Heb er ook niets van gezien, gisteren verplicht naar een dans programma gekeken, moet zeggen was een knaapje van 12 jaar die kon dansen zeg!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar die duikplankshow was ook zoiets waardeloos maar dat scoorde enorm. Of was dit veel slechter?
Ik heb gister naar Whoopi Goldberg in College Tour gekeken. Leuk wijfquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er ook niets van gezien, gisteren verplicht naar een dans programma gekeken, moet zeggen was een knaapje bij denk zo een jaar of 10 die kon dansen zeg!
Had bovenstaande post van mij fff aangepast had het filmje gevonden ( voor de liefhebber)quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb gister naar Whoopi Goldberg in College Tour gekeken. Leuk wijf
Ik krijg een beetje het gevoel van Chinese circus-kindertjes bij hem.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had bovenstaande post van mij fff aangepast had het filmje gevonden ( voor de liefhebber)
O, nee dat had ik niet eigenlijkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het gevoel van Chinese circus-kindertjes bij hem.
Zal wel aan mij liggen. Het komt nogal door volwassenen bedacht over op mij.quote:
Er doen alleen kinderen aan mee?quote:Ik zou alleen zelf nooit mijn kind aan zoiets mee laten doen, eerder op de avond was er een kindje wat heel verdrietig was omdat ze niet doorwas.
Dit moet je je kinderen niet aan willen doen.
Maar goed dat is mijn mening
Nope ook volwassenenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen. Het komt nogal door volwassenen bedacht over op mij.
[..]
Er doen alleen kinderen aan mee?
Dat met die autistische jongen was ontroerend.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb gister naar Whoopi Goldberg in College Tour gekeken. Leuk wijf
vond ik ook, en Whoopi leuk wijf, dat ze zo geblowd heeft had ik niet achter haar gezocht.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat met die autistische jongen was ontroerend.
Mooi ook dat ze eigenlijk het hele programma van Twan overnam, dat zij op een gegeven moment degene was die de mensen aanwees die een vraag mochten stellen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat met die autistische jongen was ontroerend.
Ja, dat ging heel natuurlijkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooi ook dat ze eigenlijk het hele programma van Twan overnam, dat zij op een gegeven moment degene was die de mensen aanwees die een vraag mochten stellen.
Ja, ik vond het heel goed dat ze dat toelieten. Goede programmamakersquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, dat ging heel natuurlijken Twan vond het volgens allemaal wel best.
Precies, geen opgeblazen ego's die in de weg zitten.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik vond het heel goed dat ze dat toelieten. Goede programmamakers
Dank je welquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:48 schreef Lavenderr het volgende:
Tonja, beetje laat maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag
Heb ik een stukje van gezien, toen deden ze Seven Nation Army van The White Stripes, was best lachenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:18 schreef Dotteke het volgende:
Te oud om te rocken?
Te oud om te rocken? Nooit! Ruben Nicolai duikt met een groep 70-plussers in een rock 'n roller coaster met als einddoel een onvergetelijk rockconcert in Carré! Golden Oldies, vanaf 9 maart bij BNN op 1!
Golden Oldies
Facebook met foto's
Lijkt me lachen met die oudjes!!
O leuk, was van plan vanavond eens te gaan kijken, weer eens wat anders.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb ik een stukje van gezien, toen deden ze Seven Nation Army van The White Stripes, was best lachen
In Amerika is dit een grote hit, en ik denk dat Ruben heel hoog gaat scoren met zijn versie ervan.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb ik een stukje van gezien, toen deden ze Seven Nation Army van The White Stripes, was best lachen
Denk dat ik Paultje ga kijkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
In Amerika is dit een grote hit, en ik denk dat Ruben heel hoog gaat scoren met zijn versie ervan.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:50 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Denk dat ik Paultje ga kijken [ [url=http://rommel
zolder.forum2go.nl/images/logos/rommelzolder.smilie.ffdenken.gif ]afbeelding[/url] ]
Zit nu even PSV te kijken die staat achterquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]ik denk Paul? begint die ook weer, maar Poes die komt voor Ruben, net ff gekeken.
Ga niet de hele tv gids hier plakken hoor![]()
Ik ga ook Paul kijkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:50 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Denk dat ik Paultje ga kijken [ afbeelding ]
Ja daar heb je gelijk in Heksquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:04 schreef Toverheks het volgende:
vond laatste seizoen van Paul niet zo leuk meer, wil verrassende nieuwe televisie, en Paul blijft steeds hangen in wat hij al jaren doet.
Ben je naar poephoofd geweest?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik kijk al jaren geen Paul meer, maar kreeg afgelopen week kaartjes voor zijn theatershow waar ik dinsdag heen ben geweest, dat was wel leuk, een hele andere Paul dan je van hem gewend bent.
Ja ik was naar Poephoofd en het was de laatste show, dus er werd gefilmd voor televisie, dus misschien kom ik op tvquote:
Leuk joh!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik was naar Poephoofd en het was de laatste show, dus er werd gefilmd voor televisie, dus misschien kom ik op tv
Ja ik moet zeggen dat het wel leuk was, vooral ook omdat ik de kaartjes pas een dag vantevoren kreeg van iemand die niet kon, lekker onverwacht dus.quote:
Heb gelezen dat poephoofd over zijn kinderen ging, die zo genoemt werden.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik moet zeggen dat het wel leuk was, vooral ook omdat ik de kaartjes pas een dag vantevoren kreeg van iemand die niet kon, lekker onverwacht dus.
waar was dat Deisyy?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik kijk al jaren geen Paul meer, maar kreeg afgelopen week kaartjes voor zijn theatershow waar ik dinsdag heen ben geweest, dat was wel leuk, een hele andere Paul dan je van hem gewend bent.
In het oude Luxor in Rotterdam, dus dat was een thuiswedstrijd. Die dag werkte in in Rotterdam, dus zijn we eerst sushi wezen eten en daarna richting Kruiskadequote:
oh leuk, en heb je zijn kookboek ook gekocht?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik was naar Poephoofd en het was de laatste show, dus er werd gefilmd voor televisie, dus misschien kom ik op tv
Leuk avondje uitquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het oude Luxor in Rotterdam, dus dat was een thuiswedstrijd. Die dag werkte in in Rotterdam, dus zijn we eerst sushi wezen eten en daarna richting Kruiskade
Eh ...nee, heeft hij ook een kookboek?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh leuk, en heb je zijn kookboek ook gekocht?
was er geen stand?? ja hij heeft ook kookboek geschreven.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eh ...nee, heeft hij ook een kookboek?![]()
Hij bood in ieder geval niets te koop aan
Dat zie ik nu voor het eerst en ik heb inderdaad geen stand gezien, maar het was de laatste show hè, misschien waren de boeken opquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was er geen stand?? ja hij heeft ook kookboek geschreven.
http://www.vrolijk.nu/boe(...)k-paul-de-leeuw.html
Leuk en Gezellig Deisyyquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het oude Luxor in Rotterdam, dus dat was een thuiswedstrijd. Die dag werkte in in Rotterdam, dus zijn we eerst sushi wezen eten en daarna richting Kruiskade
Mogelijkheden te over. Sterren Vliegen lijkt me ook wel leuk met Kelly en Emiel Ratelband als piloten op je vakantievlucht.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:46 schreef BendeBielzen het volgende:
Er komt weer een variant op Sterren Springen, deze heet Sterren Snijden![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)sterren_snijden.html
Ha ha, dat zou een stunt zijn of niet?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:46 schreef BendeBielzen het volgende:
Er komt weer een variant op Sterren Springen, deze heet Sterren Snijden![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)sterren_snijden.html
Ja of emiel ratelband als tandarts, tjakaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mogelijkheden te over. Sterren Vliegen lijkt me ook wel leuk met Kelly en Emiel Ratelband als piloten op je vakantievlucht.
En dan volop applaudisseren bij aankomst.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Mogelijkheden te over. Sterren Vliegen lijkt me ook wel leuk met Kelly en Emiel Ratelband als piloten op je vakantievlucht.
Uiteraard. Met SBS en Gerard Joling als presentator naar Salouquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan volop applaudisseren bij aankomst.
Om te gieren!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Uiteraard. Met SBS en Gerard Joling als presentator naar Salou
Gieren met de sterren, stinkt alleen zo, maar gelukkig is het geen geur tvquote:
als je het maar leuk hebt gehadquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zie ik nu voor het eerst en ik heb inderdaad geen stand gezien, maar het was de laatste show hè, misschien waren de boeken op
Verlies je, dan vlieg je er letterlijk uit. Zonder parachute.quote:
Ratelband mag nú het vliegtuig nemen. Samen met Kelly en al die andere non-ers.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Noord-Korea! Bombarderen met B-artiesten.
We komen zo langzamerhand sterren tekort. Nou ja, daar hadden de eerste twee programma's ook al last van.quote:
Noem er eens een paarquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ratelband mag nú het vliegtuig nemen. Samen met Kelly en al die andere non-ers.
...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Noem er eens een paarJody Bernal en Jaap, verder kom ik even niet.
moet spannend blijvenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:45 schreef Copycat het volgende:
Ik zou die bungee de eerste aflevering al in zijn geheel dumpen.
Hij is zoekendequote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:50 schreef beequeen het volgende:
Jaap is als een dolle bezig op FB. Die gast is nog steeds gestoord.
De campingzender bij uitstek.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:51 schreef Copycat het volgende:
SBS is gewoon ruk. En fantasieloos en dus doen 'sterren' van alles.
Ik gooi er zo een dvdtje in.
Zoekende? Oh, je bedoelt zijn datingsite avontuur?quote:
De laatste aflevering van Luther. En daarna ga ik ienemienemutte doen voor mijn dvd-kast.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:52 schreef beequeen het volgende:
De campingzender bij uitstek.
Wat ga je kijken?
Ik lees daar af en toe ook even. Hij is wel goed aan het afvallen mbv NLP, zelfhypnose en hij rijdt dagelijks zo'n honderd kilometer heen en weer naar een fitnesscentrumquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:50 schreef beequeen het volgende:
Jaap is als een dolle bezig op FB. Die gast is nog steeds gestoord.
Hij heeft zich ook onder de naam 'Terror Jaap' ingeschreven op die datingsite.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:55 schreef Copycat het volgende:
Als treurnis een naam had ...
Marginaal figuur. RIP aan de marge.
Zegt me niks, maar have fun.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:53 schreef Copycat het volgende:
De laatste aflevering van Luther. En daarna ga ik ienemienemutte doen voor mijn dvd-kast.
Echt, geen woorden voor.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik lees daar af en toe ook even. Hij is wel goed aan het afvallen mbv NLP, zelfhypnose en hij rijdt dagelijks zo'n honderd kilometer heen en weer naar een fitnesscentrumEn ja, hij is aan het daten.
En maar janken dat dat imago hem was opgedrongen en hij er zoooo graag vanaf wilde.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft zich ook onder de naam 'Terror Jaap' ingeschreven op die datingsite.
Maar gelukkig heeft nu zo'n beetje de hele familie Recourt zich over hem ontfermdquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
En maar janken dat dat imago hem was opgedrongen en hij er zoooo graag vanaf wilde.
Sukkel. Toen bij TBO is hij voor mij zo door de mand gevallen als überdombo.
BBC-serie over een getormenteerde (quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Oh echt, ja?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar gelukkig heeft nu zo'n beetje de hele familie Recourt zich over hem ontfermd
je had vanmorgen de Imposter gepost, ga hem straks bekijken maar stond is doc?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
De laatste aflevering van Luther. En daarna ga ik ienemienemutte doen voor mijn dvd-kast.
Ik u ook, dat dat duidelijk moge zijn!quote:Op zondag 10 maart 2013 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jawel. Ik vind MichieldeR wel een vriendelijke user.
Broodnuchter.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:06 schreef BendeBielzen het volgende:
Wat zijn we weer lief voor elkaar... Dronken?
Van mijzelf. Geen grote hoor.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat voor auto's heb je vandaag verkocht? Van jezelf of is dat je werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |