan kweken hoor de winter is bijna afgelopen
En als je dat genoeg doet val je vanzelf weer afquote:Op maandag 11 maart 2013 18:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van currypasta word je niet dik, daar ga je alleen van zweten.
prachtig wijf, prachtig nummer, ik geloof in Anoukquote:Op maandag 11 maart 2013 18:36 schreef 5thencounter het volgende:
Nope.. foute boel weer![]()
[ afbeelding ]
Aangezien we hier in RLS zitten: wie van de dames zou met Jaap naar bed gaan als hij het hier kwam vragen?quote:1 post op een Reality fanbase forum en ik heb er 10 in mijn bed, maar dat zoek ik niet
No fucking wayquote:Op maandag 11 maart 2013 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Terror Jaap over daten:
[..]
Aangezien we hier in RLS zitten: wie van de dames zou met Jaap naar bed gaan als hij het hier kwam vragen?
quote:Op maandag 11 maart 2013 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Terror Jaap over daten:
[..]
Aangezien we hier in RLS zitten: wie van de dames zou met Jaap naar bed gaan als hij het hier kwam vragen?
We hebben Copycat, Beequeen en Mootie nog niet gehoord.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:57 schreef pullup het volgende:
Zou Jaap dat dan uit zijn duim zuigen of spreekt ie uit ervaring ?![]()
denk dat er veel meiden zich toch spontaan aanmelden, een zogenaamde BNer hequote:Op maandag 11 maart 2013 18:57 schreef pullup het volgende:
O ik denk dat er zat vrouwen zijn die met hem naar bed willen, alleen al door de aandacht die ze gaan krijgenquote:Op maandag 11 maart 2013 18:57 schreef pullup het volgende:
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
We hebben Copycat, Beequeen en Mootie nog niet gehoord.
Echt, het idee alleen al.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:58 schreef Dotteke het volgende:
O ik denk dat er zat vrouwen zijn die met hem naar bed willen, alleen al door de aandacht die ze gaan krijgen
Maar dan moet ik steeds zeggen: heeeerrrrrlijk, astoeblieftoe en yes sirrrrrr. Laat maar.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
Jij hebt al verkering met die man uit Den Haag, dus jij komt niet in aanmerking voor Japio
Jaap heeft geen tjd voor dames. Hij moet zich maar opgeven voor Obese.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet Copycat met Jaap naar bed. Er zit niks anders op.
quote:Op maandag 11 maart 2013 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat kan goed het einde van Jaap worden.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 maart 2013 19:21 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Dat kan goed het einde van Jaap worden.
En she had it coming!quote:Op maandag 11 maart 2013 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien gek, maar ik heb zomaar het idee dat Cc bedankt voor deze (h)eerquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij hebt al verkering met die man uit Den Haag, dus jij komt niet in aanmerking voor Japio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |